Oh oke, maar dat is daar wel te vinden neem ik aan? Even een goed kwartier van te voren maar op zoek gaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Kan altijd gebeuren dat de trein in omgekeerde rijtuigvolgorde rijdt namelijk
Volgens mij zag ik jou daar vanmiddag, er stond nog iemand naast je. Vroeg me toen nog af waarop jullie stonden te wachten. Vanuit de IC van Utrecht naar Den Helder zag ik de trein vervolgens ergens bij Duivendrecht.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:02 schreef Zug-Chef het volgende:
Nou dat moet een ieder toch voor zich weten. Ik had
a) deze lok nog niet op de foto,
b) deze set Grawaco-wagens zijn pas geleden gereviseerd,
c) rijden nu als één bloktrein, binnenkort zullen deze wagens over vele treinen verdeeld zijn, en
d) ik had nog geen foto op deze stek gemaakt
Voor mij redenen genoeg om er ff achter aan te gaan, zeker omdat ik toch in Utrecht werkte vandaag.
[ link | afbeelding ]
Rotterdam Rail Feeding, tegenwoordig opererend onder de naam Rail Feeding, heeft onlangs twee G2000'en aangeschaft. Beide loks, 1101 en 1102, zijn erg fraai in de geel-oranje RRF-huisstijl gestoken. Ze worden voornamelijk ingezet voor treinen van/naar de Antwerpse haven. Zo af en toe zijn ze daarentegen ook elders aan te treffen, zoals op donderdag 10 november 2011. De RRF 1102 mocht een beladen sojameeltrein vanaf de Kijfhoek naar Emmerich rijden en deed dit via een vrij bijzondere route. Vanaf Rotterdam werd niet rechtsaf naar Utrecht gereden maar rechtdoor via Den Haag, Haarlem en Amsterdam naar Utrecht. De trein bestaat uit 24 pas gereviseerde zwarte Grawaco Uagpps'n. en achterop, haast onzichtbaar nog een oudere wagen. Onder treinnummer 51371 passeert het geheel ter hoogte van Breukelen waar net boven de wagens het Amsterdam Rijnkanaal waar te nemen is. De Oostenrijkse vervoerder LTE zal de trein in Emmerich overnemen en tot het Oostenrijks-Hongaarse grensstation Hegyeshalom rijden. Diep in Hongarije, om precies te zijn Püspökladány, zal de trein vervolgens geleegd worden.
Als dat zo is wordt het omgeroepenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:52 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Oh oke, maar dat is daar wel te vinden neem ik aan? Even een goed kwartier van te voren maar op zoek gaan.
Hiquote:
Dat is wel te hopen jaquote:Op donderdag 10 november 2011 21:06 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
En is het verder ook nog ergens anders goed voor?
Ik ging heel aardig tot eind mei, sindsdien bak ik er maar weinig van eigenlijkquote:
Ik heb tegenover vorig jaar een stijging van circa 170%. Tot nu toe. En zijn nog niet eens klaarquote:
Netjesquote:Op donderdag 10 november 2011 21:26 schreef Bitlord het volgende:
Roodeschool en Delfzijl is deels voor de studie en deels omdat ik daar nog eens geweest wilde zijn; Den Helder omdat ik met een vriend vandaag samen ben wezen eten op Texel en Eindhoven omdat ik moet werken in Bergeijk.
Dit gezegd hebbende moet ik alleen nog maar Middelburg - Vlissingen, Zuidbroek - Nieuweschans en Leeuwarden - Stavoren/Harlingen, dan heb ik elk traject gepakt in Nederland.
Ik was sinds Februari 2010 in de veronderstelling dat ik overal geweest ben. Ik ZOU toen ook naar Zandvoort aan Zee, maar door een defecte trein reden daar toen geen treinen.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:31 schreef b2py het volgende:
Ai, das wel een zure, die heb ik nu wel 4x gedaan ofzo.
3x strand en 1x voor een feest
Groningen is 11 kilometer langerquote:Op donderdag 10 november 2011 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Langzaam ja. Dan kan je beter Utrecht - Leeuwarden op en neer rijden of zo
Amersfoort - Assen de hele dag heen en weer is het effectiefst.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Langzaam ja. Dan kan je beter Utrecht - Leeuwarden op en neer rijden of zo
True. maar daar woont Zug-Chef nietquote:Op donderdag 10 november 2011 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Groningen is 11 kilometer langer
Beide langste non-stop trajecten achter elkaar aan jaquote:Op donderdag 10 november 2011 21:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Amersfoort - Assen de hele dag heen en weer is het effectiefst.
Mét goede aansluiting voor onmiddellijk met wederom de `echte´ Intercity terug indien .38u uit Amersfoort.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Beide langste non-stop trajecten achter elkaar aan ja
Wil je het record op dat traject neerzetten?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Amersfoort - Assen de hele dag heen en weer is het effectiefst.
Mjah, het is er nog niet van gekomen.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
Wil je het record op dat traject neerzetten?
gewoon even plannenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Mjah, het is er nog niet van gekomen.
Dat zijn leuke rondjes, ja. De afgelopen jaren twee keer het rondje Leeuwarden - Groningen - Leer - Rheine (nonstop [zeldzaam]) - Deventer - (Amersfoort) - Leeuwarden gemaakt.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa daar zie ik weinig lol in eigenlijk. Maar misschien kan het een keertje mee in een rondje. Deventer - Amersfoort - Groningen - Leer - Rheine - Deventer bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoef niet nonstop want ik moet het bordje van Papenburg nog
Waarom? Kruidvatje in NL, Leer - Hengelo met Niederlande-Spezial, of Sparpreis plus 25 % korting wegens bahnCard.quote:
Is toch geen lol aan man. Ja 12 keer Jan Mastwijk in z'n smoel schijten. Nou, wat een lol.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:13 schreef Bitlord het volgende:
6x Amf - Assen is mogelijk op een dag. Dat zijn 1620 tariefeenheden. Bijna 600.000 als je dat elke dag zou doen.
Nog steeds niet gevangen?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoef niet nonstop want ik moet het bordje van Papenburg nog
Dat kan heel bevredigend zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is toch geen lol aan man. Ja 12 keer Jan Mastwijk in z'n smoel schijten. Nou, wat een lol.
Dat weet jij dan weerquote:Op donderdag 10 november 2011 22:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kan heel bevredigend zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |