quote:Op donderdag 10 november 2011 10:56 schreef NotTheSame het volgende:
Mogguh!
Innepin, wat fijn dat je zoveel baat hebt bij de acupunctuur! Hopelijk helpt het ook voor het bevallen!
Fee-nix, wat een droom! Ik droom ook regelmatig dat Draak er al is maar dat ik er niks van gemerkt heb! Das echt een hele vreemde gewaarwording haha!
GWS, respect voor jou dat je al zo lang kan/mag voeden!!! Ik ben echt benieuwd naar je verhaal, hopelijk staat het in het decembernummer, dan kan ik het lekker lezen tijdens m'n verlof!
Net weer even door de supermarkt gewaggeld... Tjonge, ze zeggen wat van 'de jeugd van tegenwoordig', nou, ik had net herrie met een bejaarde man.
Ik ben namelijk niet zo snel meer met het in- en uitladen van m'n karretje (tja, die buik zit nou eenmaal in de weg, can't help it!). Staat ie bij het uitladen tegen m'n karretje aan te beuken, en bij het uitladen en betalen stond meneer al achter me te beuken om zo snel mogelijk z'n eigen boodschappen in te laden. Okee, dan kan ik m'n mond dus niet houden en heb hem vriendelijk gevraagd of hij even afstand wilde houden. Krijg ik me toch een scheldkannonade van dat zilveruitje! Gelukkig nam de cassière het voor me op en maande em tot rust. Om daarna rustig een 'knecht' te bellen die mijn boodschappen in m'n auto zet. Die kop van die klojo toen hij dat hoorde, masterlijk gewoon
!
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Misschien was je anders wel zwanger geweest als je partner enkel door de deur beneden naar binnen gekomen was en jij op bed lag
Misschien was de spermakwaliteit ook wel een stuk minder, maar was het nog goed genoeg om zwanger te worden?
ben ik ookquote:Op donderdag 10 november 2011 12:05 schreef Cooki het volgende:
[..]
Bitterend, ben daar maar heel blij mee dan
quote:Op donderdag 10 november 2011 11:54 schreef Cooki het volgende:
asy, de echomevrouw vd seo (tang trouwens hier in remunj) was bij 30 wk zeker dat ie omhoog gegroeid was..
![]()
een vlos stuurt vast wel door , dat geloof ik
Speciaal voor CookiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wil eigk nog wel n keer!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja of te dun, of te gestressed, of je wil 't te graag etc etc!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:11 schreef bitterend het volgende:
Je wordt soms gewoon bang gemaakt met allerlei dingen op het internet...dat je te dik bent om zwanger te worden enzo...terwijl het blijkt dat het niet altijd zo hoef te zijn.
speciaal voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en voor de rest : kom gezellig naar limland maar niet op 1 novemberomg
![]()
das de dag dat mn almere heimwee hoogtij viert![]()
oeh nog ff ontopic: ik ben in flevoziekenhuis bevallen
[ Bericht 4% gewijzigd door -Caroline- op 10-11-2011 12:46:07 ]
Oh poezebeestquote:Op donderdag 10 november 2011 12:18 schreef Poezebeest het volgende:
Ik ben vannacht bevallen van een heel lief klein jongetje genaamd
Kleine jongen ligt wel nog in de couveuse en heeft wat moeite met zelf ademhalen, maar doet het verder goed. Ik ben compleet ontdaan en kapot na een aantal heftige dagen en een bizarre nacht. Nu dus vooral bijkomen en herstellen van de ks. Wat is dat trouwens verschrikkelijk!
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:08 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Speciaal voor Cooki
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Poezebeest, van harte gefeliciteerd met jullie kleine dappere man!
Hopelijk gaat je herstel voorspoedig en mogen jullie snel naar huis
Marije, iedereen zit anders in elkaar. Ben ik wel nieuwsgierig: wat had je dan gedaan bij een slechte uitslag?
jessie, wat een leuke verrasing zeg! Ik zou zeggen: zoek iets leuks uit
Fijn zo'n goed nieuws, Sam!
Ow en even over de 'ik was snel zwanger ondanks de verhaaltjes op internet': voor mij vallen die in dezelfde categrie als 'mijn opa heeft zijn leven lang gerookt en toch geen longkanker gekregen'.![]()
Ik weet nog dat Saffier best redelijk snel zwanger was van haar nummer 1. Nummer 2 liet heel lang op zich wachten en uiteindleijk naar allerlei onderzoeken bleek ze PCOS te hebben en na medisch gedoe is nummer 2 er nu. Maar nummer 1 was dus 'gewoon' een gelukstreffer geweest.
ja dat ja asyquote:Op donderdag 10 november 2011 12:45 schreef Asyniur het volgende:
Ow en even over de 'ik was snel zwanger ondanks de verhaaltjes op internet': voor mij vallen die in dezelfde categrie als 'mijn opa heeft zijn leven lang gerookt en toch geen longkanker gekregen'.![]()
Huh, sinterklaas komt hier zondag pas aanquote:Op donderdag 10 november 2011 12:34 schreef Sam1993 het volgende:
@ poezebeest. Gefeliciteerd met je kleine. hopelijk gaat het snel beter met de kleine en herstel je voorspoedig.
@Bitterend. Ze zeggen van alles.. Biuj mij hebben ze 3 jaar geleden al gezegd dat als ik niet af zou valleen ik geen kans had op zwangerschap (door stress en overgewicht) nu 3 jaar later ben ik ongepland zwanger geworden terwijl ik toch (ja het brenggt risico's mee maar alles gaat goed ) 135 kilo weeg. ik ga wel vanaf de 20 weken naar een gynecoloog en niet meer naar de verloskundige dit omdat het vaak minder goed te voelen is allemaal.
O en gied nieuws over school. Ik ga geen stage meer lopen dit jaar. ik heof alleen mijn theorie van het jaar bij te werken en bij te houden. Dan ga ik gewoon door naar mijn derde jaar, na mijn derde jaar krijg ik 20 weken inhaal stage (en geen school) en start ik uiteindelijk een half jaar later aan mijn examens. Maar een half jaar vertraging:O beter dan een jaar overdoen lijkt mij? Nu kan ikd us ook eindelijk wat rustiger aan doen mijn moeder het goede nieuws vertellen en het beste is nog ik hoef maar 2 weken in de maand na school omdat het zo was 1 week stage 1 week school:D Gelukkig blijf ik dus uit de financiele problemen en kan ik mijn kleintje gewoon geven wat het nodig heeft:D
Met de medicijnen gaat het een stuk beter spuug minder en kan iets beter eten. Jeej! morgen richting Tilburg naar mijn ouders samen met de kleine meid sinterklaas binnen halen.
Dit inderdaad... Dat het soms wel goed gaat, wil niet zeggen dat de statistieken niet kloppen.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:45 schreef Asyniur het volgende:
Ow en even over de 'ik was snel zwanger ondanks de verhaaltjes op internet': voor mij vallen die in dezelfde categrie als 'mijn opa heeft zijn leven lang gerookt en toch geen longkanker gekregen'.
Lekker zeg! klinkt goed! niet van de kilo's trouwens, van de sauna/hotel.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:34 schreef jessie het volgende:
Weet t nog niet bitterend. Je kan dagje uit met de kids voor 6 pers. (man heeft ook een zoontje en straks met de mijne erbij zijn we sommige weekends met zijn 6en)
Of misschien wel een lekkere verwendag met sauna enz straks als ik t nodig heb
Of hotelletje, of iets leuks voor in de tuin, staan zoveel leuke dingen op.
Ben gelijk wat minder chagie
En dat bij zoveel de zwangerschapskilos er zo snel weer afgaan dat maakt me echt zo jaloers. Bij mij is er elke zwangerschap flink wat blijven hangen. En dan kwam ik elke zwangerschap ook nog eens flink wat aan.
Dat is inderdaad goed nieuws!! super dat het geregeld isquote:Op donderdag 10 november 2011 12:34 schreef Sam1993 het volgende:
O en gied nieuws over school. Ik ga geen stage meer lopen dit jaar. ik heof alleen mijn theorie van het jaar bij te werken en bij te houden. Dan ga ik gewoon door naar mijn derde jaar, na mijn derde jaar krijg ik 20 weken inhaal stage (en geen school) en start ik uiteindelijk een half jaar later aan mijn examens. Maar een half jaar vertraging:O beter dan een jaar overdoen lijkt mij? Nu kan ikd us ook eindelijk wat rustiger aan doen mijn moeder het goede nieuws vertellen en het beste is nog ik hoef maar 2 weken in de maand na school omdat het zo was 1 week stage 1 week school:D Gelukkig blijf ik dus uit de financiele problemen en kan ik mijn kleintje gewoon geven wat het nodig heeft:D
Met de medicijnen gaat het een stuk beter spuug minder en kan iets beter eten. Jeej! morgen richting Tilburg naar mijn ouders samen met de kleine meid sinterklaas binnen halen.
Dan zou ik me zorgen hebben gemaakt. Maar dat zou ik ook gedaan hebben zonder slechte uitslag. Dus wat dat betreft had ik voor mijn gevoel weinig te verliezen. Voorheen had ik zoiets van kansberekening wat heb ik daar nou aan, doe maar meteen die vlokkentest. Maar dat wilde mijn man niet ivm de risico's. Nou dan toch maar die kansberekening, beter iets dan niets. En achteraf ben ik dus enorm blij met die keuze.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:45 schreef Asyniur het volgende:
Marije, iedereen zit anders in elkaar. Ben ik wel nieuwsgierig: wat had je dan gedaan bij een slechte uitslag?
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:20 schreef Cooki het volgende:
[..]
speciaal voorNTS :
![]()
toen was ik er ook: omg ik kon ze wel van de weg aframme, terug naar je eigen dorp
Kiek, ut tiepen geit dus al neet al te sjlech! Doe bus volges mich mit vlag en wimpel gesjlaag veur die inburgeringscursus of neet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Oah joah, waar bekans vergeate det Asyniur auch un echte Limburgse is!
Poezebeest, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleine man. Hopelijk komt het allemaal goed met jouw en de kleine!
*En nou weer een beetje aan de poets... K*u*t* werkvolk ook, gisteren mooi geveegd, vandaag weer de Sahara in huis.
[ Bericht 0% gewijzigd door NotTheSame op 10-11-2011 14:24:09 ]
Pff hier ook sinds afgelopen vrijdag de stoep open gebroken, ligt nu een plank, maar daar durf mijn hond niet overheen, dus liep ik steeds achterom door de poort, hebben ze sinds vanmorgen die kant van de straat ook open liggen en heel leuk weer een plank neer gelegd, en mijn hond weigert er over heen te lopenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:17 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
*En nou weer een beetje aan de poets... K*u*t* werkvolk ook, gisteren mooi geveegd, vandaag weer de Sahara in huis.
Ow das ook lekker dan ja! Dus je kunt eigenlijk je huis niet uit met je hond? Mooi lullig dan... Hebben ze een prognose wanneer ze klaar zijn?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:19 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Pff hier ook sinds afgelopen vrijdag de stoep open gebroken, ligt nu een plank, maar daar durf mijn hond niet overheen, dus liep ik steeds achterom door de poort, hebben ze sinds vanmorgen die kant van de straat ook open liggen en heel leuk weer een plank neer gelegd, en mijn hond weigert er over heen te lopen !
Ja ik heb een witte herder, en die kan ik dus echt niet tillen over die plank haha.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:23 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ow das ook lekker dan ja! Dus je kunt eigenlijk je huis niet uit met je hond? Mooi lullig dan... Hebben ze een prognose wanneer ze klaar zijn?
Jij hebt toch van die mooie witte herders toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |