abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104197115
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:56 schreef NotTheSame het volgende:
Mogguh!

Innepin, wat fijn dat je zoveel baat hebt bij de acupunctuur! Hopelijk helpt het ook voor het bevallen!

Fee-nix, wat een droom! Ik droom ook regelmatig dat Draak er al is maar dat ik er niks van gemerkt heb! Das echt een hele vreemde gewaarwording haha!

GWS, respect voor jou dat je al zo lang kan/mag voeden!!! Ik ben echt benieuwd naar je verhaal, hopelijk staat het in het decembernummer, dan kan ik het lekker lezen tijdens m'n verlof ;) !

Net weer even door de supermarkt gewaggeld... Tjonge, ze zeggen wat van 'de jeugd van tegenwoordig', nou, ik had net herrie met een bejaarde man :o .

Ik ben namelijk niet zo snel meer met het in- en uitladen van m'n karretje (tja, die buik zit nou eenmaal in de weg, can't help it!). Staat ie bij het uitladen tegen m'n karretje aan te beuken, en bij het uitladen en betalen stond meneer al achter me te beuken om zo snel mogelijk z'n eigen boodschappen in te laden. Okee, dan kan ik m'n mond dus niet houden en heb hem vriendelijk gevraagd of hij even afstand wilde houden. Krijg ik me toch een scheldkannonade van dat zilveruitje :o ! Gelukkig nam de cassière het voor me op en maande em tot rust. Om daarna rustig een 'knecht' te bellen die mijn boodschappen in m'n auto zet. Die kop van die klojo toen hij dat hoorde, masterlijk gewoon >:) !
_O-. :D! Verder: go cassière!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_104197120
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:00 schreef Troel het volgende:

[..]

Hoe weet je dat nou? Misschien was je anders wel zwanger geweest als je partner enkel door de deur beneden naar binnen gekomen was en jij op bed lag :+

Misschien was de spermakwaliteit ook wel een stuk minder, maar was het nog goed genoeg om zwanger te worden?
_O-
Tja ik kan niks weten voor zeker hoor...moest gewoon beetje grinniken omdat je overal leest hoe slecht het is voor de vruchtbaarheid en ik was in 1 keer zwanger na het stoppen met de pil...misschien was het gewoon heel erg veel geluk! dat besef ik me al te goed als je leest dat mensen soms jaren proberen!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104197135
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:05 schreef Cooki het volgende:

[..]

Bitterend, ben daar maar heel blij mee dan
ben ik ook ;)
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 10 november 2011 @ 12:08:12 #204
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104197234
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:54 schreef Cooki het volgende:
asy, de echomevrouw vd seo (tang trouwens hier in remunj :X ) was bij 30 wk zeker dat ie omhoog gegroeid was.. 8)7
een vlos stuurt vast wel door , dat geloof ik :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil eigk nog wel n keer! :D :P O+ :')
Speciaal voor Cooki ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104197384
Je wordt soms gewoon bang gemaakt met allerlei dingen op het internet...dat je te dik bent om zwanger te worden enzo...terwijl het blijkt dat het niet altijd zo hoef te zijn.
pi_104197506
Orea gefeliciteerd! *O*

En ik lees over zw.kilo's... is dat ook anders als je bv dmv ivf of icsi zwanger wordt? (ivm hormonen enzo)

bitterend; bij mij heeft ze tot nu toe ook alleen gevraagd hoeveel ik woog.

Ik eet ook erg veel door de misselijkheid, chocolade en zoute dingen laten me
minder misselijk voelen. Nu mn lief elke avond thuis is kook ik wel netjes aardappels enz :P
das voor de baby&mij natuurlijk veel beter. + ik ben niet veel in beweging.. helaas.

Gisteravond en vanmorgen/nu enorme last van misselijkheid/kokhalzen
(soms wilde ik dat ik kon overgeven) heb fysio afgebeld voel me zo naar
en liggen gaat niet zo lekker dus mooi op de bank..
pi_104197550
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:11 schreef bitterend het volgende:
Je wordt soms gewoon bang gemaakt met allerlei dingen op het internet...dat je te dik bent om zwanger te worden enzo...terwijl het blijkt dat het niet altijd zo hoef te zijn.
Ja of te dun, of te gestressed, of je wil 't te graag etc etc!

gelukkig is niet alles zoals wordt beweerd op inet O+
pi_104197635
Ik ben vannacht bevallen van een heel lief klein jongetje genaamd J.u.u.l. (graag zijn naam hier niet gewoon gebruiken)
Nadat 2 dagen gel niks teweeg heeft gebracht en de ctg niet mooi meer was stond om 1 uur vannacht de gyn aan mijn bed dat ze hem gingen halen. Een uur later was hij er. Kleine jongen ligt wel nog in de couveuse en heeft wat moeite met zelf ademhalen, maar doet het verder goed. Ik ben compleet ontdaan en kapot na een aantal heftige dagen en een bizarre nacht. Nu dus vooral bijkomen en herstellen van de ks. Wat is dat trouwens verschrikkelijk!
pi_104197691
Ohh poezebeest :* wat naar allemaal!
Maar goed om te horen dat jullie jongetje het goed doet.
Hoop dat je snel kunt genieten van alles.. dat verdien je zo..!! :*
pi_104197695
Poez, gefeliciteerd met jullie jochie :*. Ik hoop ook dat je snel en voorspoedig hersteld van de ks. :)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_104197715
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:08 schreef NotTheSame het volgende:
Speciaal voor Cooki ;)
speciaal voor _O_ NTS : :D
toen was ik er ook: omg ik kon ze wel van de weg aframme, terug naar je eigen dorp :{w

SPOILER
en voor de rest : kom gezellig naar limland maar niet op 1 november :( omg :r
das de dag dat mn almere heimwee hoogtij viert w/

oeh nog ff ontopic: ik ben in flevoziekenhuis bevallen :P

[ Bericht 4% gewijzigd door -Caroline- op 10-11-2011 12:46:07 ]
pi_104197727
Poezebeest van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! ik wens jullie allebei een spoedig herstel! *O* O+ O+
  donderdag 10 november 2011 @ 12:22:14 #213
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_104197771
Asyniur, ja knap vind ik dat. Dat lukte mij dus niet de laatste zwangerschap. Genieten en afwachten, zat me helemaal op te vreten van de zenuwen maandenlang. Nu die combitest laten doen en gelukkig een goede uitslag waardoor ik me sinds de uitslag van de test geen zorgen mee r maak en ook kan genieten van de zwangerschap. Voor mij werkt die schijnzekerheid, ik weet heel goed dat er nog van alles mis kan gaan, maar toch voel ik me veel zekerder nu.
pi_104197785
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:18 schreef Poezebeest het volgende:
Ik ben vannacht bevallen van een heel lief klein jongetje genaamd
Kleine jongen ligt wel nog in de couveuse en heeft wat moeite met zelf ademhalen, maar doet het verder goed. Ik ben compleet ontdaan en kapot na een aantal heftige dagen en een bizarre nacht. Nu dus vooral bijkomen en herstellen van de ks. Wat is dat trouwens verschrikkelijk!
Oh poezebeest :* O+ ^O^ gefeliciteerd met je grote kleine schat :Y *O*
Wat heftig voor je! :{
Ontdaan/kapot/bizar/bijkomen/herstellen/verschrikkelijk: checkerdecheck (toen) -O-
ik wens je veel geluk met je mannetje(s)
en heeel rustig aan doen en je tijd nemen ... als dat lukt...
ik denk aan je *;
pi_104197811
Och Poezebeest wat een heftig verhaal. Maar je bent mama van een prachtige zoon! *O* Gefeliciteerd voor jou en je man. Eindelijk een kleintje voor jullie!
Doe rustig aan en hopelijk herstel je snel. Dat je snel van elkaar mag gaan genieten want het is je gegund :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_104197852
Poezebeest. Gefeliciteerd met je kleine jongen *O*
Hoop dat jullie snel allebei bekomen zijn van deze heftige start!
  donderdag 10 november 2011 @ 12:25:40 #217
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_104197880
Gefeliciteerd poezebeest! *O*klinkt wel heftig zeg, veel sterkte.
pi_104197933
Poezebeest, van harte met jullie kleine sterke mannetje :*
Klinkt wel heel pittig allemaal. Sterkte joh en goed uitrusten enzo :*

Er was een pakje voor me bij een afleverkantoor (was gisteren niet thuis toen t bezorgd werd) Ik dacht nog huh heb niks besteld.
Heb ik een paar weken terug meegedaan met een tevredenheidsonderzoek van Reaal
waarbij je iets kon winnen. Dacht altijd dat dat nep was, maar deed wel mee aangezien ik wel wat puntjes had.
Nu hebben we een pluim ontvangen twv 150 euro!!!!!! Net op de site gekeken daar kan je leuke dingen van doen zeg!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_104197964
Poezebeest, feli met je zoon *O* En wat jammer dat het zo slopend is geweest.. Veel sterkte met herstellen! :*
pi_104197999
jessie gaaf zeg!! *O* wat ga je ermee doen??
  donderdag 10 november 2011 @ 12:31:13 #221
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104198071
Poiezebeest van harte met jullie zoon! Ik hoop dat je snel herstelt en zult genieten van jullie wonder! :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 10 november 2011 @ 12:31:37 #222
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104198084
Poes van harte met de geboorte van je zoon. Mooie naam!!

Neem nu maar even lekker je rust, heftige dagen geweest :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104198157
Weet t nog niet bitterend. Je kan dagje uit met de kids voor 6 pers. (man heeft ook een zoontje en straks met de mijne erbij zijn we sommige weekends met zijn 6en)
Of misschien wel een lekkere verwendag met sauna enz straks als ik t nodig heb ;)
Of hotelletje, of iets leuks voor in de tuin, staan zoveel leuke dingen op.
Ben gelijk wat minder chagie :)

En dat bij zoveel de zwangerschapskilos er zo snel weer afgaan dat maakt me echt zo jaloers. Bij mij is er elke zwangerschap flink wat blijven hangen. En dan kwam ik elke zwangerschap ook nog eens flink wat aan.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_104198159
@ poezebeest. Gefeliciteerd met je kleine. hopelijk gaat het snel beter met de kleine en herstel je voorspoedig.

@Bitterend. Ze zeggen van alles.. Biuj mij hebben ze 3 jaar geleden al gezegd dat als ik niet af zou valleen ik geen kans had op zwangerschap (door stress en overgewicht) nu 3 jaar later ben ik ongepland zwanger geworden terwijl ik toch (ja het brenggt risico's mee maar alles gaat goed ) 135 kilo weeg. ik ga wel vanaf de 20 weken naar een gynecoloog en niet meer naar de verloskundige dit omdat het vaak minder goed te voelen is allemaal.

O en gied nieuws over school. Ik ga geen stage meer lopen dit jaar. ik heof alleen mijn theorie van het jaar bij te werken en bij te houden. Dan ga ik gewoon door naar mijn derde jaar, na mijn derde jaar krijg ik 20 weken inhaal stage (en geen school) en start ik uiteindelijk een half jaar later aan mijn examens. Maar een half jaar vertraging:O beter dan een jaar overdoen lijkt mij? Nu kan ikd us ook eindelijk wat rustiger aan doen mijn moeder het goede nieuws vertellen en het beste is nog ik hoef maar 2 weken in de maand na school omdat het zo was 1 week stage 1 week school:D Gelukkig blijf ik dus uit de financiele problemen en kan ik mijn kleintje gewoon geven wat het nodig heeft:D

Met de medicijnen gaat het een stuk beter spuug minder en kan iets beter eten. Jeej! morgen richting Tilburg naar mijn ouders samen met de kleine meid sinterklaas binnen halen.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  donderdag 10 november 2011 @ 12:45:06 #225
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104198507
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:08 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Speciaal voor Cooki ;)
SPOILER
:D _O-

Poezebeest, van harte gefeliciteerd met jullie kleine dappere man! *O*
Hopelijk gaat je herstel voorspoedig en mogen jullie snel naar huis :*

Marije, iedereen zit anders in elkaar. Ben ik wel nieuwsgierig: wat had je dan gedaan bij een slechte uitslag?

jessie, wat een leuke verrasing zeg! Ik zou zeggen: zoek iets leuks uit :Y

Fijn zo'n goed nieuws, Sam! *O*

Ow en even over de 'ik was snel zwanger ondanks de verhaaltjes op internet': voor mij vallen die in dezelfde categrie als 'mijn opa heeft zijn leven lang gerookt en toch geen longkanker gekregen'. :@
Ik weet nog dat Saffier best redelijk snel zwanger was van haar nummer 1. Nummer 2 liet heel lang op zich wachten en uiteindleijk naar allerlei onderzoeken bleek ze PCOS te hebben en na medisch gedoe is nummer 2 er nu. Maar nummer 1 was dus 'gewoon' een gelukstreffer geweest.
  donderdag 10 november 2011 @ 12:48:01 #226
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_104198609
Poezebeest van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Wat ontzettend rot dat het allemaal zo gelopen is. Ik hoop dat jij je lichamelijk én geestelijk snel beter voelt! Ik hoop dat je mannetje (met een prachtige naam!) het ademhalen snel onder de knie krijgt, lekker groeit en drinkt en snel met een gezonde mama mee naar huis mag. :* voor jou, je man en jullie zoon!

Ik ga je ook nog even wat praktische info geven.
Voor info over het HELLP syndroom en eventueel lotgenotencontact kun je hier kijken: http://www.stghellpsyndroom.nl/
Voor info over het hele couveusegebeuren kun je hier kijken: www.couveuseouders.nl (en je mag mij ook altijd een PM sturen he!)
A grand adventure has begun.
pi_104198658
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:45 schreef Asyniur het volgende:
Ow en even over de 'ik was snel zwanger ondanks de verhaaltjes op internet': voor mij vallen die in dezelfde categrie als 'mijn opa heeft zijn leven lang gerookt en toch geen longkanker gekregen'. :@
ja dat ja asy :N

In vervolg daarop: als ik 1 euro had gekregen voor iedere keer dat er werd gezegd:
- je moet er niet zoveel mee bezig zijn, dan lukt t wel :(
- zie je, je hebt t uit je hoofd gezet :N , nu is t toch gelukt :? (ik was door de ballotage-commisie heen)
dan kon ik nu iets lekkers/leuks gaan kopen :P
  donderdag 10 november 2011 @ 12:51:07 #228
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104198682
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:34 schreef Sam1993 het volgende:
@ poezebeest. Gefeliciteerd met je kleine. hopelijk gaat het snel beter met de kleine en herstel je voorspoedig.

@Bitterend. Ze zeggen van alles.. Biuj mij hebben ze 3 jaar geleden al gezegd dat als ik niet af zou valleen ik geen kans had op zwangerschap (door stress en overgewicht) nu 3 jaar later ben ik ongepland zwanger geworden terwijl ik toch (ja het brenggt risico's mee maar alles gaat goed ) 135 kilo weeg. ik ga wel vanaf de 20 weken naar een gynecoloog en niet meer naar de verloskundige dit omdat het vaak minder goed te voelen is allemaal.

O en gied nieuws over school. Ik ga geen stage meer lopen dit jaar. ik heof alleen mijn theorie van het jaar bij te werken en bij te houden. Dan ga ik gewoon door naar mijn derde jaar, na mijn derde jaar krijg ik 20 weken inhaal stage (en geen school) en start ik uiteindelijk een half jaar later aan mijn examens. Maar een half jaar vertraging:O beter dan een jaar overdoen lijkt mij? Nu kan ikd us ook eindelijk wat rustiger aan doen mijn moeder het goede nieuws vertellen en het beste is nog ik hoef maar 2 weken in de maand na school omdat het zo was 1 week stage 1 week school:D Gelukkig blijf ik dus uit de financiele problemen en kan ik mijn kleintje gewoon geven wat het nodig heeft:D

Met de medicijnen gaat het een stuk beter spuug minder en kan iets beter eten. Jeej! morgen richting Tilburg naar mijn ouders samen met de kleine meid sinterklaas binnen halen.
Huh, sinterklaas komt hier zondag pas aan :P
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104198859
Poezebeest van harte met jullie kleine man. Mooie naam! Ik hoop dat ie snel aansterkt en het adem halen onder de knie krijgt en dat jij je ook snel wat beter gaat voelen. Heavy allemaal hoor, neem de tijd! :*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_104198925
Poezebeest gefeliciteerd!! *O* Hopelijk gaat het ademhalen bij je zoon snel beter en sterkt hij snel aan. Dat laatste geldt natuurlijk ook voor jou, ik kan me voorstellen dat je nog even moet 'landen'. Sterkte met het herstel :* .

Sam, goed nieuws over je opleiding! Fijn!
pi_104199163
Woehoe Poezebeest, gefeliciteerd met je zoon! *O*
Mooie naam ook!

Dat jij en hij maar snel mogen opknappen!
pi_104199190
Ja hij komt ook pas zondag aan maar wij blijven het hele weekend omdat ik vanauit maastricht die kant in moet. Zijn altijd gezellig weekendjes. ook dagje naar een vriendin met een dochtertje van eenmaandje ouder dus dan hebben ze dikke pret!
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  donderdag 10 november 2011 @ 13:09:51 #233
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104199242
Poezebeest hij is er! :* Van harte gefeliciteerd meid. Ik hoop dat je herstel goed verloopt en dat je het ook geestelijk allemaal een plekje kunt geven. Wat is dat heftig geweest zeg! Zoals je waarschijnlijk wel weet heb ik mijn bevalling+keizersnee ook als verschrikkelijk ervaren, dus ik leef met je mee... En ik kreeg bijna tranen in mijn ogen toen ik las hoe kapot je ervan bent. Rustig aan en laat lekker voor je zorgen hoor! Er is geen haast om snel weer de oude Poezebeest te zijn. Dikke knuf.

quote:

Ow en even over de 'ik was snel zwanger ondanks de verhaaltjes op internet': voor mij vallen die in dezelfde categrie als 'mijn opa heeft zijn leven lang gerookt en toch geen longkanker gekregen'.
Dit inderdaad... Dat het soms wel goed gaat, wil niet zeggen dat de statistieken niet kloppen.
pi_104199460
Poezebeest gefeliciteerd met je kleine mannetje *O* en een dikke knuffel voor jou hoop dat je snel hersteld en je kan gaan genieten van je mannetje :*
pi_104199468
Wou alleen maar zeggen dat er te veel bang makerij is op het inet..niks meer niks minder.
pi_104199518
Orea wat goed!! Gefeliciteerd! *O* *O*

Innepin fijn dat de acupunctuur helpt :)

GWS wel even laten weten als het geplaatst is, dan ga ik die editie zeker even halen :)

Verder echt niet bijgelezen bovenstaand bericht was ik net vergeten te posten. :')
Maar wat ik wel zie: :D

Poezebeest gefeliciteerd met je mooie mannetje!!!!!!! *O* *O*
pi_104199524
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:34 schreef jessie het volgende:
Weet t nog niet bitterend. Je kan dagje uit met de kids voor 6 pers. (man heeft ook een zoontje en straks met de mijne erbij zijn we sommige weekends met zijn 6en)
Of misschien wel een lekkere verwendag met sauna enz straks als ik t nodig heb ;)
Of hotelletje, of iets leuks voor in de tuin, staan zoveel leuke dingen op.
Ben gelijk wat minder chagie :)

En dat bij zoveel de zwangerschapskilos er zo snel weer afgaan dat maakt me echt zo jaloers. Bij mij is er elke zwangerschap flink wat blijven hangen. En dan kwam ik elke zwangerschap ook nog eens flink wat aan.
Lekker zeg! klinkt goed! niet van de kilo's trouwens, van de sauna/hotel.
en 6 kids! *O* druk zal je het hebben straks :D
pi_104199595
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:34 schreef Sam1993 het volgende:

Dat is inderdaad goed nieuws!! super dat het geregeld is :Y
  donderdag 10 november 2011 @ 13:44:50 #239
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_104200366
Poezebeest gefeliciteerd !!!! *O*
pi_104200533
Poezebeest van harte met jullie mannetje, wat een geweldige naam! O+

Bitterend, ik las trouwens dat je gevallen was :o Hoe is het nu met je? :*

Hier alles goed. Jelte groeit goed en ik voel me prima. Ben alleen erg moe, maar geniet x100 van mijn TWEE kinderen O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_104200535
oh gossie! :o
Ik zat al zo lang in week 11 (door verzetten datum ivm echo) dat ik helemaal vergeten ben dat vandaag mijn 12 weken mijlpaal is.
*O* voor mezelf! :+
pi_104200656
Covie, doe gewoon met je mee *O*

En Sam, wat fijn dat het opgelost is. En 2 weken van de maand is ook wel fijn. kun je ook rustig je huiswerk doen, en heb je misschien iets meer ruimte als je eens iets in moet halen, of een afspraak met de VK/gyn hebt!

Jessie, dat is een mooi cadeau! Kan me voorstellen dat het je dag goedmaakt!
pi_104200854
Poezebeest gefeliciteerd met je mannetje *O* :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 10 november 2011 @ 14:01:24 #244
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_104200870
quote:

Marije, iedereen zit anders in elkaar. Ben ik wel nieuwsgierig: wat had je dan gedaan bij een slechte uitslag?

Dan zou ik me zorgen hebben gemaakt. Maar dat zou ik ook gedaan hebben zonder slechte uitslag. Dus wat dat betreft had ik voor mijn gevoel weinig te verliezen. Voorheen had ik zoiets van kansberekening wat heb ik daar nou aan, doe maar meteen die vlokkentest. Maar dat wilde mijn man niet ivm de risico's. Nou dan toch maar die kansberekening, beter iets dan niets. En achteraf ben ik dus enorm blij met die keuze.
Mijn oudste is niet helemaal gezond geboren, niet iets wat op een echo te zien zou zijn geweest hoor, maar ik weet uit ervaring dat je sowieso maar moet afwachten hoe het loopt en tóch heb ik dus nu een veel geruster gevoel over mijn zwangerschap. Ja, beetje vaag verhaal misschien, maar ik heb er wel veel aan die combitest gedaan te hebben :@

Jessie, leuk wat uitzoeken!

Fijn dat je het goed hebt kunnen regelen Sam.
pi_104201275
Poezebeest gefeliciteerd met je zoon! Hopelijk herstel je snel en goed van de ks.

Zoe wat fijn dat de arboarts met je meedacht. Hopelijk kan je baas dat nu ook!

Wij gaan wel de combinatietest laten doen. Niet omdat ik het kindje weg zou laten halen bij down, maar meer omdat ik het liever van te voren weet zodat we ons er op kunnen voorbereiden, zover als dat dat gaat.
Bij de 1e trouwens niet gedaan, maar later in de zwangerschap werd ik daar onzeker van, angstig soms. Dus vandaar dat ik het nu wel wil laten doen.
  donderdag 10 november 2011 @ 14:17:32 #246
348178 NotTheSame
pi_104201384
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:20 schreef Cooki het volgende:

[..]

speciaal voor _O_ NTS : :D
toen was ik er ook: omg ik kon ze wel van de weg aframme, terug naar je eigen dorp :{w

SPOILER
Kiek, ut tiepen geit dus al neet al te sjlech! Doe bus volges mich mit vlag en wimpel gesjlaag veur die inburgeringscursus of neet? _O- !
Oah joah, waar bekans vergeate det Asyniur auch un echte Limburgse is *O* !

Poezebeest, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleine man. Hopelijk komt het allemaal goed met jouw en de kleine!

*En nou weer een beetje aan de poets... K*u*t* werkvolk ook, gisteren mooi geveegd, vandaag weer de Sahara in huis :( .

[ Bericht 0% gewijzigd door NotTheSame op 10-11-2011 14:24:09 ]
pi_104201440
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:17 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

*En nou weer een beetje aan de poets... K*u*t* werkvolk ook, gisteren mooi geveegd, vandaag weer de Sahara in huis :( .
Pff hier ook sinds afgelopen vrijdag de stoep open gebroken, ligt nu een plank, maar daar durf mijn hond niet overheen, dus liep ik steeds achterom door de poort, hebben ze sinds vanmorgen die kant van de straat ook open liggen en heel leuk weer een plank neer gelegd, en mijn hond weigert er over heen te lopen -O-
  donderdag 10 november 2011 @ 14:23:23 #248
348178 NotTheSame
pi_104201574
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:19 schreef miss-jones25 het volgende:

[..]

Pff hier ook sinds afgelopen vrijdag de stoep open gebroken, ligt nu een plank, maar daar durf mijn hond niet overheen, dus liep ik steeds achterom door de poort, hebben ze sinds vanmorgen die kant van de straat ook open liggen en heel leuk weer een plank neer gelegd, en mijn hond weigert er over heen te lopen !
Ow das ook lekker dan ja! Dus je kunt eigenlijk je huis niet uit met je hond? Mooi lullig dan... Hebben ze een prognose wanneer ze klaar zijn?
Jij hebt toch van die mooie witte herders toch?
pi_104201700
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:23 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Ow das ook lekker dan ja! Dus je kunt eigenlijk je huis niet uit met je hond? Mooi lullig dan... Hebben ze een prognose wanneer ze klaar zijn?
Jij hebt toch van die mooie witte herders toch?
Ja ik heb een witte herder, en die kan ik dus echt niet tillen over die plank haha.
En morgen middag zouden ze voor klaar moeten zijn.
En dat zou eigenlijk gister al moeten zijn dus. Ellende.
Zijn van die werkplaats figuren als ik wat vraag staan ze me eerst een half uur gapend aan te kijken :Z
  donderdag 10 november 2011 @ 14:38:37 #250
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104202070
Vlindur wat heerlijk dat je zo kan genieten!

Covie 12 weken! *O*

En ik zag 'sauna' voorbijkomen :). Wij gaan binnenkort eindelijk weer eens! Met heeeeele dikke buik dus ;). Maar heb er zo'n zin in. Ik ga wel extra voorzichtig doen en niet te lang in de sauna's, maar vooral lekker relaxen en zwemmen. Heerlijk!

Ennnn ik heb net mijn kraampakket binnen gekregen! :o Voor mijn gevoel veeeeel te snel al, haha. Maar dat komt omdat ik de vorige keer steeds maar geen pakket kreeg, er achteraan moest bellen en uiteindelijk m veel te laat binnen had (wk 36 ofzo dacht ik). Maar nu voelt het wel ineens weer heel echt zeg! Alleen jammer dat de inhoud helemaal niks veranderd is sinds Jesper. Zelfde knuffel en zelfde boek, haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')