Hoezo?? er is bij mij niks over gezegd...(ja ik moet in het zh bevallen maar stel dat het zo snel gaat dat het thuis moet...)quote:Op donderdag 10 november 2011 11:31 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier ook niet op de weegschaal bij de VK. Alleen even de melding dat ik even moest waarschuwen als ik richting de 100 ging, ivm verplicht een beneden bed voor de bevalling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow 28 november echo, wat leuk&spannend![]()
Als je boven de 100kg bent, mogen de ambulancebroeders je officieel niet meer naar beneden tillen, arbo-dingetje sinds een paar jaar. Dus moet je er met de brandweer+brancard door een raam eruit. Als je het weet, dan moet je dat dus netjes melden. En willen ze een bed beneden, om snel weg te kunnen. Maar bij noodgevallen zullen de ambulancebroeder je niet boven laten verpieteren lijkt mequote:Op donderdag 10 november 2011 11:33 schreef bitterend het volgende:
Hoezo?? er is bij mij niks over gezegd...(ja ik moet in het zh bevallen maar stel dat het zo snel gaat dat het thuis moet...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wil eigk nog wel n keer!![]()
![]()
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door -Caroline- op 10-11-2011 11:55:32 (oja spoilers :-X) ]
quote:Op donderdag 10 november 2011 11:54 schreef Cooki het volgende:
asy, de echomevrouw vd seo (tang trouwens hier in remunj) was bij 30 wk zeker dat ie omhoog gegroeid was..
![]()
een vlos stuurt vast wel door , dat geloof ik
Aah joh, dingen lopen zoals ze doen en niet nadenken over wat had kunnen zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wil eigk nog wel n keer!![]()
![]()
![]()
Dan wordt je gek.
Hoe weet je dat nou? Misschien was je anders wel zwanger geweest als je partner enkel door de deur beneden naar binnen gekomen was en jij op bed lagquote:Op donderdag 10 november 2011 11:25 schreef bitterend het volgende:
Ik moest trouwens wel lachen bij de intake...te dik (hoge bmi) zijn zou vruchtbaarheid verminderen, roken zou ook de sperma kwaliteit beïnvloeden...nou bij ons hebben die dingen totaaal geen invloed gehad.
Bitterend, ben daar maar heel blij mee danquote:Op donderdag 10 november 2011 11:25 schreef bitterend het volgende:
Ik moest trouwens wel lachen bij de intake...te dik (hoge bmi) zijn zou vruchtbaarheid verminderen, roken zou ook de sperma kwaliteit beïnvloeden...nou bij ons hebben die dingen totaaal geen invloed gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |