abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 november 2011 @ 11:29:19 #176
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104195781
Cooki, bij ons is een standaard controle: bloeddruk, urine, wegen en hartje luisteren. Ik moet dus elke keer op dat pokkeding staan... Thuis heb ik em heeeeeel diep in de kast opgeborgen. Het is dat manlief nog wel eens de weegschaal wil gebruiken anders had er zelfs nooit een gekocht.
Morgen overigens weer controle, dan moet ik dat ding weer onder ogen zien }:| .

Draak is volgens mij oorlogje aan het spelen in m'n buik. Zo heb ik een halve minuut geen beweging, en van het een op het andere moment lijkt er wel een mitrailleur af te gaan in m'n buik _O- !
pi_104195834
Hier ook niet op de weegschaal bij de VK. Alleen even de melding dat ik even moest waarschuwen als ik richting de 100 ging, ivm verplicht een beneden bed voor de bevalling.
Maar ik sta er thuis ook vooral op, om te kijken of ik wel genoeg groei. In het begin bij Chris zo'n 4-5 kilo afgevallen, deze keer maar 2 en langer stabiel gebleven. Dus uiteindelijk nog hetzelfde verhaal..
  donderdag 10 november 2011 @ 11:31:34 #178
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104195844
Orea in principe mocht ik bij de vk tot 36 weken, maar heb me gisteren al laten overdragen aan t ziekenhuis. Ivm veel vragen en omdat ik toch in het ziekenhuis moet bevallen heb ik het idee dat het zinvoller is als ik ook daar m'n gesprekken heb. Dus volgende afspraak heb ik bij gyn/vk in het ziekenhuis.
pi_104195847
NTS urine bij elke vk controle??
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104195891
Urine kijken ze ook niet na. Hier alleen bloeddruk en hartje luisteren/buik voelen. We staan zo weer buiten ;)
  donderdag 10 november 2011 @ 11:33:05 #181
250838 Fee-nix
pi_104195900
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:31 schreef bitterend het volgende:
NTS urine bij elke vk controle??
Dit! Heb ik nog nooit van gehoord. Ze zijn wel grondig in ieder geval!
pi_104195910
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:31 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier ook niet op de weegschaal bij de VK. Alleen even de melding dat ik even moest waarschuwen als ik richting de 100 ging, ivm verplicht een beneden bed voor de bevalling.

Hoezo?? er is bij mij niks over gezegd...(ja ik moet in het zh bevallen maar stel dat het zo snel gaat dat het thuis moet...)
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104195937
Orea, ja ik zou t om dezelfde reden als jij ook fijn vinden om te weten, maar met de huidige combitest weet je t toch niet? en vwp ging je niet doen toch? :*
hoewel je kind je ook kan verrassen na de geboorte door vb kaal te zijn ipv bos haar :+ maar das wel van een heel andere orde :@

@vrijwillig bij gyn
en ik ben erg voor, lees maar als je wil:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow 28 november echo, wat leuk&spannend ^O^
pi_104195941
Ja! hier ook alleen bloeddruk, groei van buik en ligging van baby controleren, hartje luisteren en doei! :W
  donderdag 10 november 2011 @ 11:36:07 #185
250838 Fee-nix
pi_104196008
Jemig Cooki, goede beslissing dan idd om bij de gyn te blijven!
pi_104196158
cooki komen ze niet met een echo achter hoe je placenta ligt?
pi_104196174
Cooki, kan me voorstellen dat je dan prettiger bij de gyn zit!

quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:33 schreef bitterend het volgende:
Hoezo?? er is bij mij niks over gezegd...(ja ik moet in het zh bevallen maar stel dat het zo snel gaat dat het thuis moet...)
Als je boven de 100kg bent, mogen de ambulancebroeders je officieel niet meer naar beneden tillen, arbo-dingetje sinds een paar jaar. Dus moet je er met de brandweer+brancard door een raam eruit. Als je het weet, dan moet je dat dus netjes melden. En willen ze een bed beneden, om snel weg te kunnen. Maar bij noodgevallen zullen de ambulancebroeder je niet boven laten verpieteren lijkt me ;)
pi_104196198
Fee-nix, ja achteraf, maar eigk was t door mn eigen bangigheid: ivm schildklier was ik bij thomas (10jr geleden) medisch, dus gyn en zh bevalling enzo..
vertellen ze me nu, 8,5 jaar later dat ik ook thuis mag bevallen.. dat zat zo niet in mn systeem.. dat ik dat niet durfde :@ )
en die gyn.. dat ze dat gemist had.. ik was blij met oppergyn... hoewel t wel heel raar verhaal blijft voor me... hoe kan je dan nou niet zien? }:|

Bitterend: ik heb denk ik 10 echos gehad
sorry ik doe graag spoilers ivm too much info / voor als je t niet wil lezen enzo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104196274
omg DF _O- ik zie het voor mij...die obese mensen in Amerika die moeten worden bevrijd met de brandweer om naar het zh te kunnen!
Ik zou niet uit het raam passen hier _O- we wonnen in een mini arbeiders huisje uit de jaren 30 :D :D
  donderdag 10 november 2011 @ 11:44:42 #190
348178 NotTheSame
pi_104196321
Pfffff, Cooki, wat een verhaal! Dan zit je inderdaad prettiger bij de gyn denk ik!

Bitterend en Fee-nix, hier zit de urinecheck standaard bij elke controle. Net zoals ik vanaf twee weken geleden elke controle geprikt ga worden op ijzer, maar dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat bij de vorige controle m'n ijzer veel te laag was.
  donderdag 10 november 2011 @ 11:46:03 #191
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104196369
Ja dát dus Cooki. Dat ze het niet eerder gezien hebben... Stom!
Bij Harry wist ik bij de 20 wekenecho dat de placenta achter en hoog lag. Ben benieuwd waar hij nu ligt. Volgens de vlos voor...

Ow en ik kan niet boven door de raam met een brancard. Daar is het raam te smal voor ben ik bang :D
Dus dan moet ik maar onder de 100 kg blijven ;)

Maar Cooks, ik denk dat als je een vlos had gehad, dat die je vel eerder terug had gestuurd om zeker te weten of de placenta goed lag. Een vlos wil namelijk echt geen risico's lopen hoor! :N
pi_104196378
NTS vreemd, als je geen klachten hebt en je bloeddruk is netjes dan is urine controle overbodig lijkt me??
  donderdag 10 november 2011 @ 11:50:43 #193
348178 NotTheSame
pi_104196543
Ik heb er geen idee van Bitterend. Het zal wel een dubbelcheck zijn ofzo. Zo'n potje vol piesen is het werk ook niet (het geeft alleen soms zo'n rommel }:| ).
  donderdag 10 november 2011 @ 11:52:51 #194
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104196626
Beter mikken NTS :P
(heb je mee geplast voor MvM? Dan kun je dat kannetje gebruiken hè? ;) )

Ow en ik hoef ook niet elke keer mijn urine te laten checken. Alleen bloeddruk, gewicht en hartje beeb O+
pi_104196662
Haha als ik urine moet laten checken door de ha op ontsteking plaats ik het potje echt op het plasbuis...zo gaat het direct in...mikken kan ik niet, wordt alles nat :D
pi_104196671
asy, de echomevrouw vd seo (tang trouwens hier in remunj :X ) was bij 30 wk zeker dat ie omhoog gegroeid was.. 8)7
een vlos stuurt vast wel door , dat geloof ik :Y
SPOILER
ik wil eigk nog wel n keer! :D :P O+ :')

[ Bericht 3% gewijzigd door -Caroline- op 10-11-2011 11:55:32 (oja spoilers :-X) ]
  donderdag 10 november 2011 @ 12:00:24 #197
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104196910
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:54 schreef Cooki het volgende:
asy, de echomevrouw vd seo (tang trouwens hier in remunj :X ) was bij 30 wk zeker dat ie omhoog gegroeid was.. 8)7
een vlos stuurt vast wel door , dat geloof ik :Y
SPOILER
ik wil eigk nog wel n keer! :D :P O+ :')
Aah joh, dingen lopen zoals ze doen en niet nadenken over wat had kunnen zijn...
Dan wordt je gek.
  donderdag 10 november 2011 @ 12:00:44 #198
35189 Troel
scherp en bot
pi_104196922
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:25 schreef bitterend het volgende:

Ik moest trouwens wel lachen bij de intake...te dik (hoge bmi) zijn zou vruchtbaarheid verminderen, roken zou ook de sperma kwaliteit beïnvloeden...nou bij ons hebben die dingen totaaal geen invloed gehad.

Hoe weet je dat nou? Misschien was je anders wel zwanger geweest als je partner enkel door de deur beneden naar binnen gekomen was en jij op bed lag :+

Misschien was de spermakwaliteit ook wel een stuk minder, maar was het nog goed genoeg om zwanger te worden?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_104196981
ja eens, ik besef mn geluk echt wel :Y
en over de rest: :W

maar ivm volgende keer (bij andere zwangeren dan he) heb ik nog wel ff soort van stennis gemaakt over de situatie, in de hoop dat iemand er iets mee doet :Y niet om te zwartepieten, maar als leermomentje :')
pi_104197106
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:25 schreef bitterend het volgende:
Ik moest trouwens wel lachen bij de intake...te dik (hoge bmi) zijn zou vruchtbaarheid verminderen, roken zou ook de sperma kwaliteit beïnvloeden...nou bij ons hebben die dingen totaaal geen invloed gehad.
Bitterend, ben daar maar heel blij mee dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')