abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104193900
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 09:26 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik was 2 weken na Cas zijn geboorte die 10 aangekomen kg's ook weer kwijt :)
fijn om te lezen! ik sta nu (bijna 38 weken) op 11 kilo's :Y

Ohh inepintje ik ben jaloers! ik wil ook zo'n iemand!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104193951
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 09:07 schreef jessie het volgende:

Zo droomde ik dat ik de slijmprop verloor :')
Maar behalve 1 van de meiden ziek thuis gaat het hier nog steeds goed.
Word er een beetje chagerijnig van.
Aww... :* pannenkoeken met ananas maken vanavond en dan een linke potje sex? *)
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104194207
Innepin, wat goed!
Grappig hoe zoiets soms toch goed kan uitpakken ;)

Jessie, fijn dat het goed gaat. Veel langer dan een week gaat het niet meer duren toch?

Ik heb medelijden met muppet. Ben verkouden. En bij elke onverwachte nies stuitert de kleine in mijn buik. Krijg wel venijnige trappen terug als wraak :P
  donderdag 10 november 2011 @ 10:31:34 #154
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_104194247
@ Fee-nix: Annicka is nu 2 jaar en 11 maanden en hopelijk kunnen we ook nog een flinke tijd tandemen. Stiekem hoop ik dat m'n kleine gratenpakhuis nog wat extra aankomt van de vette melk: het is een mager ding, ook al ziet ze er prima uit verder. :P Wat haar leeftijd zal zijn als ze stopt? Geen idee.

Ze kwam trouwens daarnet bij de peuterspeelochtend van het verzorgingshuis wel aan met een babypop en een flesje. En die moest ik geven want de baby had dorst en huilde... Ik heb haar maar meteen verteld dat ONZE baby de borst zal krijgen... :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 10 november 2011 @ 10:38:37 #155
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_104194427
Oreo, gefeliciteerd!

Innepin, misschien, als je pijnvrij blijft nu, dat hij bij de volgende behandeling wel zegt dat je lichaam klaar is om te bevallen. Volgens hem dan, dus dat ie dan wel wat voor je kan doen. Of ga je niet meer naar m toe als je pijnvrij blijft?

Net een doosje Toffifee op gegeten :9

Poezebeest, ik hoop dat alles goed gaat.
pi_104194500
* bitterend hoopt dat alles goed gaat met Poezebeest en dr mini
  donderdag 10 november 2011 @ 10:43:17 #157
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104194562
innepin, wat fijn zeg!
Misschien dat ik ook maar eens ga aankloppen dan bij de fysio c.q acupuncturist hier in de straat...

Zwangerschapskilo's: bij Harry +24. Voordat ik zwanger werd van nummer 2 was ik 3 kilo lichter dan het startgewicht bij Harry. Nu zit ik op +10 kilo maar eerlijk gezegd kijk ik ook nergens naar. Vind het wel best zo. Na de bevalling val ik weer wat af door de bv en de rest zal ook wel volgen net als toen.

Combinatietest: voordat ik zwanger was van nummer 2 waren we/ik er zeker van dat we een combinatietest zouden doen om dezelfde reden als Orea/Inca/etc. Eenmaal zwanger realiseerde ik me dat het 'maar' een kansberekening is. Als de kans erg klein is, prima. Maar wat als de kans groot is? Dan kom je op een punctie uit. Punctie brengt risico's met zich mee (miskraam) en daarnaast kan die punctie ook pas vrij laat worden uitgevoerd (ik geloof rond 16 weken). De uitslag krijg je letterlijk pas wéken later, als je op ongeveer 19-20 weken zwangeschap zit. No way dat ik dan nog een zwangerschap kan afbreken... :N
Dus toen hebben we besloten om het toch maar niet te doen.

Ik ben ook benieuwd naar Poezebeest
pi_104194752
Asy, wij hebben wel combitest gedaan, omdat we dan wisten of er volgens kansberekening een hoger risico was dan voor mn leeftijd relevant was... en van te voren wisten we dat we geen vwp oid zouden doen. combitest puur als voorbereiding op wat er ms aan zat te komen :@ alsof de kans van 1op65 je feitelijk helpt, maar toch :Y
  donderdag 10 november 2011 @ 10:56:25 #159
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104194886
Mogguh!

Innepin, wat fijn dat je zoveel baat hebt bij de acupunctuur! Hopelijk helpt het ook voor het bevallen!

Fee-nix, wat een droom! Ik droom ook regelmatig dat Draak er al is maar dat ik er niks van gemerkt heb! Das echt een hele vreemde gewaarwording haha!

GWS, respect voor jou dat je al zo lang kan/mag voeden!!! Ik ben echt benieuwd naar je verhaal, hopelijk staat het in het decembernummer, dan kan ik het lekker lezen tijdens m'n verlof ;) !

Net weer even door de supermarkt gewaggeld... Tjonge, ze zeggen wat van 'de jeugd van tegenwoordig', nou, ik had net herrie met een bejaarde man :o .

Ik ben namelijk niet zo snel meer met het in- en uitladen van m'n karretje (tja, die buik zit nou eenmaal in de weg, can't help it!). Staat ie bij het uitladen tegen m'n karretje aan te beuken, en bij het uitladen en betalen stond meneer al achter me te beuken om zo snel mogelijk z'n eigen boodschappen in te laden. Okee, dan kan ik m'n mond dus niet houden en heb hem vriendelijk gevraagd of hij even afstand wilde houden. Krijg ik me toch een scheldkannonade van dat zilveruitje :o ! Gelukkig nam de cassière het voor me op en maande em tot rust. Om daarna rustig een 'knecht' te bellen die mijn boodschappen in m'n auto zet. Die kop van die klojo toen hij dat hoorde, masterlijk gewoon >:) !
  donderdag 10 november 2011 @ 10:56:45 #160
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104194895
Beetje laat, maar Orea van harte gefeliciteerd! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 10 november 2011 @ 10:58:28 #161
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104194933
NTS! _O- En... zilveruitje! _O-
pi_104194943
Asy, het is dan ook laat om de zwangerschap af te breken en ik denk dat ik dat ook niet kan (tenzij echt niet levensvatbaar) máár, als er iets met het kindje is, weet ik dat het liefst wel zo vroeg mogelijk, om ons erop voor te bereiden :)

Maar dat is gewoon heel persoonlijk!

En dank voor alle felicitaties O+ *O* zo tof om hier weer te mogen posten O+

En ja, Poezebeest... hoe zou het met haar en haar kleintje zijn?
pi_104194993
Goedemorgen. Nog geen poezebeest nieuws zie ik?

Wij hebben ook geen combitest laten doen. We zien na de geboorte wel of ze echt gezond is (van wat we op de normale echo's dan al gezien hebben). Ik houd wel in mijn achterhoofd dat je altijd voor verrassingen kan komen te staan.

Orea, zo leuk dat we ook nu toch weer even samen zwanger zijn O+ *O* Alleen liever niet dat je weer in het ziekenhuis belandt met je hydro's. Die moeten zich gewoon koest houden!

Ik heb me net voor de eerste keer in de zwangerschap gewogen (batterijen van de weegschaal waren leeg). Zit er gewoon al 13 kilo bij :@ Bij Hannah was ik in totaal maar 4 aangekomen.
Ik vreet ook alles wat los en vast zit dus echt gek is het niet.
De vorige keer ben ik met het geven van de borstvoeding veel afgevallen :)
  donderdag 10 november 2011 @ 11:05:00 #164
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104195105
Ow god, over wegen gesproken... Ik DURF echt niet meer de weegschaal op... De vorige controle 2 weken geleden zat er al 17 kilo bij :X !

Nou mag ik wel wat kilotjes meer wegen, ik had voor m'n zwangerschap een serieus ondergewicht (zonder reden overigens), maar ik heb nog nooit de weegschaal boven de 55 kilo zien gaan, en daar zit ik nu al (dik) 10 kilo boven :o .
  donderdag 10 november 2011 @ 11:14:42 #165
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104195382
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:05 schreef NotTheSame het volgende:
Ow god, over wegen gesproken... Ik DURF echt niet meer de weegschaal op... De vorige controle 2 weken geleden zat er al 17 kilo bij :X !

Nou mag ik wel wat kilotjes meer wegen, ik had voor m'n zwangerschap een serieus ondergewicht (zonder reden overigens), maar ik heb nog nooit de weegschaal boven de 55 kilo zien gaan, en daar zit ik nu al (dik) 10 kilo boven :o .
Ik droom van een gewicht dat slechts 10kg boven de 55 ligt :+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 10 november 2011 @ 11:14:47 #166
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104195385
* Susie durft nog niet op de weegschaal te staan.... bang voor het werk wat dat met zich mee gaat brengen...
pi_104195437
NTS: herkenbaar hoor ...ik had de weegschaal nog nooit op n 7.. zien staan... bij lucas heb ik de 8 .. langs zien komen...
nu gelukkig weer op 5...

NTS is t de bedoeling dat je je bij de controle laat wegen, ik heb dat nooit gehoeven en ga ik ook nooit doen, tenzij ze me dwingen >:)
(ik was laatst bij een dokter en die wilde ff wegen ivm besproken effect vd medicijnen... ik zei: dat doe ik wel thuis, was goed pfieuw :P )

en: zilveruitje, die ga ik onthouden :s)
omg je hebt die kassiere vast ook n leuk moment bezorgd ^O^
pi_104195457
Ik ben op de weeggeschal gaan staan omdat mams me vroeg hoeveel ik was aangekomen, anders had ik het de hele zwangerschap niet eens gedaan - aan gedacht. Boeit me echt niet...
pi_104195505
quote:
6s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik droom van een gewicht dat slechts 10kg boven de 55 ligt :+
anders reken je t om naar stones.. klinkt echt veel plezieriger :Y
dan ben je nu bv 8 stones of zo..
of stoned, wat je wil
ff googlen

Bitterend, maar als t niet boeit, is t ook anders, toch? ;)
  donderdag 10 november 2011 @ 11:19:15 #170
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104195507
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:51 schreef Cooki het volgende:
Asy, wij hebben wel combitest gedaan, omdat we dan wisten of er volgens kansberekening een hoger risico was dan voor mn leeftijd relevant was... en van te voren wisten we dat we geen vwp oid zouden doen. combitest puur als voorbereiding op wat er ms aan zat te komen :@ alsof de kans van 1op65 je feitelijk helpt, maar toch :Y
Ja maar dan zou ik me dus de rest van de zwangerschap hebben opgevreten en misschien onnodig.

NTS :D

Maar de kansberekening is puur en alleen voor 2 soorten trisomie en down (toch?). Beiden trisomies zijn niet/nauwelijks met het leven verenigbaar en down is voor ons geen reden om iets te ondernemen. Dus het enige waar je je op kan voorbereiden is dat je kindje misschien redelijk kort na de geboorte overlijd of dat het mogelijk down heeft...
Dan geniet ik liever van de zwangerschap en wacht af wat er daarna op me af komt...

En ik heb het net even teruggezocht: ik ben nu 3 kilo zwaarder dan bij Harry rond dezelfde termijn :X
Ow en ik moet elke controle bij de vk op de weegschaal }:|

Cooki, jij bent ook hartstikke mooi slank O+
  donderdag 10 november 2011 @ 11:20:36 #171
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104195529
Innepin wat fijn!

GWS ja respect dat je zo lang kan en wil voeden zeg!

NTS _O- briljant! En lieve cassiere zeg O+ .

Even gekeken op t lijstje van de vk (moet elke controle op de weegschaal) en ik ben nu (28 wk 4 d) 7,2 kilo aangekomen. Wel netjes dacht ik :). Bij Jesper zaten er aan t eind 13 kilo's bij. Was ik ook allemaal weer kwijt. En door sporten zelfs nog 2 extra kwijt ofzo.
  donderdag 10 november 2011 @ 11:22:13 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104195580
Ow GWS, wat ik nog wilde vragen: doen jouw borsten/tepels niet onwijs zeer door de zwangerschap?
pi_104195654
Gek, ik moet nooit op de weegschaal bij de vk...ze vroeg bij de intake hoeveel ik woog (90 kilo's) en ze zei dat het ideal was dat ik 15 kilo's max ging aankomen...paar weken geleden belde mam met "je moet uitkijken dat je niet te veel aankomt" en vroeg hoeveel ik woog...101.4 dus netjes...

Ik moest trouwens wel lachen bij de intake...te dik (hoge bmi) zijn zou vruchtbaarheid verminderen, roken zou ook de sperma kwaliteit beïnvloeden...nou bij ons hebben die dingen totaaal geen invloed gehad.
pi_104195682
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:19 schreef Asyniur het volgende:
Dan geniet ik liever van de zwangerschap en wacht af wat er daarna op me af komt...
^O^

eensch hoor, en achteraf is t bizar te denken dat ik (doet niets af aan of n ander te wel kan hoor) me kan voorbereiden op iets dergelijks :N
pi_104195745
Tja, ik zou het wel fijn vinden te weten dat er íets is, denk ik.. ipv er total verrast door te zijn net na de geboorte :)

Zijn er nog meer dames die onder controle lopen bij de gyn? (vrijwillig that is? ;)) ik wel dit keer!
28 november eerste echo, ben erg benieuwd...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')