Mogguh!
Innepin, wat fijn dat je zoveel baat hebt bij de acupunctuur! Hopelijk helpt het ook voor het bevallen!
Fee-nix, wat een droom! Ik droom ook regelmatig dat Draak er al is maar dat ik er niks van gemerkt heb! Das echt een hele vreemde gewaarwording haha!
GWS, respect voor jou dat je al zo lang kan/mag voeden!!! Ik ben echt benieuwd naar je verhaal, hopelijk staat het in het decembernummer, dan kan ik het lekker lezen tijdens m'n verlof

!
Net weer even door de supermarkt gewaggeld... Tjonge, ze zeggen wat van 'de jeugd van tegenwoordig', nou, ik had net herrie met een bejaarde man

.
Ik ben namelijk niet zo snel meer met het in- en uitladen van m'n karretje (tja, die buik zit nou eenmaal in de weg, can't help it!). Staat ie bij het uitladen tegen m'n karretje aan te beuken, en bij het uitladen en betalen stond meneer al achter me te beuken om zo snel mogelijk z'n eigen boodschappen in te laden. Okee, dan kan ik m'n mond dus niet houden en heb hem vriendelijk gevraagd of hij even afstand wilde houden. Krijg ik me toch een scheldkannonade van dat zilveruitje

! Gelukkig nam de cassière het voor me op en maande em tot rust. Om daarna rustig een 'knecht' te bellen die mijn boodschappen in m'n auto zet. Die kop van die klojo toen hij dat hoorde, masterlijk gewoon

!