Kuukske

ook een lekkere buurman heb jij...

. Ik bedenk me ineens dat ik serieus in mijn droom ook nog dacht: ik moet eigenlijk op fok melden dat ie er al is! En ik weet niet eens hoe laat hij geboren is, dus moet ik maar op zoek naar de papieren daarvan ofzo. O en sorry zeggen dat ik zo was voorgekropen, haha.
O jeuk lijkt me vreselijk Orea, weleens over gehoord idd. Maarre wat zijn hydro's?
jessie nog steeds niks

. Maargoed: lang kan het nu echt niet meer duren hoor! Hou vol!
Nirak: ik zou me er ook geen zorgen over maken hoor! Juist fijn dat je al snel weer op je oude gewicht bent! Bij mij was dat ook zo snel hoor, misschien zelfs sneller (na een week kon ik mijn oude spijkerbroeken weer aan...). Als je gewoon goed blijft eten en drinken, dan is er niks aan de hand. Borstvoeding vergt heel veel energie van je lichaam he. (Ik dacht dat je daarom ook wel wat extra moet eten, maar dat zou je even op moeten zoeken). En als Danne goed blijft aankomen en volle plasluiers heeft: no worries.
Oja en Kuukske: lijkt me ook dat je pas weet wat je wilt als je voor de keus staat hoor... Ik wilde die keus helemaal niet hoeven maken, dus heb voor een kop-in-t-zand beleid gekozen. Zo van: de natuur mag de keus voor mij maken. Ik zou het echt vreselijk vinden om die zelf te moeten maken. Terwijl je vaak niet eens alle info hebt (over evt levenskwaliteit) en terwijl de testen soms fout zijn.