Wij waarschijnlijk wel, maar ik ben ook al 36(37 in december).quote:Op woensdag 9 november 2011 16:56 schreef KatyM het volgende:
[..]
Hebben jullie zo'n combinatietest gedaan? En Jaantje/Marjolijntje/Clauwhee, gaan jullie een combitest doen?
Ah op die fietsquote:Op woensdag 9 november 2011 19:43 schreef Susie het volgende:
@Fee-nix: tuurlijk! Maar het 2dw gedeelte niet toch? En daar maak ik me verder geen zorgen over iig!
ik was bij lucas zoooo misselijk , behalve op t moment dat ik iets at... (daarna was t direct weer terugquote:Op donderdag 10 november 2011 06:58 schreef Orea het volgende:
Grappigik ben benieuwd of ik dit keer misselijk ga worden, bij de dame geen seconde geweest (ik ga alleen de vreetbuien dit keer beperken
ik wil niet weer zoveel aankomen...)
dat noem jij "best goed"?quote:Op donderdag 10 november 2011 07:13 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben er 20 tot 25 aangekomen en daarvan ruim 30 weer kwijtgeraakt
Ik ben tot nu toe 3kg aangekomen en zit nog onder het startgewicht van Willem...
Best goed bezig, al zeg ik het zelf...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keigoed bezig Fluug!quote:Op donderdag 10 november 2011 07:13 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben er 20 tot 25 aangekomen en daarvan ruim 30 weer kwijtgeraaktdoor hard werken
Ik ben tot nu toe 3kg aangekomen en zit nog onder het startgewicht van Willem...
Best goed bezig, al zeg ik het zelf...
Dit is vlgs mij niet zo heel gek hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:14 schreef Nirak het volgende:
Orea feli
Langvoeden is niet mijn ding, maar als je erachter staat: doen!
Vind het dapper dat je ermee in een magazine komt, rust toch veel taboe op.
Over gewicht: ik was 13 kg aangekomen en ben ze sinds gisteren ook allemaal kwijt.. (14 dagen)
Is beetje veel sneller dan ik had gedacht en vraag me ook af of t wel goed is voor Danne als ik in dit tempo blijf afvallen...
Haha, ja geen idee. Opgekropte woede jegens mijn mams?quote:Op donderdag 10 november 2011 09:28 schreef Deepfreeze het volgende:
Fee-nix, wat een maffe droom.. Wat heb je te verwerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |