abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104176717
Wij gaan die combinatietest waarschijnlijk niet laten doen. We zijn er nog niet helemaal uit, maar het neigt naar nee hier :)

En iedereen, bedankt voor alle lieve reacties!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  woensdag 9 november 2011 @ 20:55:23 #102
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_104177591
Het zijn niet allemaal geheimen die in 'mijn geheim' staan. ;) Mijn tante heeft er ook in gestaan, maar dan met het verhaal van haar Cocleïar Implantaat.
Maar het is natuurlijk vrij ongebruikelijk in de westerse wereld zo 'lang' te voeden. Zeker op internet krijg je soms de meest belachelijke verwensingen naar je toegeslingerd, tot incest aan toe... :( Niet echt aardig, als het enige wat je doet gewoon hetgeen is wat jij het beste voor je kind acht en ook wetenschappelijk onderbouwd is. Voor zover dat natuurlijk mogelijk is met statistiek...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_104177827
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 16:56 schreef KatyM het volgende:

[..]

Hebben jullie zo'n combinatietest gedaan? En Jaantje/Marjolijntje/Clauwhee, gaan jullie een combitest doen?
Wij waarschijnlijk wel, maar ik ben ook al 36(37 in december).
  woensdag 9 november 2011 @ 21:01:56 #104
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104177936
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:43 schreef Susie het volgende:
@Fee-nix: tuurlijk! Maar het 2dw gedeelte niet toch? En daar maak ik me verder geen zorgen over iig! :*
Ah op die fiets 8)7 haha. Nee 2e gedeelte was inderdaad serieus ;).

Ohw Kyara, da's niet handig zeg! :D Hoop dat je de site snel weer vindt!

GWS belachelijk zeg, mensen die 'incest' daarbij roepen! Kortzichtige figuren. Kijk, ik snap dat langvoeden niet voor iedereen is, maar laat mensen gewoon lekker in hun waarde :).

Nou truste iedereen!
pi_104178229
MJ wat fijn van de goed echo *O*
Nog geen nieuws van poezebeest?
  woensdag 9 november 2011 @ 21:11:35 #106
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104178426
GWS, ik ben benieuwd, heb een abo op MG en MGE dus ik zal het wel zien! Weet je al ongeveer wanneer het erin komt te staan?

Ik heb net voor de zekerheid even ons bedje nog opgemeten, het is een dikke 80cm breed, geen 100cm. Maar het oogt zo kolossaal :') . Het hoofd- en voeteneind zijn nogal aan de brede kant.
Ik wist in ieder geval dat het bedje niet tussen 'mijn' kant van het bed en de verwarming paste.
Maar ik krijg net te horen dat ik toch misschien ergens een wiegje kan lenen voor een paar weken, aangezien ze het zelf in april weer nodig hebben voor de 3e ;).

Over wel/niet combinatietest, wij hebben em ook bewust niet gedaan.
1. Wij zijn nog relatief jong.
2. De door de combinatietest 'gezochte' afwijkingen komen niet in onze familie voor
3. En stel DAT er toch een negatief advies uit komt, het BLIJFT een kansberekening. 100% uitsluitsel kunnen ze nooit geven.
4. En ook stel DAT het negatief is, zou je dan voor abortus kiezen? Ik zie genoeg kindjes met Down met een goede levenskwaliteit. Trisomie 13 en 18 is dan wel een ander verhaal, zover ik kan oordelen is dat ook vaak niet met het leven verenigbaar.

Zo, en dan gaan we maar weer eens ons nestje opzoeken. Ik ben weer volledig in het ritme wat ik de eerste 14 weken had. Slapen, slapen en nog meer slapen :Z .
  woensdag 9 november 2011 @ 21:15:49 #107
12913 GreatWhiteSilence
pi_104178648
Het zal in het decembernummer staan, heb ik begrepen. Maar er is al een keer mee geschoven, dus dat kan ook nog steeds, neem ik aan.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 9 november 2011 @ 21:17:14 #108
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_104178731
Ook een kansberekening kan genoeg zijn voor iemand om zich vast te houden aan een schijnzekerheid. Er kan altijd iets verkeerd gaan. En nav de kansbereking nemen mensen soms toch een andere beslissing dan ze voorheen bedacht hadden.
pi_104178853
Ik weet ook niet hoe we zouden reageren als we kindje met Down zouden krijgen, ben het met je eens dat de levenskwaliteit vaak hoog is. Aan de andere kant is zo'n kind vaak wel een zorg, niet alleen voor ons, maar ook voor zijn/haar grote broer. Het is een afweging die je pas kan maken als je ervoor staat vermoed ik, al moet ik er niet aan denken ooit in die schoenen te staan.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:24:49 #110
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_104179206
Ja, bij ons zou dat ook een belasting zijn als 4e kindje, en we hebben het erover gehad maar we wilden de zwangerschap dan niet afbreken, maar het wel weten zodat we ons (gezin) zo goed als mogelijk konden voorbereiden. Maar ja, wat ik al zei, wie weet maak je andere beslissingen als je daadwerkelijk in die situatie zit.
pi_104182408
Innepin ik had liever toch dat je aan het bevallen was :+

GWS hoe lang voedt jij je kind(eren) dan als ik vragen mag?
Ik zat laatst info te zoeken over borstvoeding en ik kwam op een site waar ze ook echt tot 4 jaar en langer door voeden. Heeeeeeel eerlijk gezegd vond ik dat wel shocking :@
Maar schijnbaar gebeurd dat in andere landen veel meer, en is Nederland echt een flessenland.
De incest vergelijking slaat trouwens gewoon nergens op.
pi_104189539
@ kwisted.

Mijn eerste echo was op 5 weken. Toen hebben ze alleen de vruchtzak en de bevruchte cel gezien. twee weken later heb ik de voglende echo gehad was toen 6 weken 6 dagen ze konden het hartje nog niet horen maar wel al overduidelijk zien kloppen. Met 11 weken precies heb ik voor het eerst het hartje gehoord.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_104189648
pi_104189680
pi_104191107
Nou, na zojuist hele duidelijke testen (en gisteren ook al heel duidelijk) kom ik me hier melden :)

21 juli 2012 ik mag in de OP!

Combinatietest: vorige keer niet gedaan, dit keer gaan we hem ws wel doen. Puur omdat het nu niet alleen om ons gaat, maar ook om Leia.
  donderdag 10 november 2011 @ 05:30:17 #116
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104191117
orea :D kon je niet meer slapen beep?

Van harte en welkom hier!! *O*

Ik ben al wakker, vol met snot en hoofdpijn }:|
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104191121
Leia hoeste en toen we gingen kijken bleek ze haar hele bed ondergespuugd te hebben... Arm schaap!

Toen ging ik testen en nu zo stuiterig dat ik niet meer kan slapen! Slaap straks wel met de dame mee ;)
  donderdag 10 november 2011 @ 05:46:07 #118
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104191130
Arme Leia ;(

Maar *O* *O* O+

Sam je kan geen images linken vanaf Hyves :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 10 november 2011 @ 05:49:57 #119
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104191133
ach gos, ziek zijn is naar.... Aan de andere kant kun jij zo alvast weer wennen aan spuug ruimen in de ochtend... :P
  donderdag 10 november 2011 @ 05:53:48 #120
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104191135
_O-

Hoe zou het met poezebeest gaan..?
Hoop dat ze een gezond kindje bij haar heeft en flink opgeknapt is zelf.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_104191149
Orea *O*. Proficiat!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 10 november 2011 @ 06:14:19 #122
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104191163
Nou ben maar vast begonnen met werken :')

Kan ik ergens vanmiddag wel even instorten en nog een uurtje slapen, wat dat betreft is thuiswerken wel lekker :+
  donderdag 10 november 2011 @ 06:21:12 #123
12913 GreatWhiteSilence
pi_104191176
Orea, gefeliciteerd! Wij hadden dat trouwens ook in het begin: ik was zwanger, maar Annicka ging over haar nek... :P

@ Covie: Annicka is nu bijna drie en hoe lang zij het volhoudt zie ik wel. Het is in ieder geval mijn bedoeling dat zíj aangeeft hoe lang ze nog drinkt, niet ik. Al stuur ik zo nu en dan wel natuurlijk, ik wil 's nachts nog wel eens weigeren, omdat ik niet meer kan slapen als ze drinkt 's nachts.
pi_104191293
Grappig :D ik ben benieuwd of ik dit keer misselijk ga worden, bij de dame geen seconde geweest (ik ga alleen de vreetbuien dit keer beperken :P ik wil niet weer zoveel aankomen...)
pi_104191319
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 06:58 schreef Orea het volgende:
Grappig :D ik ben benieuwd of ik dit keer misselijk ga worden, bij de dame geen seconde geweest (ik ga alleen de vreetbuien dit keer beperken :P ik wil niet weer zoveel aankomen...)
ik was bij lucas zoooo misselijk , behalve op t moment dat ik iets at... (daarna was t direct weer terug :X ) t waren geen vreetbuien, maar wel +25kg... :Y)
(na bevalling ging er ook nog ns max 5 kg af.. de laatste 20 gingen niet vanzelf zeg maar)

dus.. t maakt natuurlijk geen knal uit in t grotere geheel, maar toch: ik hoop voor je dat t lukt :Y (ik had achteraf een eetplan moeten maken, maar toen ik echt misselijk was maakte me dat ook nix uit)
pi_104191331
Ik ben 20+ kilo aangekomen (ben na +20 gestopt met wegen :')) en na de bevalling zat er nog +15 aan. En zelfs met de borstvoeding viel ik geen klap af :'( Inmiddels zo ver weer afgevallen afgelopen weken dat ik nu op +8 zit t.o.v. begin zwangerschap van Leia...

Dus ik hoop wel dat ik het kan beperken, als ik merk dat het te hard gaat maak ik even een afspraak bij een dietist :)
pi_104191344
Orea :Y , ik ben ook gestopt met wegen :') , bedenk ik me nu :X (mn vriend woog toen 1 kg meer dan ik en ik wilde niet meer dan hem wegen, dus bij 25kg niet meer gewogen _O- )

dat niet afvallen na de bevalling vond ik nog t engste, ik stelde me voor dat alles eraan bleef :D

je hoort ook wel ns dat die +8 van jou gebruikt worden in de eerste maanden vd zwangerschap, dat je nix aankomt :) of heb ik dat gedroomd , anyway,

ik wens je en hoop voor jou op een fijne zwangerschap en als bijkomend ding: een gezond gewicht :Y
al hoop ik voor jou dat je dat idd op 2eplan hebt staan ^O^
  donderdag 10 november 2011 @ 07:13:50 #128
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104191348
Ik ben er 20 tot 25 aangekomen en daarvan ruim 30 weer kwijtgeraakt *) door hard werken

Ik ben tot nu toe 3kg aangekomen en zit nog onder het startgewicht van Willem...

Best goed bezig, al zeg ik het zelf... :7
pi_104191352
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 07:13 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben er 20 tot 25 aangekomen en daarvan ruim 30 weer kwijtgeraakt *)

Ik ben tot nu toe 3kg aangekomen en zit nog onder het startgewicht van Willem...

dat noem jij "best goed"? O+
ik noem dat ^O^ _O_ *O* x 30 :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104191368
Dat is gewoon supergoed, Fluug!

Cook, bedankt! :* het staat inderdaad niet bovenaan mijn lijstje ;) ik hoop dat ik dit keer kan blijven werken en niet weer al het gezeur (veel bloedverlies, heftige pijnen door mijn hydrosalpinxen, jeuk, heftige jeuk :')) krijg als de vorige keer. Maar zo wel dan is het niet anders, ik weet inmiddels dat ik er een heel leuk resultaat voor terugkrijg, en dat is het waard :Y
pi_104191389
Orea, ja daar had ik toen over gelezen ja :X ... dan zijn die kiloos toch ondergeschikt lijkt me, maarja ik snap m wel...
vooral een zondergedoe-zwangerschap gewenst met idd een prachtig resultaat :Y :*
en als t een K-zwangerschap is, dan kijk je naar je dochter O+ en dan .... naja vul maar in....
een K-zwangerschap blijft gewoon K natuurlijk...
dikke knuffel en nog ns feli , gewoon omdat t kan *O* :*
  donderdag 10 november 2011 @ 07:50:16 #132
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_104191572
Combinatietest doen wij ook deze keer, eigenlijk precies zoals bij Orea. 23 nov hebben we 'm, de dag erna is Stef jarig :) als de echo weer een gezond kindje laat zien denk ik dat ik ook officieel zwanger ben. Geloof ik :P

En veel mensen hebben me met en na mijn zwangerschap van Stef wel gezegd dat ze het rot voor me vonden dat ik zo'n zware zwangerschap had, maar ondanks de rolstoel en een hoop pijn en beperkingen heb ik dat toch nooit zo ervaren. Orea, ik wens je dezelfde roze wolk toe die ik toen had, want wat er dan ook op je pad komt, je kunt het aan :* (hoewel ik 'm je eigenlijk vooral gun zonder de nare dingen erbij, maar dat snapt u wel he? :* )
3!
pi_104191640
Ik snap u heel goed :* en ik hoop ook dat je na die combinatie test echt keihard kunt gaan genieten en geloven dat je toch echt echt echt zwanger bent!! :Y

Ik moet zeggen dat ik het achteraf allemaal niet zo zwaar heb ervaren eigk :? een hele hoop was ik echt alweer kwijt! En het heeft me absoluut niet in de weg gestaan om weer opnieuw zwanger te worden ;) als ik geen bv had gegeven hadden we 3 maanden na Leia's geboorte alweer bij de kliniek op de stoep gestaan :D Zo hard rammelde we toen alweer...
pi_104191685
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 07:13 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben er 20 tot 25 aangekomen en daarvan ruim 30 weer kwijtgeraakt *) door hard werken

Keigoed bezig Fluug! ^O^
  donderdag 10 november 2011 @ 08:56:41 #135
250838 Fee-nix
pi_104192250
Orea gefeliciteerd! *O* Bij jouw vorige zwangerschap was ik nog niet actief hier, maar zo te lezen was het niet echt ideaal. Ik hoop dat het deze keer beter zal gaan!

En ik ben net als covie wel benieuwd GWS: hoe lang is lang? :)

Bizarre droom hier vanochtend. De baby was er ineens! En ik heb de bevalling niet eens bewust meegemaakt :? . Ineens woonde ook mijn moeder bij ons en die kwam aanlopen met de baby en vertelde dat ik net een keizersnee had gehad (voelde ik al niks meer van). Maar ik had m dus nog niet eens vastgehouden. Dus: hierrr met dat kind. Toen later was ie al weer weg. Ging ik aan mijn moeder vragen waar hij was: had ze m maar in bed gelegd en ze kwam net naar boven met een flesje. Dus ik: 'mooi niet, hij gaat de borst krijgen en ik wilde dat hij naast me sliep'. Maar er stond nog helemaal niks klaar. Geen co-sleeper en geen box beneden. Nou toen ging ik de borst geven, kwam ik erachter dat mijn moeder de helft van de vulling uit mijn voedingskussen had weggegooid toen ze aan het opruimen was, want hij nam zoveel ruimte in... Ik werd al bozer en bozer op haar, haha. En weer later kwam ik beneden, had ze de baby op zijn buik op de grond gelegd. Want er was nog geen box, dus kon het best even zo....Hahaha. Nou waar dat allemaal weer vandaan komt!

Nu maar even ontbijten!
pi_104192332
Maffe droom Fee :D. Ik heb ook raar gedroomd. Onze buurman had onze hele bovenverdieping gesloopt. Badkamer eruit enzo. En ik had zoiets van hé, wat doe je nou?! Waar moet ik de douchen met de kleine straks?! :o.

:').
pi_104192344
Ach het was niet ideaal, maar ik heb wel heel erg genoten hoor! Vooral van 'dé kont' :D ik ben uiteindelijk ingeleid door Puppp (hele heftige zwangerschapsjeuk) maar de kans dat ik dat nu weer krijg is nihil :) het is alleen even afwachten wat mijn hydro's doen dit keer, maar dat zien we wel!

Die droom :D ben benieuwd wat hier allemaal weer de revue gaat passeren 's nachts :D
pi_104192448
Orea gefeliciteerd *O*

Feenix en Kuukse die dromen :o
Zo droomde ik dat ik de slijmprop verloor :')
Maar behalve 1 van de meiden ziek thuis gaat het hier nog steeds goed.
Word er een beetje chagerijnig van.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_104192533
Wij hebben wel een combinatietest laten doen en zouden dat ook weer doen bij een eventuele tweede zwangerschap. Qua leeftijd van mij zou ik niet in een risicogroep vallen, maar ik werk zelf in de gehandicaptenzorg dus weet wel goed waarover ik praat denk ik.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_104192562
Orea feli *O*

Langvoeden is niet mijn ding, maar als je erachter staat: doen!
Vind het dapper dat je ermee in een magazine komt, rust toch veel taboe op.

Over gewicht: ik was 13 kg aangekomen en ben ze sinds gisteren ook allemaal kwijt.. (14 dagen)
Is beetje veel sneller dan ik had gedacht en vraag me ook af of t wel goed is voor Danne als ik in dit tempo blijf afvallen...
pi_104192567
Ik denk dat je, zoals eerder gezegd, pas een standpunt kunt innemen over wat je zou doen 'als', als je voor de keuze staat. Of zoals jij zegt Poppejans, als je ervaring hebt met. (ik bedoel dit niet lullig hoor, trouwens). Zo heeft mijn man dat ook binnen zijn familie. Hij heeft ervaringen, die ik niet heb. Hij wilde dus graag die test, dus ik ben daarin meegegaan.
pi_104192654
Orea nog een keer gefeliciteerd *O* *O* *O*
  donderdag 10 november 2011 @ 09:22:14 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104192692
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 09:14 schreef Nirak het volgende:
Orea feli *O*

Langvoeden is niet mijn ding, maar als je erachter staat: doen!
Vind het dapper dat je ermee in een magazine komt, rust toch veel taboe op.

Over gewicht: ik was 13 kg aangekomen en ben ze sinds gisteren ook allemaal kwijt.. (14 dagen)
Is beetje veel sneller dan ik had gedacht en vraag me ook af of t wel goed is voor Danne als ik in dit tempo blijf afvallen...
Dit is vlgs mij niet zo heel gek hoor.
Alleen al van je kind en vruchwater en placenta kan je zo 10 kilo kwijt zijn na de bevalling, dus tikkie meer of minder en dan kunnen die laatste 3 idd ook zo verdwijnen.
Vooralsnog zou ik me er geen zorgen over maken.
pi_104192787
Ik was 2 weken na Cas zijn geboorte die 10 aangekomen kg's ook weer kwijt :)
pi_104192818
Orea, gefeliciteerd *O*
Ik wens je een lichte zwangerschap toe ;)

Hier nu op +4,5.. Schiet niet echt op, maar in lijn met Chris. En dat was +7 aan het eind en 4 kg kind. Die had niks tekort gehad :P
En ik heb wel wat natuurlijke reserves van mezelf om mee te beginnen

Fee-nix, wat een maffe droom.. Wat heb je te verwerken :?
  donderdag 10 november 2011 @ 09:29:58 #146
250838 Fee-nix
pi_104192854
Kuukske :D ook een lekkere buurman heb jij... :P. Ik bedenk me ineens dat ik serieus in mijn droom ook nog dacht: ik moet eigenlijk op fok melden dat ie er al is! En ik weet niet eens hoe laat hij geboren is, dus moet ik maar op zoek naar de papieren daarvan ofzo. O en sorry zeggen dat ik zo was voorgekropen, haha.

O jeuk lijkt me vreselijk Orea, weleens over gehoord idd. Maarre wat zijn hydro's?

jessie nog steeds niks -O- . Maargoed: lang kan het nu echt niet meer duren hoor! Hou vol!

Nirak: ik zou me er ook geen zorgen over maken hoor! Juist fijn dat je al snel weer op je oude gewicht bent! Bij mij was dat ook zo snel hoor, misschien zelfs sneller (na een week kon ik mijn oude spijkerbroeken weer aan...). Als je gewoon goed blijft eten en drinken, dan is er niks aan de hand. Borstvoeding vergt heel veel energie van je lichaam he. (Ik dacht dat je daarom ook wel wat extra moet eten, maar dat zou je even op moeten zoeken). En als Danne goed blijft aankomen en volle plasluiers heeft: no worries.

Oja en Kuukske: lijkt me ook dat je pas weet wat je wilt als je voor de keus staat hoor... Ik wilde die keus helemaal niet hoeven maken, dus heb voor een kop-in-t-zand beleid gekozen. Zo van: de natuur mag de keus voor mij maken. Ik zou het echt vreselijk vinden om die zelf te moeten maken. Terwijl je vaak niet eens alle info hebt (over evt levenskwaliteit) en terwijl de testen soms fout zijn.
  donderdag 10 november 2011 @ 09:34:37 #147
250838 Fee-nix
pi_104192946
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 09:28 schreef Deepfreeze het volgende:

Fee-nix, wat een maffe droom.. Wat heb je te verwerken :?
Haha, ja geen idee. Opgekropte woede jegens mijn mams? :9 Ik ga d'r zo maar eens bellen en lekker op d'r schelden ;). Haha. Gewoon geen gedag zeggen en meteen binnenvallen met 'en je blijft met je takken van m'n voedingskussen!!! En van m'n baby! Grrrr!' })

Haha, nee maar serieus... :? . Mijn moeder is wel een typje wat altijd honderd en een tips heeft zeg maar (allemaal heel lief bedoeld) en daar word ik weleens gek van. En soms komt dat in een droom denk ik op deze manier naar buiten ;).
  donderdag 10 november 2011 @ 09:41:18 #148
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104193087
De eerste 10 kilo vielen er hier ook gewoon af binnen 2 weken na de bevalling... Toch lekker zo'n opstartje :+
pi_104193151
Bij Jen kwam ik meer dan 25 kilo aan.. Toen ik zwanger werd van Leyla zaten daar nog 10 van aan. Bij leyla kwam daar nog 8 bij... Maar na bevalling was ik die 8 ook eigenlijk meteen kwijt. Nu zit ik iets onder het gewicht van voor Jen... Maar idd niet vanzelf .. Helaas.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_104193718
Orea <3 Welkom, gefeliciteerd, woohoo! *O*

Fluugs, doe je netjes, qua kilo's!

Ah dromen, blijft leuk :D Mijn man heeft heel onrustig geslapen want die droomde dag ik al 4 cm ontsluiting had en hij niet in de buurt was en moest stressen enzo. :+

Mijn eigen kilo's gaan ook goed... ik zit op ongeveer +4 *) Ik zit al 3,5 maand op hetzelfde gewicht :') Ik ben erg benieuwd waar ik na de bevalling op uitkom. Maar eerst maar even bevallen dus.

Ohja ik ben fan van de acupuncturist, ook al ben ik nog niet aan 't bevallen. Hij heeft net nog een drukpuntenmassage gedaan voor rug- en bekkenpijn, en hoewel de massage zelf bijzonder onprettig was (au!) voel ik nu serieus níks aan pijn. :o :o
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')