Ook dat zou heel fijn zijn. Maar horen is natuurlijk ook heel erg leuk. Verbaas me dan wel dat de echo-dame zo zeker zei dat we het vast zouden kunnen horen. Misschien ligt het ook aan de apparatuur?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:29 schreef Kuukske het volgende:
Volgens mij kunnen ze het bij 7 weken nog niet horen. Wel zien knipperen.
wel bij de vkpraktijk waar ik zit, na de 20 weken echo bij 30 en 32 weken een groei echo (zo uit mn hoofd even het aantal weken) en bij 36 weken een liggingsecho.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:18 schreef Kuukske het volgende:
Mja ik vraag me af of ik rond de 33 ook nog mag. Heb je dan een groeiecho/liggingsecho ofzo?
Een ledikant van 1 meter breed? Hoe lang is het dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:55 schreef NotTheSame het volgende:
Asy, ons ledikant is toch wel ruim 100cm breed, terwijl de co-sleeper op 50cm komt. De ruimte tussen 'mijn' kant en de muur is 70cm, dus dat zou moeten passen.
Hee, dan mag je nog eerder babyspieken dan ikquote:Op woensdag 9 november 2011 16:56 schreef KatyM het volgende:
[..]
Zoe, supergoednieuws van die arbo arts! Nu gaat je baas het hopelijk ook begrijpen.
Ja de eerste echo is de 24 november, daar kijk ik heeel erg naar uit. Al over iets meer dan 2 weken.
Hebben jullie zo'n combinatietest gedaan? En Jaantje/Marjolijntje/Clauwhee, gaan jullie een combitest doen?
Lekker veel! Hier is het tussen 9 en 12 weken (ik heb 'm bij 10 w), 20 en 30. De laatste is idd een groeiecho. Voor een liggingsecho is het misschien wat vroeg (zegt de noobquote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ook dat zou heel fijn zijn. Maar horen is natuurlijk ook heel erg leuk. Verbaas me dan wel dat de echo-dame zo zeker zei dat we het vast zouden kunnen horen. Misschien ligt het ook aan de apparatuur?
Ik heb trouwens een echo met 7, 12, 20 en +-33 weken. En ik zou zelf graag een pretecho laten maken
ligginsecho is met 36 wekenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:49 schreef jaantje_ het volgende:
[..]
Lekker veel! Hier is het tussen 9 en 12 weken (ik heb 'm bij 10 w), 20 en 30. De laatste is idd een groeiecho. Voor een liggingsecho is het misschien wat vroeg (zegt de noob)?
Kijk, had ik het toch goed begrepenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:00 schreef bitterend het volgende:
[..]
ligginsecho is met 36 weken
bij ons doen ze al die echo's niet standaard. Alleen als ze vermoeden dat er iets aan de hand is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |