quote:Op woensdag 9 november 2011 10:44 schreef miss-jones25 het volgende:
![]()
Net thuis van de echo en er was een kleine 'vlek' te zien![]()
![]()
![]()
In de maand dat ik had moeten bevallen ben ik dus echt weer zwanger.![]()
16 juli ben ik uitgerekendduurt nog heeeeeuul lang (240 dagen om precies te zijn)maar gelukkig zijn er hier lieve dames (en af en toe heren) die me al die weken steunen !
quote:Op woensdag 9 november 2011 12:10 schreef Poezebeest het volgende:
Ff update; nog geen mama, gebeurd wel iets maar kan best nog tot morgen duren. Wachten, wachten, wachten maar! Inleiden met 35 weken is verre van ideaal, lichaam is er nog niet klaar voor, maar goed, het is niet anders, mijn gezondheid is nu even belangrijker.
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:18 schreef innepin het volgende:
Goedemorgen!
Er zijn nog meer mijlpalen vandaag dacht ik maar die weet ik niet allemaal dus ik hou het bij mijn eigen: 39 weken![]()
En niks aan de hand. Maar - omg - behalve wat spierpijn onderin mijn rug ook géén bekkenpijn gespot nog.
Ohw.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:53 schreef Kyara het volgende:
Sorry dames, deze vergeten te quoten:
[..]
Daar moet je wel net de ruimte voor hebben natuurlijk. Wij zouden dat niet kunnen.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:26 schreef jessie het volgende:
NTS net wat bitterend zegt. Ik zou gewoon je ledikantje wat je al hebt op jullie slaapkamer zetten. Zonde om daar een heel nieuw bedje voor te kopen joh!
De kleding kast staat nu op de kinderkamer en de ledikant naast ons bed!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar moet je wel net de ruimte voor hebben natuurlijk. Wij zouden dat niet kunnen.. Dan kan ik m'n kledingkast niet meer in
. Ons gupke gaat gewoon naar z'n eigen kamertje.
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:39 schreef Kyara het volgende:
Ja, en dan nog kun je op voorhand wel van alles bedenken maar misschien loopt het straks toch allemaal anders.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dan juist omdat het allemaal al zoveel kost, ook niet meer opkijk van 100 euro.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het trouwens nogal wat hoor. De hele babyuitzet kost al een dot centen. Ik moet eerlijk zeggen dat een wiegje er bij ons niet nog bovenop past hoor. Qua uitgaven. Hoelang ligt een baby daar in? Dat weet ik dan weer niet.
Uiteraard! Je kiest zelf voor wat je uitgeeft.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:07 schreef NotTheSame het volgende:
Kuukske, het is net wat Kyara zegt, ik denk dat als ik hier alles terug ga tellen wat ik allemaal al uitgegeven heb, dan hadden we de garage nog de helft groter kunnen maken haha! Maar je kunt het gewoon zo gek maken als je zelf wilt. Tweedehands of nieuw, duur of goedkoop.
Ik zou een gesprek met een gyn eisen man! je loopt er zolang mee!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Wij hebben een mozes mandje. Lekker naast het bed en later cosleeper ofzo
![]()
Oh en weer in het zkh.. Weer hork vk.. Geen plan want inleiden kan ineens totaal niet ook niet met 39/40 weken volgens hork .. Maar goed hoop morgen een die me beter kan helpen.. En iig een plan kan opstellen.. En die HK Pijn kan minderen..
Fijn dat je je zo begrepen voelt bij de ARBO-arts. Hij heeft gelijk en daar heeft je wg zich maar bij neer te leggen!quote:Op woensdag 9 november 2011 16:35 schreef Zoë23 het volgende:
evenstar![]()
en het verhaal over wel of niet n wiegje op de kamer, ik zou het wel willen, de beeb lekker dichtbij en lijkt me ook prettiger met BV. Mn lief is van mening dat t niet goed is voor de opvoeding (wil de beeb zometeen niet meer op zn eigen kamertje enz) dus die heeft het liever niet..
denk dat de praktijk moet uitwijzen wat handiger is.
ik zou het kindje snachts iig niet in de kinderwagenbak laten slapen.
Net thuis van de arbo-arts. Hij kwam nogal fel over toen ik 't hele gebeuren op 't werk vertelde
en hij vond dus ook dat,, dat écht niet kon. Ik moest nog anderhalve week thuis blijven en dan met aangepaste werktijden, en regelmaat (dus geen onregelmatige tijden enz meer) en aangepast werk weer rustig beginnen en absoluut niet op de gesloten afd.
Vond 't een heel fijn gesprek
nu zien hoe te regelen met mn baas, weet nu iig dat ook de arbo-arts achter me staat
de beeb en moeder zijn 't belangrijkst zei hij, niet 't werk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoe, supergoednieuws van die arbo arts! Nu gaat je baas het hopelijk ook begrijpenquote:Op woensdag 9 november 2011 16:52 schreef Kyara het volgende:
Fijn Katy! Heb je al een afspraak voor de 1e echo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |