abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104158873
Zwangerschap en geboorte deel 857

November
09 november 2011: jesssie
16 november 2011: Innepin
20 november 2011: GreatWhiteSilence
26 november 2011: bitterend (meisje)

December
08 december 2011: SummerBreeze (meisje)
13 december 2011: Poezebeest
25 december 2011: Deepfreeze
30 december 2011: NotTheSame

----------------------------

2012

01 januari 2012: Octopussy (meisje)
***04 januari 2012: Soempie en Wiebelkont***
07 januari 2012: Kyara (jongen)
28 januari 2012: IslaBonita (meisje)
29 januari 2012: Fee-nix (jongen)

11 februari 2012: CrazyMoon
14 februari 2012: klavertje-4
*** 17 februari 2012: Tha_Duck en Ivetje ***
18 februari 2012: DuBecky (meisje)

12 maart 2012: Webkim
20 maart 2012: PureEvil
***21 maart 2012: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart 2012: Oeke
*** 31 maart 2012: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

07 april 2012: Asyniur
07 april 2012: Rixtje
12 april 2012: Marrije (meisje)
26 april 2012: Roosje84

02 mei 2012: Zoë23
06 mei 2012: Soohr (papa)
07 mei 2012: Sproet-je
17 mei 2012: Sam1993
24 mei 2012: Covie

16 juni 2012: adesse
12 juni 2012: bijtje84
22 juni 2012: jaantje_
27 juni 2012: clauwhee
27 juni 2012: KathyM

1 Juli 2012: Marjolijntje
*** 8 juli 2012: mereltje en Forno ***
20 juli 2012: MysteryGuest
21 juli 2012: Orea

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 10-11-2011 09:53:34 ]
pi_104158949
Uit het vorige topic:

quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 10:44 schreef miss-jones25 het volgende:
:W

Net thuis van de echo en er was een kleine 'vlek' te zien *O* *O* *O*
In de maand dat ik had moeten bevallen ben ik dus echt weer zwanger. :{
16 juli ben ik uitgerekend *O* duurt nog heeeeeuul lang (240 dagen om precies te zijn)maar gelukkig zijn er hier lieve dames (en af en toe heren) die me al die weken steunen ! O+
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 12:10 schreef Poezebeest het volgende:
Ff update; nog geen mama, gebeurd wel iets maar kan best nog tot morgen duren. Wachten, wachten, wachten maar! Inleiden met 35 weken is verre van ideaal, lichaam is er nog niet klaar voor, maar goed, het is niet anders, mijn gezondheid is nu even belangrijker.
pi_104158960
MJ, wil je in de OP?

Nog meer mensen er in of eruit?
pi_104160305
Nee hoor Kyara, ik blijf nog lekker zitten in het lijstje.. Nog 7,5 week ;)

Poezebeest, wat heftig zo. Hopelijk vlot het een beetje en kunnen jij en de kleine een rustige start maken!
pi_104160496
Druk bezig met vervanging tijdens m'n verlof. Spannend. Raar ook!
Ik vind het moeilijker dan verwacht om te wennen aan de gedachte dat ik werk uit handen moet geven straks :').
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 9 november 2011 @ 14:45:10 #6
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104161729
MJ, wat een goed nieuws! *O*

Marjolijntje (en anderen), die eerste weken zijn altijd heel erg spannend :Y

innepin, waar ben je?

jessie, heeft bij jou nog iets doorgezet?
pi_104161899
Heeft In zich nog niet gemeld? :o. Spannuund. Die naalden, ik zeg het je! Die doen het!
pi_104161973
Sorry dames, deze vergeten te quoten:

quote:
17s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:18 schreef innepin het volgende:
Goedemorgen!
Er zijn nog meer mijlpalen vandaag dacht ik maar die weet ik niet allemaal dus ik hou het bij mijn eigen: 39 weken *O*
En niks aan de hand. Maar - omg - behalve wat spierpijn onderin mijn rug ook géén bekkenpijn gespot nog. :o
  woensdag 9 november 2011 @ 14:53:37 #9
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104161986
Ze heeft pakweg een uur geleden nog gepost op FB, ik vermoed dat ze niet ligt te puffen nu ;)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104162009
hoezo, kan dat niet gelijktijdig dan? :+
pi_104162013
quote:
17s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:53 schreef Kyara het volgende:
Sorry dames, deze vergeten te quoten:

[..]

Ohw. :P.
pi_104162045
En jesse heeft zich vanochtend ook braaf gemeld dus het wachten is op Poezebeest.
  woensdag 9 november 2011 @ 15:20:09 #13
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104162905
Okee, ik zit in dubio hier!

Na afgelopen vrijdag (intake kraamzorg), maandag (bv-info-ochtend) en gisteren (discussie bij het walvissen) weet ik het even niet meer...

Manlief en ik waren eigenlijk in eerste instantie van plan om de kleine Draak niet bij ons op de kamer te laten slapen. Wij waren erg bang dat we hem/haar niet meer op de eigen kamer kregen straks en aangezien manlief onregelmatige diensten draait waren we ook bang dat Draak dan wakker zou worden van hem 's nachts.
Maar goed, omdat ik toch bv wil gaan geven, leek het me toch wel verstandig om in ieder geval de eerste dagen/week Draak op onze kamer te hebben, om in ieder geval de 'geluidjes' te gaan herkennen. Dat wilden wij doen in de kinderwagenbak.
Dit verhaal heb ik kenbaar gemaakt tijdens de intake, maar zij waren geen fan van de kinderwagenbak, omdat dit moeilijker te ventileren is en daardoor meer kans op wiegendood gaf. Ook de lactatiekundige was geen fan van kinderwagenbak, omdat de matrasjes niet gemaakt zijn voor 'lange slaapjes'.
En gisteren hadden we tijdens het walvissen dezelfde discussie, waar de ene mama bij de eerste gewoon de kinderwagenbak gebruikt heeft, en de andere zweert bij een co-sleeper.

En dan sta je daar als nieuwbakken mama-in-spé... Wat zouden jullie doen? Toch proberen met de kinderwagenbak of een wiegje/cosleeper gebruiken?
Ik zag oa. bij TeddyB een mooie co-sleeper, maar ik ben aan de ene kant erg bang dat hij niet hoog genoeg is voor onze boxspring (matrashoogte 70cm).
pi_104163011
NTS...wij hebben een ledikant staan op onze slaapkamer..maar veel mensen die ik ken hebben gewoon hun kinderwagenbak gebruikt. Niks mis mee.
Je hebt toch een volledige babykamer gekocht? je hoeft geen extra co-sleeper te kopen lijkt me? gewoon voor de eerste weken de ledikant naast je bed..
Ik zou de kinderwagenbak kunnen gebruiken maar ik vind het matras die daar in zit te dun om een hele nacht op te slapen.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104163103
NTS net wat bitterend zegt. Ik zou gewoon je ledikantje wat je al hebt op jullie slaapkamer zetten. Zonde om daar een heel nieuw bedje voor te kopen joh!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 9 november 2011 @ 15:26:27 #16
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_104163112
wesley heeft de eerste paar dagen iig in de kinderwagenbak gelegen, ook omdat hij zo klein was. Heeft er niks aan overgehouden hoor ;) Gewoon doen wat je zelf het fijnste lijkt.

en wbt die geluidjes.....ik weet niet HOEver jullie slaapkamers van elkaar afliggen, maar als een kind honger heeft dan hoor je het écht wel :')
pi_104163159
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 15:26 schreef jessie het volgende:
NTS net wat bitterend zegt. Ik zou gewoon je ledikantje wat je al hebt op jullie slaapkamer zetten. Zonde om daar een heel nieuw bedje voor te kopen joh!
Daar moet je wel net de ruimte voor hebben natuurlijk. Wij zouden dat niet kunnen. :P. Dan kan ik m'n kledingkast niet meer in :D. Ons gupke gaat gewoon naar z'n eigen kamertje.
pi_104163169
:D
en als je in een kasteel woont, koop en babyfoon :9
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104163195
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 15:27 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Daar moet je wel net de ruimte voor hebben natuurlijk. Wij zouden dat niet kunnen. :P. Dan kan ik m'n kledingkast niet meer in :D. Ons gupke gaat gewoon naar z'n eigen kamertje.
De kleding kast staat nu op de kinderkamer en de ledikant naast ons bed!
Als ze op haar eigen kamer gaat dan komt de kast terug! :D je moet wel schuiven als je 50m2 woont in een oude arbeiders huisje :Y
pi_104163300
quote:
17s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:24 schreef Kyara het volgende:
MJ, wil je in de OP?

Nee ik wacht nog ff aantal weken af tot ik wat verder ben.

Dankjullie wel allemaal :D
  woensdag 9 november 2011 @ 15:36:00 #21
348178 NotTheSame
pi_104163487
Bitterend en jessie, helaas past het ledikant niet in onze slaapkamer, anders had ik inderdaad het ledikant naast ons bed neergeploft.

[onzekere-n00b-modus]
Ik kreeg overigens van de lactatiekundige te horen dat het beter is om Draak nog vóór het huilen aan te leggen, dus ik bedoelde met 'geluidjes' de tekenen vóór het huilen en die tekenen waren vaak niet te horen via de babyfoon zei ze. En vandaar dus dat ik Draak toch op de kamer wil hebben tijdelijk.
Pffff, denk je alles voor elkaar te hebben, en dan word je toch weer onzeker om zo'n dingen...
[/onzekere-n00b-modus]
pi_104163528
Dan koop je een kleine wiegje en zet je het naast je bed :Y
mozes basket ofzo
pi_104163592
Kinderwagenbak voldoet ook niet altijd. Bij collegaatje sloeg de kleine steeds tegen de randen en zo op. Wij hebben wel gekozen voor een wiegje, maar ook omdat het ledikant echt niet naast ons bed past (wiegje wordt al passen en meten). Zo duur zijn die wiegjes trouwens ook niet hoor.

Is goed MJ, geef maar gewoon aan wanneer je er in wilt. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 09-11-2011 15:51:37 ]
pi_104163599
NTS: ik denk dat je het beste kunt doen wat voor jou goed voelt. En dat weet alleen jij en je man.

Ik vind het trouwens nogal wat hoor. De hele babyuitzet kost al een dot centen. Ik moet eerlijk zeggen dat een wiegje er bij ons niet nog bovenop past hoor :@. Qua uitgaven. Hoelang ligt een baby daar in? Dat weet ik dan weer niet.
pi_104163616
Zoiets
  woensdag 9 november 2011 @ 15:39:23 #26
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104163625
NTS ik snap je helemaal. In mijn vorige kraamtijd raadde onze kraamverzorgster ook af om de baby s nachts in de wagenbak te doen. Overdag is het geen probleem om hem daarin in de huiskamer te laten slapen, want dan kun je een oogje in het zeil houden. Maar voor de nacht is het inderdaad minder geschikt. En al helemaal als je het samen slapen toch zo prettig vind dat je dat nog wat langer dan een week vol wilt houden.

En ik neem aan dat je met 'geluidjes' de smakgeluidjes bedoelt die een baby schijnt te maken voordat hij gaat huilen van de honger? Want die hoor je dus inderdaad niet als de baby op z'n eigen kamer ligt.

Jesper heeft bij ons wel vanaf het begin op zijn eigen kamer gelegen (behalve de eerste twee nachten, toen eindigde hij tussen ons in), maar ik vond het toch niet ideaal. Dat heen en weer geloop steeds en als hij huilde kon ik niet eventjes snel een aai over z'n bol geven. Wat natuurlijk wel kan als hij naast je ligt.

Om die reden (en ook omdat Jesper nog in het ledikant slaapt en nog niet groot genoeg is voor een eenpersoonsbed) hebben wij besloten dit keer een co sleeper aan te schaffen. Ik hoop zelf ook dat de borstvoeding dit keer voorspoediger gaat lopen dan de vorige keer en dat de co sleeper daar wellicht bij kan helpen. (Daarbij past een ledikant ook niet in onze kamer en hebben wij zo'n enorme kast dat we daar niet even mee kunnen schuiven zoals bitterend ;) )

Ik heb deze gekocht: http://www.zoombee.nl/contents/nl/p161.html. Wij hebben ook een boxspring en dit bedje kan tot een matrashoogte van 69 cm gezet worden. Daarbij kan hij ook dienst doen als los wiegje en later als bankje. Dus het is niet zo dat je hem maar een week kan gebruiken dan. Ik hoop dat je er wat aan hebt!
pi_104163627
Ja, en dan nog kun je op voorhand wel van alles bedenken maar misschien loopt het straks toch allemaal anders.
pi_104163684
quote:
17s.gif Op woensdag 9 november 2011 15:39 schreef Kyara het volgende:
Ja, en dan nog kun je op voorhand wel van alles bedenken maar misschien loopt het straks toch allemaal anders.
:Y
pi_104164051
NTS, is er niet ergens in de familie een wiegje te leen?

Ik vind de reiswieg zelf ook niet zo prettig, voor de nachten. Overdag in de woonkamer is het een ander verhaal. Dan ben je toch wel in de buurt. En gebruikten hem bij Chris ook vooral voor het slaapje waarbij ik naar de super wandelde. Maar hier het geluk dat er een familiewieg is, waar in ieder geval _FlasH_ zijn vader in heeft gelegen, en vermoedelijk nog een generatie daarvoor ook..
We hebben daar wel een nieuw matrasje in laten maken. Maar uiteindelijk heeft Chris er zo'n 6 weken ingelegen voor de nachten. Overdag vanaf 4-5 weken in het ledikant, en vanaf 6 weken ook de nachten. Chris groeide een beetje hard.. Dus nogal een investering als je het nieuw zou willen kopen..
En tot die 6 weken werden we ook steeds wakker van elke halve snurk, terwijl er niks aan de hand was. Chris zijn 1e honger actie was echt brullen. Niks even smakken of murmelen. Gelijk vol volume :P
pi_104164224
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 15:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het trouwens nogal wat hoor. De hele babyuitzet kost al een dot centen. Ik moet eerlijk zeggen dat een wiegje er bij ons niet nog bovenop past hoor :@. Qua uitgaven. Hoelang ligt een baby daar in? Dat weet ik dan weer niet.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dan juist omdat het allemaal al zoveel kost, ook niet meer opkijk van 100 euro. :@
Hoelang een kindje er in ligt: geen idee. Ik ga uit van ongeveer een half jaar maar het kan zijn dat we hem eerder zat zijn (of hij ons) en dan gaat ie lekker in zijn eigen kamertje in zijn ledikantje slapen.

Edit: dat we hem zat zijn staat er wat ongelukkig maar ik neem aan dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel ;)
pi_104164288
Zo lang toch nog joh? Goh.
Nouja, ik overweeg nog JD's oude over te nemen van m'n schoonmoeder. Maar zelfs een wiegje bij ons op de kamer erbij is niet ideaal. Die móet dan voor de kledingkast staan en dan wordt die kleine wakker omdat JD vroeg op moet en bij z'n kleren moet.

Ik ga weer verder met overpeinzen :').
  woensdag 9 november 2011 @ 15:55:59 #32
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104164295
Wij hebben een mozes mandje O+. Lekker naast het bed en later cosleeper ofzo :)

Oh en weer in het zkh.. Weer hork vk.. Geen plan want inleiden kan ineens totaal niet ook niet met 39/40 weken volgens hork .. Maar goed hoop morgen een die me beter kan helpen.. En iig een plan kan opstellen.. En die HK Pijn kan minderen.. :(
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_104164350
Evenstar :*. Stomme situatie.
pi_104164455
Evenstar, wat een hork inderdaad. Sterkte meid! :*

Kuuks, kleding alvast klaarleggen voor de kleine naar bed gaat? Leuk he, af en toe oppert een moeder in spé ineens iets en gaat iedereen weer dubben :D
pi_104164490
Oh! .. Wat stom dat ik daar niet aan denk :D.
  woensdag 9 november 2011 @ 16:07:37 #36
348178 NotTheSame
pi_104164722
Allereerst, heel erg bedankt voor jullie adviezen! Ik zal het er zometeen eens met manlief over hebben!

Bitterend, toen ik dat wiegje zag moest ik meteen aan denken :@ . Sorry, een mandje is niet echt onze smaak...

Kuukske, het is net wat Kyara zegt, ik denk dat als ik hier alles terug ga tellen wat ik allemaal al uitgegeven heb, dan hadden we de garage nog de helft groter kunnen maken haha! Maar je kunt het gewoon zo gek maken als je zelf wilt. Tweedehands of nieuw, duur of goedkoop.

Fee-nix, dankje voor je uitgebreide uitleg. Ik bedoelde inderdaad het smakken etc...
Maarja, het kan natuurlijk ook net zoals bij DF dattie het meteen op een brullen zet! Dat aanschuifbedje van Zoombee had ik ook al gezien ja, dat is wel erg mooi. Hebben jullie hem al staan?

Evenstar, jezus het zit je ook niet echt mee met dat zkh-volk hè...
pi_104164788
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 16:07 schreef NotTheSame het volgende:
Kuukske, het is net wat Kyara zegt, ik denk dat als ik hier alles terug ga tellen wat ik allemaal al uitgegeven heb, dan hadden we de garage nog de helft groter kunnen maken haha! Maar je kunt het gewoon zo gek maken als je zelf wilt. Tweedehands of nieuw, duur of goedkoop.
Uiteraard! Je kiest zelf voor wat je uitgeeft. :).
pi_104165154
Een mozes wiegje is ook niet mijn smaak NTS :D
ik hoef sowieso geen wieg ik vind het geld verspilling. Ik kan mijn bed amper in door de ledikant maar maakt mij niet uit, ik vind hem prachtig en heb veel geld aan uit gegeven (comfortabele en stevige matras vooral) en onze kleding kast staat gewoon op de babykamer tot dat we ze gaan omruilen.
De babyuitzet lijst...ik heb rompers, verzorgingsspul,aankleedkussen, tummytub en standaard, en hydrofiele luiers.
kammetje en borstel heb ik kado gekregen, kleding en sokken ook veel, tja wat is over? we zien het wel wat we nodig hebben :Y
pi_104165220
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 15:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Wij hebben een mozes mandje O+. Lekker naast het bed en later cosleeper ofzo :)

Oh en weer in het zkh.. Weer hork vk.. Geen plan want inleiden kan ineens totaal niet ook niet met 39/40 weken volgens hork .. Maar goed hoop morgen een die me beter kan helpen.. En iig een plan kan opstellen.. En die HK Pijn kan minderen.. :(
Ik zou een gesprek met een gyn eisen man! je loopt er zolang mee! :(
  woensdag 9 november 2011 @ 16:29:39 #40
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104165600
Stom Evenstar :(. Waarom zijn zulke horken nou vk he. Kies lekker een ander beroep!

NTS graag gedaan :). En ik vond het bij de eerste dus ook een onzin aankoop. Ze liggen er inderdaad zo'n 6 maanden in en dat kan ook prima in een ledikantje. Maargoed, dit keer heb ik toch ineens zoiets: ik wil de baby bij me! Haha. En het lijkt me gewoon zo handig om even te kunnen troosten met een hand uit bed, of eventueel een gevallen speentje terugstoppen ofzo. Je kunt gewoon in een oogopslag zien wat er aan de hand is.

En ja hoe ik tegen slaapgeluidjes kan: geen idee! Maar dat zien we wel. Daarom vind ik het ook zo handig dat dit bedje ook een op zich staande wieg is. Als het naast mij slapen niet bevalt, verhuis ik m zo naar de eigen kamer! En ook dat het een bankje kan worden vind ik fijn, dan weet ik tenminste dat ik er na die 6 maanden ook nog iets aan heb.

Plus dat bij ons natuurlijk nog het bijkomend voordeel is dat Jesper nog wat langer in z'n ledikant kan.

Ik heb hem nog niet staan... Hij staat nog in de doos. Eerst maken we Jespers kamer af (hopelijk eind deze maand klaar) en dan zetten we m in elkaar! Ik zal wel foto's plaatsen in het kinderkamertopic als het zover is :).
  woensdag 9 november 2011 @ 16:34:03 #41
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104165743
Ik was eerst helemaal niet zo van baby op de kamer, maar het is toch wel erg fijn! Inderdaad het even gluren wat er is... Maar het troosten met je hand, dat kan je wel vergeten :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_104165811
evenstar :( :*

en het verhaal over wel of niet n wiegje op de kamer, ik zou het wel willen, de beeb lekker dichtbij en lijkt me ook prettiger met BV. Mn lief is van mening dat t niet goed is voor de opvoeding (wil de beeb zometeen niet meer op zn eigen kamertje enz) dus die heeft het liever niet..

denk dat de praktijk moet uitwijzen wat handiger is.
ik zou het kindje snachts iig niet in de kinderwagenbak laten slapen.

Net thuis van de arbo-arts. Hij kwam nogal fel over toen ik 't hele gebeuren op 't werk vertelde
en hij vond dus ook dat,, dat écht niet kon. Ik moest nog anderhalve week thuis blijven en dan met aangepaste werktijden, en regelmaat (dus geen onregelmatige tijden enz meer) en aangepast werk weer rustig beginnen en absoluut niet op de gesloten afd.

Vond 't een heel fijn gesprek :Y
nu zien hoe te regelen met mn baas, weet nu iig dat ook de arbo-arts achter me staat

de beeb en moeder zijn 't belangrijkst zei hij, niet 't werk

:) O+
pi_104165890
Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met de arbo Zoë. En hij heeft verdorie ook gelijk ook hoor. Hopelijk begrijpt je werkgever het nu zelf ook. Maar gaat hij dit niet ook met je werkgever bespreken? Bij mij ging een samenvatting van het gesprek (die hij me vooraf al had laten lezen overigens) naar mijn werkgever en die moesten we allebei ondertekenen.
pi_104166158
Ja hij heeft t verslag getypt waar ik bij was met mijn akkoord idd, ik kreeg een kopie mee en het verslag ging ook naar mn baas.
pi_104166257
Hmm geen beeb nieuws hier dus nog.

Ben naar de verloskundige geweest, hoop info, aardig mens. Moeten nu bedenken of we zo'n combinatietest willen doen.

Ze zei nog: jeetje je bent wel jong zwanger voor Amsterdam Zuid!
Pfffk :'). 27 dus.
  woensdag 9 november 2011 @ 16:47:04 #46
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104166266
NTS, ik zou ook kiezen voor een wiegje naast het bed (als een ledikantje niet past, past een co-sleeper toch ook niet?).
Harry heeft ook wel een half jaar ofzo bij ons op de kamer geslapen. Overdag sliep hij eerst in de box of draagdoek (eigenlijk bijna altijd dat laatste), 's nachts in zijn wiegje. Later sliep hij overdag in zijn ledikantje op zijn eigen kamer en dan 's nachts in het wiegje naast het bed.
Ideaal vond ik zelf. Hoef je niet steeds helemaal uit je bed...

evenstar, kun je niet bellen als niet die horkerige vk werkt maar gewoon een fijne arts? En daarmee afspraken maken op papier zodat iedereen zich daar aan moet houden?

Katy, fijn dat alles goed was! Enne dat is wel heul piepjong ;)

Zoë *O*
pi_104166294
Top Zoe! Zo'n arbo arts heb je tenminste wat aan :)

En dat MJ weer zwanger is hoorde ik van mijn mevrouw, wat superfijn :*
pi_104166490
Fijn Katy! Heb je al een afspraak voor de 1e echo?
  woensdag 9 november 2011 @ 16:55:20 #49
348178 NotTheSame
pi_104166605
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 16:35 schreef Zoë23 het volgende:
evenstar :( :*

en het verhaal over wel of niet n wiegje op de kamer, ik zou het wel willen, de beeb lekker dichtbij en lijkt me ook prettiger met BV. Mn lief is van mening dat t niet goed is voor de opvoeding (wil de beeb zometeen niet meer op zn eigen kamertje enz) dus die heeft het liever niet..

denk dat de praktijk moet uitwijzen wat handiger is.
ik zou het kindje snachts iig niet in de kinderwagenbak laten slapen.

Net thuis van de arbo-arts. Hij kwam nogal fel over toen ik 't hele gebeuren op 't werk vertelde
en hij vond dus ook dat,, dat écht niet kon. Ik moest nog anderhalve week thuis blijven en dan met aangepaste werktijden, en regelmaat (dus geen onregelmatige tijden enz meer) en aangepast werk weer rustig beginnen en absoluut niet op de gesloten afd.

Vond 't een heel fijn gesprek :Y
nu zien hoe te regelen met mn baas, weet nu iig dat ook de arbo-arts achter me staat

de beeb en moeder zijn 't belangrijkst zei hij, niet 't werk

:) O+
Fijn dat je je zo begrepen voelt bij de ARBO-arts. Hij heeft gelijk en daar heeft je wg zich maar bij neer te leggen!
Lekker nog even genieten van je anderhalve week vrij en hopelijk ziet je wg na dit gesprek ook in dat wat hij wil toch ècht niet gaat!

Enne, wat betreft wat je man zegt, dat zei mijn man dus ook in het begin. Maar nu hij gehoord heeft hoe praktisch het kan zijn om de kleine op de kamer te hebben, en dan vooral met het geven van bv, krabbelt hij wel terug. Maar ik vind er dan ook een verschil in zitten of je je kind tijdelijk in een co-sleeper/wiegje op je kamer hebt, of dat de kleine elke nacht tussen ons in ligt. Dat zou ik persoonlijk liever niet willen.

Fee-nix, ik herken heel veel in je verhaal... Ik denk dat, als er een wiegje op onze kamer komt, het meteen de door jou aanbevolen co-sleeper word. Ik heb net zitten kijken voor 'gewone' wiegjes, maar daar zit eigenlijk niet zo heel veel prijsverschil in met een co-sleeper (oh ja, dat komt o.a. door onze nogal uitgesproken smaak :X )

Asy, ons ledikant is toch wel ruim 100cm breed, terwijl de co-sleeper op 50cm komt. De ruimte tussen 'mijn' kant en de muur is 70cm, dus dat zou moeten passen.

Nirak :W Hoe ist?

Katy, jij bent dus een jong snotaapje _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104166635
quote:
17s.gif Op woensdag 9 november 2011 16:52 schreef Kyara het volgende:
Fijn Katy! Heb je al een afspraak voor de 1e echo?
Zoe, supergoednieuws van die arbo arts! Nu gaat je baas het hopelijk ook begrijpen :).

Ja de eerste echo is de 24 november, daar kijk ik heeel erg naar uit. Al over iets meer dan 2 weken O+.

Hebben jullie zo'n combinatietest gedaan? En Jaantje/Marjolijntje/Clauwhee, gaan jullie een combitest doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')