quote:
Op woensdag 9 november 2011 16:35 schreef Zoë23 het volgende:evenstar

en het verhaal over wel of niet n wiegje op de kamer, ik zou het wel willen, de beeb lekker dichtbij en lijkt me ook prettiger met BV. Mn lief is van mening dat t niet goed is voor de opvoeding (wil de beeb zometeen niet meer op zn eigen kamertje enz) dus die heeft het liever niet..
denk dat de praktijk moet uitwijzen wat handiger is.
ik zou het kindje snachts iig niet in de kinderwagenbak laten slapen.
Net thuis van de arbo-arts. Hij kwam nogal fel over toen ik 't hele gebeuren op 't werk vertelde
en hij vond dus ook dat,, dat écht niet kon. Ik moest nog anderhalve week thuis blijven en dan met aangepaste werktijden, en regelmaat (dus geen onregelmatige tijden enz meer) en aangepast werk weer rustig beginnen en absoluut niet op de gesloten afd.
Vond 't een heel fijn gesprek

nu zien hoe te regelen met mn baas, weet nu iig dat ook de arbo-arts achter me staat
de beeb en moeder zijn 't belangrijkst zei hij, niet 't werk

Fijn dat je je zo begrepen voelt bij de ARBO-arts. Hij heeft gelijk en daar heeft je wg zich maar bij neer te leggen!
Lekker nog even genieten van je anderhalve week vrij en hopelijk ziet je wg na dit gesprek ook in dat wat hij wil toch ècht niet gaat!
Enne, wat betreft wat je man zegt, dat zei mijn man dus ook in het begin. Maar nu hij gehoord heeft hoe praktisch het kan zijn om de kleine op de kamer te hebben, en dan vooral met het geven van bv, krabbelt hij wel terug. Maar ik vind er dan ook een verschil in zitten of je je kind tijdelijk in een co-sleeper/wiegje op je kamer hebt, of dat de kleine elke nacht tussen ons in ligt. Dat zou ik persoonlijk liever niet willen.
Fee-nix, ik herken heel veel in je verhaal... Ik denk dat, als er een wiegje op onze kamer komt, het meteen de door jou aanbevolen co-sleeper word. Ik heb net zitten kijken voor 'gewone' wiegjes, maar daar zit eigenlijk niet zo heel veel prijsverschil in met een co-sleeper (oh ja, dat komt o.a. door onze nogal uitgesproken smaak

)
Asy, ons ledikant is toch wel ruim 100cm breed, terwijl de co-sleeper op 50cm komt. De ruimte tussen 'mijn' kant en de muur is 70cm, dus dat zou moeten passen.
Nirak

Hoe ist?
Katy, jij bent dus een jong snotaapje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.