Mee eens. Die zoog echt stierenballen.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:46 schreef Jivis het volgende:
Het mooiste aan dit soort games vind ik toch altijd wel het totaal negeren van de main quest en je eigen ding doen.
Wat zoog die main quest in Oblivon zeg, niet normaal. Die heb ik pas na een paar nieuwe personages een keer helemaal doorgespeeld.
Nee joh, voor de main quest hoefde je er maar 3 te doen ofzo dacht ik.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Voor de mainquest moest je toch ook al die portals doorlopen? Die had ik na 2 of 3 van die dingen ook wel weer gezien
Daarom altijd pijl en boog hebbenquote:Op woensdag 9 november 2011 14:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zou je gelijk in kunnen hebben, dat weet ik nietIk heb nooit sneak attacks gedaan met melee omdat het gewoonweg niet mogelijk was. Dat lukte alleen als je chameleon spell had en erheen sneakede.
Soms had ik een sneak level van fucking 56 en dan hoort een fucking ogre je 30 meter verderop in een grot en rent ie naar jou toe zonder dat je hem hebt gezien (zal wel buggy bugs geweest zijn)
Ja, die stomme Oblivion planes die allemaal op elkaar leken.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Voor de mainquest moest je toch ook al die portals doorlopen? Die had ik na 2 of 3 van die dingen ook wel weer gezien
Ik dacht dat ze altijd fixed locaties zatenquote:Op woensdag 9 november 2011 14:49 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee joh, voor de main quest hoefde je er maar 3 te doen ofzo dacht ik.
[..]
Daarom altijd pijl en boog hebben
Alles leek op elkaar vond ikquote:Op woensdag 9 november 2011 14:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, die stomme Oblivion planes die allemaal op elkaar leken.
Dat vond ik nog logisch, maar echt level up gaan in dat soort skills en je vijanden levelden mee. Hierdoor werden zij fysiek steeds sterker en kon je dus eigenlijk beter zorgen dat je level 1 bleef en geen van je majors te hoog ging levelen. Dat vond ik zo krom eraan. Je koos dus *** skills als major om zo maar een laag level te blijven.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALles is beter dan oblivion, door veel te rennen ging je sprint ofzo level up ? Wat was het. Kut systeem
Ja. Ze levelen nu niet meer mee. Moet je alleen niet al te sterke beestjes aanvallen op het begin.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vond ik nog logisch, maar echt level up gaan in dat soort skills en je vijanden levelden mee. Hierdoor werden zij fysiek steeds sterker en kon je dus eigenlijk beter zorgen dat je level 1 bleef en geen van je majors te hoog ging levelen. Dat vond ik zo krom eraan. Je koos dus *** skills als major om zo maar een laag level te blijven.
Is dat nu aangepast?
Da's nu wel anders neem ik aan?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:53 schreef Silv het volgende:
In 90% van die dungeons was ook niet echt iets te doen, behalve wat tamme loot verzamelen en wat random beestjes killen.
Ze levelen een klein beetje meequote:Op woensdag 9 november 2011 14:54 schreef Silv het volgende:
[..]
Ja. Ze levelen nu niet meer mee. Moet je alleen niet al te sterke beestjes aanvallen op het begin.
Ik vond F3 en NV van zichzelf al best wel easyquote:Op woensdag 9 november 2011 14:58 schreef Smoofie het volgende:
Er was een mod in F3 en NV die ervoor zorgden dat ze niet mee lvl'de, nou kan je zeggen aan het eind van het spel was het wel. Zat ik al in mijn OP space marine armor, maar omdat ze niet mee lvlde 1-shotte ik alles.
Ze zijn wel allemaal 'uniek' gemaakt (van wat ik heb gehoord/gelezen) ipv wat random kamertjes bijelkaar plakken en het een dungeon noemen. Of er iets te doen is weet ik niet, want ik kan nog niet spelen.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Da's nu wel anders neem ik aan?
Console?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:00 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik ga echt dood hier dat 'ie nog steeds niet verstuurd is...... Begin te denken dat ik 'em morgen niet in huis heb.
Dat vind ik dan weer niet erg. Ik game niet in GOD-mode, beetje werken hoort erbij. Maar dat oude systeem vond ik gewoonweg poep, omdat ik altijd voor de vage builds ga in elke game. Dat was dus ernstig verneukeratief in Oblivionquote:Op woensdag 9 november 2011 14:58 schreef HAL9000S het volgende:
Vijanden levellen niet mee volgens mij. Ben al een paar keer flink in de pan gehakt iig door een random vijand
de wiki heeft een mooi overzichtquote:Op woensdag 9 november 2011 15:06 schreef Silv het volgende:
Wat zijn de racial bonuses eigenlijk? Zelfde als bij Oblivion oid?
Dat.............. Is best wel erg triest....quote:Op woensdag 9 november 2011 15:01 schreef Silv het volgende:
Ik wil hem eigenlijk nu al kopen voor de xbox en dan gewoon op de pc een nieuwe game starten als ik die binnenkrijg.
Ik bij BPGames.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Freerecordshop. Had er altijd goede ervaringen mee, maar dit is wel een beetje matig.
Dat heb ik ook gehad met Assassins creed Brotherhood, collectersedition besteld: Ja jammer we hebben niet genoeg, je hebt pech. (daarna gratis wel de gewone versie gekregen, maar toch)quote:Op woensdag 9 november 2011 15:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik bij BPGames.
Die mailde me vanmorge terug dat ze donderdag gaan versturen als ie binnen is.
Dus ik zit met m'n 360 ook tot vrijdag te wachten.
Al zal het ook wel weer eens zo kunnen dat ik het tref dat er niet genoeg besteld is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |