Ik vond F3 en NV van zichzelf al best wel easyquote:Op woensdag 9 november 2011 14:58 schreef Smoofie het volgende:
Er was een mod in F3 en NV die ervoor zorgden dat ze niet mee lvl'de, nou kan je zeggen aan het eind van het spel was het wel. Zat ik al in mijn OP space marine armor, maar omdat ze niet mee lvlde 1-shotte ik alles.
Ze zijn wel allemaal 'uniek' gemaakt (van wat ik heb gehoord/gelezen) ipv wat random kamertjes bijelkaar plakken en het een dungeon noemen. Of er iets te doen is weet ik niet, want ik kan nog niet spelen.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Da's nu wel anders neem ik aan?
Console?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:00 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik ga echt dood hier dat 'ie nog steeds niet verstuurd is...... Begin te denken dat ik 'em morgen niet in huis heb.
Dat vind ik dan weer niet erg. Ik game niet in GOD-mode, beetje werken hoort erbij. Maar dat oude systeem vond ik gewoonweg poep, omdat ik altijd voor de vage builds ga in elke game. Dat was dus ernstig verneukeratief in Oblivionquote:Op woensdag 9 november 2011 14:58 schreef HAL9000S het volgende:
Vijanden levellen niet mee volgens mij. Ben al een paar keer flink in de pan gehakt iig door een random vijand
de wiki heeft een mooi overzichtquote:Op woensdag 9 november 2011 15:06 schreef Silv het volgende:
Wat zijn de racial bonuses eigenlijk? Zelfde als bij Oblivion oid?
Dat.............. Is best wel erg triest....quote:Op woensdag 9 november 2011 15:01 schreef Silv het volgende:
Ik wil hem eigenlijk nu al kopen voor de xbox en dan gewoon op de pc een nieuwe game starten als ik die binnenkrijg.
Ik bij BPGames.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Freerecordshop. Had er altijd goede ervaringen mee, maar dit is wel een beetje matig.
Dat heb ik ook gehad met Assassins creed Brotherhood, collectersedition besteld: Ja jammer we hebben niet genoeg, je hebt pech. (daarna gratis wel de gewone versie gekregen, maar toch)quote:Op woensdag 9 november 2011 15:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik bij BPGames.
Die mailde me vanmorge terug dat ze donderdag gaan versturen als ie binnen is.
Dus ik zit met m'n 360 ook tot vrijdag te wachten.
Al zal het ook wel weer eens zo kunnen dat ik het tref dat er niet genoeg besteld is...
Welke wiki?! En post die dan ook meteenquote:
ja nou moet ik weer gaan googlen, luilakquote:Op woensdag 9 november 2011 15:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Welke wiki?! En post die dan ook meteen
Ja jijquote:Op woensdag 9 november 2011 15:15 schreef leeell het volgende:
[..]
ja nou moet ik weer gaan googlen, luilak
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Races
jaquote:
Ik zou d'r een van stof krijgen, maar hij is gewoon papierquote:Op woensdag 9 november 2011 15:16 schreef DeeCruise het volgende:
Heeft iemand de limited edition met stoffen kaart al? Ik lees namelijk alleen maar over papieren kaarten, en die wil ik niet
zelfde systeem als oblivion iigquote:Op woensdag 9 november 2011 15:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mjah, wiki ga ik niet lezen ivm spoilers. Ontdek het hoe en wat liever zelf.
Great, precies waar ik bang voor was. Welke versie heb je en waar heb je deze besteld? Het ging bij mij nl om de Special Edition bij GameMania waar toen nog geadverteerd werd met stof (maar waar dat nu niet meer erbij staat)quote:Op woensdag 9 november 2011 15:17 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik zou d'r een van stof krijgen, maar hij is gewoon papier.
Yourgamezone.nl, stond op die site inderdaad ook groot geadverteerd. Maarja, niet dat het daar mij echt om gingquote:Op woensdag 9 november 2011 15:20 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Great, precies waar ik bang voor was. Welke versie heb je en waar heb je deze besteld? Het ging bij mij nl om de Special Edition bij GameMania waar toen nog geadverteerd werd met stof (maar waar dat nu niet meer erbij staat)
Bij de collecters zou het sowieso stof moeten zijn.quote:- Een hoge kwaliteit stoffen landkaart van de provincie skyrim
Echt?!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:42 schreef dekaasboer het volgende:
hij is al te halen in sommige winkels hier in nl
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:42 schreef dekaasboer het volgende:
Klopt, maar was verkeerd geplaatst door mij zoals ik ook al aangaf in mijn 2e reply, het was de special edition...quote:Op woensdag 9 november 2011 15:23 schreef Verbodsbord het volgende:
http://www.freerecordshop(...)collector-s-edition-
[..]
Bij de collecters zou het sowieso stof moeten zijn.
http://games.fok.nl/column/472442/1/1/100/releasedata-boeien.htmlquote:
Serieus of troll? Ik ga dalijk langs de winkel nl, en wil het wel graag zeker weten...Waar heb jij em gehaald?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:20 schreef leeell het volgende:
ik heb een stoffen bij mijn normal edition
Wat vreemd dat er dan niemand in dit topic al Skyrim speelt!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:45 schreef dekaasboer het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/column/472442/1/1/100/releasedata-boeien.html
kijk hier maar op
de eerste gameplays staan ook al online, ben al aan het kijken
moet helaas wachten tot ik me loon binnen heb
WATquote:Op woensdag 9 november 2011 15:42 schreef dekaasboer het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:42 schreef dekaasboer het volgende:
Ben je nou serieus?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:42 schreef dekaasboer het volgende:
De eerste 10 minuten van een game kijken.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:48 schreef dekaasboer het volgende:
en voor als je het niet gelooft, gameplay staat al op youtube en dit artikel hier op fok:
http://games.fok.nl/column/472442/1/1/100/releasedata-boeien.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |