Ik vond F3 en NV van zichzelf al best wel easyquote:Op woensdag 9 november 2011 14:58 schreef Smoofie het volgende:
Er was een mod in F3 en NV die ervoor zorgden dat ze niet mee lvl'de, nou kan je zeggen aan het eind van het spel was het wel. Zat ik al in mijn OP space marine armor, maar omdat ze niet mee lvlde 1-shotte ik alles.
Ze zijn wel allemaal 'uniek' gemaakt (van wat ik heb gehoord/gelezen) ipv wat random kamertjes bijelkaar plakken en het een dungeon noemen. Of er iets te doen is weet ik niet, want ik kan nog niet spelen.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Da's nu wel anders neem ik aan?
Console?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:00 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik ga echt dood hier dat 'ie nog steeds niet verstuurd is...... Begin te denken dat ik 'em morgen niet in huis heb.
Dat vind ik dan weer niet erg. Ik game niet in GOD-mode, beetje werken hoort erbij. Maar dat oude systeem vond ik gewoonweg poep, omdat ik altijd voor de vage builds ga in elke game. Dat was dus ernstig verneukeratief in Oblivionquote:Op woensdag 9 november 2011 14:58 schreef HAL9000S het volgende:
Vijanden levellen niet mee volgens mij. Ben al een paar keer flink in de pan gehakt iig door een random vijand
de wiki heeft een mooi overzichtquote:Op woensdag 9 november 2011 15:06 schreef Silv het volgende:
Wat zijn de racial bonuses eigenlijk? Zelfde als bij Oblivion oid?
Dat.............. Is best wel erg triest....quote:Op woensdag 9 november 2011 15:01 schreef Silv het volgende:
Ik wil hem eigenlijk nu al kopen voor de xbox en dan gewoon op de pc een nieuwe game starten als ik die binnenkrijg.
Ik bij BPGames.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Freerecordshop. Had er altijd goede ervaringen mee, maar dit is wel een beetje matig.
Dat heb ik ook gehad met Assassins creed Brotherhood, collectersedition besteld: Ja jammer we hebben niet genoeg, je hebt pech. (daarna gratis wel de gewone versie gekregen, maar toch)quote:Op woensdag 9 november 2011 15:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik bij BPGames.
Die mailde me vanmorge terug dat ze donderdag gaan versturen als ie binnen is.
Dus ik zit met m'n 360 ook tot vrijdag te wachten.
Al zal het ook wel weer eens zo kunnen dat ik het tref dat er niet genoeg besteld is...
Welke wiki?! En post die dan ook meteenquote:
ja nou moet ik weer gaan googlen, luilakquote:Op woensdag 9 november 2011 15:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Welke wiki?! En post die dan ook meteen
Ja jijquote:Op woensdag 9 november 2011 15:15 schreef leeell het volgende:
[..]
ja nou moet ik weer gaan googlen, luilak
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Races
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |