Wat heb je tegen m'n UI?quote:
[miereneukmodus]quote:Op woensdag 9 november 2011 14:21 schreef HyperViper het volgende:
Vrijdag nacht? Ik mag het verdomme niet hopen.
Deze man.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:32 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
[miereneukmodus]
Vrijdagnacht is van donderdag op vrijdag.
[/miereneukmodus]
Wat voor map heb je? Ik een dikke papierachtigequote:Op woensdag 9 november 2011 14:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
nou hij is binnen! Die map is trouwens echt tof die er bij zit
Gelukkig.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:32 schreef Cryothic het volgende:
En dat zou resulteren in 1 uur 's nachts vrijdag.
(Dus de nacht van donderdag op vrijdag he... niet zaterdag-nacht pas...)
En dan een gemiste 1 in de maand.quote:
Kan je niet gewoon cancelen en hem in de winkel halen?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:35 schreef Verbodsbord het volgende:
Waar pre-orderd iedereen dan dat ie nu overal al binnen is? Freerecordshop staat nog steeds op "in behandeling" bij mij, nog niet eens verzonden
Het is een drow (dark elf), geen negerquote:
Krijg je daar een stoffen map erbij ? En is het daar 37 euroquote:Op woensdag 9 november 2011 14:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon cancelen en hem in de winkel halen?
Ik heb em bij 12game.com gepre-ordered, alle spellen altijd optijd binnen tot nu toequote:Op woensdag 9 november 2011 14:35 schreef Verbodsbord het volgende:
Waar pre-orderd iedereen dan dat ie nu overal al binnen is? Freerecordshop staat nog steeds op "in behandeling" bij mij, nog niet eens verzonden
De nigga was bedoelt als... "Nigga plz...".quote:Op woensdag 9 november 2011 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is een drow (dark elf), geen neger
SPECIAL is wel handig, alleen had ik liever het Morrowind-systeem gezienquote:
Oh yeah, krijgen we dit weerquote:Op woensdag 9 november 2011 14:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De nigga was bedoelt als... "Nigga plz...".
Ik weet dat het een Dark elf is
Alles wat geen Imperial is
ALles is beter dan oblivion, door veel te rennen ging je sprint ofzo level up ? Wat was hetquote:Op woensdag 9 november 2011 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
SPECIAL is wel handig, alleen had ik liever het Morrowind-systeem gezien
Dat is volgens mij ook het morrowind systeemquote:Op woensdag 9 november 2011 14:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALles is beter dan oblivion, door veel te rennen ging je sprint ofzo level up ? Wat was het. Kut systeem
Dat vond ik wel verdomd handig voor m'n assassinquote:Op woensdag 9 november 2011 14:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alles is beter dan oblivion, door veel te rennen ging je sprint ofzo level up ? Wat was het. Kut systeem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |