Dat sowieso, maar was inderdaad ook nieuwsgierig naar de nieuwe.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:15 schreef Naamah het volgende:
Nou, ik heb veel minder zin om te kijken nu de echte Sint er niet meer is.. Ga natuurlijk wel even kijken hoe de nieuwe het doet
Ik ben vooral benieuwd of hij, net als Bram, af en toe wat leuke kwinkslagen maakt voor de volwassenen.quote:
Leukquote:Op woensdag 9 november 2011 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga naar de intocht toe [ afbeelding ]
Ze zijn al druk bezig in de stad, zag ik vandaag![]()
ik ga er naartoe. Woon op 8 min lopen van de havenquote:Op woensdag 9 november 2011 08:34 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb er zin in!
even de eerste pepernoten halen voor dit jaar en dan zaterdag lekker op de bank met thee en pepernootjes
Sinterklaas
nog niks van gezienquote:Op woensdag 9 november 2011 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga naar de intocht toe [ afbeelding ]
Ze zijn al druk bezig in de stad, zag ik vandaag![]()
Het is om kwart over een afgelopen, dus je kan best een kwartiertje te laat komenquote:Op donderdag 10 november 2011 07:51 schreef Karina het volgende:
Ik bedenk net dat ik zaterdag rond een uur of 1 naar een verjaardag moet, kan ik het niet helemaal zien
Oh ik dacht dat het tot half 2 duurde en het gaat niet om te laat komen maar meer om dat ik niet te laat weer weg wilquote:Op donderdag 10 november 2011 12:45 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Het is om kwart over een afgelopen, dus je kan best een kwartiertje te laat komen.
Plein werd leeggemaakt, óveral in de stad werd schoongemaakt, wel heel toevallig andersquote:
Is dit van vandaag?quote:
Klopt, is van vanmiddag.quote:
Helaas moest ik werken, dit had ik wel willen zien.quote:
Jammer dat ik geen tijd heb gehad, had anders wel alvast even willen kijken...quote:
Dordrecht heeft wel geluk, dit is al de 2e tv-intocht die ze krijgen. In 1992 hadden ze ook al de intocht toen met Bram vd vlugt,Frits Lambrechts als hoofdpiet en Michiel Kerbosch als Wegwijspiet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:55 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Helaas moest ik werken, dit had ik wel willen zien.
Vraag me wel af hoe ex Sinterklaas Bram Van Der Vlucht zich nu voelt, ook al was zijn vertrek vrijwillig. Denk dat Stefan nu wel aardig zenuwachtig is. In iedergeval krijgt Dordrecht wel een primeur, door de eerste stad te mogen zijn die door deze Sinterklaas bezocht word
Jip, is altijd een dag van te voren, De route checkenquote:
Ik ga morgen ná de intocht aan m'n eerste kruidnoten beginnen van dit jaarquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jip, is altijd een dag van te voren, De route checken
O ja. Had lekker choladekruidnoten, truffelnoten en een hazalnoot letter gekocht voor morgen. Wat denk je? is al weer op![]()
Maar weiger om nieuwe te kopen. Morgenochtend eerst weer sporten
Geen idee hoe ze zoiets kiezen eigenlijk... zijn er veel makkelijk bereikbare havens?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Dordrecht heeft wel geluk, dit is al de 2e tv-intocht die ze krijgen. In 1992 hadden ze ook al de intocht toen met Bram vd vlugt,Frits Lambrechts als hoofdpiet en Michiel Kerbosch als Wegwijspiet.
Dan heb je een betere discipline dan mij. Ben als tegenprestatie wel met de trap gegaan 5 hoogquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga morgen ná de intocht aan m'n eerste kruidnoten beginnen van dit jaar
Ja, ik heb ook werkelijk iedereen al gehoord over het eten, ze liggen immers al een maand of 2 in de winkel. Maar morgen kan ik weerquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan heb je een betere discipline dan mij. Ben als tegenprestatie wel met de trap gegaan 5 hoog
Oh god, ik voel me ineens zó naïef!quote:
Leuk inderdaad, jammer dat je niet kunt horen wat ze zeggen door de muziek. Mooie auto ook die ze gebruiken!quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Haha wat leuk om te zien!
En vanaf 13.30-13.35 door naar de Belgische aankomst in Antwerpenquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:53 schreef StephanL het volgende:
SpannendVoor de mensen die niet kunnen wachten of alvast in de stemming willen komen en RtvWest kunnen ontvangen. Rond 11:00 begint de optocht van Sinterklaas op RtvWest in scheveningen. Volgens mij tot 12:00, dan kan je meteen schakelen naar Ned1.
O ja dat is ook altijd lachen. De belgische Sintquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En vanaf 13.30-13.35 door naar de Belgische aankomst in Antwerpen.
Gaan ze die van de pier werpen dan?quote:
Nee, dat is zondequote:Op zaterdag 12 november 2011 11:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gaan ze die van de pier werpen dan?
Ik heb het geluid uitgezet, ik kon het niet meer aanhorenquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:50 schreef vuvuzela het volgende:
Goede muziek bij kinderen voor kinderen
Ja eigenlijk zouden ze het liedje moeten updaten voor de nieuwe generatiequote:Op zaterdag 12 november 2011 12:09 schreef vuvuzela het volgende:
Wat een oude teksten eigenlijk in die liedjes
NIET in straattaal dan hopelijk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:09 schreef StephanL het volgende:
Kaatseballen
[..]
Ja eigenlijk zouden ze het liedje moeten updaten voor de nieuwe generatie
Nee. ze hoeven ook niet het hele liedje updaten, maar sommige dingen wel. Kaatseballen in een net, komopquote:
De schipper duhquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:14 schreef Karina het volgende:
Wie bestuurt die boot nu dan, de Sint staat op het dek
cruisecontrolquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:14 schreef Karina het volgende:
Wie bestuurt die boot nu dan, de Sint staat op het dek
de kleine stoombootjes trekken 'mquote:
Wat wil je dan doen? Bram klonen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:14 schreef lol_wut het volgende:
Huidige generatie die zonder Bram opgroeit.
Inderdaad, natuurlijk is het wennen, maar hij moet niet bij voorbaat afgeschreven worden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hij heeft het natuurlijk ook niet makkelijk, gun hem wel een kans.
Hans Teeuwenquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat wil je dan doen? Bram klonen?
Ik moest ook aan Bram wennen, want ik was toen Adrie van Oorschot gewend.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, natuurlijk is het wennen, maar hij moet niet bij voorbaat afgeschreven worden.
Het is niet in mijn stad maar woon aan de rand van Ridderkerk, had wel willen gaan kijken ofzo, ik ken die buurt daar aardig goed zeg maarquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is echt zo weird dat dit in mijn stad gebeurt. Ik zit de hele tijd te zoeken naar vriendinnen met hun kids. Zij liever dan ik trouwens.
Ik heb alleen Bram meegemaakt, dus dit is mijn eerste Sint wissel..quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest ook aan Bram wennen, want ik was toen Adrie van Oorschot gewend.
Ze zijn bij voorbaat verdoemdquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:14 schreef lol_wut het volgende:
Huidige generatie die zonder Bram opgroeit.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb alleen Bram meegemaakt, dus dit is mijn eerste Sint wissel..
Ik kan niet zo goed tegen drukte, maar ik heb dan ook geen kids gelukkig. Ik vind ouders die met hun kind naar K3 ofzo gaan ook altijd echte helden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het is niet in mijn stad maar woon aan de rand van Ridderkerk, had wel willen gaan kijken ofzo, ik ken die buurt daar aardig goed zeg maar
Als je klein bent zie je ook niet het verschil tussen de Sint op tv en de Sint die later op school komt, die er toch heeel anders uit ziet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:19 schreef Maver24 het volgende:
Vroeger toen je nog klein was heb je niet echt een idee wie die sint he, die zien alleen sinterklaas en niet diegene die erachter zit, later pas dan merk je dat het Bram is en dit is dus voor mij ook een soort van vreemd iets
Eens.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:20 schreef roos85 het volgende:
Die nieuwe pakken zijn op het eerste gezicht zo lelijk nog niet
Ja, wel een beetje gemaakt. Bij Bram was het veel natuurlijk. En ik vind 'm een beetje te 'snel', zowel in bewegingen als qua praten.quote:
ze hebben onderzoekjes gedaan met kinderen waarbij de juf een verhaaltje verteld en zich ondertussen omkleed tot sinterklaasquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:19 schreef Maver24 het volgende:
Vroeger toen je nog klein was heb je niet echt een idee wie die sint he, die zien alleen sinterklaas en niet diegene die erachter zit, later pas dan merk je dat het Bram is en dit is dus voor mij ook een soort van vreemd iets
Ik vind hem best goed eigenlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:19 schreef Naamah het volgende:
Bram kan natuurlijk nooit overtroffen worden, die was zo briljant en goed en grappig, met van die pretoogjesMaar ik denk dat Stefan de Walle het helemaal niet zo slecht gaat doen, hoor. Ik hoop wel dat hij het dan ook echt een lange tijd gaat doen, zodat hij gewoon de nieuwe echte sinterklaas wordt. Ik denk dat het wel wat kan worden met hem.
Hij speelde toch ook in mijn dochter en ik, een homo die "verliefd" was op de huispiet?quote:
Bram heeft vast ook in zijn rol moeten groeien, geef die beste man een kansquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:21 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje gemaakt. Bij Bram was het veel natuurlijk. En ik vind 'm een beetje te 'snel', zowel in bewegingen als qua praten.
ik ookquote:
LOLquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:22 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe snel hij bij een of andere talkshow 'kijk Piet, geile wijven!' zit te roepen
Haha, zo kan hij het natuurlijk nooit goed doen, als hij ook al op gepaste snelheid moet wuivenquote:
Bram was soms ook niet even vriendelijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:22 schreef Karina het volgende:
Van wat ik tot nu toe gezien heb vind ik hem minder vriendelijk overkomen. Maar ja, wat al gezegd is, hij is natuurlijk hardstikke nerveus, lastig om in de schoenen te treden van zo een voorganger als Bram.
Bram deed het toch iets statiger.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:23 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Haha, zo kan hij het natuurlijk nooit goed doen, als hij ook al op gepaste snelheid moet wuiven
Ja maar Bram is Bram en Stephan is Stephanquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bram deed het toch iets statiger.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zou graag Hans Teeuwen als Sinterklaas zien
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:24 schreef Blistering het volgende:
Die varen zo door naar de lokale tennisclub om daar wat geile wijven onder de douche te bespioneren![]()
Flodder
Jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja maar Bram is Bram en Stephan is Stephan
Inderdaadquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zo, kom jij maar even bij de Sint Edgar
Bij Paul de Leeuw misschienquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:22 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe snel hij bij een of andere talkshow 'kijk Piet, geile wijven!' zit te roepen
Of Tatjana die even komt kijkenquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Of BramDie hem even een handje komt geven
Preciesquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:25 schreef MrBadGuy het volgende:
Als Sinterkees met pensioen gaat dan zullen we vast ook wel weer horen dat zijn opvolger lang niet zo goed is als deze 'echte' sint
Verkleedquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hoe was Bram in zijn eerste optocht?
Geen ideequote:Op zaterdag 12 november 2011 12:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op zaterdag 12 november 2011 12:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die had een keer niet door dat zijn microfoon nog aanstond en toen had ie het over rotkinderenquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bram was soms ook niet even vriendelijk
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:26 schreef iBenny het volgende:
Hij is niet eens aangekomen met een roze auto![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Die had een keer niet door dat zijn microfoon nog aanstond en toen had ie het over rotkinderen
Like a boss.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Die had een keer niet door dat zijn microfoon nog aanstond en toen had ie het over rotkinderen
Zo zijn al die kleuterjuffenquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Like a boss.
Overigens moet Dieuwertje Blok wel dood. Wat een saaie doos is dat zegOver gemaakt gesproken
Of Gijp. Ghihihihihiquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:28 schreef Ties02 het volgende:
Johan Derksen was ook wel een goede sint geweest, sigaartje erbij
Dat vind ik ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:29 schreef Ties02 het volgende:
Hij beweegt iets teveel voor z'n leeftijd ja, hij is toch 300 jaar ofzo?
Hij is gewoon zenuwachtig en enthousiastquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:29 schreef Karina het volgende:
Van mij mag hij iets minder vaak lachen.
Weet ik wel, maar het begon me op te vallen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij is gewoon zenuwachtig en enthousiast
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:30 schreef vuvuzela het volgende:
Ik herken de hoofdpiet niet meer aan zijn nieuwe pak
Ik wilde het net zeggen!quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Enthousiast kan je zeker stellen jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of van iets andersquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens mij staat hij strak van de zenuwen ofzo
Zeg maar gerust microscoopquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, alles wordt nu onder een vergrootglas gelegd
Ntuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:31 schreef CindieY het volgende:
Heeft ie z'n mijter nou wel goed op?
Ik zie al meerdere berichten op Twitter voorbij vliegen dat ie verkeerd om zit.quote:
Eensquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:32 schreef Karina het volgende:
Hij heeft in ieder geval wel een goede Sintstem.
Lijkt me sterk, dat controleren ze wel tig keer voordat ie in beeld komtquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie al meerdere berichten op Twitter voorbij vliegen dat ie verkeerd om zit.
Het kruis zit aan de achterkantquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, dat controleren ze wel tig keer voordat ie in beeld komt
Ik zie hetquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het kruis zit aan de achterkantMet de robijn
Wha het lijkt er wel, je hebt misschien nog gelijk ook, maar lijkt mij niet toch?quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie al meerdere berichten op Twitter voorbij vliegen dat ie verkeerd om zit.
Achter zit een rode steen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe zie je dat? Voor mij ziet de voorkant er hetzelfde uit als de achterkant.
ja dat dacht ik ook, maar ik zag iemand die er iig op leek..quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Denk het niet, zou hij niet eens een uur volhouden volgens mij op dit moment.
Er zit zo'n kruis met een rode robijn aan de 'achterkant'.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Kruis met de steentjes zit aan der achterkant hahaquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:34 schreef Karina het volgende:
[..]
jochemmyjerJochem Myjerquote:
Op de achterkant zitten robijnen in het kruis, normaal zitten die van voorquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:34 schreef Karina het volgende:
[..]
alles hoort er bij natuurlijkquote:
Is proportioneel. Sint een dikker kruis, de mijter een dikker kruisquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:35 schreef alors het volgende:
die andere mijter had een veel dunner kruis...
Iddquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alles hoort er bij natuurlijk
en zo niet dan toch
ohwquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:35 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
jochemmyjerJochem Myjer
Mijn Spaanse neef Pietje Paniek zit trouwens niet op de stoomboot dit jaar!Er is een pepernoot verwijderd uit zijn nek!
Jammer dat hij niet mee doet, maar zeer begrijpelijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:35 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
jochemmyjerJochem Myjer
Mijn Spaanse neef Pietje Paniek zit trouwens niet op de stoomboot dit jaar!Er is een pepernoot verwijderd uit zijn nek!
Was ook een stuk mooier, zag er meer "ouderwets" uit.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:35 schreef alors het volgende:
die andere mijter had een veel dunner kruis...
serieus??!!!quote:
Datquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus??!!!
of snap ik de grap niet
Die krijgt hij waarschijnlijk pas weer waarna hij van z'n paard stapt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:36 schreef CindieY het volgende:
Maar ehm, waar is de beruchte staf nou? Of heb ik dat helemaal gemist?
Draaien ze hem gewoon met pruik en al omquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:37 schreef vuvuzela het volgende:
die mijter zal ook wel vastgezet zijn
Is er wat met de staf dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:36 schreef CindieY het volgende:
Maar ehm, waar is de beruchte staf nou? Of heb ik dat helemaal gemist?
Ja, echt wel!quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:36 schreef Laysa het volgende:
Wat een kwieke enthousiaste Sint![]()
En zag ik nu toch Jochem Meijer?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Draaien ze hem gewoon met pruik en al om
Dat ik die nog helemaal niet gezien heb. Ik kan me van voorgaande jaren herinneren dat Sinterklaas altijd met staf van de boot kwam en em aan een piet gaf als ie op 't paard ging.quote:
Dieuwertje is wel heul enthousiast en jeugdig aan het doen, die heeft zeker ook heel goed geslapenquote:
Die had ie al aan een piet gegevenquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat ik die nog helemaal niet gezien heb. Ik kan me van voorgaande jaren herinneren dat Sinterklaas altijd met staf van de boot kwam en em aan een piet gaf als ie op 't paard ging.
Met de Sintquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dieuwertje is wel heul enthousiast en jeugdig aan het doen, die heeft zeker ook heel goed geslapen
nee want dan zouden ze recht om laag flikkerenquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:38 schreef vuvuzela het volgende:
ze doen toch juist aan zwaartekracht
Gemist dan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die had ie al aan een piet gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |