Dat sowieso, maar was inderdaad ook nieuwsgierig naar de nieuwe.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:15 schreef Naamah het volgende:
Nou, ik heb veel minder zin om te kijken nu de echte Sint er niet meer is.. Ga natuurlijk wel even kijken hoe de nieuwe het doet
Ik ben vooral benieuwd of hij, net als Bram, af en toe wat leuke kwinkslagen maakt voor de volwassenen.quote:
Leukquote:Op woensdag 9 november 2011 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga naar de intocht toe [ afbeelding ]
Ze zijn al druk bezig in de stad, zag ik vandaag![]()
ik ga er naartoe. Woon op 8 min lopen van de havenquote:Op woensdag 9 november 2011 08:34 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb er zin in!
even de eerste pepernoten halen voor dit jaar en dan zaterdag lekker op de bank met thee en pepernootjes
Sinterklaas
nog niks van gezienquote:Op woensdag 9 november 2011 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga naar de intocht toe [ afbeelding ]
Ze zijn al druk bezig in de stad, zag ik vandaag![]()
Het is om kwart over een afgelopen, dus je kan best een kwartiertje te laat komenquote:Op donderdag 10 november 2011 07:51 schreef Karina het volgende:
Ik bedenk net dat ik zaterdag rond een uur of 1 naar een verjaardag moet, kan ik het niet helemaal zien
Oh ik dacht dat het tot half 2 duurde en het gaat niet om te laat komen maar meer om dat ik niet te laat weer weg wilquote:Op donderdag 10 november 2011 12:45 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Het is om kwart over een afgelopen, dus je kan best een kwartiertje te laat komen.
Plein werd leeggemaakt, óveral in de stad werd schoongemaakt, wel heel toevallig andersquote:
Is dit van vandaag?quote:
Klopt, is van vanmiddag.quote:
Helaas moest ik werken, dit had ik wel willen zien.quote:
Jammer dat ik geen tijd heb gehad, had anders wel alvast even willen kijken...quote:
Dordrecht heeft wel geluk, dit is al de 2e tv-intocht die ze krijgen. In 1992 hadden ze ook al de intocht toen met Bram vd vlugt,Frits Lambrechts als hoofdpiet en Michiel Kerbosch als Wegwijspiet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:55 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Helaas moest ik werken, dit had ik wel willen zien.
Vraag me wel af hoe ex Sinterklaas Bram Van Der Vlucht zich nu voelt, ook al was zijn vertrek vrijwillig. Denk dat Stefan nu wel aardig zenuwachtig is. In iedergeval krijgt Dordrecht wel een primeur, door de eerste stad te mogen zijn die door deze Sinterklaas bezocht word
Jip, is altijd een dag van te voren, De route checkenquote:
Ik ga morgen ná de intocht aan m'n eerste kruidnoten beginnen van dit jaarquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jip, is altijd een dag van te voren, De route checken
O ja. Had lekker choladekruidnoten, truffelnoten en een hazalnoot letter gekocht voor morgen. Wat denk je? is al weer op![]()
Maar weiger om nieuwe te kopen. Morgenochtend eerst weer sporten
Geen idee hoe ze zoiets kiezen eigenlijk... zijn er veel makkelijk bereikbare havens?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Dordrecht heeft wel geluk, dit is al de 2e tv-intocht die ze krijgen. In 1992 hadden ze ook al de intocht toen met Bram vd vlugt,Frits Lambrechts als hoofdpiet en Michiel Kerbosch als Wegwijspiet.
Dan heb je een betere discipline dan mij. Ben als tegenprestatie wel met de trap gegaan 5 hoogquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga morgen ná de intocht aan m'n eerste kruidnoten beginnen van dit jaar
Ja, ik heb ook werkelijk iedereen al gehoord over het eten, ze liggen immers al een maand of 2 in de winkel. Maar morgen kan ik weerquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan heb je een betere discipline dan mij. Ben als tegenprestatie wel met de trap gegaan 5 hoog
Oh god, ik voel me ineens zó naïef!quote:
Leuk inderdaad, jammer dat je niet kunt horen wat ze zeggen door de muziek. Mooie auto ook die ze gebruiken!quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Haha wat leuk om te zien!
En vanaf 13.30-13.35 door naar de Belgische aankomst in Antwerpenquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:53 schreef StephanL het volgende:
SpannendVoor de mensen die niet kunnen wachten of alvast in de stemming willen komen en RtvWest kunnen ontvangen. Rond 11:00 begint de optocht van Sinterklaas op RtvWest in scheveningen. Volgens mij tot 12:00, dan kan je meteen schakelen naar Ned1.
O ja dat is ook altijd lachen. De belgische Sintquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En vanaf 13.30-13.35 door naar de Belgische aankomst in Antwerpen.
Gaan ze die van de pier werpen dan?quote:
Nee, dat is zondequote:Op zaterdag 12 november 2011 11:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gaan ze die van de pier werpen dan?
Ik heb het geluid uitgezet, ik kon het niet meer aanhorenquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:50 schreef vuvuzela het volgende:
Goede muziek bij kinderen voor kinderen
Ja eigenlijk zouden ze het liedje moeten updaten voor de nieuwe generatiequote:Op zaterdag 12 november 2011 12:09 schreef vuvuzela het volgende:
Wat een oude teksten eigenlijk in die liedjes
NIET in straattaal dan hopelijk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:09 schreef StephanL het volgende:
Kaatseballen
[..]
Ja eigenlijk zouden ze het liedje moeten updaten voor de nieuwe generatie
Nee. ze hoeven ook niet het hele liedje updaten, maar sommige dingen wel. Kaatseballen in een net, komopquote:
De schipper duhquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:14 schreef Karina het volgende:
Wie bestuurt die boot nu dan, de Sint staat op het dek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |