quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:33 schreef Michelangelo2 het volgende:
Uit welke film kennen we dit nummer?
Nahh, die ander is wel een stukje bekender denk ik zoquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:37 schreef picodealion het volgende:
nog een, als in Ricky Nelson is bekend? Dan denk ik dat ik even op de volgende vraag wacht.
quote:: [after crash-landing in the desert] Not bad.
Welke filmquote:[explaining toas to why he was late for his plane] I got stuck doing a piece for Vanity Fair.
Het is niet Flight of the Phoenixquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:05 schreef dyonvbaal het volgende:
de enige film met een noodlanding in de woestijn die ik voor de geest kan halen is die film waar een jaar of 5 geleden een remake van is gemaakt.. maar kom niet op een naam. Denk elke keer dat die Fool's gold heet, maar das heel wat anders...
Thanx, die bedoelde ik inderdaad... verder weet ik zo geen films met noodlandingen in de woestijn...quote:
quote:: Is it true that you went twelve-for-twelve with the Maxim Girls last year?
: That is an excellent question. Yes and no. March and I had a scheduling conflict but fortunately the Christmas cover was twins.
Jupquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
het lijkt op de arrogantie van Tony stark
Iron man it isquote:
netjes hoorquote:
doe us gokkenquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:53 schreef dyonvbaal het volgende:
ieder zijn smaak, vond het een vermakelijke film
Jij kent echt je klassiekersquote:
En waarom kijk je zo'n film?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:05 schreef Robby87 het volgende:
Hoe de neuk onthoud je zo'n titel, christ.
Ik vind het best een simpele titelquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:05 schreef Robby87 het volgende:
Hoe de neuk onthoud je zo'n titel, christ.
Ik heb een jeugd gehadquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:06 schreef picodealion het volgende:
[..]
En waarom kijk je zo'n film?.
quote:
Sands +1quote:
Haha, ben jij nou een filmkenner, het waren tandenstokers!quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maar dit is wel ernstig hoor Sands, ik zou er iets mee doen als ik jou was.
Nee, dat ben ik. Geeft niks.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:31 schreef Quisho het volgende:
Haha ja het waren idd tandenstokers
Maar ik kom hier niet zo vaak, is Sands zo'n enorme filmkenner dan
Ik kan geen dingen als telefoonnummers onthoudenquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:32 schreef picodealion het volgende:
Sands heeft een belachelIjk geheugen.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:33 schreef picodealion het volgende:
Maar meestal zoekt hij het gewoon op.
[/offtopic]
Daar hoef jij je geen zorgen over te makenquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:34 schreef Sands het volgende:
Ik kan geen dingen als telefoonnummers onthouden
Welke filmquote:Technical Specs
Runtime: 212 min | Sweden: 219 min (1970) | Sweden: 224 min (1962) | UK: 222 min (1993 re-release) | 214 min (DVD edition) | 222 min (2005 DVD)
Sound Mix: 70 mm 6-Track (70 mm prints) (Westrex Recording System) | Dolby (1993 re-release)
Color: Color (Technicolor)
Aspect Ratio: 2.76 : 1
Jupquote:
Michelangelo2 +1quote:Op woensdag 9 november 2011 00:04 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ferris Buelers Day Off zeg ik dan maar. Die film ken ik onderhand dromen door al die vragen van hier.
Ik weet dat ik d'r wel eens heb gezien (ze was irritant) maar ik ken echt alleen Liu van naam, dus dan maar een gokjequote:Op woensdag 9 november 2011 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Arme Lucy!
4 is de dorpsgek, ik heb haar meest fatsoenlijke foto uitgekozen.
[..]
[..]
Oh, die ben ik vergeten. Nee dus.quote:
Ja, en daar is 10 ook in te vinden. Samen zijn zij met nummer 6 in Hero te vinden. Nummer 2 kennen we ook van een Bond-film, en ze zit met 1 in Crouching Tiger, Hidden Dragon.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:26 schreef Michelangelo2 het volgende:
Is die eerste niet van House of Flying Daggers?
Zeker wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:28 schreef dyonvbaal het volgende:
zijn 8 en 10 niet uit internal affairs?
gadverdamme... Ik hoorde na het zien van Crank dat ze stripteae danseres/coke hoer achtig iets was?quote:Op woensdag 9 november 2011 00:38 schreef wyccie het volgende:
Toch maar even opgezocht waar we 4 van moeten kennen behalve van genante outfits.
Dit is haar rol in Crank, wat niet zo veel verschilt met haar dagelijkse leven, lijkt het.
[ afbeelding ]
NIet Kill Bill, niet Bond.
Geboren op Hawaii. Simpele achternaam.quote:
De enige Japanner is al geraden.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:47 schreef Quisho het volgende:
Uh, enige japanse film die ik gezien heb is Battle Royale
Alcoholverslaving, lees ik net.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:47 schreef dyonvbaal het volgende:
gadverdamme... Ik hoorde na het zien van Crank dat ze stripteae danseres/coke hoer achtig iets was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ze heeft inderdaad wel wat nipslips gehad.![]()
Dan moet je 10 ook weten. Jij moet ze gewoon allemaal weten, behalve 4.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
Herkennen ze Andy Lau(8) niet eens
spoiler gelezen en het viel me niet eens opquote:Op woensdag 9 november 2011 00:53 schreef picodealion het volgende:
4 staat nu gewoon in de spoiler./
Geen tijd voor ons?quote:Op woensdag 9 november 2011 00:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik heb geen tijd, ik kwam alleen even andy lau roepen
Ach ja, beschouw het als een cadeautje. Sloeg ook nergens op eigenlijk. Gek wijf.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:53 schreef picodealion het volgende:
4 staat nu gewoon in de spoiler./
Ok nog eentje dan. 10 is een rare foto van Tony Leungquote:Op woensdag 9 november 2011 00:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen tijd voor ons?
Ik heb me ontzettend zitten uitsloven voor deze vraag.
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2011 07:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
2. Michelle Yeoh
5 speelt in ER, maar geen idee hoe ze heet.
Stand November 2011:quote:Op woensdag 9 november 2011 11:05 schreef picodealion het volgende:
The Curious Case of Benjamin Button, David Fincher
Opstarter enzo. Het is alweer bij twaalf uur geleden sinds het laatste punt uitgedeeld is.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:06 schreef Robby87 het volgende:
Mijn god Gil, ben je cadeautjes aan het uitdelen?
Dat klopt.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:12 schreef RanTheMan het volgende:
Wel erg dat niemand hier series kijktanders hadden jullie vast wel geweten dat 3 Maggie Q is, de nieuwe Femme Fatale Nikita
quote:
Stand November 2011:quote:
quote:
zit je nu mijn vraag van een tijdje terug opeens wel goed te beantwoorden?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:07 schreef RanTheMan het volgende:
Die linker aan de bar, is dat die gozer van 3rd rock from the sun?
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:31 schreef picodealion het volgende:
Ik neig naar WTC, maar daarin weet ik alleen Nicholas Cage. En Oliver Stone als regisseur.
Of regisseur o.i.d.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:31 schreef picodealion het volgende:
Of doelen alle plaatjes op de titel, en moet er dan dus nog een acteur bij komen?![]()
Nee, geen 'space van'.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:32 schreef dyonvbaal het volgende:
ik zou zeggen iets met space van. maar ik ken geen film die zo heet...
Het is geen van (busje) maar een station wagenquote:Op woensdag 9 november 2011 13:32 schreef dyonvbaal het volgende:
ik zou zeggen iets met space van. maar ik ken geen film die zo heet...
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:37 schreef dyonvbaal het volgende:
het 2de plaatje krijg je bij space, dat had ik gister bij killer klowns from outer space....
Had natuurlijk om twee namen moeten vragen, maar meestal komt men nier verder dan Kubrick.quote:
Ligt eraan of je Arthur C. Clarke goed had gerekendquote:Op woensdag 9 november 2011 13:39 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Had natuurlijk om twee namen moeten vragen, maar meestal komt men nier verder dan Kubrick.
Uiteraard had ik die goed gerekend.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:40 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ligt eraan of je Arthur C. Clarke goed had gerekend.
daar was ik al bang voor. ik weet niet meer wat er nog bij komt...quote:
Oh, niet eens gezienquote:Op woensdag 9 november 2011 13:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor. ik weet niet meer wat er nog bij komt...
je maakt het wel makkelijk zo'n plaatje met groot Daily planet op het bureau
Scherp hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor. ik weet niet meer wat er nog bij komt...
je maakt het wel makkelijk zo'n plaatje met groot Daily planet op het bureau
Gill+1quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:51 schreef picodealion het volgende:
Nee. Had het oprecht niet gezien.
Ik koos het plaatje uit en ik zag het ook echt niet hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 13:55 schreef dyonvbaal het volgende:
en het staat er 2 keer in grote, duidelijk leesbare letters...
Meestal is Sam redelijk zorgvuldig in dat soort dingen.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:55 schreef dyonvbaal het volgende:
en het staat er 2 keer in grote, duidelijk leesbare letters...
Netjes.quote:
Ouder, lijkt mij.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:33 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ouder, lijkt mij.
Maar dan niet zozeer de film als wel de setting.
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:58 schreef Gillingham het volgende:
Beethoven?
Zelfs voor een pup een beetje klein voor St bernard...
quote:
dyonvbaal + 1quote:
niet gezien... ik was gefocust op het plaatje met de schoenen...quote:Op woensdag 9 november 2011 16:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dus we hoeven nu alleen elkaars door haar zeker te vervangen?
Als er iemand is die geen punten nog heeft en tevens het puntje expres aan zich voorbij liet gaan, dan is Sam het.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
niet gezien... ik was gefocust op het plaatje met de schoenen...
Je mag het punt hebben wat mij betreft...
Sam kennende heeft hij geen zin/tijd en was dit een opzettelijke voorzet.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
niet gezien... ik was gefocust op het plaatje met de schoenen...
Je mag het punt hebben wat mij betreft...
nopequote:
Gelukkig hoefde ik er niet meer te uploaden...quote:
daar komen toch geen middeleeuwse slavendrijvers in voor?quote:
Nee, maar ik heb geen flauw idee en ik wilde een hintje.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:30 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
daar komen toch geen middeleeuwse slavendrijvers in voor?
Eerder iets als 10.000 BC maar dat is hem ook niet
Die lijkt me er veel gelikter uitzien (daarom dacht ik sowieso een oudere film). En is die niet van vorig jaar?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die lijkt me er veel gelikter uitzien (daarom dacht ik sowieso een oudere film). En is die niet van vorig jaar?
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen flauw idee en ik wilde een hintje.
Nope, heb hem dus eigenlijk weggegevenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:05 schreef picodealion het volgende:
Portman dus, maar ik kan d'r niet zo goed zien. Is Leon een te wilde gok?
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:11 schreef hornage het volgende:
Julia Stiles
The Bourne SupremacyWel goed, maar een vervolg idd
The Omen
Helaaschquote:
Sands + 1quote:
Trivia van welke filmquote:Schlitze, the microcephalic member of the cast who appears to be female, was actually a male. The dress was worn for reasons of personal hygiene.
quote:
Verkeerde Ghibli.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:08 schreef picodealion het volgende:
Sen to Chihiro no Kamikakushi
Het klinkt als iets stoms met fantasy enzo.
Oja ik zie nu Chihiro in de titel staanquote:Op woensdag 9 november 2011 20:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
Volgens mij is dat die ik postte
Ik haal altijd de engelse titels door elkaar
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:31 schreef Michelangelo2 het volgende:
Arsenic and Old Lace?
Grant en Capra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |