Michelangelo2 +1quote:Op woensdag 9 november 2011 00:04 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ferris Buelers Day Off zeg ik dan maar. Die film ken ik onderhand dromen door al die vragen van hier.
Ik weet dat ik d'r wel eens heb gezien (ze was irritant) maar ik ken echt alleen Liu van naam, dus dan maar een gokjequote:Op woensdag 9 november 2011 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Arme Lucy!
4 is de dorpsgek, ik heb haar meest fatsoenlijke foto uitgekozen.
[..]
[..]
Oh, die ben ik vergeten. Nee dus.quote:
Ja, en daar is 10 ook in te vinden. Samen zijn zij met nummer 6 in Hero te vinden. Nummer 2 kennen we ook van een Bond-film, en ze zit met 1 in Crouching Tiger, Hidden Dragon.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:26 schreef Michelangelo2 het volgende:
Is die eerste niet van House of Flying Daggers?
Zeker wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:28 schreef dyonvbaal het volgende:
zijn 8 en 10 niet uit internal affairs?
gadverdamme... Ik hoorde na het zien van Crank dat ze stripteae danseres/coke hoer achtig iets was?quote:Op woensdag 9 november 2011 00:38 schreef wyccie het volgende:
Toch maar even opgezocht waar we 4 van moeten kennen behalve van genante outfits.
Dit is haar rol in Crank, wat niet zo veel verschilt met haar dagelijkse leven, lijkt het.
[ afbeelding ]
NIet Kill Bill, niet Bond.
Geboren op Hawaii. Simpele achternaam.quote:
De enige Japanner is al geraden.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:47 schreef Quisho het volgende:
Uh, enige japanse film die ik gezien heb is Battle Royale
Alcoholverslaving, lees ik net.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:47 schreef dyonvbaal het volgende:
gadverdamme... Ik hoorde na het zien van Crank dat ze stripteae danseres/coke hoer achtig iets was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ze heeft inderdaad wel wat nipslips gehad.![]()
Dan moet je 10 ook weten. Jij moet ze gewoon allemaal weten, behalve 4.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
Herkennen ze Andy Lau(8) niet eens
spoiler gelezen en het viel me niet eens opquote:Op woensdag 9 november 2011 00:53 schreef picodealion het volgende:
4 staat nu gewoon in de spoiler./
Geen tijd voor ons?quote:Op woensdag 9 november 2011 00:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik heb geen tijd, ik kwam alleen even andy lau roepen
Ach ja, beschouw het als een cadeautje. Sloeg ook nergens op eigenlijk. Gek wijf.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:53 schreef picodealion het volgende:
4 staat nu gewoon in de spoiler./
Ok nog eentje dan. 10 is een rare foto van Tony Leungquote:Op woensdag 9 november 2011 00:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen tijd voor ons?
Ik heb me ontzettend zitten uitsloven voor deze vraag.
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2011 07:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
2. Michelle Yeoh
5 speelt in ER, maar geen idee hoe ze heet.
Stand November 2011:quote:Op woensdag 9 november 2011 11:05 schreef picodealion het volgende:
The Curious Case of Benjamin Button, David Fincher
Opstarter enzo. Het is alweer bij twaalf uur geleden sinds het laatste punt uitgedeeld is.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:06 schreef Robby87 het volgende:
Mijn god Gil, ben je cadeautjes aan het uitdelen?
Dat klopt.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:12 schreef RanTheMan het volgende:
Wel erg dat niemand hier series kijktanders hadden jullie vast wel geweten dat 3 Maggie Q is, de nieuwe Femme Fatale Nikita
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |