quote:
zit je nu mijn vraag van een tijdje terug opeens wel goed te beantwoorden?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:07 schreef RanTheMan het volgende:
Die linker aan de bar, is dat die gozer van 3rd rock from the sun?
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:31 schreef picodealion het volgende:
Ik neig naar WTC, maar daarin weet ik alleen Nicholas Cage. En Oliver Stone als regisseur.
Of regisseur o.i.d.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:31 schreef picodealion het volgende:
Of doelen alle plaatjes op de titel, en moet er dan dus nog een acteur bij komen?![]()
Nee, geen 'space van'.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:32 schreef dyonvbaal het volgende:
ik zou zeggen iets met space van. maar ik ken geen film die zo heet...
Het is geen van (busje) maar een station wagenquote:Op woensdag 9 november 2011 13:32 schreef dyonvbaal het volgende:
ik zou zeggen iets met space van. maar ik ken geen film die zo heet...
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:37 schreef dyonvbaal het volgende:
het 2de plaatje krijg je bij space, dat had ik gister bij killer klowns from outer space....
Had natuurlijk om twee namen moeten vragen, maar meestal komt men nier verder dan Kubrick.quote:
Ligt eraan of je Arthur C. Clarke goed had gerekendquote:Op woensdag 9 november 2011 13:39 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Had natuurlijk om twee namen moeten vragen, maar meestal komt men nier verder dan Kubrick.
Uiteraard had ik die goed gerekend.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:40 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ligt eraan of je Arthur C. Clarke goed had gerekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |