quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Tweede seizoen voor VARA-serie OverspelDe VARA gaat een tweede seizoen van de psychologische thrillerserie Overspel maken. De opnames staan gepland voor het voorjaar van 2012. Dat heeft de omroep maandag laten weten. De hoofdrollen in het vervolg worden wederom vertolkt door acteurs Sylvia Hoeks, Fedja van Huêt, Kees Prins, Ramsey Nasr en Rifka Lodeizen. Het gezelschap neemt in totaal tien nieuwe afleveringen van vijftig minuten op, die worden geregisseerd door Frank Ketelaar en Robert Kievit.
Overspel, dat het verhaal van een onmogelijke liefde in beeld brengt, wordt redelijk goed bekeken op de donderdagavond van Nederland 1. Wel behaalt de serie scores die ver onder het zendergemiddelde liggen. Zo keken er deze week 857.000 mensen.
Toch is de serie volgens de VARA een groot succes. “Met wekelijks in totaal ruim één miljoen kijkers en lovende ontvangst door zowel pers als publiek is de serie een ware hit. Ook op Uitzending Gemist domineerde Overspel de Top 5 van afgelopen maand en staat de openingsaflevering zelfs op nummer 1 aller tijden“, zegt een woordvoerder.
Er staan momenteel nog twee afleveringen van Overspel op stapel.
Bron
Thnxquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:45 schreef alors het volgende:
En ook hier maar even het nieuws over het tweede seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:18 schreef Staal het volgende:
In de nieuwe Varagids staat een interview met Kees Prins.
Over the cast: en aantal afleveringen:Ik heb het net gelezen, leuk interview.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zeker. Vond het eigenlijk wat sip voor hem dat hij zich kennelijk al vrij lang moet verdedigen over het financiële plaatje. Over de Toppers hoor je echt niemand. Iedereen werkt om in ieder geval de vaste lasten te kunnen betalen. Als je kunt doen wat leuk vindt is dat een zegen, niet iets om iemand op af te fikken en mensen die naar zo'n voorstelling gaan vinden het ook leuk want anders blijft men thuis. Het gaat in die wereld juist altijd om win-win want anders is het een financieel verlies, zoals bij Paul de Leeuw.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het net gelezen, leuk interview.
Mjah, maar dat komt ook omdat hij door Jiskefet wordt gezien als een linkse die tegen de rijken aantrapt... Maar zoals hij zegt, hij heeft ook gewoon een hypotheek te betalen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja zeker. Vond het eigenlijk wat sip voor hem dat hij zich kennelijk al vrij lang moet verdedigen over het financiële plaatje. Over de Toppers hoor je echt niemand. Iedereen werkt om in ieder geval de vaste lasten te kunnen betalen. Als je kunt doen wat leuk vindt is dat een zegen, niet iets om iemand op af te fikken en mensen die naar zo'n voorstelling gaan vinden het ook leuk want anders blijft men thuis. Het gaat in die wereld juist altijd om win-win want anders is het een financieel verlies, zoals bij Paul de Leeuw.
Maar goed, ik ben wat gekleurd want ik vind het ook een heel goed acteur.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:18 schreef Staal het volgende:
In de nieuwe Varagids staat een interview met Kees Prins.
Over the cast: en aantal afleveringen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook mijn grootste angst. Vond het eigenlijk wel prima zo, maar waarschijnlijk zal het seizoen eindigen met een cliffhanger en komt het eind pas in seizoen 2. Erg jammer want dit lijkt puur om economische reden gedaan te worden. Dingen die uitmuntend zijn moet je ook kunnen afsluiten, in plaats van ze te rekken met het risico dat het minder wordt, en gezien de lengte van het tweede seizoen ben ik toch benieuwd of ze het niveau kunnen vasthouden en met de nodige wendingen kunnen komen die het verhaal aantrekkelijk genoeg houden. Want toegegeven, we worden verwend met een ontzettend hoog niveau. Zou het zonde vinden als dat zou dalen puur om de reden dat er perse een 2e seizoen moet komen. Dan maar geen 2e seizoen.....quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:56 schreef ddx het volgende:
Was er al beetje bang voor en vermoeden met aankondigen van 2e serie krijg ik nog meer de indruk dat er niet echt 100% einde komt.
bij vuurzee lukte het ze ook om een goed 2de seizoen te maken.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:36 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dat is ook mijn grootste angst. Vond het eigenlijk wel prima zo, maar waarschijnlijk zal het seizoen eindigen met een cliffhanger en komt het eind pas in seizoen 2. Erg jammer want dit lijkt puur om economische reden gedaan te worden. Dingen die uitmuntend zijn moet je ook kunnen afsluiten, in plaats van ze te rekken met het risico dat het minder wordt, en gezien de lengte van het tweede seizoen ben ik toch benieuwd of ze het niveau kunnen vasthouden en met de nodige wendingen kunnen komen die het verhaal aantrekkelijk genoeg houden. Want toegegeven, we worden verwend met een ontzettend hoog niveau. Zou het zonde vinden als dat zou dalen puur om de reden dat er perse een 2e seizoen moet komen. Dan maar geen 2e seizoen.....
Ik scan het interview morgenavond (als ik het niet vergeet en de tijd heb).quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:24 schreef THeeF het volgende:
Is er niemand in de mogelijkheid om dat interview in te scannen?
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1115683-moordquote:Op donderdag 10 november 2011 21:35 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik scan het interview morgenavond (als ik het niet vergeet en de tijd heb).
Ik heb het wéér gemist, ik hoop dat het nu al online staat. Kan ik even terugkijken.
Vuurzee wordt steeds vergeleken met deze serie? Kan iemand een uitleg geven over die serie en waar kan ik die serie terugkijken?
Kun je hem aub via WeTransfer uploaden?quote:have just tried to access a document in another KeepandShare account. To view it you need to ask the owner of the other account to set the Sharing controls to give your KeepandShare user name rights to view the document.
Ah, dat is ook lullig, moet eik slapen maar ik heb gekeken hoe ik dat moet doen.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:40 schreef THeeF het volgende:
@Staal.
Ik heb me geregistreerd maar:
[..]
Kun je hem aub via WeTransfer uploaden?
Het kan ook een voordeel zijn dat de acteurs straks (nog) beter op elkaar zijn ingespeeld. Een open einde zou ik ook flauw vinden, vooral omdat het tempo van deze serie een beetje onevenwichtig is: het begin (eerste drie afleveringen) was heel goed, daarna zakte het behoorlijk in en begon het verhaal te slepen - weinig concrete actie, veel informatie - en pas sinds vorige week zit er weer echt schot in. Ik dacht dat die onevenwichtigheid te maken had met de grote hoeveelheid informatie die verteld moest worden om de ontknoping geloofwaardig en helder te maken, maar als ze straks met een open eind komen, hadden ze het allemaal wel wat scherper kunnen doseren.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:36 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dat is ook mijn grootste angst. Vond het eigenlijk wel prima zo, maar waarschijnlijk zal het seizoen eindigen met een cliffhanger en komt het eind pas in seizoen 2. Erg jammer want dit lijkt puur om economische reden gedaan te worden. Dingen die uitmuntend zijn moet je ook kunnen afsluiten, in plaats van ze te rekken met het risico dat het minder wordt, en gezien de lengte van het tweede seizoen ben ik toch benieuwd of ze het niveau kunnen vasthouden en met de nodige wendingen kunnen komen die het verhaal aantrekkelijk genoeg houden. Want toegegeven, we worden verwend met een ontzettend hoog niveau. Zou het zonde vinden als dat zou dalen puur om de reden dat er perse een 2e seizoen moet komen. Dan maar geen 2e seizoen.....
quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:34 schreef Nadine26 het volgende:
Die vrouwelijke politieagent moet heel snel in een bouwput vallen, maar de andere acteurs zijn steengoed. Favoriet: Kees Prins. Volgens mij is hij de beste acteur van Nederland. De acteur die Björn speelt, ken ik niet, maar wat speelt die man overtuigend en ontroerend. Zelfs Ramsey Nasr vind ik te pruimen, of nee: echt goed, terwijl ik hem in zijn prentieuze rol als Dichter des Vaderlands onverdraaglijk vind. Maar goed, hij kan dus wel acteren. Ik merk wel dat ik me steeds meer begin te ergeren aan het personage Iris. In het begin was zij één van mijn favorieten, maar het totale gebrek aan humor en zelfrelativering (ik weet het... het is maar film) begint haar nu een beetje op te breken. Wat een zeikerd. Wel weer erg leuk is de vileine manier waarop Ramsey Nasr haar telkens zijn troostende schouder biedt
En ik vond het toen weer zielig voor Bjorn hoe hij de kamer uit werd gestuurd en achteruit wegliep..quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:05 schreef Purdey het volgende:
Dat medelijden had ik ook gek genoeg. Vooral toen hij alles aan het terugzetten was en Björn de kamer in kwam gelopen. Je zag duidelijk dat Huub overstuur was ervan.
Ow wat is die politieagente slecht... Snap ook niet dat ze haar steeds het hoogste woord laten voeren bij aanhoudingen en tijdens de verhoren of overleggen met de officier. In tegenstelling tot jou ben ik niet zo kapot van Pepijn, de manier waarop hij tegen Iris praat is te overdreven, duidelijk geacteerd, en niet in de eerste plaats omdat het een serie is :p, maar het is gewoon niet geloofwaardig, althans het komt niet geloofwaardig op mij over. Zijn stem intonatie stoor ik me het meest aan. Iris vind ik eigenlijk vanaf het aller eerste begin het slechtste personage maar ze begon me nog het meest te irriteren toen ze begon door te drammen op WIllem waarom hij niks kan zeggen, dat die mensen met wie hij werkte criminelen waren, dat hij er mee moest stoppen en dat ze weg moesten etc.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:34 schreef Nadine26 het volgende:
Verder: geweldige serie![]()
Die vrouwelijke politieagent moet heel snel in een bouwput vallen, maar de andere acteurs zijn steengoed. Favoriet: Kees Prins. Volgens mij is hij de beste acteur van Nederland. De acteur die Björn speelt, ken ik niet, maar wat speelt die man overtuigend en ontroerend. Zelfs Ramsey Nasr vind ik te pruimen, of nee: echt goed, terwijl ik hem in zijn prentieuze rol als Dichter des Vaderlands onverdraaglijk vind. Maar goed, hij kan dus wel acteren. Ik merk wel dat ik me steeds meer begin te ergeren aan het personage Iris. In het begin was zij één van mijn favorieten, maar het totale gebrek aan humor en zelfrelativering (ik weet het... het is maar film) begint haar nu een beetje op te breken. Wat een zeikerd. Wel weer erg leuk is de vileine manier waarop Ramsey Nasr haar telkens zijn troostende schouder biedt
Elsie had geld nodig voor het restaurant maar wilde het niet aan haar vader vragen. Willem zou voor haar kijken of hij zelf aan geld kon komen uit zijn eigen kantoor, maar dat kon niet. Daarom vroeg Willem aan Huub om het geld aan hem te geven, zodat Willem het dan weer vervolgens aan Elsie zou geven. Dat werd dus gedaan, Willem schreef een rekening uit voor Huub, een rekening voor 'speciale diensten', Huub betaalde en Willem gaf vervolgens dat geld weer aan Elsie.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met die rekening?
Waarom heeft Willem die opgesteld voor Huub?
Was dat geld inderdaad ook echt voor het restaurant van Elsie? Dat heb ik even gemist.
En wordt die rekening nu tegen hem gebruikt als bewijs van "vergoeding" voor die moord?
Ik erger me ook aan Iris, gek genoeg.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:34 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Het kan ook een voordeel zijn dat de acteurs straks (nog) beter op elkaar zijn ingespeeld. Een open einde zou ik ook flauw vinden, vooral omdat het tempo van deze serie een beetje onevenwichtig is: het begin (eerste drie afleveringen) was heel goed, daarna zakte het behoorlijk in en begon het verhaal te slepen - weinig concrete actie, veel informatie - en pas sinds vorige week zit er weer echt schot in. Ik dacht dat die onevenwichtigheid te maken had met de grote hoeveelheid informatie die verteld moest worden om de ontknoping geloofwaardig en helder te maken, maar als ze straks met een open eind komen, hadden ze het allemaal wel wat scherper kunnen doseren.
Verder: geweldige serie![]()
Volgens mij werd daar in het voorstukje voor volgende week ook naar gehint. Dat Elsie een wapen bij zich had in die rechtzaal.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Elsie gaat wat flikken heb ik het idee. Ik denk dat Iris het doelwit zal zijn. Ik denk dat in de rechtszaal Elsie een wapen zal meesmokkelen, aangezien ze toch dat medische pasje heeft voor haar heup. Elsie zal er alles aan doen om Willem weer terug te krijgen.
Thanks. Maar Willem hoefde dus eigenlijk helemaal NIKS te doen voor dat geld dat hij kreeg voor Elsie..quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:38 schreef Arglist het volgende:
[..]
Elsie had geld nodig voor het restaurant maar wilde het niet aan haar vader vragen. Willem zou voor haar kijken of hij zelf aan geld kon komen uit zijn eigen kantoor, maar dat kon niet. Daarom vroeg Willem aan Huub om het geld aan hem te geven, zodat Willem het dan weer vervolgens aan Elsie zou geven. Dat werd dus gedaan, Willem schreef een rekening uit voor Huub, een rekening voor 'speciale diensten', Huub betaalde en Willem gaf vervolgens dat geld weer aan Elsie.
De dochter heeft de rekening echter onderschept, ofwel van het bureau van Willem gehaald en gebruikt het nu tegen hem. Huub gebruikt het ook tegen Willem omdat 'speciale diensten' nu niet echt een specifieke inhoud heeft en hij de rekening nooit heeft ontvangen. Dat 'speciale diensten' heeft hij echter verandert in het leveren van een alibi, waar Willem duidelijk niets mee te maken had en er niets van wilde weten. Willem heeft het geld in cash gehad
Nee, Huub gaf het gewoon omdat de zaak van zijn dochter failliet dreigde te gaan. Hij wist dat zij het niet van hem zou aannemen dus ging het via Willem.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Thanks. Maar Willem hoefde dus eigenlijk helemaal NIKS te doen voor dat geld dat hij kreeg voor Elsie..
Ik hoop van wel, maar ik betwijfel het. Van goed bekeken series als 't Spaanse Schaap, Penoza en Van God Los zijn ook alleen DVD's verschenen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:16 schreef kenwel het volgende:
Ook mooi dat er een tweede seizoen komt. Komt seizoen 1 overigens ook uit in Bluray? Weet iemand dat misschien.
Hij zal wel weten dat het niet klopt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:55 schreef Aventura het volgende:
Er werd flink ingezoomd op de afluisterman toen hij uit de lift en Pepijn erin stapte. Hij keek Pepijn toen heel vreemd aan. Dat komt zeker nog wel terug.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:14 schreef Sofia90 het volgende:
Sylvia Hoeks is wel mooi hr maar ze doet me soms denken aan Michael Jackson
Iris is een saaie neuroot, maar blijkbaar heeft Willem daar meer behoefte aan. Hij heeft al genoeg te maken met onvoorspelbaarheid in zijn carrière als advocaat voor de Couwenberg familie. Het is overduidelijk dat hij eigenlijk een hele andere weg prefereert dan op welke hij zich bevindt. Willem zelf heeft ook niks duisters of mysterieus, eigenlijk is het een goede kerel die nu van alles in zijn schoenen geschoven krijgt. Het enige wat je hem kan verwijten is dat hij misschien niet zo'n hele goede vader is.quote:Op zondag 13 november 2011 15:04 schreef Nadine26 het volgende:
Maar als Iris is ze wel ontzettend saai. Het nadeel daarvan is dat het moeilijk voorstelbaar is dat Willem zo hartstochtelijk verliefd op haar wordt, en zij op hem. Het zou leuker zijn geweest, en ook geloofwaardiger, als Iris een geheimzinnige vrouw was geweest, iemand met een rafelrandje, zogezegd. Dan zou Willem zich aangetrokken hebben gevoeld tot die duistere en mysterieuze kant, terwijl Iris zich nu heeft ontpopt tot een vinexwijk-achtig huisvrouwtje. Kraak noch smaak. Ik weet het niet, ik ben zelf een vrouw, maar als man zou ik veel eerder vallen voor de onvoorspelbare Elsie
Ja, dat is waarquote:Op zondag 13 november 2011 16:53 schreef Arglist het volgende:
[..]
Iris is een saaie neuroot, maar blijkbaar heeft Willem daar meer behoefte aan. Hij heeft al genoeg te maken met onvoorspelbaarheid in zijn carrière als advocaat voor de Couwenberg familie. Het is overduidelijk dat hij eigenlijk een hele andere weg prefereert dan op welke hij zich bevindt. Willem zelf heeft ook niks duisters of mysterieus, eigenlijk is het een goede kerel die nu van alles in zijn schoenen geschoven krijgt. Het enige wat je hem kan verwijten is dat hij misschien niet zo'n hele goede vader is.
Nou idd, het is hier al eerder geschreven geloof ik, opeens denk je, wat zien ze eigenlijk in elkaar? Want je merkt van die aantrekking weinig meer...quote:Op donderdag 17 november 2011 15:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Denk inderdaad dat die afluisterman nog een belangrijke rol gaat spelen en ook, wat al eerder gezegd is, dat Elsie een wapen of zo meesmokkelt, anders heeft het ook geen nut om te laten zien dat zij metaal in haar heup heeft.
Wat ik jammer vind, in het begin was er zo'n erotische spanning tussen Iris en Willem, als ze elkaar aankeken of bij elkaar in de buurt kwamen, dat voelde je bijna door het scherm heen. Daardoor ontstond ook het overspel, ze wilden het niet, maar het kon bijna niet anders. En ineens is dat weg. Is een beetje raar.
Willem wilde haar erbuiten houden en zijn advocaat heeft haar dus niet als getuige opgeroepen...quote:Op donderdag 17 november 2011 20:55 schreef Aventura het volgende:
Waarom getuigt iris eigenlijk niet?
Ik vind het ook een prachtig meiskequote:Op donderdag 17 november 2011 21:24 schreef Thomass het volgende:
Die dochter is bést wel knap. Hoe heet ze?
Nee, de reden is juist dat hij het dáárom bewaard heeft. Anders was het allang vernietigd geweest.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:00 schreef alors het volgende:
ik vind dit eigenlijk een beetje freaky/jammer, gewetenswroeging was toch ook genoeg geweest?
Pepijn kan nog doorslaan en wraak nemen, de afluisterman is er nog...quote:Op donderdag 17 november 2011 21:24 schreef Aventura het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe dit verder kan gaan. Lijkt mij mooi afgerond. Hoewel, opa couwenberg en bjorn gaan vrijuit...
Ik vond het toch behoorlijk spannend worden daar in die rechtszaal..quote:
hell ja, vond hem in Penoza ook al zo lekkerquote:Op donderdag 17 november 2011 21:27 schreef Dandilion het volgende:
Zat op puntje van mijn stoel! Wat een goed slot! :-D Willem is zoooo lekker!!!
Ze zag haar toen de gevangenis uitlopen en misschien had ze haar gewoon in het publiek verwacht...quote:Op donderdag 17 november 2011 21:32 schreef Aventura het volgende:
Ja, waarom had elsie die gun bij zich? Iris zou in eerste instantie niet eens komen.
En in Loft!quote:Op donderdag 17 november 2011 21:34 schreef alors het volgende:
[..]
hell ja, vond hem in Penoza ook al zo lekker
Sigrid ten Napel =)quote:Op donderdag 17 november 2011 21:24 schreef Thomass het volgende:
Die dochter is bést wel knap. Hoe heet ze?
Tussen Iris en Pepijn lijkt het me wel definitief voorbij; Iris had het over 'de grootste fout van mijn leven' toen ze het met de therapeute had over haar tijdelijke terugkeer naar hem. Sowieso bleek uit alles dat zij hem niet meer om zich heen kon verdragen. Dat vond ik eigenlijk ook de aangrijpendste momenten in deze serie: de kille, liefdeloze manier waarop Iris omgaat met de man van wie ze ooit wel degelijk heeft gehouden, maar sinds haar verliefdheid op Willem lukt het haar gewoon niet meer. Een heel schrijnend voorbeeld van een gefnuikte liefde, zoals dat zo mooi heet. Dat komt nooit meer goedquote:Op donderdag 17 november 2011 21:36 schreef Rikketik het volgende:
Wat betreft het vervolg... de scenarioschrijver had het over nog meer spanning, lust en intriges. Met dezelfde personages. Ik vraag me af hoe hij dat voor zich ziet, want ik vond het toch uiteindelijk best een vredig einde zo tussen Willem en Iris. Als ik eerlijk ben dan mogen ze het hier ook wel bij laten wat mij betreft.
Hoewel... misschien dat Iris en Willem een relatie gaan opbouwen en in seizoen 2 allebei 'vreemdgaan' met respectievelijk Pepijn en Elsie? Ik zou wel dubbel liggen dan.
Mjah, ik denk dat je gelijkt hebt hoor. Ook wat je zegt over wat je de meest aangrijpende momenten in de serie vindt. Dat Iris neergeschoten werd bijvoorbeeld, dat deed me niets. Dat tussen Elsie en Couwenberg vond ik sneu, maar ook niet meer dan dat. Het was pas de dialoog met Pepijn (en zijn break-down op weg naar de jeep) die me echt een gevoel van 'godver, wat verschrikkelijk triest allemaal' gaf.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:24 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Tussen Iris en Pepijn lijkt het me wel definitief voorbij; Iris had het over 'de grootste fout van mijn leven' toen ze het met de therapeute had over haar tijdelijke terugkeer naar hem. Sowieso bleek uit alles dat zij hem niet meer om zich heen kon verdragen. Dat vond ik eigenlijk ook de aangrijpendste momenten in deze serie: de kille, liefdeloze manier waarop Iris omgaat met de man van wie ze ooit wel degelijk heeft gehouden, maar sinds haar verliefdheid op Willem lukt het haar gewoon niet meer. Een heel schrijnend voorbeeld van een gefnuikte liefde, zoals dat zo mooi heet. Dat komt nooit meer goed![]()
Dan nog is het vreemd dat ze niet al vast zat..quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:37 schreef Aventura het volgende:
Elsie zat niet thuis te chillen hoor, ze had een brief met een oproep voor gevangenisstraf in haar handen.
Waarom zouden zij allemaal de cel in moeten? Wat heeft Willem nu gedaan? Wat heeft Pepijn dan gedaan? Een deal gemaakt met een verdachte, wat binnen zijn bevoegdheid hoort. Hij had de goedkeuring van de hoofdofficier om op te zaak te zitten en verder werd de zaak afgehandeld door de Ruiter. Dat er mogelijke sprake is van belangenverstrengeling en een verlies van objectiviteit is duidelijk, vandaar ook de schorsing.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:42 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Goede serie, maar de laatste aflevering was wel erg slecht.
De serie begon heerlijk traag en nu werd er ineens alles vlug doorheen gedrukt.
Daarnaast zouden:
Willem, Pepijn, Joachim, Couwenberg, en Björn de cel in moeten, maar allen lopen nog vrij rond.
Samen met Couwenberg een vals alibi gemaakt voor Björn. Dat is een misdaad, ook als advocaat.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:44 schreef Arglist het volgende:
[..]
Waarom zouden zij allemaal de cel in moeten? Wat heeft Willem nu gedaan?
Aangedragen bewijs, dat Steenhouwer vrijpleit, bewust vernietigd, en een onderzoek om privé redenen gesaboteerd.quote:Wat heeft Pepijn dan gedaan? Een deal gemaakt met een verdachte, wat binnen zijn bevoegdheid hoort. Hij had de goedkeuring van de hoofdofficier om op te zaak te zitten en verder werd de zaak afgehandeld door de Ruiter.
Dit gaat wel wat verder dan 'belangenverstrengeling'.quote:Dat er mogelijke sprake is van belangenverstrengeling en een verlies van objectiviteit is duidelijk, vandaar ook de schorsing.
Ook meegewerkt aan een vals alibi voor Björn, daarnaast hebben ze een motief voor de moord en is het aannemelijk om te denken dat zij meineed hebben gepleegd. Lijkt me voldoende om ze nog even vast te houden.quote:Joachim en Couwenberg voor meineed misschien maar bewijs het eens, want met de vrijspraak van Willem staat het niet meteen vast dat een van hun twee het gedaan heeft, waar zijn de bewijzen?
Gevalletje dood door schuld.quote:En dan Bjorn, waarvoor moet hij naar de gevangenis? Voor een tragisch ongeluk? Hij duwde zijn oom niet naar beneden noch kwam hij met de intentie dat te doen. Er ontstond een worsteling en beiden vielen ongelukkigerwijs in het water, wat het eind betekende voor een oude man. De officier was zelf al in de vroegere afleveringen teleurgesteld over deze uitkomst omdat het niet echt een ernstig feit is, zeker niet met de geestestoestand van Bjorn.
Ben het er helemaal mee eensquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:14 schreef kenwel het volgende:
Practig einde van seizoen 1. Ook kunnen ze nog een mooi seizoen 2 maken want er zijn genoeg losse plotjes over uit het eerste seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat tweede seizoen mogen ze van mij in hun achterste steken... oh nee toch niet!
Je zit bij de verkeerde topic..nu is van god los aanquote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef chufi het volgende:
Herhaling van de serie nu de komende zondagen op NED3 20:25 nu dus de eerste
quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:41 schreef dedeurkruk het volgende:
De serie was in mijn ogen erg goed, tot en met het moment dat ze die prachtige muziek van Cockney Rebel draaiden toen die zoon neergestoken werd.
Daarna ging het snel bergafwaarts: Maar liefst twee keer dezelfde cliffhanger in één serie (is hij dood of niet), de belachelijke geluidsman, de schijnbaar belangrijke, maar superslecht uitgewerkte angst voor groepen van die vrouw (ze laat zich ketsen in een vol hotel, ze staat in haar studio tussen 20 mensen), het oprekken van de serie met twee afleveringen waarin weinig tot niks gebeurd.
De manier waarop uit de laatste aflevering bleek dat ze verschillende eindes hebben overwogen maar geen echte keuze konden maken, dus alles maar een beetje half werd gedaan was voor mij een zware tegenvaller.Eens, laatste 2/3 waren erg slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat tweede seizoen mogen ze van mij in hun achterste steken... oh nee toch niet!
Oops ja shitquote:Op zondag 20 november 2011 21:12 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Je zit bij de verkeerde topic..nu is van god los aan
Vond het toch wel goed verwerkt met die ijzeren pin en verklaring enzo.quote:Op maandag 21 november 2011 00:55 schreef Paul-89 het volgende:
Een geweer in de rechtszaal, tuurlijk.
Jaaa ik ga me opgevenquote:Op donderdag 24 november 2011 14:48 schreef Veerboot het volgende:
Wellicht leuk voor de fans hier: Figureer in de tweede serie van 'Overspel'!
ja, jij?quote:Op maandag 2 januari 2012 10:17 schreef DrDurden het volgende:
Botox, tuurlijk. Heb je überhaupt wel eens naar d'r gekeken?
Ik wel, vandaar dat ik nergens botox zie.quote:
http://thepiratebay.org/search/overspel/0/99/0quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:02 schreef tompsv18 het volgende:
Weet iemand waar ik seizoen 1 terug kan kijken? Op uitzending gemist doet ie het niet..
Heb het inmiddels al gedownload, toch bedankt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:48 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
http://thepiratebay.org/search/overspel/0/99/0
Downloads zijn sowieso beter: Overspel kon ik in HD downloaden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb het inmiddels al gedownload, toch bedankt.
Goede serie schrijven kost zo een jaar, scenario's en storyboards maken, casten, locatie scouten, planning, productie opzetten, dan nog filmen. Geloof dat ze daar ook wel enkele maanden over gedaan hebben. Dan nog monteren. Vervolgens duurt het nog 6-12 maanden voordat het op de buis komt.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:38 schreef Lovechild het volgende:
Jeetje, dat het als ze het gaan uitzenden (vanaf 26 oktober) op een maand na gewoon al twee jaar geleden is dat de laatste aflevering van seizoen 1 werd uitgezonden!
quote:VARA werkt al aan derde seizoen Overspel
De makers van de succesvolle serie Overspel zijn al bezig aan een derde seizoen.
Schrijver Frank Ketelaar en producent Robert Kievit werken op dit moment aan de derde reeks, die vermoedelijk begin 2014 opgenomen wordt.
Het is opmerkelijk dat de VARA het nieuwe seizoen nu al in productie heeft genomen. De tweede reeks gaat pas eind oktober van start. Over de inhoud van deel drie wil de VARA niets zeggen, maar "alle acteurs die na seizoen twee nog leven keren in principe terug", aldus de makers.
Het eerste seizoen vertelde over een fotografe (Sylvia Hoeks) die hopeloos verliefd wordt op de advocaat (Fedja van Huêt) van de familie Couwenberg die zich bezig houdt met schimmige praktijken. Andere grote rollen zijn voor Kees Prins, Ramsey Nasr en Rifka Lodeizen.
Mysterie
Wat er exact in seizoen twee gaat gebeuren, is nog een mysterie. De tweede serie gaat op 26 oktober van start. Nieuwe acteurs in deze reeks zijn onder anderen Mimoun Oaissa, Kees Boot en Sophie van Winden.
De eerste serie trok in 2011 wekelijks een miljoen kijkers. De Amerikaanse zender ABC heeft zelfs besloten een Engelstalige remake te maken, met grote sterren als James Cromwell en Henry Thomas in de hoofdrollen. Ook deze wordt komend najaar uitgezonden.
nu.nl
Dat kan best, maar het wordt veel geplugged op dit moment, voor het acht uur journaal, in de reclame.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muziek was mooi. De intro vond ik ook irritantquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:20 schreef Peter88Online het volgende:
Die voice-over aan het begin met die terugblik op het vorige seizoen vond ik vrij irritant. Alsof het één of ander sprookjesboek was. Dat hadden ze van mij wel mogen weggelaten. Gelukkig was het verder wel een goede aflevering. Al moet de rol van die Rooijakkers mij nog duidelijk worden.
Maar goede muziek weer![]()
.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Het was goed zeg! Ik vind het ook heel goed gespeeld, je leeft ook met allemaal mee, ook al staan de personages lijnrecht tegenover elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom, het is voorspelbaar. De game van Björn in de kluis, "toevallig" een privé dvd ook.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:34 schreef alors het volgende:
OMG.
En dat huisje is in Drenthe natuurlijk, 'wat moet je nou in Drenthe?'.
Of die Rooijakkers, die benadrukte in de vorige aflevering nog even 'dat hij op zijn imago moest letten' omdat hij de kroonprins van zijn politieke partij is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:39 schreef W00fer het volgende:
[..]
Daarom, het is voorspelbaar. De game van Björn in de kluis, "toevallig" een privé dvd ook.
In de trailer van dit seizoen zag je ook al dat Willem wss nog een keer is vreemdgegaan en dat van Iris in een kamer mag stoppen. Op die dvd was Willem ook te zien denk ik, of Pepijn. Dan kan Couwenberg het gebruiken als chantagemiddel.
Ik moest toen keihard lachen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:56 schreef golfer het volgende:
Mooiste zin van de aflevering: "Lieve Iris, wat mij betreft mag jij in de aller-, allerdiepste stront zakken"
Hij weet er nu iig van. Of hij heeft opdracht gegeven of Joachim heeft het op eigen initiatief gedaan en pas net verteld.quote:Op zondag 3 november 2013 04:01 schreef Injetta het volgende:
Zit Kouwenberg er nou achter? Heeft hij Willem laten ontvoeren?
Bij haar heb ik het idee dat ze dit zo goed doet, omdat ze niet anders kan. Ik zag haar voor het eerst acteren in 'Bloedverwanten'. Ik vind Iris een kopie van Antje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:27 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Rifka, Kees, Fedja en Ramsey spelen allemaal geweldig, maar Sylvia Hoeks is voor mij de koningin van de serie. Prachtig hoe zij de fragiele, breekbare Iris neerzet.
Moest wel beetje lachenquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:56 schreef golfer het volgende:
Mooiste zin van de aflevering: "Lieve Iris, wat mij betreft mag jij in de aller-, allerdiepste stront zakken"
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:38 schreef Sunglasses het volgende:
Beetje slome aflevering vandaag, met wel weer een spannend einde!Was het niet Elsie die op die dvd te zien was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem gisteren minder sterk dan vorige week. Ik miste ook deze keer het vaste plaatje dat Couwenberg altijd aan het einde van de aflevering draait. Gelukkig is er dan wel weer een spannende ontwikkeling met Willem.
En voor de muzieknerds onder ons: dit nummer kwam er dit keer in voor.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
Moet je 'r eens opzoeken als Ellie de Beer in 't Vrije Schaep en 't Schaep in Mokum...quote:Op zondag 3 november 2013 12:52 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Bij haar heb ik het idee dat ze dit zo goed doet, omdat ze niet anders kan. Ik zag haar voor het eerst acteren in 'Bloedverwanten'. Ik vind Iris een kopie van Antje.
Nou, voor de draad er mee dan! (kun je toch in een spoiler zetten).quote:Op maandag 4 november 2013 22:09 schreef chamila het volgende:
Op de dvd is duidelijk aan de horloge te zien wie de man is.
De vrouw zou wel eens een advocate kunnen zijn.
Dat heb ik ook wel een beetje. In dat geval is ze in ieder geval goed gecast.quote:Op zondag 3 november 2013 12:52 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Bij haar heb ik het idee dat ze dit zo goed doet, omdat ze niet anders kan. Ik zag haar voor het eerst acteren in 'Bloedverwanten'. Ik vind Iris een kopie van Antje.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:46 schreef Interv het volgende:
Yes! Ideale zaterdagavond, lekker rustig.
Trouwens: vorige aflevering - het was erg onduidelijk, maar toch - waren die twee kinderen alleen thuis en stonden ze in de keuken en zag je iemand daarachter lopen in de gang ofzo (een soort gestalte). Volgens mij is 't niemand verder opgevallen, maar ik vraag mij nou af: was het een fout tijdens de opnames of is er gewoon een indringer en is het heel erg subtiel gebracht?
Hier dus (en hij bewoog dus ook)..Dat is het raam, lijkt me de weerspiegeling van Marco.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
denk het niet, dan stort toch de hele serie in elkaar..quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:37 schreef Interv het volgende:
Best een saaie aflevering.
Ben benieuwd of hij nou dood is.
Ik ook.quote:Op zondag 10 november 2013 01:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb het idee dat Willem wel weer gaat opduiken a la Yasmin uit Vuurzee.
Ja, dat was ook een leuke.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:29 schreef alors het volgende:
Ja hoor, Pepijn neemt de telefoon van een ander op, net op het moment dat de gouden tip binnenkomt
Die ontvoerders sturen toch die boodschappen. Die zullen dat wel allemaal weten.quote:Op zondag 17 november 2013 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat was ook een leuke.
En Willem die al z'n boodschappen verstuurd naar z'n vrouw, die toen hij ontvoerd werd nog gewoon wegens poging tot moord op z'n minnares in de lik zat.
Hoe weet hij nou dat zij gewoon thuis en vrij is?
En waarom naar haar en niet naar Iris?
Omdat hij de boodschappen natuurlijk niet uit eigen initiatief verstuurd. Hij doet het in opdracht. Redelijk duidelijk lijkt mij.quote:Op zondag 17 november 2013 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat was ook een leuke.
En Willem die al z'n boodschappen verstuurd naar z'n vrouw, die toen hij ontvoerd werd nog gewoon wegens poging tot moord op z'n minnares in de lik zat.
Hoe weet hij nou dat zij gewoon thuis en vrij is?
En waarom naar haar en niet naar Iris?
Je weet toch wie er achter de ontvoering zit? Dus ja, z'n ontvoerders weten dat Elsie thuis is, redelijk logisch.quote:Op zondag 17 november 2013 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ontvoerders sturen toch die boodschappen. Die zullen dat wel allemaal weten.
Ja dat weten we. Het klopt dus allemaal.quote:Op zondag 17 november 2013 01:20 schreef Interv het volgende:
[..]
Je weet toch wie er achter de ontvoering zit? Dus ja, z'n ontvoerders weten dat Elsie thuis is, redelijk logisch.
Maar de politie heeft niet door dat dat niet kan kloppen?quote:Op zondag 17 november 2013 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja dat weten we. Het klopt dus allemaal.
Dat wat niet klopt? Dat de ontvoerders achter die teksten zitten? Lijkt me duidelijk hèquote:Op zondag 17 november 2013 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar de politie heeft niet door dat dat niet kan kloppen?
Ja, want z'n ex heeft een rijke pa. En dat is de opa van z'n kinderen.quote:Op zondag 17 november 2013 01:26 schreef golfer het volgende:
Dus de ontvoerders laten hem een tekst uitspreken tegen iemand waarvan hij niet beter weet dat ze in de gevangenis zit? En niet tegen z'n vriendin?
Logica?
De grote vraag is wat Pepijn in zijn schild voert. Ik vertrouw deze ommekeer van hem niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:29 schreef alors het volgende:
Ja hoor, Pepijn neemt de telefoon van een ander op, net op het moment dat de gouden tip binnenkomt
Nee ik ook niet..Die is iets van plan die Pepijn. Wie zou er op de foto staan?quote:Op zondag 17 november 2013 11:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De grote vraag is wat Pepijn in zijn schild voert. Ik vertrouw deze ommekeer van hem niet.
Die foto die hij kreeg?quote:Op zondag 17 november 2013 12:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee ik ook niet..Die is iets van plan die Pepijn. Wie zou er op de foto staan?
Dat denk ik ook. Dat gestreepte shirt had die ontvoerder toch aan toen hij Willem dat water gaf, of heb ik het mis?quote:Op zondag 17 november 2013 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die foto die hij kreeg?
Willem en zijn ontvoerders.
Het stond er vrij duidelijk op. Je herkende die ene ontvoerder duidelijk, die een beetje de baas is van dat groepje. En Willem was ook duidelijk te herkennen.quote:Op zondag 17 november 2013 14:34 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Dat gestreepte shirt had die ontvoerder toch aan toen hij Willem dat water gaf, of heb ik het mis?
Geweldig personage. Net als de personages van Kees Prins en die Björn ook wel. Met zijn rare gedrag.quote:Op zondag 17 november 2013 14:38 schreef YogaLove het volgende:
Droogkloot is het. Hij (Ramsey) zet hem wel goed neer
Nee hoor.quote:Op zondag 17 november 2013 13:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
in penoza spelen zowel willem als marit, raar om te zien.
bedankt, ik ben bij seizoen 1.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Bovendien is Willem in Penoza allang dood.
Graag gedaan, maar dan lijkt het me sowieso niet zo handig om in dit soort topics te kijken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
bedankt, ik ben bij seizoen 1.
in een overspel topic niet nee?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar dan lijkt het me sowieso niet zo handig om in dit soort topics te kijken.
Niet als je dan zelf over Penoza begint.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
in een overspel topic niet nee?
haha ok ik ga vlug verder kijken, goede serie.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar eigenlijk weet je toch nog niks, wanneer en hoe, net zo spannend hoor.
Inderdaad, was een goede afleveringquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:33 schreef OeJ het volgende:
Godverdomme. Op het puntje van m'n stoel, weer.
Natuurlijk is hij dat, lieve golfer, maar de pijn zit diep. Heel diep.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:23 schreef golfer het volgende:
Is hij als OvJ niet verplicht die kennis te delen?
Marco gaat denk ik zijn opa ermee confronteren of afpersen.quote:Op maandag 25 november 2013 14:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Die film die Couwenberg in zijn kluis bewaarde waar prive op stond en waarop twee neukende mensen te zien waren (wie waren dat eigenlijk), daar is verder ook nog niks mee gedaan, dat zal ook nog wel een rol gaan spelen. Dit zag je een paar afleveringen terug, toen Bjorn in de kluis zat te snuffelen.
Ik weet het niet. Ze lieten het niet zien. Zou mij niet verbazen als de shortie misleidend is.quote:
Dan begint Willem een kruistocht tegen Huub?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:57 schreef OeJ het volgende:
Ja, misschien dat ze zijn dood in scene zetten, met een foto, zodat het lijkt voor de familie én pliesie, maar wat dan, WAT DAN??!
Same here...quote:Op zondag 1 december 2013 02:12 schreef Interv het volgende:
Ik wil het terugkijken, doet de aflevering het niet. Gezeik.
Denk dat die ene ontvoerder nig even z'n moment pakt (tegen wie Willem over z'n kinderen begon).quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:55 schreef Piebe het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ze lieten het niet zien. Zou mij niet verbazen als de shortie misleidend is.
Hoe en waarom?.... Geen idee
Dat is wel de zwakke broeder van het stel ja, dat zie je steeds.quote:Op zondag 1 december 2013 10:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat die ene ontvoerder nig even z'n moment pakt (tegen wie Willem over z'n kinderen begon).
Ja inderdaad ! ik ben benieuwd of willem dood is. ik hoop van niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:52 schreef Injetta het volgende:
Wat is zo'n aflevering snel afgelopen.![]()
Het is echt spannend. De ontknoping kan nu alle kanten op...
Het lijkt mij vrij duidelijk dat hij nu dood is. Over wie moet het anders gaan, vraag ik me af.quote:Op zondag 1 december 2013 12:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja inderdaad ! ik ben benieuwd of willem dood is. ik hoop van niet.
Welnee dat wordt een gevecht bij het graf, ping hij kreeg een beetje contact met die gastquote:Op zondag 1 december 2013 19:58 schreef Interv het volgende:
[..]
Het lijkt mij vrij duidelijk dat hij nu dood is. Over wie moet het anders gaan, vraag ik me af.
Pepijn is trouwens ook best gek, had ik niet achter hem gezocht. En Couwenberg net zo, maar op de een of andere manier vind ik hem grappig.
Kan ook de ouwe Couwenberg zijn die dood is gegaan. Steeds grijpen naar z'n schouder en bovenarm kan een voorloper zijn van een hartaanval.quote:Op zondag 1 december 2013 19:58 schreef Interv het volgende:
Het lijkt mij vrij duidelijk dat hij nu dood is. Over wie moet het anders gaan, vraag ik me af.
Dat lag er een beetje boven op jaquote:Op zondag 1 december 2013 20:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan ook de ouwe Couwenberg zijn die dood is gegaan. Steeds grijpen naar z'n schouder en bovenarm kan een voorloper zijn van een hartaanval.
Maar dat kan niet want hij komt zelf in beeld en zegt dat zijn kleinkinderen en kinderen in de rouw zijn, tenzij Overspel zo magisch wordt dat doden kunnen opstaan.quote:Op zondag 1 december 2013 20:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan ook de ouwe Couwenberg zijn die dood is gegaan. Steeds grijpen naar z'n schouder en bovenarm kan een voorloper zijn van een hartaanval.
Snap je de spoilers niet. Het kan alle kanten op gaan. Deste beterquote:Op zondag 1 december 2013 20:20 schreef Interv het volgende:
[..]
Maar dat kan niet want hij komt zelf in beeld en zegt dat zijn kleinkinderen en kinderen in de rouw zijn, tenzij Overspel zo magisch wordt dat doden kunnen opstaan.
Kan, maar achteraf werd die jongen alsnog beïnvloed door de andere twee engerdjes. Ik denk dus dat hij wel dood gaat, wie anders?quote:Op zondag 1 december 2013 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee dat wordt een gevecht bij het graf, ping hij kreeg een beetje contact met die gast
Ik doe ook maar wat hoor.
Ik snap spoilers heel goed, maar jij weet niet wat rouw betekent? Couwenberg zegt (ik heb het net gekeken namelijk): 'mijn dochter is in de rouw, de kleinkinderen zijn in de rouw', dus er is iemand overleden. Hoe kan hij dan zelf zijn overleden?quote:Op zondag 1 december 2013 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap je de spoilers niet. Het kan alle kanten op gaan. Deste beter
We zullen het zienquote:Op zondag 1 december 2013 20:23 schreef Interv het volgende:
[..]
Kan, maar achteraf werd die jongen alsnog beïnvloed door de andere twee engerdjes. Ik denk dus dat hij wel dood gaat, wie anders?
Couwenberg zelf is het in ieder geval sowieso niet.
Leuk toch die clifhangersquote:Op zondag 1 december 2013 20:25 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik snap spoilers heel goed, maar jij weet niet wat rouw betekent? Couwenberg zegt (ik heb het net gekeken namelijk): 'mijn dochter is in de rouw, de kleinkinderen zijn in de rouw', dus er is iemand overleden. Hoe kan hij dan zelf zijn overleden?
ik denk dat die ontvoerder (met streepjestrui) zich tegen die grote ontvoerder keert en dat die laatste dus vermoord wordt. Die andere helpt Willem even onderduiken..quote:Op zondag 1 december 2013 10:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat die ene ontvoerder nig even z'n moment pakt (tegen wie Willem over z'n kinderen begon).
Dat schept een bandquote:Op zondag 1 december 2013 20:30 schreef YogaLove het volgende:
[..]
ik denk dat die ontvoerder (met streepjestrui) zich tegen die grote ontvoerder keert en dat die laatste dus vermoord wordt. Die andere helpt Willem even onderduiken..
Zoiets..
Ze laten het niet voor niks zienquote:Op zondag 1 december 2013 20:36 schreef Interv het volgende:
Maar om wie zijn ze Elsie en de kinderen dan in de rouw? Of zijn ze in de rouw omdat hij maar niet terugkeert? Maar rouw is om een dood iemand/iets. Hmm.
Ik denk dat hij dood is, maar ja, dan heb je geen verhaallijn meer eigenlijk. Of wel, ik weet 't niet.
Beste tot nu toe. Heerlijk logisch en waarschijnlijk de waarheid.quote:Op zondag 1 december 2013 21:25 schreef Injetta het volgende:
Of ze maken nog een video daar aan dat gegraven graf waarin Willem iedereen vaarwel moet zeggen. Vervolgens vermoorden ze hem niet, maar nemen ze hem weer mee.
Die Couwenberg wil zo iedereen doen geloven dat Willem dood is om zo diegene van de sms'jes tevreden te houden (wij weten wie het is, maar hij nog niet).
Als iedereen denkt dat Willem dood is, is dat voor hem een voorlopig handig.
Voordat hij alles recht kan breien en zijn geld terug krijgt, gaat hij zelf dood (in de volgende aflevering).
Zoiets???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |