quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Achteraf had ik toch short moeten gaan op ING en Fortis. Maar ja
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Dan had ik sommige vriendjes niet eens gehad!
Direct op de juiste afgaanquote:
Als je terug kon kijken zou je nou nooit zeggen: 'Had ik maar meer gepoetst' dus ook dat is nergens voor nodigquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:15 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja ik ging e.e.a. in huis poetsen
Ik kom niet weg met jullie
Ik denk het ookquote:
Op hockeygras of scuba?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk het ookIk zou een andere hobby kiezen, duiken of zo
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:15 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja ik ging e.e.a. in huis poetsen
Ik kom niet weg met jullie
Ik was eerder begonnen met skien. verder prima hoe het allemaal gelopen isquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk het ookIk zou een andere hobby kiezen, duiken of zo
lolquote:
Neequote:Op dinsdag 8 november 2011 12:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lolNee, de versie in het water
En ik zou geen geneeskunde hebben gestudeerd
De studie en het idee van het beroep is echt heel erg leuk. Maar de uitvoering vond ik veel te veel op geld en tekort aan tijd en middelen gericht. Daarbij, zelfs zo'n beroep wordt na verloop van tijd eentonig.quote:
Voor mij ben je toch dr. Isaquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lolNee, de versie in het water
En ik zou geen geneeskunde hebben gestudeerd
quote:
Wat is hetquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:22 schreef MaximusTG het volgende:
Ik krijg een steeds grotere aversie tegen "processed foods", dermate bewerkte producten die steeds verder af staan van het basisproduct.
Dit zag ik gister in de AH:
[ link | afbeelding ]
Bah.
Goedkope manier om van hun restpartij af te komenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:22 schreef MaximusTG het volgende:
Ik krijg een steeds grotere aversie tegen "processed foods", dermate bewerkte producten die steeds verder af staan van het basisproduct.
[ link | afbeelding ]
Bah.
Hehe, yinyang burgerquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:22 schreef MaximusTG het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bah.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:22 schreef MaximusTG het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bah.
quote:
Steer is toch onze 35% kortingjager?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:23 schreef FutureFairytale het volgende:
ziet er ranzig uit! wel 35% korting... AnneX!
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Steer is toch onze 35% kortingjager?
ja die ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Steer is toch onze 35% kortingjager?
Overigens is dat de meest idiote vraag die ik ooit in een sollicitatiegesprek heb gehoord.quote:
Zeggen dat je spijt hebt dat je daar zitquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Overigens is dat de meest idiote vraag die ik ooit in een sollicitatiegesprek heb gehoord.
Ik stelde geen vraag. Ik gaf het antwoord.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:29 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens is dat de meest idiote vraag die ik ooit in een sollicitatiegesprek heb gehoord.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zeggen dat je spijt hebt dat je daar zit
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Wie is er vandaag 1 geworden?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:57 schreef krakkemieke het volgende:
Gefeliciteerd FFT!![]()
Sunny, ik was mijn schapevacht op een wolwas programma met een fijnwasmiddel. Het leer blijft dan zacht.
Succes nog er mee danquote:Daar ben ik weer even. Op de echo was niks te zien en in de paar dingen van het bloed die ze onderzocht hebben, een beetje ontsteking. Maar dat zou nog van mijn dikke darm kunnen komen.
Vanmiddag krijg ik een CT-scan. Om mijn nier te beschermen (ik moet nog wennen aan dat enkelvoud) moet ik van te voren Fluimicil nemen, LOL!
![]()
Morgen krijg ik de uitslag, scan is pas om 16.30.
Vies man! En ik moet 2 tabletten oplossen in een liter water!quote:
En wat denken we dan van voetballersquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, krijg je ervan als je een jaartje nauw met artsen samenwerkt.Diep respect, maar zóveel geld is denk ik geen realistische afspiegeling van hun werk...
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
ff terugkomen op een post uit het vorige topic:
[..]
En wat denken we dan van voetballers
als je daartoe was opgeleid, dan had je nu waarschijnlijk zonder werk gezeten. Al die bio- en ecologen komen allemaal bij ons op het lab terecht, omdat er geen werk voor ze is, tenzij ze zich om laten scholen tot leraar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:21 schreef Isabeau het volgende:
En oh ja, ik denk dat ik achteraf liever mariene bioloog was geworden.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:23 schreef Vork het volgende:
als je daartoe was opgeleid, dan had je nu waarschijnlijk zonder werk gezeten. Al die bio- en ecologen komen allemaal bij ons op het lab terecht, omdat er geen werk voor ze is, tenzij ze zich om laten scholen tot leraar.
Jammer, Isabeau Cousteau klinkt wel mooi.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet hetDaarom koos ik die richting ook niet.
Goed dat ze verder zoeken! Sterktequote:Op dinsdag 8 november 2011 12:57 schreef krakkemieke het volgende:
Daar ben ik weer even. Op de echo was niks te zien en in de paar dingen van het bloed die ze onderzocht hebben, een beetje ontsteking. Maar dat zou nog van mijn dikke darm kunnen komen.
Vanmiddag krijg ik een CT-scan. Om mijn nier te beschermen (ik moet nog wennen aan dat enkelvoud) moet ik van te voren Fluimicil nemen, LOL!
![]()
Morgen krijg ik de uitslag, scan is pas om 16.30.
Dat moet wel, ik zat als een verlept bloemetje in de wachtkamer en ik heb zelfs geen grapjes gemaakt.quote:
Best handig om zo af en toe je niet beter voor te doen dan je bent hequote:Op dinsdag 8 november 2011 13:34 schreef krakkemieke het volgende:
Dat moet wel, ik zat als een verlept bloemetje in de wachtkamer en ik heb zelfs geen grapjes gemaakt.
Het vergt wel oefening.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Best handig om zo af en toe je niet beter voor te doen dan je bent he
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga de hulp voor morgen afbellen, ik weet heel niet wat er gaat gebeuren.
Nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:39 schreef krakkemieke het volgende:
Ben je ook verstopt van de morfine?
quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:36 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)atientendossier.html
Nou
Had ik toch mooi een half jaar een extra grote computermonitor gehad in voorbereiding daarop
Het zou een experiment van mij kunnen zijnquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:47 schreef Vork het volgende:
Zou het lekker zijn, stoofpeertjes stoven met blue curaçao?
Dat zou logisch zijn (gebeurd ook binnen de meeste bedrijven) maar de overheid en ICT hequote:Op dinsdag 8 november 2011 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Dat is wel raar, Bluezz. Bij ons zijn er diverse gradaties van toegang en als je bijv verpleegkundige op de cardiologie bent dan kan je alleen de gegevens zien van de cardiologiepatiënten die op dat moment op jouw afdeling liggen etc.
Ik heb het wel eens gezien ergens. Ze worden iig blauw.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zou een experiment van mij kunnen zijnWhy not!
Ja ik vergeet erbij te vertellen dat het in de trainomgeving was. De zogenaamde Les server.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Dat is wel raar, Bluezz. Bij ons zijn er diverse gradaties van toegang en als je bijv verpleegkundige op de cardiologie bent dan kan je alleen de gegevens zien van de cardiologiepatiënten die op dat moment op jouw afdeling liggen etc.
Half 2 ;-)quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:36 schreef golfer het volgende:
Hoe laat had je vandaag je gesprek, FFT?
Op de een of andere manier krijgen ze dat niet voor elkaar neequote:Op dinsdag 8 november 2011 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat zou logisch zijn (gebeurd ook binnen de meeste bedrijven) maar de overheid en ICT he
Ik heb ooit een nepplant laten dood gaanquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:57 schreef Bluezz het volgende:
Isa, er zijn bij de Ikea echt hele leuke nepplanten.
Het klinkt stom maar waarom niet? Ik heb een bamboetje op ons balkontafeltje staan, beter dan al die violen die stuk of dood of lelijk worden. Dit kan ik gewoon altijd laten staan zonder dat ie dood gaat en het is net echt
Had je een lekker snoepje in je mouw gestoptquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Half 2 ;-)
Ging best ok maar hij weet het gewoon niet. begon met meer dan 100 brieven (zei hij vandaag), toen 10 gesprekken en nu nog 4 of 5. Hij wil ons allemaal zegt hij omdat we allemaal iets hebben maar hij kan er maar 1 aannemen. Ik heb geen idee, kon niet eruit krijgen of hij mij dus wilde of niet. Krijg het begin volgende week te horen, evenals mijn andere gesprek van gisteren. Dat is wel handig opzich.
Kreeg wel de vraag of ik al een snoepje had bedachtheb heel gauw iets uit mn mouw gehaald en er lekker een verhaal omheen geluld
Ze willen dat je de nepperds kooptquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:00 schreef Vork het volgende:
De echte planten van Ikea zijn daarentegen binnen no-time dood.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit een nepplant laten dood gaan
En Tara een keer betrapt op het water geven van een echte nepplant(zat aardig wat water in de pot inmiddels!)
Doh! Dát hadden we van te voren moeten bedenken dat dat een vraag kon zijnquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Kreeg wel de vraag of ik al een snoepje had bedachtheb heel gauw iets uit mn mouw gehaald en er lekker een verhaal omheen geluld
Ik dacht dat ik een nepplantje had gekocht en die op het toilet gezet en dus altijd in het donker zonder water laten staan. Ineens zag ik dat het plantje bruin aan het worden wasquote:
Nee, niksquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:04 schreef golfer het volgende:
Heb jij nou ooit nog iets van jouw solli gehoord, Isa?
Het snoepje van de weeheeeek...is FFT zelf. Neem haar aan!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Half 2 ;-)
Ging best ok maar hij weet het gewoon niet. begon met meer dan 100 brieven (zei hij vandaag), toen 10 gesprekken en nu nog 4 of 5. Hij wil ons allemaal zegt hij omdat we allemaal iets hebben maar hij kan er maar 1 aannemen. Ik heb geen idee, kon niet eruit krijgen of hij mij dus wilde of niet. Krijg het begin volgende week te horen, evenals mijn andere gesprek van gisteren. Dat is wel handig opzich.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Had je een lekker snoepje in je mouw gestopt![]()
Lastig voor hem dus, maar je hebt toch wel gezegd dat jij de leukste en de beste keus bent?
Dan zou ik er zelf eens even achteraan bellen gaan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:05 schreef Isabeau het volgende:
Nee, niks
Wel een paar gemiste 'anonieme' telefoontjes op mijn mobiel, maar die kan ik niet altijd beantwoorden als ik aan het werk ben.
huh? hahaquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:En Tara een keer betrapt op het water geven van een echte nepplant(zat aardig wat water in de pot inmiddels!)
ja potverdriequote:Op dinsdag 8 november 2011 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doh! Dát hadden we van te voren moeten bedenken dat dat een vraag kon zijn![]()
quote:Maar hij zou dus graag een combinatiemens willen van de sollicitantenLijkt me moeilijk voor hem om dan te kiezen. Ik duim verder voor je!
geen wonder dat er geen planten zijn die onder de door jou gecreeerde omstandigheden kunnen overleven.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En Tara een keer betrapt op het water geven van een echte nepplant(zat aardig wat water in de pot inmiddels!)
ooooooh hahaquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een nepplantje had gekocht en die op het toilet gezet en dus altijd in het donker zonder water laten staan. Ineens zag ik dat het plantje bruin aan het worden wasWas niet nep
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, niks
Wel een paar gemiste 'anonieme' telefoontjes op mijn mobiel, maar die kan ik niet altijd beantwoorden als ik aan het werk ben.
ik zie mezelf het al zeggen: 'nieuwste snoepje ben ik!'quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Het snoepje van de weeheeeek...is FFT zelf. Neem haar aan!!!
ROT OP!quote:Hij ging naast hem zitten in de bus. Dat lijkt de enige reden dat de destijds 16-jarige Tarik Muhammed uit Boston vorig jaar op een 47-jarige man begon in te steken. Tegen de jongen is nu een celstraf van 10 jaar geëist.
Op beveiligingsbeelden is de afschrikwekkende aanval goed te zien. Als slachtoffer Guirand Michel naast Trik Muhammed gaat zitten, vraagt die hem om een andere plek te zoeken. Als Michel dat weigert, begint Muhammed op hem in te slaan en hem uiteindelijk ook te steken met een mes. Michel wordt geraakt in zijn buik, knie en schouder, maar overleeft de aanval wel. Opvallend is dat geen van de overige reizigers het slachtoffer te hulp komen. Sommigen lachen zelfs om het bloederige tafereel.
Het verweer van de familie van de gewelddadige jongen: hij is zwakbegaafd en voelde zich bedreigd.
Planten van Ikea overleven hier ook niet langquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:08 schreef Vork het volgende:
Oja, nog een ding, vrijdag heb ik een feestje en vorig jaar op hetzelfde feestje sprak ik nog iemand die werkt als planten inkoper bij Ikea. Als ik die weer tegenkom, moet ik 'm maar nogmaals laten weten dat die planten nog steeds niet deugen. Iemand anders nog plant-gerelateerde Ikeaklachten? Ik kan ze nu nog verzamelen
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:19 schreef Vork het volgende:
Oja, die blue curaçao peren, da's niet het enige dat anders gekleurd is. Ik moet nog iets zien te maken met truffelaardappeltjes, paarse peen, gele tomaatjes, rode sla en gele bieten.
Ik had nog zoveel meer opties bedacht, maar het is niet echt het seizoen voor veel verschillende groenten en fruit.
Klinkt allemaal erg spannendquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:19 schreef Vork het volgende:
Oja, die blue curaçao peren, da's niet het enige dat anders gekleurd is. Ik moet nog iets zien te maken met truffelaardappeltjes, paarse peen, gele tomaatjes, rode sla en gele bieten.
Ik had nog zoveel meer opties bedacht, maar het is niet echt het seizoen voor veel verschillende groenten en fruit.
Organiseer je een bunga-bunga party?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:22 schreef borisz het volgende:
Als het even meezit is Berlusconi vanavond nog weg.
Die man lijkt toch echt een beetje het eeuwige politieke leven te hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:22 schreef borisz het volgende:
Zou het niet prettig vinden als ik FF was en de baas noemt me de ' leukste' op gesprekquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Had je een lekker snoepje in je mouw gestopt![]()
Lastig voor hem dus, maar je hebt toch wel gezegd dat jij de leukste en de beste keus bent?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zou het niet prettig vinden als ik FF was en de baas noemt me de ' leukste' op gesprek
Zou mooi zijn als die gladjanus weg moet en dan daarna alsnog vervolgd wordt voor al zijn corruptie, fraude en seks met minderjarigen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:22 schreef borisz het volgende:
quote:'Plotseling lijnende mensen vaak van plan partner te verlaten'
Laatste update: 8 november 2011 15:30
info
AMSTERDAM - Mensen die ineens gaan lijnen terwijl ze een relatie hebben, zijn vaak van plan hun partner te verlaten. Zij vallen af om er voor een potentiële nieuwe partner zo goed mogelijk uit te zien.
Foto: Gezondheidsnet
Dit blijkt uit onderzoek naar het verband tussen geluk en lichaamsgewicht, gehouden onder ruim 2.000 mannen en vrouwen tussen de 16 en 55 jaar door de universiteit van Heidelberg in Duitsland.
Een meerderheid van de mensen die plotseling gaat dieten terwijl ze een relatie hebben, zou dit voor een mogelijke nieuwe partner doen. Onderzoeker en professor Thomas Klein meent dat er waarschuwingssignalen voor bestaan, zoals een plotselinge obsessie voor de sportschool en actief bezig zijn met sport en diëten, zo meldt Daily Mail.
Voorbereiding
Als in een relatie één van de twee plotseling start met afvallen, kan dat volgens Klein geïnterpreteerd worden als een voorbereiding op de vrijgezellenmarkt: “Wanneer ze op zoek zijn naar een nieuwe partner, proberen mensen zo slank en aantrekkelijk mogelijk te zijn.”
Gelukkig
“Mensen in een gelukkige relatie voelen minder druk om aantrekkelijk te zijn en komen vaak aan, omdat ze niet meer zo op hun gewicht letten. Ze zijn eerder geneigd dik te worden”, aldus Klein.
Uit het onderzoek blijkt verder dan ook dat mensen met een relatie over het algemeen zwaarder zijn dan vrijgezellen. Volgens Klein doen singles meer moeite om er goed uit te zien, in de hoop een geschikte partner te vinden.
Dat schiet niet echt op neequote:Op dinsdag 8 november 2011 15:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een plantselector gevonden onlineDaarmee kan je aangeven wat je voorkeuren zijn voor planten en onder wat voor condities zo'n plantje moet leven. Mijn balkon op het zuiden is lastig. Vaak in de volle zon en niet te harden voor de meeste planten; die dan ook prompt door uitdroging (ook bij dagelijks water geven) dood gaan. Dus ik dacht: laat ik eens kijken welke planten worden aanbevolen
Niet veel voorkeuren aangegeven (kleur etc maakt me niets uit) en dit is het resultaat: Unfortunately 0 plants matched your search. Try selecting fewer options to widen the search.
Steer is zich gewoon single aan het voorbereiden op de vrijgezellenamarktquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Steer is zich gewoon single aan het voorbereiden op de vrijgezellenamarkt
quote:
Eén van de 2 aan de lijn toevallig??quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:07 schreef Stereotomy het volgende:
M'n huisgenootje en z'n vriendin hebben onenigheid.
Ze kunnen het niet eens worden over een te volgen aanvalsstrategie in WoW
Drama
Geen ideequote:Op dinsdag 8 november 2011 17:39 schreef borisz het volgende:
Zeg Sun hoe zijn de camera's van Olympus?
Nou ja hun Boekhouding was iig dubbel bijgehoudenhttp://www.nu.nl/beurs/26(...)ele-boekhouding.html
Goed zeg!quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:57 schreef Anthraxx het volgende:
Vergeleken met vorige week een stuk beter gelukt met hardlopen. Vorige week rende ik nog 9 minuten en nu 16
. Het gaat weer vrij snel vooruit
Ga zo door Annie!quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:57 schreef Anthraxx het volgende:
Vergeleken met vorige week een stuk beter gelukt met hardlopen. Vorige week rende ik nog 9 minuten en nu 16
. Het gaat weer vrij snel vooruit
Heb de deur voor Ranomi opengehouden!quote:
Hier masterchef the professionals. 3x Makreelquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:
TatataTaal aan het kijken. Leuk tot nu toe
Lekker iddquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier masterchef the professionals. 3x Makreel
Oeh, like!quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb iets gevonden voor op mijn kerst-verlanglijst![]()
http://www.noosa-amsterdam.nl/home.html
en dan een mooie store armbandEn dus verschillende 'chunks'
Gaaf spul
Leuk hequote:
toch nog de tijd genomen om te koken dusquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:40 schreef AnneX het volgende:
Dat was een dagje Rotterdam en niet zo veel zin om te koken.
Gelukkig had ik het volgende recept http://www.volkskrant.nl/(...)iaanse-kruiden.dhtml
En dat was makkelijk en bijzonder lekker.
Het deksel bestond uit alu folie... Improvisatie.
Hoe is het hier?
Dit gaat een succes worden, dat kan bijna niet alles. Ze staan nu af te koelen in het vocht. Dat is licht stroperig, zoet en een beetje citrusachtig en ontzettend blauw. Ik heb ze donderdag pas nodig, dus ik hoop dat ze tegen die tijd van binnen ook een beetje goed er uit zien.quote:
OMG steerquote:Op woensdag 9 november 2011 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker gedanst
Speltip #11: nooit tegen je danspartner zeggen dat ze een groot hoofd heeft
-3 bonuspunten voor Steer![]()
Nu slapie doen
ik zag tipchefquote:Op woensdag 9 november 2011 00:56 schreef golfer het volgende:
Zo. Nog even Topchef en Herrie gekeken.
Best wel een beetje moe nu.
Dus op tijd (nu) naar bedje toe.
niet door mij hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 01:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Dit is nieuw voor me, iets wat ik zeg wordt serieus genomen.. op Fok!![]()
Ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 06:13 schreef Vork het volgende:
Morgen. Nog steeds zo achterlijk vroeg wakker?
Leuk! Veel plezier!quote:Op woensdag 9 november 2011 08:31 schreef DarkElf het volgende:
Zo net eens hardgelopen en zo naar mijn vrijwilligerswerk toe, we gaan naar de boekenbeurs in Antwerpen(Drukke & lange dag dus!)
Ook slecht. Het gaat steeds meer pijn doen. Gister een echo gehad, niks te zien. CT- scan gehad, na 4 x vergeefs prikken zonder contrast. Dat was gelukkig gelukt. Vandaag krijg ik de uitslag, maar dat kan eind van de middag worden. Dan moet er morgen echt iets gebeuren, want zo ga ik het weekend niet in.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hoe is het Krakke? slecht slapen maar verder?
Jeetje dat is een tegenvaller zegquote:Op woensdag 9 november 2011 08:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ook slecht. Het gaat steeds meer pijn doen. Gister een echo gehad, niks te zien. CT- scan gehad, na 4 x vergeefs prikken zonder contrast. Dat was gelukkig gelukt. Vandaag krijg ik de uitslag, maar dat kan eind van de middag worden. Dan moet er morgen echt iets gebeuren, want zo ga ik het weekend niet in.
Als ik niks hoor ga ik om 12 uur zelf bellen. En anders ga ik naar de SEH.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jeetje dat is een tegenvaller zegHoop dat ze je kunnen helpen vanmiddag
gewoon bellen idd en hoort dit anders niet bij de post operatieve opvolging?quote:Op woensdag 9 november 2011 08:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als ik niks hoor ga ik om 12 uur zelf bellen. En anders ga ik naar de SEH.
Op de verpleegafdeling? Ik kon iig snel terecht bij urologie.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gewoon bellen idd en hoort dit anders niet bij de post operatieve opvolging?
weet in mijn ziekenhuis dat ze zeiden dat als er wat was, ook al was het 3 weken later bij wijze van dat ik me op de afd kon melden. misschien is daar ook zoiets?
ja maar goed dat is in belgie miss anders.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Op de verpleegafdeling? Ik kon iig snel terecht bij urologie.
Doenquote:Op woensdag 9 november 2011 00:02 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....twijfelgevalletje. Ik kan fotograferen bij een concert waar ik sowieso al naar toe ga (kaartje gekocht). Hooverphonic
en een dikke knuffel, ook voor je ouders en schoonma! waar verblijven je ouders nu?quote:
Whahahahaha. Kan altijd hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 08:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Doen
Sowieso meer gaan fotograferendan heb ik een excuus om dat linkje van jou te gebruiken hahaha
Redelijk. Mijn collega is ziek dus ik probeer nu het operationele werk te combineren met coordinerend spul EN projectwerk. Gaat niet goedquote:Op woensdag 9 november 2011 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:
mogge P. gaat het goed op t werk?
Zolang jij maar niet gek wordt!quote:Op woensdag 9 november 2011 11:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Redelijk. Mijn collega is ziek dus ik probeer nu het operationele werk te combineren met coordinerend spul EN projectwerk. Gaat niet goedHet was een lichtelijk gekkenhuis vanmorgen qua telefoontjes en vragen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:44 schreef Sarabi het volgende:
Vanmiddag krijgen ze daar meer over te horen FFT
Blah het dipje is een dip geworden, net zitten janken
Ook niet naar college gegaan vandaag, maar wel al veel in huis gedaan
Bezig blijven lijkt me toch het beste
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:36 schreef krakkemieke het volgende:
Gebeld en ik ga om 16.30 naar de dokter. Pfff.
Ik ben op dit moment hard op wegquote:Op woensdag 9 november 2011 11:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zolang jij maar niet gek wordt!
Ga gewoon lekkere muffins en brownies bakken johquote:
Goed idee!quote:Op woensdag 9 november 2011 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga gewoon lekkere muffins en brownies bakken johBeetje wat naar je ouders brengen en zo
Wat chirurgisch materiaal dat ze zijn vergeten op te ruimenquote:Op woensdag 9 november 2011 11:51 schreef krakkemieke het volgende:
Iemand nog zin om te raden wat er mis is? Vergrote prostaat ofzo? Niersteen die ze hebben laten liggen?
Dat zou niet moeten kunnen. Alles wordt geteld, ook gaasjes ed.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat chirurgisch materiaal dat ze zijn vergeten op te ruimen
Pepernoten was eigenlijk het ideequote:Op woensdag 9 november 2011 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga gewoon lekkere muffins en brownies bakken johBeetje wat naar je ouders brengen en zo
Helemaal toegeven is niet zo'n goed plan, maar gun jezelf even wat ruimte. Hou het gewoon een beetje in de gaten, dan komt het allemaal wel goedquote:Op woensdag 9 november 2011 12:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Pepernoten was eigenlijk het idee
Maar dan moet ik ze wel echt weg brengen want volgens mij ben ik gigantisch aangekomen de afgelopen weken
Oh daarom liep je zo te bashen in het dieettopicquote:Op woensdag 9 november 2011 12:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Pepernoten was eigenlijk het idee
Maar dan moet ik ze wel echt weg brengen want volgens mij ben ik gigantisch aangekomen de afgelopen weken
altijd fijn als een collega ziek is en je het werk mag overnemenquote:Op woensdag 9 november 2011 11:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Redelijk. Mijn collega is ziek dus ik probeer nu het operationele werk te combineren met coordinerend spul EN projectwerk. Gaat niet goedHet was een lichtelijk gekkenhuis vanmorgen qua telefoontjes en vragen.
goed dat je hebt gebeld en sterkte vanmiddagquote:Op woensdag 9 november 2011 11:36 schreef krakkemieke het volgende:
Gebeld en ik ga om 16.30 naar de dokter. Pfff.
Vanmiddag krijgen ze daar meer over te horen FFT
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
Het was vanmorgen zo druk dat ik vergeten ben mijn banaan op te eten
Daar gaat het niet omquote:Op woensdag 9 november 2011 12:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die banaan is niet direct rot toch
quote:Op woensdag 9 november 2011 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
Daar gaat het niet omIk wil gewoon geen gezeik en netjes om 10u30 mijn banaan eten
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar gaat het niet omIk wil gewoon geen gezeik en netjes om 10u30 mijn banaan eten
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:15 schreef Anthraxx het volgende:
Troost je P... Mijn granaatappel ligt ook al sinds 11:00 mij aan te staren. En elke keer komt er weer iets tussendoor.
Zit op 300m van elkaar dus je kan ook beide winkels inquote:Op woensdag 9 november 2011 13:51 schreef golfer het volgende:
We gaan een toeristisch uitje doen. Helemaal naar Borisztown.
Bij Waasdorp een lekker stukje vis kopen en dan verder ons weer eens laten verrassen in de Lidl of de Aldi die ze in IJmuiden hebben.
Aldi.. bah... hekel aan.. vooral dat er zo weinig kassa's open zijn en er rijen voor staan met ieder een overvolle karquote:Op woensdag 9 november 2011 13:51 schreef golfer het volgende:
We gaan een toeristisch uitje doen. Helemaal naar Borisztown.
Bij Waasdorp een lekker stukje vis kopen en dan verder ons weer eens laten verrassen in de Lidl of de Aldi die ze in IJmuiden hebben.
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:58 schreef Den_Haag het volgende:
grrrr, auditors die de regels en het protocol zelf geeneens goed kennen
Daar gaat me vrije middag in Budapest.
whahaquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Om 14:30 staat de appel op het programma
Om 16:00 het bier?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Om 14:30 staat de appel op het programma
goed idee.quote:
15.55 dan, is er tenminste een vijf in de klokquote:
dan koop je er toch 1? kost nog minderquote:Op woensdag 9 november 2011 14:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
goed idee.
2 broodjes gyros voor minder dan 2 euro, dat is geen geld (en wel weer te veel eten)
lekkere lunch! ik heb net een stuk kaas-uienbrood opquote:Op woensdag 9 november 2011 14:54 schreef Sarabi het volgende:
Lunchtijd
Nog een stukje zalm over van gisteren
hij heeft geen knop?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
ok... en nu kan ik de tv niet uitzetten want de volumeknop blijft in beeld
Ja, daar kon ik de andere 2 wel vinden maar deze niet helaasquote:Op woensdag 9 november 2011 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kreeg de tip te zoeken met google scholar, heb je dat al geprobeerd? Ik kan ook nog ff op in de mediatheek van Fontys kijken als je het niet vindt..
Dan kijk ik even bij Fontys voor je.. momentquote:Op woensdag 9 november 2011 15:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, daar kon ik de andere 2 wel vinden maar deze niet helaas
die werkt dus nu ineens niet. en batterijen zijn nog ok want volume kan ik wel regelen (voor 1 sec en dan zie je het volume weer teruglopen). heeeel vreemd.quote:
Dankjewelquote:Op woensdag 9 november 2011 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan kijk ik even bij Fontys voor je.. moment
Hmm nou moet ik eerlijk bekennen dat ik de online mediatheek nog niet echt snap, maar kom tot nu toe alleen maar fysieke boeken tegen die 60 dollar moeten kostenquote:
Ik kom tot nu toe niet verder dan een review van het boek.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:41 schreef Sarabi het volgende:
Is er iemand die misschien goed is in literatuur zoeken?
Er moet een boek (gratis) online te vinden zijn voor mijn studie, maar ik kan hem nergens vinden of ik moet er 50 euro voor betalen.
Het gaat over het boek:
Why is math so hard for some children? The nature and origins of mathematical learning difficulties and disabilities.
good luckquote:
Bierquote:
Wel mooi getimed die postquote:Op woensdag 9 november 2011 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bier
Ik heb nog een flesje Kasteel Donker in de koelkast
gecondoleerdquote:Op woensdag 9 november 2011 16:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Maria is dood... mijn grijze konijn.. Arme Miko, nu is ie alleen
geen idee hoe oud precies, maar ze was pas geleden bij de DA nog goed gezond.quote:
behoorlijk vissigquote:Op woensdag 9 november 2011 16:04 schreef golfer het volgende:
Zo. Dat was weer een bezoek aan IJmuiden. Het werd eerst de Aldi, daarna de Deka voor de spullen die de Aldi dus niet verkoopt en toen naar Waasdorp voor een portie kibbeling gepeuzeld die niet lekkker was en zeker niet van kabeljauw, zoals bij mijn eigen vismannetje, en een pot diepvries kreeftensoep gekocht en als avondeten 2 stukken zeewolffilet.
/dagboek
Ik ben niet diegene die bestelt en kooptquote:Op woensdag 9 november 2011 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan koop je er toch 1? kost nog minder
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:02 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:10 schreef Sunnythesun het volgende:
En nu twijfel ik of ik wel weer een konijntje er bij wil.. of dat we Miko moeten laten koppelen en ergens anders laten plaatsen..
Ach gossie. Hoe reageert Miko er op?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Op z'n konijns: niet, lekker eten en nieuwsgierig zijn. Heb wel het idee dat hij haar van Maria heeft uitgeplukt. Waarschijnlijk snapte hij niet waarom ze niet meer reageerde.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gossie. Hoe reageert Miko er op?
Nja, het zijn buitenkonijnen, dus geen echte huisdieren wat dat betreft. Maar vind het altijd wel verdrietig. Aan de andere kant heeft ze hier een mooi leventje gehad, lekker buiten met een vriendje. Ik twijfel nu heel erg of ik weer een nieuw konijntje wil.. Ik heb door mijn studie nog minder tijd en aandacht voor ze, en dat vind ik ook weer sneu.. Misschien Miko maar gewoon terug naar het asiel brengen en kijken of ze hem, samen met een nieuw vriendinnetje, kunnen plaatsen bij mensen die zijn nieuwsgierige aard kunnen bezig houden. Het is echt een enorm leuk dier namelijkquote:Op woensdag 9 november 2011 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
ocharm Sunny, was je heel erg aan dat beest gehecht?
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:40 schreef Bluezz het volgende:
http://www.froot.nl/categorie/other-froot/hongerige-bomen/
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn scriptieopzet gaat zo de mailbox uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |