quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Achteraf had ik toch short moeten gaan op ING en Fortis. Maar ja
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Dan had ik sommige vriendjes niet eens gehad!
Direct op de juiste afgaanquote:
Als je terug kon kijken zou je nou nooit zeggen: 'Had ik maar meer gepoetst' dus ook dat is nergens voor nodigquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:15 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja ik ging e.e.a. in huis poetsen
Ik kom niet weg met jullie
Ik denk het ookquote:
Op hockeygras of scuba?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk het ookIk zou een andere hobby kiezen, duiken of zo
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:15 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja ik ging e.e.a. in huis poetsen
Ik kom niet weg met jullie
Ik was eerder begonnen met skien. verder prima hoe het allemaal gelopen isquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk het ookIk zou een andere hobby kiezen, duiken of zo
lolquote:
Neequote:Op dinsdag 8 november 2011 12:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lolNee, de versie in het water
En ik zou geen geneeskunde hebben gestudeerd
De studie en het idee van het beroep is echt heel erg leuk. Maar de uitvoering vond ik veel te veel op geld en tekort aan tijd en middelen gericht. Daarbij, zelfs zo'n beroep wordt na verloop van tijd eentonig.quote:
Voor mij ben je toch dr. Isaquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lolNee, de versie in het water
En ik zou geen geneeskunde hebben gestudeerd
quote:
Wat is hetquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:22 schreef MaximusTG het volgende:
Ik krijg een steeds grotere aversie tegen "processed foods", dermate bewerkte producten die steeds verder af staan van het basisproduct.
Dit zag ik gister in de AH:
[ link | afbeelding ]
Bah.
Goedkope manier om van hun restpartij af te komenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:22 schreef MaximusTG het volgende:
Ik krijg een steeds grotere aversie tegen "processed foods", dermate bewerkte producten die steeds verder af staan van het basisproduct.
[ link | afbeelding ]
Bah.
Hehe, yinyang burgerquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:22 schreef MaximusTG het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bah.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:22 schreef MaximusTG het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bah.
quote:
Steer is toch onze 35% kortingjager?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:23 schreef FutureFairytale het volgende:
ziet er ranzig uit! wel 35% korting... AnneX!
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Steer is toch onze 35% kortingjager?
ja die ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Steer is toch onze 35% kortingjager?
Overigens is dat de meest idiote vraag die ik ooit in een sollicitatiegesprek heb gehoord.quote:
Zeggen dat je spijt hebt dat je daar zitquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Overigens is dat de meest idiote vraag die ik ooit in een sollicitatiegesprek heb gehoord.
Ik stelde geen vraag. Ik gaf het antwoord.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:29 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens is dat de meest idiote vraag die ik ooit in een sollicitatiegesprek heb gehoord.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zeggen dat je spijt hebt dat je daar zit
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Wie is er vandaag 1 geworden?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:57 schreef krakkemieke het volgende:
Gefeliciteerd FFT!![]()
Sunny, ik was mijn schapevacht op een wolwas programma met een fijnwasmiddel. Het leer blijft dan zacht.
Succes nog er mee danquote:Daar ben ik weer even. Op de echo was niks te zien en in de paar dingen van het bloed die ze onderzocht hebben, een beetje ontsteking. Maar dat zou nog van mijn dikke darm kunnen komen.
Vanmiddag krijg ik een CT-scan. Om mijn nier te beschermen (ik moet nog wennen aan dat enkelvoud) moet ik van te voren Fluimicil nemen, LOL!
![]()
Morgen krijg ik de uitslag, scan is pas om 16.30.
Vies man! En ik moet 2 tabletten oplossen in een liter water!quote:
En wat denken we dan van voetballersquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, krijg je ervan als je een jaartje nauw met artsen samenwerkt.Diep respect, maar zóveel geld is denk ik geen realistische afspiegeling van hun werk...
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
ff terugkomen op een post uit het vorige topic:
[..]
En wat denken we dan van voetballers
als je daartoe was opgeleid, dan had je nu waarschijnlijk zonder werk gezeten. Al die bio- en ecologen komen allemaal bij ons op het lab terecht, omdat er geen werk voor ze is, tenzij ze zich om laten scholen tot leraar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:21 schreef Isabeau het volgende:
En oh ja, ik denk dat ik achteraf liever mariene bioloog was geworden.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:23 schreef Vork het volgende:
als je daartoe was opgeleid, dan had je nu waarschijnlijk zonder werk gezeten. Al die bio- en ecologen komen allemaal bij ons op het lab terecht, omdat er geen werk voor ze is, tenzij ze zich om laten scholen tot leraar.
Jammer, Isabeau Cousteau klinkt wel mooi.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet hetDaarom koos ik die richting ook niet.
Goed dat ze verder zoeken! Sterktequote:Op dinsdag 8 november 2011 12:57 schreef krakkemieke het volgende:
Daar ben ik weer even. Op de echo was niks te zien en in de paar dingen van het bloed die ze onderzocht hebben, een beetje ontsteking. Maar dat zou nog van mijn dikke darm kunnen komen.
Vanmiddag krijg ik een CT-scan. Om mijn nier te beschermen (ik moet nog wennen aan dat enkelvoud) moet ik van te voren Fluimicil nemen, LOL!
![]()
Morgen krijg ik de uitslag, scan is pas om 16.30.
Dat moet wel, ik zat als een verlept bloemetje in de wachtkamer en ik heb zelfs geen grapjes gemaakt.quote:
Best handig om zo af en toe je niet beter voor te doen dan je bent hequote:Op dinsdag 8 november 2011 13:34 schreef krakkemieke het volgende:
Dat moet wel, ik zat als een verlept bloemetje in de wachtkamer en ik heb zelfs geen grapjes gemaakt.
Het vergt wel oefening.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Best handig om zo af en toe je niet beter voor te doen dan je bent he
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga de hulp voor morgen afbellen, ik weet heel niet wat er gaat gebeuren.
Nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:39 schreef krakkemieke het volgende:
Ben je ook verstopt van de morfine?
quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:36 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)atientendossier.html
Nou
Had ik toch mooi een half jaar een extra grote computermonitor gehad in voorbereiding daarop
Het zou een experiment van mij kunnen zijnquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:47 schreef Vork het volgende:
Zou het lekker zijn, stoofpeertjes stoven met blue curaçao?
Dat zou logisch zijn (gebeurd ook binnen de meeste bedrijven) maar de overheid en ICT hequote:Op dinsdag 8 november 2011 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Dat is wel raar, Bluezz. Bij ons zijn er diverse gradaties van toegang en als je bijv verpleegkundige op de cardiologie bent dan kan je alleen de gegevens zien van de cardiologiepatiënten die op dat moment op jouw afdeling liggen etc.
Ik heb het wel eens gezien ergens. Ze worden iig blauw.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zou een experiment van mij kunnen zijnWhy not!
Ja ik vergeet erbij te vertellen dat het in de trainomgeving was. De zogenaamde Les server.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Dat is wel raar, Bluezz. Bij ons zijn er diverse gradaties van toegang en als je bijv verpleegkundige op de cardiologie bent dan kan je alleen de gegevens zien van de cardiologiepatiënten die op dat moment op jouw afdeling liggen etc.
Half 2 ;-)quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:36 schreef golfer het volgende:
Hoe laat had je vandaag je gesprek, FFT?
Op de een of andere manier krijgen ze dat niet voor elkaar neequote:Op dinsdag 8 november 2011 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat zou logisch zijn (gebeurd ook binnen de meeste bedrijven) maar de overheid en ICT he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |