Ooit op m'n site gezet, dit hieronder; voor zo'n 80 % compilaties, gok ik. Ik zal die afbeelding even terug online brengen. Beetje gedateerd, inmiddels zijn het er vééél meer dan op deze foto's (overigens zijn ook de gebrande gefotografeerd, dat zijn die met die smalle ruggetjes rechtsboven, da's het grootste gedeelte daarvan, al zijn ze in z'n totaliteit sterk in de minderheid), en is er aardig wat in kratten terechtgekomen die ook nog ergens in het berghok op de linker foto staan. Eigenlijk nog wat meer zooi dus dan hier. Tevens staat er elders in het hok ook nog een stapel kratten vol dvd's, hier ook niet zichtbaar...
Nee, geen strakke kastjes (het wiebelt gewoon als je die bovenste cd's aanraakt...). Ik had die kast al, vond hem te lelijk voor in het zicht en te handig om weg te doen, en dit was de beste manier om hem te recyclen.
Ik zei een tijdje geleden al iets in de trant van 'het hok waar de meeste van mijn cd's in liggen ziet er van een afstandje uit als wijlen House Of Sounds in het klein'.
Overigens staan ze wél strak op serie en op nummer gesorteerd, al zie je het er - afgezien van het gebrande gedeelte - niet zo aan af.
Mocht iemand zich afvragen wat die handdoek daar doet: het is een nogal goedkoop rek met nogal scherpe randjes, hij staat heel dicht bij de deur, én het is er nogal krap. Ik heb geen zin me eraan te snijden. Gewoonlijk is het helemaal over de zijkant heen gedrapeerd.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2011 06:35:56 ]