De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditquote:Op maandag 7 november 2011 22:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Lekker in de vrachtwagen de mooiboy uithangen
Heb ik niet.quote:
alles loopt eropquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 22:33 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Details tot nu toe.
Hoofddoek, 1.60, normale gewicht (bron: MK), aandacht te kort, geen oorbellen (dus geen klasse als meid sorry)
Dit is maar een conclusie.
Dus niet waar, is een verbeelding.
Het kan altijd nog veranderen askim
Broer, dit vind ik niet zo gepast. Moet ik je soms weer opsluiten in de kast?quote:Op maandag 7 november 2011 22:34 schreef Dalando het volgende:
aah dientje ah arme gossieeeeee moet cobannie je weer helpeeeeen???
Altijd matties 4 lifequote:Op maandag 7 november 2011 22:34 schreef Dalando het volgende:
aah dientje ah arme gossieeeeee moet cobannie je weer helpeeeeen???
ik had het ook over alles niet over jouquote:
Ja, of Grolsch.quote:Op maandag 7 november 2011 22:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Morgen maar eens een nieuw kratje Hertog Jan halen.
Ja, maar als ik dan opgesloten zit in je kledingkast kan ik al je schoenen weer uit elkaar trekken en alles kapot makenquote:Op maandag 7 november 2011 22:35 schreef coban het volgende:
[..]
Broer, dit vind ik niet zo gepast. Moet ik je soms weer opsluiten in de kast?
quote:Op maandag 7 november 2011 22:33 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Details tot nu toe.
Hoofddoek, 1.60, normale gewicht (bron: MK), aandacht te kort, geen oorbellen (dus geen klasse als meid sorry)
Dit is maar een conclusie.
Dus niet waar, is een verbeelding.
Het kan altijd nog veranderen askim
NEE NIET VERANDERENquote:Op maandag 7 november 2011 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon van maken: "GGMM is een eindbaas", slaat tenminste nog ergens op.
Jij bent niet een van de 3 matties 4 life.quote:
Wat?quote:Op maandag 7 november 2011 22:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jij bent niet een van de 3 matties 4 life.
Of "LompeHork is een eindvaas"quote:Op maandag 7 november 2011 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon van maken: "GGMM is een eindbaas", slaat tenminste nog ergens op.
Op maandag 7 november 2011 22:35 schreef JellyBeanz het volgende:
Nee, gewoon totaal niet.quote:
Ja, is wel weer eens wat anders, jij als TS.quote:Op maandag 7 november 2011 22:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
De leuke TS compenseert het
Oneens met deze stelling.quote:Op maandag 7 november 2011 22:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als het even duur is sowieso HJ
Wat is dezen?quote:Op maandag 7 november 2011 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, is wel weer eens wat anders, jij als TS.
Ja maar dat is jullie clickquote:Op maandag 7 november 2011 22:38 schreef Dalando het volgende:
Spaghettivreter
Ragboer
Dimens
Dat zijn dé 3.
JE LIEGTquote:Op maandag 7 november 2011 22:37 schreef coban het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 7 november 2011 22:35 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik doe ook niet aan make-up.
Ga je janken nu?
Waarom mogen wij dat niet grappig vinden? Waarom sluit je ons als blanken uit?quote:Op maandag 7 november 2011 22:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
COBAN JELLYBEANZ HAHAHA IK HEB KAPOTGRAPPIG IETS
Zo'n gast vertelde me net ik ging naar Turkse winkel, stond er zo op bordje: wegens slachtofferfeest gesloten
haahahaha slachtofferfeest XDX!!!
quote:Op maandag 7 november 2011 22:38 schreef Dalando het volgende:
Spaghettivreter
Ragboer
Dimens
Dat zijn dé 3.
NEEEE niet doen nee neequote:Op maandag 7 november 2011 22:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dan opgesloten zit in je kledingkast kan ik al je schoenen weer uit elkaar trekken en alles kapot maken
omdat geheime allochtonengroepquote:Op maandag 7 november 2011 22:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom mogen wij dat niet grappig vinden? Waarom sluit je ons als blanken uit?
Shit, nu ben ik jaloers.quote:Op maandag 7 november 2011 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die nu niet een warme kop chocomelk aan het drinken zijn.
Ik drink een shake, dat is nog bazerquote:Op maandag 7 november 2011 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Abla maar die man heeft gelijk.quote:Op maandag 7 november 2011 22:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
COBAN JELLYBEANZ HAHAHA IK HEB KAPOTGRAPPIG IETS
Zo'n gast vertelde me net ik ging naar Turkse winkel, stond er zo op bordje: wegens slachtofferfeest gesloten
haahahaha slachtofferfeest XDX!!!
quote:Op maandag 7 november 2011 22:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
omdat geheime allochtonengroep
quote:
Ik heb koffie,quote:Op maandag 7 november 2011 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Ik doe helemaal niksquote:Op maandag 7 november 2011 22:39 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
JE LIEGT
Je doet zeker wel ama niet teveel yani alleen mascara.
Ama als ik eerlijk mag zijn.
Naturel is het mooist.
Afferim kizim !
WAllahi seni cok ve cok sevdim yaw![]()
Ik voelde me nogal pointless, vandaar.quote:Op maandag 7 november 2011 22:39 schreef GGMM het volgende:
Ik moet wel wennen aan BBQ z'n nieuwe UI.
Dan moet je me maar niet opsluiten. En als je me niet oplet, heb ik altijd nog...quote:
Nee komt nog wel askim.quote:Op maandag 7 november 2011 22:40 schreef coban het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks
Ja ik ook van jou nu moet ik zeker trouwen?
Challenge denied.quote:Op maandag 7 november 2011 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb koffie,
Zullen we de temperatuur opmeten en degene die de hoogste temperatuur heeft wint ok?
Jij eerst
Jij hebt gewoon geen sarcasme-sensorenquote:Op maandag 7 november 2011 22:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
MK heeft al 200 topics geopend in deze reeks
Sarcasme werkt niet man
Wat doet die punt dan? Doe dat meisje met die worst terug!quote:Op maandag 7 november 2011 22:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik voelde me nogal pointless, vandaar.
Ah, er zit wel een mooi verhaal achter.quote:Op maandag 7 november 2011 22:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik voelde me nogal pointless, vandaar.
Komop, je moet je niet zo schamen. Jij bent toch veel bazer dus ik moet de verlegen zijn in de groepquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen sarcasme-sensoren
Serieus?quote:Op maandag 7 november 2011 22:41 schreef coban het volgende:
HAHAHAHAHAHAH MKKKKKKKKKKK OMGGGGG HHAHAHAHHAHAHA IK GA FDOOODD UAHAHAHHAH
SLACctofferfeest
je vergeet de nohomoquote:Op maandag 7 november 2011 22:41 schreef Dalando het volgende:
[..]
Komop, je moet je niet zo schamen. Jij bent toch veel bazer dus ik moet de verlegen zijn in de groep
Dat is niet nodig, wij alle 4 hebben soberzo allemaal spange chickies jwtquote:
Ja, maar ik had het idee dat mensen mij zagen als een oversekste puber, daar wou ik een punt achter zetten.quote:Op maandag 7 november 2011 22:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat doet die punt dan? Doe dat meisje met die worst terug!
Ik ben ws blanker dan dat jij bentquote:Op maandag 7 november 2011 22:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom mogen wij dat niet grappig vinden? Waarom sluit je ons als blanken uit?
quote:Op maandag 7 november 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sarcasme, wat is dat?quote:Op maandag 7 november 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wil je me bellen rond 23:00quote:
Oke post je nummer hier maar evenquote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wil je me bellen rond 23:00
Want voorthuis bij me staat een groepje chillers en om 23:00 ga ik langs lopen en dan moet je even bellen ok?
quote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hAHAH ik zag je ondertitel en ik moest lachen
ik heb de domste humor ooit
Oke geef maar 06 nummer alles adres alles. jwz. ..quote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wil je me bellen rond 23:00
Want voorthuis bij me staat een groepje chillers en om 23:00 ga ik langs lopen en dan moet je even bellen ok?
Is er cake?quote:Op maandag 7 november 2011 22:43 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar je mag wel op mijn begrafenis komen.
Mijn neus zuigt snoepquote:Op maandag 7 november 2011 22:43 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
[..]
Oke geef maar 06 nummer alles adres alles. jwz. ..
no homo.
Denk het wel.quote:
Naar de keuken gaan en wat voor mij te eten makenquote:Op maandag 7 november 2011 22:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik wilde wat doen maar vergeten wat?
Ja maar dan gaat iedereen mij lastig vallen en met enge stemmen stalken of helemaal zwijgen als ik vraag van wie ben je enzoquote:Op maandag 7 november 2011 22:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oke post je nummer hier maar even
Baklavaquote:Op maandag 7 november 2011 22:44 schreef coban het volgende:
[..]
Sorry, baklava. Wel een turkse cultuur he.
Dan ga ik sowieso naar die van jou.quote:Op maandag 7 november 2011 22:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zorg dat er frikandellen op mijn begrafenis zijn
Beetje cultuur opsnuiven kan geen kwaad.quote:Op maandag 7 november 2011 22:44 schreef coban het volgende:
[..]
Sorry, baklava. Wel een turkse cultuur he.
quote:Op maandag 7 november 2011 22:44 schreef coban het volgende:
[..]
Denk het wel.
Zo'n nederlandse vrouw zei:
OHHHHHH jij bent dus zo'n ehmmm zo'n bekeerde nederlander?
Ik:__________
Ghallo.quote:Op maandag 7 november 2011 22:45 schreef Dalando het volgende:
TEEEEEEEWEEEEEEEEEEEEEPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Op mijn begrafenis komen bier en bitterballen sowiesoquote:Op maandag 7 november 2011 22:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik zorg dat er kauwgom en cola light op mijn begrafenis is
ter nagedachtenis aan mij
Wel.quote:Op maandag 7 november 2011 22:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Nee, echt niet. Je kunt niet blanker dan mij zijn.
quote:Op maandag 7 november 2011 22:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Op mijn begrafenis komen bier en bitterballen sowieso
detailsquote:Op maandag 7 november 2011 22:46 schreef JellyBeanz het volgende:
Kan je doodgaan van je eigen scheet ?![]()
Ik begin namelijk langzaam te stikken
Mijn kaakquote:Op maandag 7 november 2011 22:45 schreef coban het volgende:
Mensen die niet weten dat ik sterker ben dan dientje
Tfoe maar ik hollander icke niet turk ja jij rasiest.!quote:Op maandag 7 november 2011 22:46 schreef coban het volgende:
[..]
Jij bent niet uitgenodigd. Ik haat turken.
Want meer vrienden heb je niet?quote:Op maandag 7 november 2011 22:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Op mijn begrafenis komen bier en bitterballen sowieso
ik heb yoghurtquote:Op maandag 7 november 2011 22:47 schreef coban het volgende:
Mensen die niet voor mk jelly en mij speciaal halal dingen hebben
qftquote:Op maandag 7 november 2011 22:47 schreef coban het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2011 22:47 schreef coban het volgende:
Oh ik help wel even je minder verlegen te makenquote:Op maandag 7 november 2011 22:47 schreef TWP het volgende:
[..]
Heeee SV.
Word beetje verlegen jongens.
Volgens mijn mama ben ik lijkwit, en lijken zijn wit.quote:Op maandag 7 november 2011 22:46 schreef coban het volgende:
[..]
Wel.
Volgens mijn mama ben ik een spook. En spoken zijn wit.
Magwelhoorhihihhihquote:Op maandag 7 november 2011 22:48 schreef Drommeldaris het volgende:
TWP, sorry ik moest ook even mee doen
Een achterlijke kutkloon baggeraar mongool die alles verziekt persoon.quote:
Schut mijn hantquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 22:49 schreef coban het volgende:
[..]
OMG SNEL KIJKEN KIJKEN STRAKS HEEFT HIJ PICS
Hmmm dit wordt lastig jongentje.quote:Op maandag 7 november 2011 22:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Volgens mijn mama ben ik lijkwit, en lijken zijn wit.
Van jou ben ik niet anders gewend hoor.quote:Op maandag 7 november 2011 22:48 schreef coban het volgende:
[..]
Oh ik help wel even je minder verlegen te maken
TWP![]()
Kloon? ehe?quote:Op maandag 7 november 2011 22:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
Een achterlijke kutkloon baggeraar mongool die alles verziekt persoon.
quote:Op maandag 7 november 2011 22:49 schreef JellyBeanz het volgende:
IK HEB 1x HAM GEGETEN HE
WAS KOALO LEKKER.
MAAR IK WIST NIET DUS IK DACHT HE KLOPT NIET KAAS CROISSANT KAN NOOIT ZO LEKKER ZIJN!
WAS HET HAM-KAAS CROSSAINT
IK HEB GELIJK OVERGEGEVEN EN DAARNA GING IK THUIS MIJN MOND SCHOONMAKEN MET ZZEEP EN GELIJK BIDDEN
ENGE ERVARING BRRR
Ja klopt wel moet nog doesjenquote:Op maandag 7 november 2011 22:49 schreef TWP het volgende:
[..]
Van jou ben ik niet anders gewend hoor.
coban ah bah vieze meisje
Je gedraagt je er naar. Dat vind ik genoeg om je zo te noemen.quote:
gGRGR TONGquote:Op maandag 7 november 2011 22:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je gedraagt je er naar. Dat vind ik genoeg om je zo te noemen.
Vanaf nu bepaal ik aan wie jij kusjes geeftquote:
neem een codequote:
Maarquote:Op maandag 7 november 2011 22:51 schreef coban het volgende:
[..]
Vanaf nu bepaal ik aan wie jij kusjes geeft
Ik wil geen gemaar horen
gemaarquote:
Yoquote:Op maandag 7 november 2011 22:53 schreef JellyBeanz het volgende:
Nou ik ga slapen!
Slaap lekker iedereen.
Iyi geceler![]()
Het is nog geen 11 uurquote:Op maandag 7 november 2011 22:53 schreef JellyBeanz het volgende:
Nou ik ga slapen!
Slaap lekker iedereen.
Iyi geceler![]()
Kedoeeei.quote:Op maandag 7 november 2011 22:53 schreef JellyBeanz het volgende:
Nou ik ga slapen!
Slaap lekker iedereen.
Iyi geceler![]()
Ablasi koetsjiekoeeeeeeeee klein broertje van mij ablasi yerimmmmm koetsiekoeeequote:Op maandag 7 november 2011 22:53 schreef JellyBeanz het volgende:
Nou ik ga slapen!
Slaap lekker iedereen.
Iyi geceler![]()
quote:Op maandag 7 november 2011 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga jullie vanaf 00:00 voor een weekje verlaten denk ik, ik hang hier teveel rond. Slecht voor m'n gezondheid.
Met hier, bedoel ik UDOWU.
Nee.quote:Op maandag 7 november 2011 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga jullie vanaf 00:00 voor een weekje verlaten denk ik, ik hang hier teveel rond. Slecht voor m'n gezondheid.
Ik moet half 7 op en ik heb heledag gewerkt en daarna nog mijn familie bezocht in verband met Offerfeest.quote:
Duik notepad++ in.quote:Op maandag 7 november 2011 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
Dan neem ik de rest.quote:
Kom je dan weer naar ABO?quote:Op maandag 7 november 2011 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! BBQ terug naar ABO front!quote:Op maandag 7 november 2011 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom je dan weer naar ABO?
Kan me dit gevoel trouwens goed voorstellen.
Ik moet bijna huilen nu. Ik heb hiervoor zelfs mijn PI veranderd kijkquote:Op maandag 7 november 2011 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 november 2011 22:56 schreef Dientje12 het volgende:
Hebben jullie ook weleens deze faal een keer gehad?Ja elke dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Ik heb er ook weinig problemen mee hoor. Neem aan dat Worst er niet anders mee om gaat.quote:Op maandag 7 november 2011 22:56 schreef JellyBeanz het volgende:
BBQ en UDOWU niet komen?
Geloven jullie dit echt
quote:Op maandag 7 november 2011 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet daar wel weer eens posten ja.quote:
Irritant is dat he!quote:
ik moet zo hard lachen nuquote:Op maandag 7 november 2011 22:57 schreef TWP het volgende:
deze emoties snijden door mijn lijf en ziel zo jammer dat je weg gaat baby don't hurt me don't hurt me no more
halloquote:Op maandag 7 november 2011 22:57 schreef Ezechielk het volgende:
îk_vöèl_me_ëëñzâam_en_álléên_väñdaãg_wïl_iêmånd_mêt_mè_pratêñ?
Sowieso Youtube comments.quote:Op maandag 7 november 2011 22:57 schreef Ezechielk het volgende:
îk_vöèl_me_ëëñzâam_en_álléên_väñdaãg_wïl_iêmånd_mêt_mè_pratêñ?
Sukkel ik ben toch geen jongetjequote:Op maandag 7 november 2011 22:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Irritant is dat he!
Ik loop gewoon dan door op straat en zeg dat het heeft geregend als mensen vragen van hoe en wat
asking for thumbs up suckquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 22:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
26 people don't have a penis
Ik sport niet, heb ik wel gedaan, en ik doe heel af en toe nog wel aan hardlopen. Maar ik ben te lui om dat actief bij te houden. Verder is programmeren mijn grootste hobby, sorry, kan er niet meer van maken.quote:
quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 22:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik moet morgen om 6:30 al werken
Normaal slaap ik dan nog minstens 6 uur _
Jij bent een uitzondering. Een lichtje in de duisternis hier.quote:Op maandag 7 november 2011 22:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik moet bijna huilen nu. Ik heb hiervoor zelfs mijn PI veranderd kijk
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<,
Nee, het is:quote:
Ik geloof je niet, je gaat me vast niet missen.quote:Op maandag 7 november 2011 22:57 schreef coban het volgende:
Ik ga speciaal Abo nemen zodat ik bbq kan stalken in ABO
Dus eigenlijk de dingen waar je op wil afkicken zijn de dingen die je veel doet.quote:Op maandag 7 november 2011 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik sport niet, heb ik wel gedaan, en ik doe heel af en toe nog wel aan hardlopen. Maar ik ben te lui om dat actief bij te houden. Verder is programmeren mijn grootste hobby, sorry, kan er niet meer van maken.
Ja weet ikquote:Op maandag 7 november 2011 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent een uitzondering. Een lichtje in de duisternis hier.
Ruilen?quote:Op maandag 7 november 2011 23:01 schreef coban het volgende:
Ik moet morgen 6.00 uur opstaan
FMLLLLLLLLLLLL
Nee idd donder maar opquote:Op maandag 7 november 2011 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, je gaat me vast niet missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Jup, it's a hard knock life, for me.quote:Op maandag 7 november 2011 23:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dus eigenlijk de dingen waar je op wil afkicken zijn de dingen die je veel doet.?
Doe dan [cobanmode], "FML FML FML FML"quote:Op maandag 7 november 2011 23:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup, it's a hard knock life, for me.
quote:Op maandag 7 november 2011 23:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, het is:
The dislikebar is just like Justin Bieber's penis. Tiny, and it shouldn't be there.
quote:Op maandag 7 november 2011 23:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
SHUT UP AND ENJOY THE MUSIC!
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Trustenquote:Op maandag 7 november 2011 23:02 schreef TWP het volgende:
Het is weer mooi geweest voor vandaag.
Oogjes dicht en snaveltje toe.
quote:Op maandag 7 november 2011 23:01 schreef coban het volgende:
[..]
Nee idd donder maar opShit, je hebt me door. Daarom kondig ik het ook al een uur van te voren aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe ik al in real life, vrienden van me vragen zich echt af wie coban is nu.quote:Op maandag 7 november 2011 23:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
Doe dan [cobanmode], "FML FML FML FML"
En terecht.quote:Op maandag 7 november 2011 23:04 schreef Haifisch het volgende:
Je hebt geen toegang (meer) tot het Private Messaging systeem
Mensen die haten op Bieberquote:Op maandag 7 november 2011 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Onder elke fucking muziek video reacties over Bieber. Jezus, geniet van de muziek en houd op over Justin Bieber.![]()
Ik lach hardop om die reactie gewoon nuquote:
Serieussssss?quote:Op maandag 7 november 2011 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doe ik al in real life, vrienden van me vragen zich echt af wie coban is nu.
quote:Op maandag 7 november 2011 23:05 schreef coban het volgende:
[..]
Serieussssss?
Heb jij vrienden serieeeeeus?
quote:Op maandag 7 november 2011 23:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik lach hardop om die reactie gewoon nuIk zie het ook echt al, zo'n truttig cobanachtig meisje zo van
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2011 23:07 schreef coban het volgende:
Bij mij pasten
smiley het best.
En bij jullie?
Bij mij pasten
smiley het best.
En bij jullie?

Bij mij pasten
smiley het best.
En bij jullie?
omg CVX en MCD hebben hun dividend alweer verhoogd en nog steeds goede fundamentals na 50 jaar.quote:Op maandag 7 november 2011 23:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
omg aapje zie goud omhoog schieten! echt he ik ben al weer bijna uit mijn verlies
Wie is nonkyyyquote:Op maandag 7 november 2011 23:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Nonkyyy rechts, nee geen spelfout)
dat gaat kapot ik zeg je !quote:Op maandag 7 november 2011 23:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
omg CVX en MCD hebben hun dividend alweer verhoogd en nog steeds goede fundamentals na 50 jaar.
-d, -t en andere spel- en/of grammaticale fouten voorbehouden.quote:Op maandag 7 november 2011 23:09 schreef Dalando het volgende:
Wat was mijn signature nou ook alweer.
quote:Op maandag 7 november 2011 23:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
deze is ook wel logisch bij mij:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dankje.quote:Op maandag 7 november 2011 23:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
-d, -t en andere spel- en/of grammaticale fouten voorbehouden.
Developer udowu.nl | udowu chrome app | Dalando's schoenenwinkel | htmlshooter
ONZ!Famous. Hardstyle addict. Soldaat knatsemeluts
Graag gedaan.
Monkyyy's alterego welke geen sex wil, monkyyy is 2 personen. Ben ik niet bij haar dan is ze Nonkyyy, ben ik wel bij haar dan is ze Monkyyyquote:
Mknkomt goeeeedquote:Op maandag 7 november 2011 23:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb kriebels in mijn buik alsof ik verliefd ben maar het is dat stom mondeling
quote:
volgens mij begrijp je niet wat ik bedoelde en / of doe je expres je funzige gedachtes erop projecteren. smeerlapje!quote:
O godquote:Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Monkyyy's alterego welke geen sex wil, monkyyy is 2 personen. Ben ik niet bij haar dan is ze Nonkyyy, ben ik wel bij haar dan is ze Monkyyy
HAHAHAHAHAH coban heldquote:Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef coban het volgende:
[..]
Mknkomt goeeeed
Gewoon zeggen a taaaabomyemek a zemmel kahba a meskien geef me je floes nu ah meskiena
Dan krijg je 10
Ook een nachtje occupyen dan maar?quote:Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, dit keer is het anders! Dit keer gaat het systeem kapot!
Gwn veel waard tog viespeukquote:Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
volgens mij begrijp je niet wat ik bedoelde en / of doe je expres je funzige gedachtes erop projecteren. smeerlapje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |