Dankjewel papaquote:Op maandag 7 november 2011 22:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Dochter, de bananenshake is klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
quote:Op maandag 7 november 2011 22:22 schreef Schenkstroop het volgende:
haha ik googled op lelijke Turk:Mooie oorbellen, ik ga die ook nemen dat past bij mijn hossel imagoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 november 2011 22:22 schreef Schenkstroop het volgende:
haha ik googled op lelijke Turk:Godverdomme coban !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK ZEI NOG GEEN FOTO VAN JEZELF NEMEN![]()
Als jij thee maakt want volgens mijn mama smaakt mijn thee naar vergif.quote:Op maandag 7 november 2011 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Morgenavond, 19:30, onder het genot van een vers kopje thee.
hihihquote:Op maandag 7 november 2011 22:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moest ik stiekem ook aan denken, maar niet doorvertellen, ik ben nu in opperste serieusheid.
Is goed, ik maak wel groene thee als je het niet erg vindt. Op aanraden van een goede vriendin van mij.quote:Op maandag 7 november 2011 22:23 schreef coban het volgende:
[..]
Als jij thee maakt want volgens mijn mama smaakt mijn thee naar vergif.
Earl greyquote:Op maandag 7 november 2011 22:25 schreef Dientje12 het volgende:
Ik had keer thee op school gekregen we hadden zo'n klasse gesprek kregen we thee.
Ik had nog nooit thee gedronken dus ik uit beleefdheid drinken en serieus die thee smaakte naar gras
THEE IS FKIN LEKKER WAT ZEG JIJquote:Op maandag 7 november 2011 22:25 schreef Dientje12 het volgende:
Ik had keer thee op school gekregen we hadden zo'n klasse gesprek kregen we thee.
Ik had nog nooit thee gedronken dus ik uit beleefdheid drinken en serieus die thee smaakte naar gras
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |