De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellig.quote:
Weet je wel niet hoe focking druk het fietsenhok 's ochtends is?quote:Op maandag 7 november 2011 21:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
'S ochtends in het fietsenhok niet, been there, done that.
Gewoon knuffelig doen, valt niet op.quote:Op maandag 7 november 2011 21:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gezellig.
[..]
Weet je wel niet hoe focking druk het fietsenhok 's ochtends is?
quote:Op maandag 7 november 2011 21:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon knuffelig doen, valt niet op.
My ass's still fat woop woop they still looking for meee what we had was like jay and beyonceeequote:
OEH OEH IKquote:Op maandag 7 november 2011 21:38 schreef Dientje12 het volgende:
Wie wil heroine spuiten met mijn gebruikte naalden?
Ik heb ze heeeeeeel goed schoongemaakt hoor
Steek maar in mijn anus.quote:Op maandag 7 november 2011 21:38 schreef Dientje12 het volgende:
Hahaha ja zie je het al voor jequote:
MAG IKquote:Op maandag 7 november 2011 21:38 schreef Dientje12 het volgende:
Ik weet het niet, het is een songtekst die coban zomaar uit haar hoofd wist, omdat ze hem had gehoord op tv. Maar liefde is altijd welkomquote:Op maandag 7 november 2011 21:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
wat moet ik je geven BBQ ?
quote:Op maandag 7 november 2011 21:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het is een songtekst die coban zomaar uit haar hoofd wist, omdat ze hem had gehoord op tv. Maar liefde is altijd welkom
Jij was toch zogenaamd heilig.quote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef coban het volgende:
Ik wil met jullie jonko roken.
Wie kan morgen?
Ja ja.quote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef coban het volgende:
DIE SMILEY HOOR NIET BIJ WANT GING PER ONGELUK
Ja.quote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef Nectar het volgende:
Zou ik een hersenschudding hebben? kreeg vandaag een bal tegen me kop aan KEIHARDDDDD met LO, en sindsdien ben ik duizelig.
Ik las nudequote:Op maandag 7 november 2011 21:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik ga weer fringe kijkenben mude
Als ik jou was zou ik morgen even naar de dokter gaan.quote:
http://www.ebaumsworld.com/video/watch/81982593/?lt=emquote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef Nectar het volgende:
Zou ik een hersenschudding hebben? kreeg vandaag een bal tegen me kop aan KEIHARDDDDD met LO, en sindsdien ben ik duizelig.
Nee, ik ben serieus man.quote:Op maandag 7 november 2011 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon keihard aan het trollen hè, ik heb je wel door.
zeurpiet.quote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef Zweetteef het volgende:
ik moet morgen om 8.30 op skool zijn!!
Waarin?quote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hou maar op, niemand trapt hier in.
haha normaliter ging hij dan altijd dm-en maar daar heeft hij ook een ban wat zieligquote:
dat is wel heel vroeg!!!quote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
zeurpiet.
Ik moet elke dag 7:30 op werk verschijnen.
Post dat maar in je dagboek.quote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef Zweetteef het volgende:
ik moet morgen om 8.30 op skool zijn!!
Wel lekker rustig zo.quote:Op maandag 7 november 2011 21:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hem al een tijdje niet heb zien posten....
Tja ik sta om half 7 op, maak een boterhammetjes en ga 7 uur uit huis en ben in half uur in pernisquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 21:48 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Tja ik sta om half 7 op, maak een boterhammetjes en ga 7 uur uit huis en ben in half uur in pernis
[ afbeelding ]
Haha pernis kom ik vaak langs elke dag welquote:Op maandag 7 november 2011 21:48 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Tja ik sta om half 7 op, maak een boterhammetjes en ga 7 uur uit huis en ben in half uur in pernis
[ afbeelding ]
Penis, een van de lelijkste stukken Nederland.quote:Op maandag 7 november 2011 21:48 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee je liegt!quote:Op maandag 7 november 2011 21:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha pernis kom ik vaak langs elke dag wel
Nee, in tegenstelling tot jou zien ze mij niet graag weggaan, ik wil ze gewoon niet teleurstellen.quote:
Beter je tong dan je oren.quote:Op maandag 7 november 2011 21:49 schreef coban het volgende:
IEWL MANDARIJN SMAAKT VIES NU IS MIJN TONG VERKRACHT
Naja langs de snelweg enzo maar metro pernis is zeker bij pernis-dorp ofniet?quote:Op maandag 7 november 2011 21:49 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Nee je liegt!
Metrostation Pernis zelfs?![]()
Ik ben daar elke dag om 7:20 ongeveer.
FOK! meet?
Klopt kut dorpquote:Op maandag 7 november 2011 21:49 schreef TWP het volgende:
[..]
Penis, een van de lelijkste stukken Nederland.
Aandachtshoerquote:Op maandag 7 november 2011 21:49 schreef coban het volgende:
IEWL MANDARIJN SMAAKT VIES NU IS MIJN TONG VERKRACHT
Kloptquote:Op maandag 7 november 2011 21:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Naja langs de snelweg enzo maar metro pernis is zeker bij pernis-dorp ofniet?
Matties voor die leventje toch?quote:Op maandag 7 november 2011 21:48 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben genomineerd door Coban?![]()
Zie ik nu pas, liefde alles!
Delta terminal?quote:Op maandag 7 november 2011 21:51 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Klopt
Ik moet altijd richting de delta terminal fietsen
Makkelijkste weg met de fiets
Ja zelf noemen ze het Delta terminal, maar officieel op papier heet het inderdaad ECT.quote:Op maandag 7 november 2011 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Delta terminal?
Bedoel je niet ECT-home?
Nee die vlakbij pernis is ECT-Home en Delta terminal zit op de maasvlakte die heet ECT-Delta ik kom daar wekelijks allebei hahaquote:Op maandag 7 november 2011 21:52 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ja zelf noemen ze het Delta terminal, maar officieel op papier heet het inderdaad ECT.
Allebei is containers..quote:Op maandag 7 november 2011 21:53 schreef JellyBeanz het volgende:
Delta = containers.
ECT = proces van de documenten
Wacht dus huhquote:Op maandag 7 november 2011 21:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee die vlakbij pernis is ECT-Home en Delta terminal zit op de maasvlakte die heet ECT-Delta ik kom daar wekelijks allebei haha
Ja maasvlakte ECT- Deltaquote:Op maandag 7 november 2011 21:54 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Wacht dus huh
Ben nu door de war.
Ik weet niet meer.
Tenminste ik ben vaak in de Delta.
ECT doe ik via pc, dus niet fysiek zelf.
Ja maar je begrijpt wel wat ik bedoel
Ja ik werk tog met 20 en40 feet containers alleen (zeevracht) dus daarom niet vaak op Home zelf.quote:Op maandag 7 november 2011 21:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Allebei is containers..
Alleen bij de Delta kunnen die hele grote containerschepen liggen, en die kunnen niet bij de home komen, ofterwijl zijn te groot
Oke nu weet ik het weerquote:Op maandag 7 november 2011 21:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja maasvlakte ECT- Delta
En die in de waalhaven ECT-Home
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 7 november 2011 21:55 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ja ik werk tog met 20 en40 feet containers alleen (zeevracht) dus daarom niet vaak op Home zelf.
Altijd wel Delta.
Containers ophalen en wegbrengen.
HAhaha ik moest lachen die grapquote:Op maandag 7 november 2011 21:56 schreef coban het volgende:
Waarom rent jelly achter een vuilniswagen aan?
ZIJN HUIS RIJDT WEG HIHAHAHAH 1!1!1
Allebei hebben ze ook douane posten, maar heb daar gellukig nooit iets mee te maken.quote:Op maandag 7 november 2011 21:56 schreef JellyBeanz het volgende:
Maar in ieder geval valt onder de zelfde douane gevalletje tog
Ja vroeger wel (2 maanden geleden ofzo)quote:Op maandag 7 november 2011 21:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je?
Werk je op die terminals??
Dan kan je mij welleens gezien hebben
Niet echt, beetje jammer wel.quote:Op maandag 7 november 2011 21:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wordt de site eigenlijk nog wel gebruikt?
Ok dan vet, want ik doe eten enzo leveren aan die zeeschepen hahaquote:Op maandag 7 november 2011 21:57 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ja vroeger wel (2 maanden geleden ofzo)
Maar nu ben ik heel vaak op kantoor (1 dag in de loods).
Ik ben nu op afdeling Import en Export neer getiefd.
quote:Op maandag 7 november 2011 21:56 schreef coban het volgende:
Waarom rent jelly achter een vuilniswagen aan?
ZIJN HUIS RIJDT WEG HIHAHAHAH 1!1!1
Hoe heet je bedrijfje danquote:Op maandag 7 november 2011 21:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ok dan vet, want ik doe eten enzo leveren aan die zeeschepen haha
Ik ga bedrijf niet zo noemenquote:Op maandag 7 november 2011 21:59 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Hoe heet je bedrijfje dan
Bestel ik dan expres iets te eten (wat voor eten hebben jullie trouwens)
Slaaplekker kleinequote:Op maandag 7 november 2011 22:02 schreef Rezania het volgende:
Oké, ik ga slapen, welterusten iedereen.
Waarom dat?quote:Op maandag 7 november 2011 22:02 schreef coban het volgende:
Ik wil graag werken, maar dan bij internationaal bedrijf ofzo.
Yo trustenquote:Op maandag 7 november 2011 22:02 schreef Rezania het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2011 22:02 schreef coban het volgende:
[..]
BBQ is mijn lekkere haram vriendje
Problems?
Tot zo man.quote:Op maandag 7 november 2011 22:02 schreef Rezania het volgende:
Ik wil internationaal werkervaring hahaquote:
Trustenquote:Op maandag 7 november 2011 22:02 schreef Rezania het volgende:
Niemand gaat jou aannemenquote:Op maandag 7 november 2011 22:02 schreef coban het volgende:
Ik wil graag werken, maar dan bij internationaal bedrijf ofzo.
Bedankt.quote:
quote:
Dank.quote:
Nee.quote:
Komt wel goed hoor, ik heb geen hoge verwachtingen vanavond.quote:Op maandag 7 november 2011 22:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ben zo zenuwachtig ik voel kriebels in mijn maag
Heb je niet per ongeluk die spinnetjes in de kelder opgegeten?quote:Op maandag 7 november 2011 22:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ben zo zenuwachtig ik voel kriebels in mijn maag
Omg omg, vertel!quote:Op maandag 7 november 2011 22:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
HAHAHA OMG BBQ
ik herinner me nu
dat jij voorkwam in mijn droom
serieus geen grap aub help me hieruit
Ik vind dat niks internationaal met mijn werk hahaquote:Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wil internationaal werkervaring haha
Ik ben niet van olan in nl zaakjes te gaan doen
Ze moet zich gewoon niet voorstellen als: Hallon, ik ben Coban van FOK!.quote:
Ja.quote:Op maandag 7 november 2011 22:08 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Heb je ooit in je leven gewerkt?
Echte baan (zelfs bijbaan)?
Aldus de jongen die 3 pepers at voor een webcam.quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 22:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hahaha weetniet maar jij ging foto showen en toen bleek je een ietwat mollige aziaat te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook wel eensquote:Op maandag 7 november 2011 22:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
oke ik droom over fok what have I become
"at"quote:Op maandag 7 november 2011 22:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Aldus de jongen die 3 pepers at voor een webcam.
quote:Op maandag 7 november 2011 22:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Aldus de jongen die 3 pepers at voor een webcam.
quote:Op maandag 7 november 2011 22:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
![]()
Omg
true storySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NOU NU WORD IK BOOS WANT JE MOEEEET HET LEUK VINDEN JAquote:Op maandag 7 november 2011 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik vind dat niks internationaal met mijn werk haha
Wat mankeert daaraan?quote:
Nou vertel wat voor baantje danquote:
Mkip heeft stiekem hete dromen over mijquote:Op maandag 7 november 2011 22:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hahaha weetniet maar jij ging foto showen en toen bleek je een ietwat mollige aziaat te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
quote:Op maandag 7 november 2011 22:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mkip heeft stiekem hete dromen over mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sukkel gwn promotiewerk voor studenten gerizekali hayvanquote:Op maandag 7 november 2011 22:12 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Nou vertel wat voor baantje dan
Lan kiz je gaat nooit werk vinden gelijk na je studie.
Veel mensen denken van ja ik heb diploma nu ga ik werken en rijk worden
hopeloze geval
Maar jij niet hoor coban
Jij bent super slim enzo jwz en super mmooi
Ik zou jou gelijk aannemen, aanwinst voor de wereld
Haha jaquote:Op maandag 7 november 2011 22:13 schreef JellyBeanz het volgende:
Pff soms he in de ochtend heb ik weleens een droom en dan denk je nog in je bed (wanneer je nog half slaapt), zo die ga ik onthouden.
Daarna sta je letterlijk op en ben je het al vergeten
quote:Op maandag 7 november 2011 22:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Ik elke dag @:@:@:@:@:$:@:$:@$:@:quote:Op maandag 7 november 2011 22:12 schreef BBQSausage het volgende:
Ik voel me nu wel gevleid, meisjes dromen over me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey beetje opletten met je woorden..quote:Op maandag 7 november 2011 22:13 schreef coban het volgende:
[..]
Sukkel gwn promotiewerk voor studenten gerizekali hayvan
Ik ga niet zeggen wat voor werk
Mja ik zou niet met jou trouwen
mag ik mijn maagdelijke ogen terugquote:Op maandag 7 november 2011 22:14 schreef BBQSausage het volgende:
Omg___!
Oké, tip: Google niet zonder safe-search naar "Mollige aziaat"
Sevgilim askimquote:Op maandag 7 november 2011 22:14 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Hey beetje opletten met je woorden..
Biraz duzgun konus.
ja die meen ik jongequote:
Dan voel ik me een beetje alleen altijd en ga ik liedjes luisteren van hoe alleen ik ben enzoquote:Op maandag 7 november 2011 22:12 schreef coban het volgende:
[..]
NOU NU WORD IK BOOS WANT JE MOEEEET HET LEUK VINDEN JA
Regel het effe met haar ouders en gooi er 5 geiten tegenaan. zal er leren hahahaquote:Op maandag 7 november 2011 22:14 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Hey beetje opletten met je woorden..
Biraz duzgun konus.
Niks, behalve het feit dat dat geen eten te noemen was aangezien hij in een tempo at waarin er alweer 12 nieuwe pepers uit de bestaande pepers gegroeid konden zijn, en het meer op het pijpen van de pepers leek dan daadwerkelijk eten.quote:
Is zoquote:Op maandag 7 november 2011 22:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
turken hebben plat achterhoofd
ahaahaha niet alle
Ik had het nog zo gezegd.quote:Op maandag 7 november 2011 22:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mag ik mijn maagdelijke ogen terug
haha jij hebt niet zo een turks hoofd ik ozu niet zeggen dat je turks wasquote:Op maandag 7 november 2011 22:15 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Is zo
Marokkanen juist tegenovergestelde
oja das waar ook. of ligt verstopt onder die lage haargrens.quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 22:16 schreef coban het volgende:
TTFFFOEEE GATVERDAMME IK KEEK OMGG KOSTSEN IWEWLW GYVER OMGGGG IK HEB GELIJK SAFESEARC OP STRENG GEZET GIEWLWDIL
quote:
Niet aanraken enzo.quote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef coban het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe ik het moet maken
Hysterische mensenquote:Op maandag 7 november 2011 22:16 schreef coban het volgende:
TTFFFOEEE GATVERDAMME IK KEEK OMGG KOSTSEN IWEWLW GYVER OMGGGG IK HEB GELIJK SAFESEARC OP STRENG GEZET GIEWLWDIL
Ik ken jouw trucjes, zelf fouten maken maar anderen de schuld geven. Het wordt tijd voor een goed gesprek over onze relatie jonge dame.quote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef coban het volgende:
Ik haat bbq ik ga niet meer over hem dromen elke nacht
quote:Op maandag 7 november 2011 22:15 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Is zo
Marokkanen juist tegenovergestelde
OKE IK ZAL NIET MEER AANRAKEN MAAR NU BLIJKT HET WEL KEPSLOK HOORquote:
Wanneer dan, jonge heer?quote:Op maandag 7 november 2011 22:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ken jouw trucjes, zelf fouten maken maar anderen de schuld geven. Het wordt tijd voor een goed gesprek over onze relatie jonge dame.
Dankjewel papaquote:Op maandag 7 november 2011 22:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Dochter, de bananenshake is klaar
quote:Op maandag 7 november 2011 22:22 schreef Schenkstroop het volgende:
haha ik googled op lelijke Turk:Mooie oorbellen, ik ga die ook nemen dat past bij mijn hossel imagoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 november 2011 22:22 schreef Schenkstroop het volgende:
haha ik googled op lelijke Turk:Godverdomme coban !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK ZEI NOG GEEN FOTO VAN JEZELF NEMEN![]()
Als jij thee maakt want volgens mijn mama smaakt mijn thee naar vergif.quote:Op maandag 7 november 2011 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Morgenavond, 19:30, onder het genot van een vers kopje thee.
hihihquote:Op maandag 7 november 2011 22:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moest ik stiekem ook aan denken, maar niet doorvertellen, ik ben nu in opperste serieusheid.
Is goed, ik maak wel groene thee als je het niet erg vindt. Op aanraden van een goede vriendin van mij.quote:Op maandag 7 november 2011 22:23 schreef coban het volgende:
[..]
Als jij thee maakt want volgens mijn mama smaakt mijn thee naar vergif.
Earl greyquote:Op maandag 7 november 2011 22:25 schreef Dientje12 het volgende:
Ik had keer thee op school gekregen we hadden zo'n klasse gesprek kregen we thee.
Ik had nog nooit thee gedronken dus ik uit beleefdheid drinken en serieus die thee smaakte naar gras
THEE IS FKIN LEKKER WAT ZEG JIJquote:Op maandag 7 november 2011 22:25 schreef Dientje12 het volgende:
Ik had keer thee op school gekregen we hadden zo'n klasse gesprek kregen we thee.
Ik had nog nooit thee gedronken dus ik uit beleefdheid drinken en serieus die thee smaakte naar gras
Okeequote:Op maandag 7 november 2011 22:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is goed, ik maak wel groene thee als je het niet erg vindt. Op aanraden van een goede vriendin van mij.
HAHAHAHA TAMPELOERIS VET GRAPPIGquote:
Dat zijn voor homo'squote:Op maandag 7 november 2011 22:26 schreef coban het volgende:
Wie hier van de jongens heeft gaatjes (NEE NIET DIE IK BEDOEL VOOR OORBELLEN bvd)
Ik ben hardcore koffie fanquote:Op maandag 7 november 2011 22:26 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
THEE IS FKIN LEKKER WAT ZEG JIJ
TFOOE TAZZ TFOO *SPUUGT OP DE GROND*
HAJEK!!
Koffiequote:Op maandag 7 november 2011 22:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ben hardcore koffie fan![]()
ik ga gelijk weer een hele pot zetten voormezelf VOOR MIJ ALLEEN
Ik heb 4..quote:Op maandag 7 november 2011 22:27 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Dat zijn voor homo's
Oorbellen hebben als jongen..
De leraar wilde jou kennelijk geen thee leren drinken das duidelijkquote:Op maandag 7 november 2011 22:25 schreef Dientje12 het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2011 22:27 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Dat zijn voor homo's
Dat zijn voor homo's, gast, serieus?quote:Op maandag 7 november 2011 22:27 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Dat zijn voor homo's
Lan weet jij niet!?quote:
Zo liefquote:Op maandag 7 november 2011 22:28 schreef Haifisch het volgende:
Gardez-vous bien des peines de coeur
Car court est le temps où vous serez ensemble
Et même si beaucoup d'années vous ont réunis
Un jour, elles vous sembleront comme des minutes
Peines de c½ur
Gardez-vous bien de la solitude à deux
Menneer is nog nooit in turkije geweest blijkbaar.quote:Op maandag 7 november 2011 22:29 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Lan weet jij niet!?
Oorbel hebben als turkse jongen is schandalig voor de familie?
Tfoe waar heb jij geleefd?
Tazz weet jij de ongeschreven tradies en regels (respect zijnde) niet?
TAZZZ TFFOEE
Dankjequote:
Syndroom van Coban gespot!quote:Op maandag 7 november 2011 22:30 schreef JellyBeanz het volgende:
OORBEL HEBBEN ALS MAN ZIJNDE IS GEWOON GAY KLAAR PUNT UIT.
Oeps caps
Coban elke detail wat ik van jou hoor, begin ik jou steeds minder leuk te vindenquote:Op maandag 7 november 2011 22:29 schreef coban het volgende:
Ik ben een meisje en ik heb er 0
Ik ga eventjes schamen in hoekje
Tja dat zijn allemaal mooi boys geen eckte eckte mannen.quote:Op maandag 7 november 2011 22:30 schreef coban het volgende:
[..]
Menneer is nog nooit in turkije geweest blijkbaar.
Yesquote:Op maandag 7 november 2011 22:30 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Coban elke detail wat ik van jou hoor, begin ik jou steeds minder leuk te vinden
Ik heb gewoon die styloquote:Op maandag 7 november 2011 22:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Oorbellen zijn voor bontkraagjes en mooiboys
Ja maar ik ben geen syndroom ik ben een geschenkquote:Op maandag 7 november 2011 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Je weet toch? Caps-lock en alles!
Je zal mij nooit krijgen, don't even hope man.quote:Op maandag 7 november 2011 22:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij mag hem enkel master P noemen, anders denk ik dat je andere mannen date
quote:Op maandag 7 november 2011 22:32 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geen syndroom ik ben een geschenk
Details tot nu toe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |