De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellig.quote:
Weet je wel niet hoe focking druk het fietsenhok 's ochtends is?quote:Op maandag 7 november 2011 21:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
'S ochtends in het fietsenhok niet, been there, done that.
Gewoon knuffelig doen, valt niet op.quote:Op maandag 7 november 2011 21:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gezellig.
[..]
Weet je wel niet hoe focking druk het fietsenhok 's ochtends is?
quote:Op maandag 7 november 2011 21:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon knuffelig doen, valt niet op.
My ass's still fat woop woop they still looking for meee what we had was like jay and beyonceeequote:
OEH OEH IKquote:Op maandag 7 november 2011 21:38 schreef Dientje12 het volgende:
Wie wil heroine spuiten met mijn gebruikte naalden?
Ik heb ze heeeeeeel goed schoongemaakt hoor
Steek maar in mijn anus.quote:Op maandag 7 november 2011 21:38 schreef Dientje12 het volgende:
Hahaha ja zie je het al voor jequote:
MAG IKquote:Op maandag 7 november 2011 21:38 schreef Dientje12 het volgende:
Ik weet het niet, het is een songtekst die coban zomaar uit haar hoofd wist, omdat ze hem had gehoord op tv. Maar liefde is altijd welkomquote:Op maandag 7 november 2011 21:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
wat moet ik je geven BBQ ?
quote:Op maandag 7 november 2011 21:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het is een songtekst die coban zomaar uit haar hoofd wist, omdat ze hem had gehoord op tv. Maar liefde is altijd welkom
Jij was toch zogenaamd heilig.quote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef coban het volgende:
Ik wil met jullie jonko roken.
Wie kan morgen?
Ja ja.quote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef coban het volgende:
DIE SMILEY HOOR NIET BIJ WANT GING PER ONGELUK
Ja.quote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef Nectar het volgende:
Zou ik een hersenschudding hebben? kreeg vandaag een bal tegen me kop aan KEIHARDDDDD met LO, en sindsdien ben ik duizelig.
Ik las nudequote:Op maandag 7 november 2011 21:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik ga weer fringe kijkenben mude
Als ik jou was zou ik morgen even naar de dokter gaan.quote:
http://www.ebaumsworld.com/video/watch/81982593/?lt=emquote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef Nectar het volgende:
Zou ik een hersenschudding hebben? kreeg vandaag een bal tegen me kop aan KEIHARDDDDD met LO, en sindsdien ben ik duizelig.
Nee, ik ben serieus man.quote:Op maandag 7 november 2011 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon keihard aan het trollen hè, ik heb je wel door.
zeurpiet.quote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef Zweetteef het volgende:
ik moet morgen om 8.30 op skool zijn!!
Waarin?quote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hou maar op, niemand trapt hier in.
haha normaliter ging hij dan altijd dm-en maar daar heeft hij ook een ban wat zieligquote:
dat is wel heel vroeg!!!quote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
zeurpiet.
Ik moet elke dag 7:30 op werk verschijnen.
Post dat maar in je dagboek.quote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef Zweetteef het volgende:
ik moet morgen om 8.30 op skool zijn!!
Wel lekker rustig zo.quote:Op maandag 7 november 2011 21:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hem al een tijdje niet heb zien posten....
Tja ik sta om half 7 op, maak een boterhammetjes en ga 7 uur uit huis en ben in half uur in pernisquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 21:48 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Tja ik sta om half 7 op, maak een boterhammetjes en ga 7 uur uit huis en ben in half uur in pernis
[ afbeelding ]
Haha pernis kom ik vaak langs elke dag welquote:Op maandag 7 november 2011 21:48 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Tja ik sta om half 7 op, maak een boterhammetjes en ga 7 uur uit huis en ben in half uur in pernis
[ afbeelding ]
Penis, een van de lelijkste stukken Nederland.quote:Op maandag 7 november 2011 21:48 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee je liegt!quote:Op maandag 7 november 2011 21:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha pernis kom ik vaak langs elke dag wel
Nee, in tegenstelling tot jou zien ze mij niet graag weggaan, ik wil ze gewoon niet teleurstellen.quote:
Beter je tong dan je oren.quote:Op maandag 7 november 2011 21:49 schreef coban het volgende:
IEWL MANDARIJN SMAAKT VIES NU IS MIJN TONG VERKRACHT
Naja langs de snelweg enzo maar metro pernis is zeker bij pernis-dorp ofniet?quote:Op maandag 7 november 2011 21:49 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Nee je liegt!
Metrostation Pernis zelfs?![]()
Ik ben daar elke dag om 7:20 ongeveer.
FOK! meet?
Klopt kut dorpquote:Op maandag 7 november 2011 21:49 schreef TWP het volgende:
[..]
Penis, een van de lelijkste stukken Nederland.
Aandachtshoerquote:Op maandag 7 november 2011 21:49 schreef coban het volgende:
IEWL MANDARIJN SMAAKT VIES NU IS MIJN TONG VERKRACHT
Kloptquote:Op maandag 7 november 2011 21:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Naja langs de snelweg enzo maar metro pernis is zeker bij pernis-dorp ofniet?
Matties voor die leventje toch?quote:Op maandag 7 november 2011 21:48 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben genomineerd door Coban?![]()
Zie ik nu pas, liefde alles!
Delta terminal?quote:Op maandag 7 november 2011 21:51 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Klopt
Ik moet altijd richting de delta terminal fietsen
Makkelijkste weg met de fiets
Ja zelf noemen ze het Delta terminal, maar officieel op papier heet het inderdaad ECT.quote:Op maandag 7 november 2011 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Delta terminal?
Bedoel je niet ECT-home?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |