zeurpiet.quote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef Zweetteef het volgende:
ik moet morgen om 8.30 op skool zijn!!
Waarin?quote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hou maar op, niemand trapt hier in.
haha normaliter ging hij dan altijd dm-en maar daar heeft hij ook een ban wat zieligquote:
dat is wel heel vroeg!!!quote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
zeurpiet.
Ik moet elke dag 7:30 op werk verschijnen.
Post dat maar in je dagboek.quote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef Zweetteef het volgende:
ik moet morgen om 8.30 op skool zijn!!
Wel lekker rustig zo.quote:Op maandag 7 november 2011 21:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hem al een tijdje niet heb zien posten....
Tja ik sta om half 7 op, maak een boterhammetjes en ga 7 uur uit huis en ben in half uur in pernisquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 21:48 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Tja ik sta om half 7 op, maak een boterhammetjes en ga 7 uur uit huis en ben in half uur in pernis
[ afbeelding ]
Haha pernis kom ik vaak langs elke dag welquote:Op maandag 7 november 2011 21:48 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Tja ik sta om half 7 op, maak een boterhammetjes en ga 7 uur uit huis en ben in half uur in pernis
[ afbeelding ]
Penis, een van de lelijkste stukken Nederland.quote:Op maandag 7 november 2011 21:48 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee je liegt!quote:Op maandag 7 november 2011 21:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha pernis kom ik vaak langs elke dag wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |