Jij hebt gewoon geen sarcasme-sensorenquote:Op maandag 7 november 2011 22:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
MK heeft al 200 topics geopend in deze reeks
Sarcasme werkt niet man
Wat doet die punt dan? Doe dat meisje met die worst terug!quote:Op maandag 7 november 2011 22:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik voelde me nogal pointless, vandaar.
Ah, er zit wel een mooi verhaal achter.quote:Op maandag 7 november 2011 22:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik voelde me nogal pointless, vandaar.
Komop, je moet je niet zo schamen. Jij bent toch veel bazer dus ik moet de verlegen zijn in de groepquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen sarcasme-sensoren
Serieus?quote:Op maandag 7 november 2011 22:41 schreef coban het volgende:
HAHAHAHAHAHAH MKKKKKKKKKKK OMGGGGG HHAHAHAHHAHAHA IK GA FDOOODD UAHAHAHHAH
SLACctofferfeest
je vergeet de nohomoquote:Op maandag 7 november 2011 22:41 schreef Dalando het volgende:
[..]
Komop, je moet je niet zo schamen. Jij bent toch veel bazer dus ik moet de verlegen zijn in de groep
Dat is niet nodig, wij alle 4 hebben soberzo allemaal spange chickies jwtquote:
Ja, maar ik had het idee dat mensen mij zagen als een oversekste puber, daar wou ik een punt achter zetten.quote:Op maandag 7 november 2011 22:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat doet die punt dan? Doe dat meisje met die worst terug!
Ik ben ws blanker dan dat jij bentquote:Op maandag 7 november 2011 22:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom mogen wij dat niet grappig vinden? Waarom sluit je ons als blanken uit?
quote:Op maandag 7 november 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sarcasme, wat is dat?quote:Op maandag 7 november 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wil je me bellen rond 23:00quote:
Oke post je nummer hier maar evenquote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wil je me bellen rond 23:00
Want voorthuis bij me staat een groepje chillers en om 23:00 ga ik langs lopen en dan moet je even bellen ok?
quote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hAHAH ik zag je ondertitel en ik moest lachen
ik heb de domste humor ooit
Oke geef maar 06 nummer alles adres alles. jwz. ..quote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wil je me bellen rond 23:00
Want voorthuis bij me staat een groepje chillers en om 23:00 ga ik langs lopen en dan moet je even bellen ok?
Is er cake?quote:Op maandag 7 november 2011 22:43 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar je mag wel op mijn begrafenis komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |