Oneens met deze stelling.quote:Op maandag 7 november 2011 22:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als het even duur is sowieso HJ
Wat is dezen?quote:Op maandag 7 november 2011 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, is wel weer eens wat anders, jij als TS.
Ja maar dat is jullie clickquote:Op maandag 7 november 2011 22:38 schreef Dalando het volgende:
Spaghettivreter
Ragboer
Dimens
Dat zijn dé 3.
JE LIEGTquote:Op maandag 7 november 2011 22:37 schreef coban het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 7 november 2011 22:35 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik doe ook niet aan make-up.
Ga je janken nu?
Waarom mogen wij dat niet grappig vinden? Waarom sluit je ons als blanken uit?quote:Op maandag 7 november 2011 22:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
COBAN JELLYBEANZ HAHAHA IK HEB KAPOTGRAPPIG IETS
Zo'n gast vertelde me net ik ging naar Turkse winkel, stond er zo op bordje: wegens slachtofferfeest gesloten
haahahaha slachtofferfeest XDX!!!
quote:Op maandag 7 november 2011 22:38 schreef Dalando het volgende:
Spaghettivreter
Ragboer
Dimens
Dat zijn dé 3.
NEEEE niet doen nee neequote:Op maandag 7 november 2011 22:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dan opgesloten zit in je kledingkast kan ik al je schoenen weer uit elkaar trekken en alles kapot maken
omdat geheime allochtonengroepquote:Op maandag 7 november 2011 22:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom mogen wij dat niet grappig vinden? Waarom sluit je ons als blanken uit?
Shit, nu ben ik jaloers.quote:Op maandag 7 november 2011 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die nu niet een warme kop chocomelk aan het drinken zijn.
Ik drink een shake, dat is nog bazerquote:Op maandag 7 november 2011 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Abla maar die man heeft gelijk.quote:Op maandag 7 november 2011 22:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
COBAN JELLYBEANZ HAHAHA IK HEB KAPOTGRAPPIG IETS
Zo'n gast vertelde me net ik ging naar Turkse winkel, stond er zo op bordje: wegens slachtofferfeest gesloten
haahahaha slachtofferfeest XDX!!!
quote:Op maandag 7 november 2011 22:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
omdat geheime allochtonengroep
quote:
Ik heb koffie,quote:Op maandag 7 november 2011 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Ik doe helemaal niksquote:Op maandag 7 november 2011 22:39 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
JE LIEGT
Je doet zeker wel ama niet teveel yani alleen mascara.
Ama als ik eerlijk mag zijn.
Naturel is het mooist.
Afferim kizim !
WAllahi seni cok ve cok sevdim yaw![]()
Ik voelde me nogal pointless, vandaar.quote:Op maandag 7 november 2011 22:39 schreef GGMM het volgende:
Ik moet wel wennen aan BBQ z'n nieuwe UI.
Dan moet je me maar niet opsluiten. En als je me niet oplet, heb ik altijd nog...quote:
Nee komt nog wel askim.quote:Op maandag 7 november 2011 22:40 schreef coban het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks
Ja ik ook van jou nu moet ik zeker trouwen?
Challenge denied.quote:Op maandag 7 november 2011 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb koffie,
Zullen we de temperatuur opmeten en degene die de hoogste temperatuur heeft wint ok?
Jij eerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |