quote:Op maandag 7 november 2011 23:07 schreef coban het volgende:
Bij mij pasten
smiley het best.
En bij jullie?
Bij mij pasten
smiley het best.
En bij jullie?

Bij mij pasten
smiley het best.
En bij jullie?
omg CVX en MCD hebben hun dividend alweer verhoogd en nog steeds goede fundamentals na 50 jaar.quote:Op maandag 7 november 2011 23:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
omg aapje zie goud omhoog schieten! echt he ik ben al weer bijna uit mijn verlies
Wie is nonkyyyquote:Op maandag 7 november 2011 23:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Nonkyyy rechts, nee geen spelfout)
dat gaat kapot ik zeg je !quote:Op maandag 7 november 2011 23:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
omg CVX en MCD hebben hun dividend alweer verhoogd en nog steeds goede fundamentals na 50 jaar.
-d, -t en andere spel- en/of grammaticale fouten voorbehouden.quote:Op maandag 7 november 2011 23:09 schreef Dalando het volgende:
Wat was mijn signature nou ook alweer.
quote:Op maandag 7 november 2011 23:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
deze is ook wel logisch bij mij:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dankje.quote:Op maandag 7 november 2011 23:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
-d, -t en andere spel- en/of grammaticale fouten voorbehouden.
Developer udowu.nl | udowu chrome app | Dalando's schoenenwinkel | htmlshooter
ONZ!Famous. Hardstyle addict. Soldaat knatsemeluts
Graag gedaan.
Monkyyy's alterego welke geen sex wil, monkyyy is 2 personen. Ben ik niet bij haar dan is ze Nonkyyy, ben ik wel bij haar dan is ze Monkyyyquote:
Mknkomt goeeeedquote:Op maandag 7 november 2011 23:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb kriebels in mijn buik alsof ik verliefd ben maar het is dat stom mondeling
quote:
volgens mij begrijp je niet wat ik bedoelde en / of doe je expres je funzige gedachtes erop projecteren. smeerlapje!quote:
O godquote:Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Monkyyy's alterego welke geen sex wil, monkyyy is 2 personen. Ben ik niet bij haar dan is ze Nonkyyy, ben ik wel bij haar dan is ze Monkyyy
HAHAHAHAHAH coban heldquote:Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef coban het volgende:
[..]
Mknkomt goeeeed
Gewoon zeggen a taaaabomyemek a zemmel kahba a meskien geef me je floes nu ah meskiena
Dan krijg je 10
Ook een nachtje occupyen dan maar?quote:Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, dit keer is het anders! Dit keer gaat het systeem kapot!
Gwn veel waard tog viespeukquote:Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
volgens mij begrijp je niet wat ik bedoelde en / of doe je expres je funzige gedachtes erop projecteren. smeerlapje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |