Ik heb er net 55 opzittenquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:21 schreef buzz1291 het volgende:
Kano, Patroon en Kiekjedief.... jullie horen om deze tijd op zaterdagmorgen helemaal hier niet te zitten maar op dat harde zadel en kilometers te maken terwijl het zonnetje hoog aan de hemel staat. Ik heb een klote excuus omdat ik op de levering van een nieuwe wasmachine zit te wachten en steeds sjacherijniger wordt omdat die gasten er nu nog niet zijn en ik wil fietsen!
Je hebt helemaal gelijk, echter ga ik naar de opendag van mijn moeder haar werk en vanochtend lekker uitgeslapen met mijn vriendin. Morgen weer aan de bak!quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:21 schreef buzz1291 het volgende:
Kano, Patroon en Kiekjedief.... jullie horen om deze tijd op zaterdagmorgen helemaal hier niet te zitten maar op dat harde zadel en kilometers te maken terwijl het zonnetje hoog aan de hemel staat. Ik heb een klote excuus omdat ik op de levering van een nieuwe wasmachine zit te wachten en steeds sjacherijniger wordt omdat die gasten er nu nog niet zijn en ik wil fietsen!
Yep, heb de mod al even een bericht gestuurd. Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:31 schreef eentwee het volgende:
Dit is toch de fiets van patroon?! kudtopic op fiets forum, lezen op eigen risico
Mooie piemel heb je trouwens Patroonquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Yep, heb de mod al even een bericht gestuurd. Bedankt voor de tip.
Snap het niet (topic niet gelezen)quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mooie piemel heb je trouwens Patroon
Ik zag op fiets.nl dat die gozer overal zijn piemel showt. Grapje, jeweetz.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Snap het niet (topic niet gelezen)
Dit is een grapje neem ik aan? Zo niet dan ben je echt een mongoolquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Godverdomme wat was het koud. Korte broek en kort shirt.
En bedankt....quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:10 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dit is een grapje neem ik aan? Zo niet dan ben je echt een mongool![]()
OT: 3 uurtjes gefietst, best lekker
quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:10 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dit is een grapje neem ik aan? Zo niet dan ben je echt een mongool![]()
OT: 3 uurtjes gefietst, best lekker
Dat laatste.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:22 schreef JLeeuwarden het volgende:
Paar vraagjes over de tacx.
1.Ik heb een tacx buitenband gekregen.Moet deze om de orginele buitenband? of om de binnenband?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb er net 55 opzitten![]()
Godverdomme wat was het koud. Korte broek en kort shirt. Mijn kater was vanmorgen te groot om goed na te kunnen denken.
Maargoed, ik heb net de sportievste man van de vriendengroep eruitgefietst, dus al mijn eenzame kilometers werpen hun vruchtne af.
Denken is niet mijn sterkste puntquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:04 schreef Patroon het volgende:
[..]Zelfs een klapjostie die nog nooit normaal na heeft gedacht, zou met deze temp. niet in een kortebroek en kort shirt gaan fietsen
Blijkbaarquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Denken is niet mijn sterkste punt
Hèhè, ik zie ze ook nog weleens fietsen. Zulke figuren willen gewoon per sé blessures oplopen heb ik het idee...quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:33 schreef Tommeke het volgende:
Ik had vanmiddag ook zo'n gek in de winkel. Die fietste deze week nog in korte broek en korte mouwen. Daar kom ik dan aan met m'n thermoshirt, windstropper, thermosokken, jasje ed
Kost iets van 90 euro voor een korte broek met kortemouwen shirt (lange mouwen/broek is toch verspilling van tijd, gebruik ik toch niet.)quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:34 schreef kiekjesdief het volgende:
stond een stukje over in de Fiets van vorige maand of eerder. Uit mijn hoofd gezegd pas interessant voor teams omdat de instelkosten per oplage nogal aantikken
niet iedereen is gevoelig voor blessures , sommige mensen kunnen gewoon goed tegen de kou.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hèhè, ik zie ze ook nog weleens fietsen. Zulke figuren willen gewoon per sé blessures oplopen heb ik het idee...
In de blote buik zou ik sowieso niet gaan fietsen, waar laat je dan je eten?quote:Op zondag 13 november 2011 09:23 schreef dop het volgende:
[..]
niet iedereen is gevoelig voor blessures , sommige mensen kunnen gewoon goed tegen de kou.
ik ben niet zo iemand die nu in korte broek gaat , en ben nu 40 en merk dat ik nu zeker wat beter op mijn lichaam moet letten.
maar heb tot nu toe buiten valpartijen nooit blessures gehad, ik heb een heel makkelijk lichaam en merk dat ik t.o.v. andere beter tegen een stootje kan.
ik kan zonder warm rijden er zo vol op klappen, of het nu warm of koud is.
enige waar ik wel op moet letten is mijn rug, ik zal nooit zonder shirt fietsen hoe warm het ook is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |