Ik heb zo'n hekel aan dat overdreven auteursrechten gedoequote:Op maandag 7 november 2011 18:54 schreef betyar het volgende:
wil ook een nummertje luisteren zit als een gek op die geluidsknoppen te rammelen en te rommelen lees ik dit:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik heb een replica Rolexquote:Op maandag 7 november 2011 18:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Chinese Webshops topic #172 Waar we authentieke chinese horloges kopen
Chinese horloges~
New Kids, Chinese nep horloges, waar moet het heen met dit land.quote:Op maandag 7 november 2011 18:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Chinese horloges~
quote:Op maandag 7 november 2011 18:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Chinese horloges~
Ik heb al jaren een Seiko, onverwoestbaar. Aleen het glaasje is wat bekrast na een aanvaring met een granieten snijtafelquote:Op maandag 7 november 2011 18:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb een replica Rolex![]()
Hij is trouwens best goede kwaliteit
Gewoon afkopen en vrijgeven na een maand.quote:Op maandag 7 november 2011 18:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan dat overdreven auteursrechten gedoe
Ga je schamen.quote:Op maandag 7 november 2011 18:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb een replica Rolex![]()
Hij is trouwens best goede kwaliteit
Mijn Rolex is van speciaal kristalglas dat niet krastquote:Op maandag 7 november 2011 18:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een Seiko, onverwoestbaar. Aleen het glaasje is wat bekrast na een aanvaring met een granieten snijtafel
Een Chinees New Kids horloge. Ik ruik handel.quote:Op maandag 7 november 2011 18:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
New Kids, Chinese nep horloges, waar moet het heen met dit land.
Nee man, de 80's helden moeten toch hun jaarlijkse miljoenen aan royalty's binnen krijgen.quote:Op maandag 7 november 2011 18:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon afkopen en vrijgeven na een maand.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2011 18:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee man, de 80's helden moeten toch hun jaarlijkse miljoenen aan royalty's binnen krijgen.
Ik heb de loop al tegen m'n slaap.quote:Op maandag 7 november 2011 18:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Een Chinees New Kids horloge. Ik ruik handel.![]()
![]()
Toch vreemd voor zo'n campingzanger zonder talent.quote:Op maandag 7 november 2011 18:58 schreef eriksd het volgende:
Peter Gabriel's SO uit 1986 verkocht 13 miljoen keer. Hij heeft alles in eigen beheer, en kreeg dus alleen al voor die plaat een omzet van 13.000.000 x 40 dollar
Zie ik bij mijn ouders ook. Daar kost een rijtjeshuis inmiddels 439.000 euro. Absurd.quote:Op maandag 7 november 2011 18:59 schreef Cerbie het volgende:
Huizenjacht op SBS6
Van die dikke babyboomers die hun geliefde stulpje laten zien. Vrij normaal huis, en dan zonder blikken of blozen 5 ton vragen.
Omdat je geen ontwerpen mag jatten en die als basis gebruiken, je kan hooguit accessoires ontwikkelen.quote:Op maandag 7 november 2011 18:59 schreef robin007bond het volgende:
Oke, sommige mensen hier zeggen dat patenten afschaffen innovatie tegenhoudt. Nu mijn stelling:
Wat is er niet innovatief aan het kunnen verbeteren van andere producten?
Alle patenten afschaffen.quote:Op maandag 7 november 2011 18:59 schreef robin007bond het volgende:
Oke, sommige mensen hier zeggen dat patenten afschaffen innovatie tegenhoudt. Nu mijn stelling:
Nou mijn beste, als iemand nou 10 jaar ontwikkelt en investeert, en een ander wacht rustig af, wie draagt dan de lasten?quote:Op maandag 7 november 2011 18:59 schreef robin007bond het volgende:
Dergelijke bedragen aan schadevergoeding afdragen lijkt me meer op z'n plaatsquote:Op maandag 7 november 2011 18:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee man, de 80's helden moeten toch hun jaarlijkse miljoenen aan royalty's binnen krijgen.
Ja, laten we miljarden gaan investeren in een product wat daarna iedereen gratis mag kopiëren.quote:
Open staan voor verbeteringen.quote:Op maandag 7 november 2011 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, laten we miljarden gaan investeren in een product wat daarna iedereen gratis mag kopieeren.
Goed plan!.
Kwast.
Vergeet de elitaire grijns niet.quote:Op maandag 7 november 2011 19:01 schreef betyar het volgende:
500.000 euro mag je ons huis meteen hebben.
Je kan je product toch ook zelf geheim houden? Of afspraken maken met anderen? Of beter nog, samenwerken met andere bedrijven.quote:Op maandag 7 november 2011 19:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou mijn beste, als iemand nou 10 jaar ontwikkelt en investeert, en een ander wacht rustig af, wie draagt dan de lasten?
Je snapt het ook echt niet he.quote:
Je wil het toch verkopen neem ik aan.quote:Op maandag 7 november 2011 19:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kan je product toch ook zelf geheim houden? Of afspraken maken met anderen? Of beter nog, samenwerken met andere bedrijven.
Oke stel, jij hebt een idee, jij investeert jouw hele spaarpot er in en maakt een of ander speeltje omdat je denkt dat de verkoop daarvan zich terug verdient en wellicht rijk maakt.quote:Op maandag 7 november 2011 19:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kan je product toch ook zelf geheim houden? Of afspraken maken met anderen? Of beter nog, samenwerken met andere bedrijven.
Daar heb je geluk mee, dat kunnen de meesten niet.quote:Op maandag 7 november 2011 19:02 schreef eriksd het volgende:
Waarschijnlijk ga ik een hypotheek bij mijn pa afsluiten voor mijn eerste hutje
En dan komt het in de winkel, koopt een chinees bedrijf 5 exemplaren, kopieert en kan het verkopen voor de helft van de prijs na 3 maand. Gaat geen succes wordenquote:Op maandag 7 november 2011 19:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dan hoge rente waarvan een deel teruggeschonken wordt. Wel eerst de rente maximaal aftrekken natuurlijk.quote:Op maandag 7 november 2011 19:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daar heb je geluk mee, dat kunnen de meesten niet.
Dat kan wel zo zijn, maar als jij je diep in de schulden steekt om iets te ontwikkelen, wil je daar ook wel de vruchten van plukken hé.quote:Op maandag 7 november 2011 19:03 schreef robin007bond het volgende:
Het is toch niet goed dat concurrentie, een essentieel middel van een vrije markt, wordt afgedwongen tot een alleenrecht?
Natuurlijk snap ik dat wel, kijk naar Senseo of Apple.quote:Op maandag 7 november 2011 19:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je snapt het ook echt niet he.
Boer dat je d'r bent.
Patenten zijn niet levenslang.quote:Op maandag 7 november 2011 19:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik dat wel, kijk naar Senseo of Apple.
Er hoeft geen levenslang patent op producten te zitten. (Ik weet niet of dat wel is). Geef het een jaar patent en daarna dient het vrij gegeven te worden. Mensen kopen toch wel als ze willen.
Dat snap ik. Maar nog steeds staat niets je in de weg om samen te werken met anderen bedrijven. Er zijn ook zat bedrijven die hun brood verdienen met open-source software: Sun, Redhat, Google, en nog veel meer http://www.networkworld.com/news/2008/090208-open-to-watch.htmlquote:Op maandag 7 november 2011 19:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je wil het toch verkopen neem ik aan.
Och het is net als webadressen, koop een URL die in de toekomst handig kan zijn en klaar.quote:Op maandag 7 november 2011 19:05 schreef Cerbie het volgende:
Het probleem met de huidige patenten is eerder dat het op de meest idiote concepten wordt afgegeven.
En dan heb je natuurlijk nog patent-trolls.
Dat gedoe met Apple en Samsung bijvoorbeeld.quote:Op maandag 7 november 2011 19:05 schreef Cerbie het volgende:
Het probleem met de huidige patenten is eerder dat het op de meest idiote concepten wordt afgegeven.
En dan heb je natuurlijk nog patent-trolls.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |