Ja, wa denkte gij, ik ga maar eens posten want dan gaat het helemaal dood. Ge wordt bedankt he!quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 11:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, wa denkte gij, ik ga maar eens posten want dan gaat het helemaal dood. Ge wordt bedankt he!
ik reageer altijd op jou weettoch lobiiquote:Op maandag 7 november 2011 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
Het levert op z'n minst reacties op!
Wil jij dan in deze even voor woordenboek spelen?quote:Op maandag 7 november 2011 11:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik reageer altijd op jou weettoch lobii
geen idee wat het echt betekent, iets met liefde dit dat.quote:Op maandag 7 november 2011 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wil jij dan in deze even voor woordenboek spelen?
Hier ook, hell yeahquote:Op maandag 7 november 2011 12:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het luchtalarm werkt hier in ieder geval nog.
Goede tip.quote:Op maandag 7 november 2011 12:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Lege bussen zijn er om in te fappen
Hij was toch leeg?quote:Op maandag 7 november 2011 13:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kutmongolen net naast me in de bus, godverdomme niet meer normaal
quote:Op maandag 7 november 2011 15:35 schreef Etsu het volgende:
Economie: 24 punten gehaald van de 45.
NOEM ME BAAS
Je hebt een 5.8, en dat vind je goed?quote:Op maandag 7 november 2011 15:35 schreef Etsu het volgende:
Economie: 24 punten gehaald van de 45.
NOEM ME BAAS
Ja, voor mijn doen wel.quote:Op maandag 7 november 2011 16:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je hebt een 5.8, en dat vind je goed?
quote:
Na een tijdje niet meer, helaas.quote:
heb je de Ingelijste kunstdruk-versie gezien?quote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef Etsu het volgende:
30 euro neerleggen voor een beetje papier met een vliegtuigje erop.
Zonde inderdaad, daar had je ook hendig een paar pilskes van kunnen kopen.quote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef Etsu het volgende:
100 euro meerquote:Op maandag 7 november 2011 22:19 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
heb je de Ingelijste kunstdruk-versie gezien?
Decadent student aan het wezen.quote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef Etsu het volgende:
Waar zie je naar uitquote:Op maandag 7 november 2011 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De tijd kruipt. Mag best wat sneller gaan.
Rijexamen.quote:
Deze vrouwquote:
zou ik geen problemen mee hebbenquote:Op maandag 7 november 2011 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik stop met de pabo en word jouw secretaresse goed
Heb ik weer.quote:
Sadness der mensheid.quote:glenn19
ik ben er bij de nacht openig voor mw3 zo vet je moet het eens in je leven heben gedaan
Trolololol.quote:
Nee, stond op hyves ergens.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Trolololol.
Hoop ik dan toch.
Hyvesquote:
Oké, wanneer begin je?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SorryIk ben verder wel heel lief enzo.
Uhhhhm ik denk dat ik toch eerst mijn pabo diploma ga halen goed?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, wanneer begin je?
quote:Op maandag 7 november 2011 12:21 schreef ecktebaas het volgende:
Gewoon om 12 uur langs de winkel fietsen en kapot hard KANKERNERDS roepen.
Ja, dat is misschien wel verstandig ja.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhhhhm ik denk dat ik toch eerst mijn pabo diploma ga halen goed?
Hij moet blij zijn dat je een baan hebt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En volgens mij vindt Jan dat ook helemaal niet leuk als ik opeens voor jou kom werken enzo.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien wel verstandig ja.
[..]
Hij moet blij zijn dat je een baan hebt.
En als het een beetje lukt met m'n studie dan wordt het waarschijnlijk nog een goed betaalde baan ook.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Inderdaad.Wat een ondankbare hond.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien wel verstandig ja.
[..]
Hij moet blij zijn dat je een baan hebt.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Inderdaad.Wat een ondankbare hond.
Aidsquote:
En dit ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee joh, ik dacht dat je ons zat te fucken jeweet.
Leeftijd < hoewel het vanaf nu ook op 17 jarige leeftijd kan ja :/quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wordt tijd. 't Wordt alleen maar duurder.
Ik heb geen geld, en ik wacht liever tot na de terrorwinter die eraan zit te komenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wordt tijd. 't Wordt alleen maar duurder.
Is niet nodig. Deze mod heeft het gezien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zal ik even een mod vragen of ie je edit wil terugzetten?
Leer je het wel gelijk als een pro, in de winter.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb geen geld, en ik wacht liever tot na de terrorwinter die eraan zit te komen
Lijkt me dat mods wel wat beters te doen hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zal ik even een mod vragen of ie je edit wil terugzetten?
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben ook pas de derde keer geslaagd.
Nein danke. Gewoon in één keer ANWB 10daagsequote:Op dinsdag 8 november 2011 17:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is niet nodig. Deze mod heeft het gezien.
[..]
Leer je het wel gelijk als een pro, in de winter.
Je slaagt veel makkelijker in de winter.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is niet nodig. Deze mod heeft het gezien.
[..]
Leer je het wel gelijk als een pro, in de winter.
is JP de derde al?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook.
Dat is mijn levensmotto, drie keer is scheepsrecht!
Die mensen kennuh echt niej rijuh zoals mijn vader zou zeggen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nein danke. Gewoon in één keer ANWB 10daagse
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Die mensen kennuh echt niej rijuh zoals mijn vader zou zeggen.
Klopt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Die mensen kennuh echt niej rijuh zoals mijn vader zou zeggen.
Mijne is, eerste keer falen niet geschiktquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook.
Dat is mijn levensmotto, drie keer is scheepsrecht!
42 lessen. Uberhauptquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan ben je er tenminste constant mee bezig, anders zie ik mezelf een jaar erover doen voordat ik uberhaupt examen mag doen. Dan zakt alles weg.
boeiend wat jouwe isquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:28 schreef Splutje het volgende:
[..]
Mijne is, eerste keer falen niet geschikt
Herhaling is beter dan 6 uur per dag rijden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan ben je er tenminste constant mee bezig, anders zie ik mezelf een jaar erover doen voordat ik uberhaupt examen mag doen. Dan zakt alles weg.
Dure grap dan. Ik heb geen potje ofzo hè, als ik het nu per les zou betalen (enige optie om nu te beginnen) zou ik één les per week hebben. Zonder geld over te houden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
42 lessen. Uberhaupt
Half jaartje
Jeetjequote:Op dinsdag 8 november 2011 17:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dure grap dan. Ik heb geen potje ofzo hè, als ik het nu per les zou betalen (enige optie om nu te beginnen) zou ik één les per week hebben. Zonder geld over te houden.
Visser een optie?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dure grap dan. Ik heb geen potje ofzo hè, als ik het nu per les zou betalen (enige optie om nu te beginnen) zou ik één les per week hebben. Zonder geld over te houden.
Ben druk zoekende, maar te kieskeurigquote:
Gewoon horeca: zolang er maar chille lui werkenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ben druk zoekende, maar te kieskeurig
volgende keer stiekem een recorder meenemen en op youtube zettenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Examinator werd fucking boos omdat ik het niet met alles eens wasroyale droevigheid.
Wattttquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Examinator werd fucking boos omdat ik het niet met alles eens wasroyale droevigheid.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ik het ergens niet mee eens ben zeg ik er wat van, ik ben blijkbaar de enige. Hij kon er niet mee omgaan.quote:
Typisch examinatoren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik het ergens niet mee eens ben zeg ik er wat van, ik ben blijkbaar de enige. Hij kon er niet mee omgaan.
En hard werken. Ja oke, jij niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Gewoon horeca: zolang er maar chille lui werken
Chille baas is ook niet onbelangrijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En hard werken. Ja oke, jij niet.
Ik heb soms een chille baas.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Chille baas is ook niet onbelangrijk
Keuken haat altijd op mij als ik niet meer te doen heb dan wat drankjes inschenken of wijnglazen poleren.
Ik met de bediening meestalquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb soms een chille baas.
En ik ga gewoon met de keuken staan ouwehoeren. Mits de baas er niet is.
GR mogen gebruikenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:48 schreef Heroinjunk het volgende:
En ze gaan de grafische rekenmachines steekproefgewijs controleren vrijdag.
Lekker boeiend joh, iedereen zakt bijna voor de eerste keer. In mijn omgeving zelf meerdere 2x gezaktquote:
Ik kan er gewoon niet tegen als ik faalquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:54 schreef Splutje het volgende:
[..]
Lekker boeiend joh, iedereen zakt bijna voor de eerste keer. In mijn omgeving zelf meerdere 2x gezakt
bejaarden hebben dat ook nooit doorquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oeps, ik luister al uren hetzelfde lied.
Dat vindt niemand leukquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet tegen als ik faal
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
bejaarden hebben dat ook nooit door
Nee goh, maar dan zit er nog verschil tussen mensen en hoe ze er mee omgaan.quote:
impliceren dat ik deze dode SC nog volgquote:
En toch reageerde je, vreemde zaak deze. Ik neem het mee naar achteren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:20 schreef leeell het volgende:
[..]
impliceren dat ik deze dode SC nog volg
via forumspyquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En toch reageerde je, vreemde zaak deze. Ik neem het mee naar achteren.
ik las "nee"quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:21 schreef ThaTim het volgende:
Deze SC gaat weer leven nu ik terug ben.
Oh oke.quote:
terekte trieste mensen op deze aardbolquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jammer dat dingen zo lopen. leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell ik wil
doe je niks aan helaas helaas ik wou dat mijn broertje ook niet ziek wasquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:24 schreef leeell het volgende:
[..]
terekte trieste mensen op deze aardbol
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja godverdomme, gaan ze alle clichés uit de de kast trekken, heb ik weer. Nondeju.
Als er geen ban op stond had ik nu een foto van een piemel gepost.quote:
Gewoon zeggen dat ze hun bek dicht moeten houden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb nu al zin in morgen, kan ik 600 keer gaan uitleggen waarom ik gezakt ben. Ik zeg wel dat ze zich allemaal vergist hebben en dat ik helemaal geen examen had.
Oja, da's wel een goede. Gewoon met een stalen gezicht BAKKES zeggen, dat gaat wel werken ja.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze hun bek dicht moeten houden.
Bakkes is een betere ja.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja, da's wel een goede. Gewoon met een stalen gezicht BAKKES zeggen, dat gaat wel werken ja.
In feite is dat ook zo, ik heb geen grote fouten gemaakt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:25 schreef ThaTim het volgende:
Zeg dat je paar kleine fouten gemaakt heb.
Punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WAAROM DIE HAAT.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als er geen ban op stond had ik nu een foto van een piemel gepost.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:30 schreef Ezell het volgende:
De herfst is vanaf vandaag mijn lievelingsseizoen. Ich liebe es.ben je dronken ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat jij stomme smilies post om mij te pesten.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat jij stomme smilies post om mij te pesten.
Ja, chronisch dronken was jij toch.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Altijd. Dat weet je inmiddels toch wel?
Alleen jij zegt dat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, chronisch dronken was jij toch.
Dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:53 schreef Etsu het volgende:
Hierbij: Ezell, je bent chronisch dronken.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:53 schreef Etsu het volgende:
Hierbij: Ezell, je bent chronisch dronken.
Genetica is ook saaiquote:
Mwah, sommige shit is nog wel lastig hoorquote:
ja maar jij bent een slimme boiiquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Mwah, sommige shit is nog wel lastig hoor.
Ja maar ja maar ja maar ik kan echt totaal gewoon statistiek er niet in krijgen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Mwah, sommige shit is nog wel lastig hoor.
ik ben je boi jeweetzellufquote:
toch blijf je een slimme boi voor miiquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:12 schreef yosander het volgende:
[..]
ik ben je boi jeweetzelluf
Tweede tentamen heeft deze boy echter niet gehaald
Hij ís slim.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
toch blijf je een slimme boi voor mii
Nouhou.quote:
Sander, ben je een eend geworden?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
weetik, hij is een tweede willie wortel
Willie Wortel is een kraanvogelquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sander, ben je een eend geworden?
Dat is niet om te lachen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:17 schreef yosander het volgende:
Ik moest lachen om een plaatje uit een powerpointpresentatie![]()
[ afbeelding ]
'Cri-du-chat syndroom: kat-achtig huilen![]()
En terecht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:21 schreef Heroinjunk het volgende:
God straft meteen, ik liet m'n markeerstift op m'n nieuwe jasje en topje flikkeren.
Meer om Sander's reactie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kapot gaan om je eigen grap
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:21 schreef Heroinjunk het volgende:
God straft meteen, ik liet m'n markeerstift op m'n nieuwe jasje en topje flikkeren.
niet in?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:23 schreef yosander het volgende:
Rick jij hoort allang op bed te liggen
Grote broer in actie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:23 schreef yosander het volgende:
Rick jij hoort allang op bed te liggen
Klopt, maar als je zo'n plaatje tegenkomt in een presentatie met alleen saaie illustraties en shitquote:
ha-haquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:21 schreef Heroinjunk het volgende:
moet je mijne lenenquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb er al 3 markeerstiften doorheen gejaagd en mijn 4e schijt er ook bijna mee uit.
Hallo ik markeer ALLES wat ik moet weten plus ik markeer ook nog eens een teringeindveel weg in mijn aantekeningen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:28 schreef Etsu het volgende:
wtf suus markeer jij zoveelik heb nog markeerstiften van mijn vmbo-periode en ze doen het nog prima.
Markeer je de belangrijkste dingen die je al hebt gemarkeerd ook nog eens met een extra kleurtje?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hallo ik markeer ALLES wat ik moet weten plus ik markeer ook nog eens een teringeindveel weg in mijn aantekeningen.Ik leef van pennen, markeerstiften en typex.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Markeer je de belangrijkste dingen die je al hebt gemarkeerd ook nog eens met een extra kleurtje?
Bijna wel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Markeer je de belangrijkste dingen die je al hebt gemarkeerd ook nog eens met een extra kleurtje?
Ja, jezus, koop dan een bak verf en giet de hele pagina onder.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Zie hier mijn markeergedrag. Dit gaat dus iedere pagina zo.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, jezus, koop dan een bak verf en giet de hele pagina onder.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, jezus, koop dan een bak verf en giet de hele pagina onder.
Moet je nagaan hoe saai MTS is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:34 schreef Etsu het volgende:
wat een teringsaaie informatie daar.asw is niets voor mij
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik hou van markeren.Als ze in hoorcolleges te snel gaan en ik kan niet dingetjes onderstrepen word ik boos.
Ja dan klopt het niet meer met de rest van mijn collegeblok en aantekeningen.quote:
ohjeejquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn collegeblok is trouwens vol.Het is maar goed dat ik afgelopen zaterdag een nieuwe heb gekocht.
Vertelquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:03 schreef yosander het volgende:
Ik ben foute hardstyle aan het luisteren![]()
quote:
Haha ik zal het eens proberen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:11 schreef yosander het volgende:
Deze nummers zijn beter en dat weet ik zonder MW3 te hebben gespeeld.
!!!TERMEN!!!quote:Meiose in een
paracentrische inversie
heterozygoot levert
geen problemen op als
er geen crossing-over
plaats vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Toppiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |