WAAROM DIE HAAT.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als er geen ban op stond had ik nu een foto van een piemel gepost.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:30 schreef Ezell het volgende:
De herfst is vanaf vandaag mijn lievelingsseizoen. Ich liebe es.ben je dronken ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat jij stomme smilies post om mij te pesten.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat jij stomme smilies post om mij te pesten.
Ja, chronisch dronken was jij toch.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Altijd. Dat weet je inmiddels toch wel?
Alleen jij zegt dat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, chronisch dronken was jij toch.
Dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:53 schreef Etsu het volgende:
Hierbij: Ezell, je bent chronisch dronken.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:53 schreef Etsu het volgende:
Hierbij: Ezell, je bent chronisch dronken.
Genetica is ook saaiquote:
Mwah, sommige shit is nog wel lastig hoorquote:
ja maar jij bent een slimme boiiquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Mwah, sommige shit is nog wel lastig hoor.
Ja maar ja maar ja maar ik kan echt totaal gewoon statistiek er niet in krijgen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Mwah, sommige shit is nog wel lastig hoor.
ik ben je boi jeweetzellufquote:
toch blijf je een slimme boi voor miiquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:12 schreef yosander het volgende:
[..]
ik ben je boi jeweetzelluf
Tweede tentamen heeft deze boy echter niet gehaald
Hij ís slim.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
toch blijf je een slimme boi voor mii
Nouhou.quote:
Sander, ben je een eend geworden?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
weetik, hij is een tweede willie wortel
Willie Wortel is een kraanvogelquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sander, ben je een eend geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |