En daar dan weer 15-20 euro voor vragen? Denk niet dat mensen daar meerdere keren intrappen.quote:Op maandag 7 november 2011 11:05 schreef BoemBats het volgende:
Ik heb MW2 en BO, maar ga deze niet halen. Lijkt toch te veel op MW2, kunnen ze er beter een paar nieuwe maps bij maken.
soberso mensne die games kopen die men kan downenquote:Op maandag 7 november 2011 12:21 schreef ecktebaas het volgende:
Gewoon om 12 uur langs de winkel fietsen en kapot hard KANKERNERDS roepen.
Nou jij heb ballen zeg!quote:Op maandag 7 november 2011 12:21 schreef ecktebaas het volgende:
Gewoon om 12 uur langs de winkel fietsen en kapot hard KANKERNERDS roepen.
Ik weet niet waar jij allemaal ziek van wordt, maar het gemiddelde lichaam kan wel tegen temperaturen van 5 graden.quote:Op maandag 7 november 2011 11:19 schreef Posucice het volgende:
Naar een midnight release gaan
Ben benieuwd hoeveel mensen er morgen 'ziek' zijn
quote:Op maandag 7 november 2011 12:54 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij allemaal ziek van wordt, maar het gemiddelde lichaam kan wel tegen temperaturen van 5 graden.
Geen begrip hebben voor iemand anders zijn hobby komt ook niet echt intelligent over.quote:Op maandag 7 november 2011 12:27 schreef Verwerker het volgende:
Soberso nerds die een dag vrij nemen voor dit
Ik denk dat het wel meevalt, aangezien je meestal wel over je hobby, etc praat op je werk.quote:Op maandag 7 november 2011 12:56 schreef OverRated het volgende:
[..]
Hij doelt op mensen die zich de volgende dag ziek gaan melden om MW3 te spelen
Mensen trappen er al sinds cod 4 in dus waarom niet?quote:Op maandag 7 november 2011 11:09 schreef De_Viborateur het volgende:
[..]
En daar dan weer 15-20 euro voor vragen? Denk niet dat mensen daar meerdere keren intrappen.
Steamquote:Op maandag 7 november 2011 13:18 schreef Jimbo het volgende:
steam orderen... dan heb je em ook en hoef je je huis niet uit... #likeaboss
ik las ikeabosquote:Op maandag 7 november 2011 13:18 schreef Jimbo het volgende:
steam orderen... dan heb je em ook en hoef je je huis niet uit... #likeaboss
Mensen die games spelen voor de graphics.quote:Op maandag 7 november 2011 13:36 schreef Confetti het volgende:
Net video´s gekeken van Battlefield 3 en daarna van Modern Warfare 3 .
MW3![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt net een 3e rangs shooter uit 2003.
Wow argumenten gebruiken om call of duty goed te pratenquote:Op maandag 7 november 2011 13:58 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Mensen die games spelen voor de graphics.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |