Ja, wa denkte gij, ik ga maar eens posten want dan gaat het helemaal dood. Ge wordt bedankt he!quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 11:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, wa denkte gij, ik ga maar eens posten want dan gaat het helemaal dood. Ge wordt bedankt he!
ik reageer altijd op jou weettoch lobiiquote:Op maandag 7 november 2011 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
Het levert op z'n minst reacties op!
Wil jij dan in deze even voor woordenboek spelen?quote:Op maandag 7 november 2011 11:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik reageer altijd op jou weettoch lobii
geen idee wat het echt betekent, iets met liefde dit dat.quote:Op maandag 7 november 2011 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wil jij dan in deze even voor woordenboek spelen?
Hier ook, hell yeahquote:Op maandag 7 november 2011 12:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het luchtalarm werkt hier in ieder geval nog.
Goede tip.quote:Op maandag 7 november 2011 12:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Lege bussen zijn er om in te fappen
Hij was toch leeg?quote:Op maandag 7 november 2011 13:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kutmongolen net naast me in de bus, godverdomme niet meer normaal
quote:Op maandag 7 november 2011 15:35 schreef Etsu het volgende:
Economie: 24 punten gehaald van de 45.
NOEM ME BAAS
Je hebt een 5.8, en dat vind je goed?quote:Op maandag 7 november 2011 15:35 schreef Etsu het volgende:
Economie: 24 punten gehaald van de 45.
NOEM ME BAAS
Ja, voor mijn doen wel.quote:Op maandag 7 november 2011 16:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je hebt een 5.8, en dat vind je goed?
quote:
Na een tijdje niet meer, helaas.quote:
heb je de Ingelijste kunstdruk-versie gezien?quote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef Etsu het volgende:
30 euro neerleggen voor een beetje papier met een vliegtuigje erop.
Zonde inderdaad, daar had je ook hendig een paar pilskes van kunnen kopen.quote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef Etsu het volgende:
100 euro meerquote:Op maandag 7 november 2011 22:19 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
heb je de Ingelijste kunstdruk-versie gezien?
Decadent student aan het wezen.quote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef Etsu het volgende:
Waar zie je naar uitquote:Op maandag 7 november 2011 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De tijd kruipt. Mag best wat sneller gaan.
Rijexamen.quote:
Deze vrouwquote:
zou ik geen problemen mee hebbenquote:Op maandag 7 november 2011 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik stop met de pabo en word jouw secretaresse goed
Heb ik weer.quote:
Sadness der mensheid.quote:glenn19
ik ben er bij de nacht openig voor mw3 zo vet je moet het eens in je leven heben gedaan
Trolololol.quote:
Nee, stond op hyves ergens.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Trolololol.
Hoop ik dan toch.
Hyvesquote:
Oké, wanneer begin je?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SorryIk ben verder wel heel lief enzo.
Uhhhhm ik denk dat ik toch eerst mijn pabo diploma ga halen goed?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, wanneer begin je?
quote:Op maandag 7 november 2011 12:21 schreef ecktebaas het volgende:
Gewoon om 12 uur langs de winkel fietsen en kapot hard KANKERNERDS roepen.
Ja, dat is misschien wel verstandig ja.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhhhhm ik denk dat ik toch eerst mijn pabo diploma ga halen goed?
Hij moet blij zijn dat je een baan hebt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En volgens mij vindt Jan dat ook helemaal niet leuk als ik opeens voor jou kom werken enzo.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien wel verstandig ja.
[..]
Hij moet blij zijn dat je een baan hebt.
En als het een beetje lukt met m'n studie dan wordt het waarschijnlijk nog een goed betaalde baan ook.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Inderdaad.Wat een ondankbare hond.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien wel verstandig ja.
[..]
Hij moet blij zijn dat je een baan hebt.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Inderdaad.Wat een ondankbare hond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |