Leeftijd < hoewel het vanaf nu ook op 17 jarige leeftijd kan ja :/quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wordt tijd. 't Wordt alleen maar duurder.
Ik heb geen geld, en ik wacht liever tot na de terrorwinter die eraan zit te komenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wordt tijd. 't Wordt alleen maar duurder.
Is niet nodig. Deze mod heeft het gezien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zal ik even een mod vragen of ie je edit wil terugzetten?
Leer je het wel gelijk als een pro, in de winter.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb geen geld, en ik wacht liever tot na de terrorwinter die eraan zit te komen
Lijkt me dat mods wel wat beters te doen hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zal ik even een mod vragen of ie je edit wil terugzetten?
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben ook pas de derde keer geslaagd.
Nein danke. Gewoon in één keer ANWB 10daagsequote:Op dinsdag 8 november 2011 17:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is niet nodig. Deze mod heeft het gezien.
[..]
Leer je het wel gelijk als een pro, in de winter.
Je slaagt veel makkelijker in de winter.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is niet nodig. Deze mod heeft het gezien.
[..]
Leer je het wel gelijk als een pro, in de winter.
is JP de derde al?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook.
Dat is mijn levensmotto, drie keer is scheepsrecht!
Die mensen kennuh echt niej rijuh zoals mijn vader zou zeggen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nein danke. Gewoon in één keer ANWB 10daagse
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Die mensen kennuh echt niej rijuh zoals mijn vader zou zeggen.
Klopt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Die mensen kennuh echt niej rijuh zoals mijn vader zou zeggen.
Mijne is, eerste keer falen niet geschiktquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook.
Dat is mijn levensmotto, drie keer is scheepsrecht!
42 lessen. Uberhauptquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan ben je er tenminste constant mee bezig, anders zie ik mezelf een jaar erover doen voordat ik uberhaupt examen mag doen. Dan zakt alles weg.
boeiend wat jouwe isquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:28 schreef Splutje het volgende:
[..]
Mijne is, eerste keer falen niet geschikt
Herhaling is beter dan 6 uur per dag rijden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan ben je er tenminste constant mee bezig, anders zie ik mezelf een jaar erover doen voordat ik uberhaupt examen mag doen. Dan zakt alles weg.
Dure grap dan. Ik heb geen potje ofzo hè, als ik het nu per les zou betalen (enige optie om nu te beginnen) zou ik één les per week hebben. Zonder geld over te houden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
42 lessen. Uberhaupt
Half jaartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |