Ik vermoed inmiddels bezuinigingen bij SYTYCD.quote:Op zondag 6 november 2011 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook een stagair, die eigenlijk voor Fries heeft geleerd.
Het wordt gerund door stagiaires en een hamster in een kooitje om de stroom op te wekken.quote:Op zondag 6 november 2011 21:15 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ik vermoed inmiddels bezuinigingen bij SYTYCD.
quote:Op zondag 6 november 2011 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt gerund door stagiaires en een hamster in een kooitje om de stroom op te wekken.
quote:Op zondag 6 november 2011 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt gerund door stagiaires en een hamster in een kooitje om de stroom op te wekken.
Anthony is 1m60quote:Op zondag 6 november 2011 21:16 schreef HalloLobbes het volgende:
Tjonge, hoe lang zijn Marissa en Anthony eigenlijk? Hebben ze soms de lengte van Hobbits.
Hamsters zijn erg veelzijdige creaturen.quote:Op zondag 6 november 2011 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Door Cee dus eigenlijk?quote:Op zondag 6 november 2011 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Max 1.20m dacht ik.quote:
ik vrees voor Anthony en Marissaquote:Op zondag 6 november 2011 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Lastig om vanavond exits te voorspellen...
Ik gok op Celine. Van de mannen weet ik het nog niet.quote:
Ik denk toch echt Sedrig, hij krijgt nou eenmaal niet veel stemmen van de kijkersquote:Op zondag 6 november 2011 21:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik gok op Celine. Van de mannen weet ik het nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |