Whooooh sorry, ik zie 't nu pas.quote:Op zondag 6 november 2011 20:15 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dat weet ikEr stond GTMA
Great Thinks Mind Alike?
quote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Whooooh sorry, ik zie 't nu pas.Ik moet ook geen tien dingen tegelijk willen doen, dan krijg je dit.
quote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
weet niet eens hoe ik thuisgekomen ben
Kan me er iets bij voorstellenquote:Op zondag 6 november 2011 20:17 schreef Ewelina het volgende:
Ai, Juvat is niet heel blij met Celine.
nou dat niet volgens mij... maar heb echt geen idee.... echt heeel ergquote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef IbeBen het volgende:
[..]Misschien heeft iemand je wel thuisgebracht
Zoals ik in het vorige topic zei: livelink heeft 'r in de droogtrommel gestopt samen met haar was.quote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef henkde_j het volgende:
Waarom hebben ze haar stem vervormd. Mag ze niet herkend worden?
Ach, volgens mij had de helft het niet eens doorquote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Whooooh sorry, ik zie 't nu pas.Ik moet ook geen 10 dingen tegelijk willen doen, dan krijg je dit.
Loop je nog gemakkelijk?quote:Op zondag 6 november 2011 20:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
nou dat niet volgens mij... maar heb echt geen idee.... echt heeel erg
Dan wordt de spanning groter. Volgens de stagiar dan.quote:Op zondag 6 november 2011 20:19 schreef mootie het volgende:
Waarom die hoge hoed... Er zit toch maar 1 kaartje in.
Ach, /carequote:Op zondag 6 november 2011 20:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
nou dat niet volgens mij... maar heb echt geen idee.... echt heeel erg
dan valt het wel meequote:
Om het spannend te makenquote:Op zondag 6 november 2011 20:19 schreef mootie het volgende:
Waarom die hoge hoed... Er zit toch maar 1 kaartje in.
Ach ja, het kan er nooit slechter uitkomen dan dat het er in ging.quote:Op zondag 6 november 2011 20:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Zoals ik in het vorige topic zei: livelink heeft 'r in de droogtrommel gestopt samen met haar was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |