Natte vinger erin doenquote:Op zondag 6 november 2011 17:44 schreef Doler12 het volgende:
Ik word helemaal gek van mijn verstopte oor!
Dat is feitelijk onjuist. Dit is pure misleiding.. ik ben gewoon gelokt naar SBS6quote:Op zondag 6 november 2011 17:44 schreef Palomar het volgende:
vanavend de show die aanklaagt, ontmaskert, opspoort en verdedigt.
Gelokt? Kwam 't niet door Alberto?quote:Op zondag 6 november 2011 17:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is feitelijk onjuist. Dit is pure misleiding.. ik ben gewoon gelokt naar SBS6
Wattenstaafje met azijn er in drukken!quote:Op zondag 6 november 2011 17:44 schreef Doler12 het volgende:
Ik word helemaal gek van mijn verstopte oor!
Nee neequote:Op zondag 6 november 2011 17:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Gelokt? Kwam 't niet door Alberto?
quote:Op zondag 6 november 2011 17:44 schreef Palomar het volgende:
vanavend de show die aanklaagt, ontmaskert, opspoort en verdedigt.
Dat maakt het alleen maar erger natuurlijkquote:Op zondag 6 november 2011 17:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wattenstaafje met azijn er in drukken!
snap niet elemaal hoe het werkt, mensen geven een soort username en dan krijg je korting?!quote:Op zondag 6 november 2011 18:17 schreef Maraca het volgende:
Voor degenen die willen snacken vanavond..
Just Eat # 8 Goedkoop eten met marktplaats.
Eeh, het is gewoon een kortingscode die je op het eind in kan vullen bij de betaling.quote:Op zondag 6 november 2011 18:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
snap niet elemaal hoe het werkt, mensen geven een soort username en dan krijg je korting?!
kwam ze door albertoquote:Op zondag 6 november 2011 17:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Gelokt? Kwam 't niet door Alberto?
ik deed alles invullen voor een bestelling maar zag geen plek om het in te vullen, mischien bij betalingquote:Op zondag 6 november 2011 18:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eeh, het is gewoon een kortingscode die je op het eind in kan vullen bij de betaling.
Op het laatst pas ja, nadat je je adres hebt ingevuld.quote:Op zondag 6 november 2011 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik deed alles invullen voor een bestelling maar zag geen plek om het in te vullen, mischien bij betaling
quote:Op zondag 6 november 2011 18:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tijd gaat langzaam
dan maar gamen
Same! Battlefield multiplayeren, kutspel.quote:Op zondag 6 november 2011 18:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tijd gaat langzaam
dan maar gamen
waarom danquote:
meh teveel testosteron, ik zit op Obese te wachtenquote:Op zondag 6 november 2011 18:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wegmisbruikers, Alberto, Peter R de Vries
meh teveel vet, ik zit op Wegmisbruikers te wachtenquote:Op zondag 6 november 2011 18:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
meh teveel testosteron, ik zit op Obese te wachten
meh dat doe je leuk, ik verveel me nu een beetjequote:Op zondag 6 november 2011 18:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
meh teveel vet, ik zit op Wegmisbruikers te wachten
gears of war 3 hier!quote:Op zondag 6 november 2011 18:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Same! Battlefield multiplayeren, kutspel.
Albertoquote:Op zondag 6 november 2011 18:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wegmisbruikers, Alberto, Peter R de Vries
xboxquote:Op zondag 6 november 2011 18:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Same! Battlefield multiplayeren, kutspel.
Oorlogje, als ze leuk zijn, COD vind ik altijd wel leuk, en GTAquote:Op zondag 6 november 2011 18:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is wel jouw soort game?
ik ben meer saints rowquote:Op zondag 6 november 2011 18:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oorlogje, als ze leuk zijn, COD vind ik altijd wel leuk, en GTA
Meh.. heb Saints Row 2, maar die heb ik net 10 minuten gespeeld en toen had ik het wel gezienquote:Op zondag 6 november 2011 18:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ben meer saints row
Pff, gamerpoints, let d'r helemaal niet opquote:Op zondag 6 november 2011 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
6000nogwat GP
is te doen
Ik zit gewoon de was te draaien enzo. Straks zelfs nog even strijken.quote:Op zondag 6 november 2011 18:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tijd gaat langzaam
dan maar gamen
Oh, ik heb nog wel wat te strijkenquote:Op zondag 6 november 2011 18:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit gewoon de was te draaien enzo. Straks zelfs nog even strijken.
Voelt goed hoor als je iets bereikt hebt en je ziet zo'n GP schermpjequote:Op zondag 6 november 2011 18:56 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Pff, gamerpoints, let d'r helemaal niet op
Dat welquote:Op zondag 6 november 2011 19:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voelt goed hoor als je iets bereikt hebt en je ziet zo'n GP schermpje
Vriend van me heeft 15000. Maar er zijn zelfs spelers met meer dan 100.000 GPquote:Op zondag 6 november 2011 19:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat welmaar heb ook gehad dat mensen zo zaten van: pff, 5000GP, te weinig *unfriend*
Die hebben geen levenquote:Op zondag 6 november 2011 19:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vriend van me heeft 15000. Maar er zijn zelfs spelers met meer dan 100.000 GP
zielig jaquote:
Meer dan mij iigquote:Op zondag 6 november 2011 19:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zielig ja
de 6700 vind ik al heel wat. hangt er heel erg vanaf welk spel en hoe moeilijk het is om GP te halen
Op welke console?quote:Op zondag 6 november 2011 19:30 schreef Maraca het volgende:
Ik heb zojuist Guitar Hero zitten spelen![]()
sorry buren
Ik heb geen zusjequote:Op zondag 6 november 2011 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
op de console van je zusje spelen
anders zou je haar wel willen daten hequote:Op zondag 6 november 2011 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
op de console van je zusje spelen
gamerpoints zijn ook voor e-penisbazenquote:Op zondag 6 november 2011 18:56 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Pff, gamerpoints, let d'r helemaal niet op
X-penis noem ik het lieverquote:Op zondag 6 november 2011 19:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
gamerpoints zijn ook voor e-penisbazen
Heb hem al 5 jaar ofzoquote:Op zondag 6 november 2011 19:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom dan een wii speelgoedje?
Ga die niet kopen. Deze ligt al aardig stof te vangenquote:Op zondag 6 november 2011 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe aan.
Nog meer gimmicks
Ik heb mquote:Op zondag 6 november 2011 20:02 schreef Studiotje het volgende:
m'n afstandsbediening heeft zich verstopt
Ik naar Obese op Rtl4quote:Op zondag 6 november 2011 20:02 schreef Karina het volgende:
Grenzeloos Verliefd komt me nog TE bekend voor, ik zap alvast naar SBS
Herkenbaar. Ik ben hem ook altijd kwijt.quote:Op zondag 6 november 2011 20:02 schreef Studiotje het volgende:
m'n afstandsbediening heeft zich verstopt
Maar amai, wat doette gij daar me dan he?quote:
Ghehequote:Op zondag 6 november 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben hem ook altijd kwijt.
Stom muziek spelletje, maar je hebt daar een ding in zitten dat je controler en nunchuck belletjes zijn en dan moet je meebellen op de ritmequote:
daarom meerdere afstandsbedieningen, 1ntje voor mij een 1ntje voor mevrouw duck!quote:Op zondag 6 november 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben hem ook altijd kwijt.
Ik heb nog wel ergens eentje liggen van Dealextreme, die maar weer eens opzoeken, je weet maar nooit.quote:Op zondag 6 november 2011 20:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
daarom meerdere afstandsbedieningen, 1ntje voor mij een 1ntje voor mevrouw duck!
Denk obesequote:Op zondag 6 november 2011 20:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik weet gelijk over welk programma je het hebt.
het huis mag ook meedoenquote:
Altijd hetzelfdequote:Op zondag 6 november 2011 20:13 schreef WcPot het volgende:
Moet ze straks weer opdrukken bij die coach en na 2x stopt ze zeker alweer
Precies, oorzaak wegnemen en dan minder vreten.quote:Op zondag 6 november 2011 20:14 schreef donald_dick het volgende:
Doos, je bent niet gelukkig om dat je dik bent, je bent gaan eten omdat je ongelukkig bent, dat is je probleem!
quote:Op zondag 6 november 2011 20:14 schreef donald_dick het volgende:
Erehaag voor je dikke collega maken, de befaamde walk of shame!
het probleem lost zich binnen 6 jaar wel op denk ik zoquote:Op zondag 6 november 2011 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, oorzaak wegnemen en dan minder vreten.
gaat snel als je 180 weegt...quote:Op zondag 6 november 2011 20:16 schreef Karina het volgende:
60 kilo eraf en er weer aan! Hoe doe je dat... Ze is bijna net zoveel afgevallen als dat ik weeg.
ze is ook een puberquote:
Dan is er toch echt een probleem bij die vrouw zelf kan niet andersquote:Op zondag 6 november 2011 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik zoveel vreet dat ik 60 kilo aankom
ik ben binnen 3 maanden 40 kilo afgevallen en aangekomen ( was van 70 naar 35 gegaan vanwege een darminfectie) dus ik snap wel hoe snel dat kanquote:Op zondag 6 november 2011 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik zoveel vreet dat ik 60 kilo aankom
Dat is toch wat anders, je zat niet op je normale gewicht. Maar zomaar 60 kilo eraan vreten. Ik word al misselijk als ik eraan denk.quote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik ben binnen 3 maanden 40 kilo afgevallen en aangekomen ( was van 70 naar 35 gegaan vanwege een darminfectie) dus ik snap wel hoe snel dat kan
Dreftquote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kan ze niet gewoon een paar flessen vetoplosser drinken?
quote:Op zondag 6 november 2011 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
leukste idee van NL is saai geworden zeg...
Ja he? Ik heb de eerste aflevering gezien, er zaten wel leuke ideeen tussen, maar het programma is gewoon niet leuk meer.quote:Op zondag 6 november 2011 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
leukste idee van NL is saai geworden zeg...
nou, ik heb een tijd lang een diëtiste hiervoor gehad, die het voor een keer leuk vond om mensen te laten aankomenquote:Op zondag 6 november 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch wat anders, je zat niet op je normale gewicht. Maar zomaar 60 kilo eraan vreten. Ik word al misselijk als ik eraan denk.
Dat vinden de supermarkten niet zo'n probleem denk ik.quote:Op zondag 6 november 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
Kost ook een hoop geld trouwens, al dat eten.
Wat moest je eten? Geen slagroom denk ik.quote:Op zondag 6 november 2011 20:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nou, ik heb een tijd lang een diëtiste hiervoor gehad, die het voor een keer leuk vond om mensen te laten aankomen
quote:Op zondag 6 november 2011 20:21 schreef Geo3kant het volgende:
Jullie kijken naar die dikke walrus op rtl4?
Yupquote:Op zondag 6 november 2011 20:21 schreef Geo3kant het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 20:21 schreef Geo3kant het volgende:
Jaquote:Op zondag 6 november 2011 20:21 schreef Geo3kant het volgende:
Het begon met pannenkoeken, yoghurt en rijstenwafels om mijn darmen weer aan de gang te krijgen.quote:Op zondag 6 november 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat moest je eten? Geen slagroom denk ik.
Inderdaad.... heb het nu een paar keer gezien, maar het voelt als herhaling.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 20:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Het begon met pannenkoeken, yoghurt en rijstenwafels om mijn darmen weer aan de gang te krijgen.
Na 2 weken kwamen daar aardappels, rijst en spaghettie bij met mager vlees en elke dag 10 gram meer.
en na 1,5 maand leek het op het Sonja Baker dieet
Hoe meer ze zich schaamt, hoe meer ze gemotiveerd wordt, denk ik.quote:Op zondag 6 november 2011 20:24 schreef WcPot het volgende:
Moet dat perse buiten iedereen kan die vrouw zien martelen. Kan toch ook even binnen in een sportzaal ofzo
Veel mensen vinden dat geweldig.quote:Op zondag 6 november 2011 20:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Inderdaad.... heb het nu een paar keer gezien, maar het voelt als herhaling.
Wendy is trouwens ook erg irritant, met haar kinderlijke toontje.
Het is 15 jaar geleden gebeurd en tot nu toe heb ik geen pannenkoek meer aangeraaktquote:
stelt frisdrank voorquote:
Dat kan ik me heel goed voorstellen, je kunt geen pannenkoek meer zien.quote:Op zondag 6 november 2011 20:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Het is 15 jaar geleden gebeurd en tot nu toe heb ik geen pannenkoek meer aangeraakt
het is wat meer huis/tuin/keuken gemaakt, huisvrouwen stylequote:Op zondag 6 november 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja he? Ik heb de eerste aflevering gezien, er zaten wel leuke ideeen tussen, maar het programma is gewoon niet leuk meer.
Als je nu pannenkoek hoort word je er dan al misselijk vanquote:Op zondag 6 november 2011 20:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Het is 15 jaar geleden gebeurd en tot nu toe heb ik geen pannenkoek meer aangeraakt
Behalve als ze door Rob gebakken zijn natuurlijkquote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als je nu pannenkoek hoort word je er dan al misselijk van
nee, dat nou ook weer nietquote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als je nu pannenkoek hoort word je er dan al misselijk van
En gespeedtjekt natuurlijkquote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Behalve als ze door Rob gebakken zijn natuurlijk
Is ze ook gelijk schoon tussen al die huid plooienquote:Op zondag 6 november 2011 20:27 schreef Geo3kant het volgende:
Dat mens moet gaan zwemmen, goed voor je terwijl het niet zo zwaar aanvoelt.
ik wil nietquote:
met rollerbankquote:
Met ontsnapping poging toch dan moet ik wel even kijkenquote:
Beelden uit juni 2011quote:Op zondag 6 november 2011 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe oud is deze aflevering wel niet dan
8 mei 2011 dus best nieuwquote:Op zondag 6 november 2011 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe oud is deze aflevering wel niet dan
Ze zeiden dus voor een 2e keer blauw blauw aanzettenquote:
Dat heb ik gemistquote:Op zondag 6 november 2011 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze zeiden dus voor een 2e keer blauw blauw aanzetten?
quote:Op zondag 6 november 2011 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze zeiden dus voor een 2e keer blauw blauw aanzetten?
was in het voorstukje dus komt sowieso nog een keer langsquote:
zoveel haalt mijn 107 niet eensquote:
Wat dacht je van mijn Lupoquote:Op zondag 6 november 2011 20:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zoveel haalt mijn 107 niet eens
Het is dat we de wegmisbruikersbingo niet mee hebbenquote:
Ja want we hadden ook al een jump.quote:Op zondag 6 november 2011 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is dat we de wegmisbruikersbingo niet mee hebben
quote:Op zondag 6 november 2011 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
197 rijden en geen EMG ???
Volgens mij is hij er wel hoor!quote:Op zondag 6 november 2011 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is dat we de wegmisbruikersbingo niet mee hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |