Natte vinger erin doenquote:Op zondag 6 november 2011 17:44 schreef Doler12 het volgende:
Ik word helemaal gek van mijn verstopte oor!
Dat is feitelijk onjuist. Dit is pure misleiding.. ik ben gewoon gelokt naar SBS6quote:Op zondag 6 november 2011 17:44 schreef Palomar het volgende:
vanavend de show die aanklaagt, ontmaskert, opspoort en verdedigt.
Gelokt? Kwam 't niet door Alberto?quote:Op zondag 6 november 2011 17:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is feitelijk onjuist. Dit is pure misleiding.. ik ben gewoon gelokt naar SBS6
Wattenstaafje met azijn er in drukken!quote:Op zondag 6 november 2011 17:44 schreef Doler12 het volgende:
Ik word helemaal gek van mijn verstopte oor!
Nee neequote:Op zondag 6 november 2011 17:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Gelokt? Kwam 't niet door Alberto?
quote:Op zondag 6 november 2011 17:44 schreef Palomar het volgende:
vanavend de show die aanklaagt, ontmaskert, opspoort en verdedigt.
Dat maakt het alleen maar erger natuurlijkquote:Op zondag 6 november 2011 17:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wattenstaafje met azijn er in drukken!
snap niet elemaal hoe het werkt, mensen geven een soort username en dan krijg je korting?!quote:Op zondag 6 november 2011 18:17 schreef Maraca het volgende:
Voor degenen die willen snacken vanavond..
Just Eat # 8 Goedkoop eten met marktplaats.
Eeh, het is gewoon een kortingscode die je op het eind in kan vullen bij de betaling.quote:Op zondag 6 november 2011 18:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
snap niet elemaal hoe het werkt, mensen geven een soort username en dan krijg je korting?!
kwam ze door albertoquote:Op zondag 6 november 2011 17:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Gelokt? Kwam 't niet door Alberto?
ik deed alles invullen voor een bestelling maar zag geen plek om het in te vullen, mischien bij betalingquote:Op zondag 6 november 2011 18:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eeh, het is gewoon een kortingscode die je op het eind in kan vullen bij de betaling.
Op het laatst pas ja, nadat je je adres hebt ingevuld.quote:Op zondag 6 november 2011 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik deed alles invullen voor een bestelling maar zag geen plek om het in te vullen, mischien bij betaling
quote:Op zondag 6 november 2011 18:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tijd gaat langzaam
dan maar gamen
Same! Battlefield multiplayeren, kutspel.quote:Op zondag 6 november 2011 18:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tijd gaat langzaam
dan maar gamen
waarom danquote:
meh teveel testosteron, ik zit op Obese te wachtenquote:Op zondag 6 november 2011 18:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wegmisbruikers, Alberto, Peter R de Vries
meh teveel vet, ik zit op Wegmisbruikers te wachtenquote:Op zondag 6 november 2011 18:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
meh teveel testosteron, ik zit op Obese te wachten
meh dat doe je leuk, ik verveel me nu een beetjequote:Op zondag 6 november 2011 18:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
meh teveel vet, ik zit op Wegmisbruikers te wachten
gears of war 3 hier!quote:Op zondag 6 november 2011 18:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Same! Battlefield multiplayeren, kutspel.
Albertoquote:Op zondag 6 november 2011 18:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wegmisbruikers, Alberto, Peter R de Vries
xboxquote:Op zondag 6 november 2011 18:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Same! Battlefield multiplayeren, kutspel.
Oorlogje, als ze leuk zijn, COD vind ik altijd wel leuk, en GTAquote:Op zondag 6 november 2011 18:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is wel jouw soort game?
ik ben meer saints rowquote:Op zondag 6 november 2011 18:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oorlogje, als ze leuk zijn, COD vind ik altijd wel leuk, en GTA
Meh.. heb Saints Row 2, maar die heb ik net 10 minuten gespeeld en toen had ik het wel gezienquote:Op zondag 6 november 2011 18:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ben meer saints row
Pff, gamerpoints, let d'r helemaal niet opquote:Op zondag 6 november 2011 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
6000nogwat GP
is te doen
Ik zit gewoon de was te draaien enzo. Straks zelfs nog even strijken.quote:Op zondag 6 november 2011 18:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tijd gaat langzaam
dan maar gamen
Oh, ik heb nog wel wat te strijkenquote:Op zondag 6 november 2011 18:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit gewoon de was te draaien enzo. Straks zelfs nog even strijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |