SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Deze OP vind je hier![]()
Volgende keer effe in bold zeggen oidquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:56 schreef Wiehoe het volgende:
En weer een nieuwe
Ik doe nog steeds niet mee volgens de OP![]()
![]()
![]()
Ja godver, ik net aan het stofzuigen, en ik dacht, wat ruikt het raar in de gangheb ik wéér door de hondenschijt gerend blijkbaar! Kutbaasjes die die zooi niet opzuimen
Schoenen staan nu toe drogen op het balkon...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh bahquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja godver, ik net aan het stofzuigen, en ik dacht, wat ruikt het raar in de gangheb ik wéér door de hondenschijt gerend blijkbaar! Kutbaasjes die die zooi niet opzuimen
Schoenen staan nu toe drogen op het balkon...![]()
![]()
![]()
Ruuuuustig beginnen hequote:Op zaterdag 5 november 2011 12:59 schreef xaban06 het volgende:
Na 5 jaar niet gesport te hebben, wilde ik hard lopen: Na 1.3km was ik al opJe pezen enzo moeten allemaal wennen aan hardlopen, dan kan (en mag!) je niet verwachten dat je uit t niks *bam* 10 km loopt
Tip v/d dag in dit geval: Volg de hardlooplessen van Evy.![]()
Ik moet er echt een gewoonte van maken om m'n schoenen te checken na het lopen... Gelukkig heb ik al wel de gewoonte dat ik ze bij de voordeur uitdoequote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ben je al verder gekomen dan mijn eerste loopquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:59 schreef xaban06 het volgende:
Na 5 jaar niet gesport te hebben, wilde ik hard lopen: Na 1.3km was ik al op![]()
![]()
Wat al gezegd is, rustig aan. Al vrij snel ga je wel verbetering merken maar wel zorgen dat je voldoende rust pakt zodat alles kan herstellen en aansterken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:59 schreef xaban06 het volgende:
Na 5 jaar niet gesport te hebben, wilde ik hard lopen: Na 1.3km was ik al op![]()
Je conditie gaat bovendien sneller vooruit dan je pezen. Dus al kun je conditioneel wel 3 km rennen, niet doen!![]()
Zo. Losjes les 25 gevolgd, 5 km in 34:29 gedaan. Toch een minuut sneller dan 4 dagen geleden
http://www.endomondo.com/workouts/nXVIM3mVATo
Ben wel erg blij dat ik zo constant loop qua snelheid, al moet ik nog wel werken aan m'n laatste 2 km. Die gaan nog niet helemaal lekker.![]()
Ik merk wel dat ik nu beter let op mijn voeding met die DailyBurn, juist doordat het zó makkelijk bij te houden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:23 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen kijken naar wat je nou op een dag eet.
Zelf gebruik ik DailyBurn om inzichtelijk te krijgen wat ik nou allemaal eet op een dag. Dit gecombineerd met sporten heeft er bij mij voor gezorgd dat ik nu een kilo of 8-9 kwijt ben.
'T lijkt wel een spelletje.![]()
![]()
Nice nice, bij het Leyenburg ziekenhuis.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:40 schreef GotC het volgende:
Zo. Losjes les 25 gevolgd, 5 km in 34:29 gedaan. Toch een minuut sneller dan 4 dagen geleden
http://www.endomondo.com/workouts/nXVIM3mVATo
Ben wel erg blij dat ik zo constant loop qua snelheid, al moet ik nog wel werken aan m'n laatste 2 km. Die gaan nog niet helemaal lekker.![]()
![]()
Ben ik iig in de buurt als het nodig isquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:44 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Nice nice, bij het Leyenburg ziekenhuis.![]()
![]()
haha, ik altijd het liefst in de buurt van een supermarkt. (voor sportdrankquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben ik iig in de buurt als het nodig is)
![]()
Mij teveel suikers in die drankjesquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:48 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
haha, ik altijd het liefst in de buurt van een supermarkt. (voor sportdrank)
Krijg er alleen maar dorst van
![]()
![]()
Echt heel moeilijk is het inderdaad niet. Het is alleen soms even zoeken naar de juiste producten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:43 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik nu beter let op mijn voeding met die DailyBurn, juist doordat het zó makkelijk bij te houden.
'T lijkt wel een spelletje.
Heb ondertussen ook zelf al aardig wat dingen toegevoegd en/of verbeterd.
Overigens is het echt verschrikkelijk om te zien hoe ernstig een avond stappen is voor mij. Over het algemeen eet ik dan al veel meer van te voren (samen met vrienden thuis of in de stad), een biertje of wat, in combinatie met nog een keer kaas, bitterballen of andere snacks. En soms ook nog wel eens afsluitende shoarma of Mac/BK.
Echt die calorieën zijn killing...
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.![]()
Netjes GotC!
Ik heb sinds een uurtje of 2 buikpijn.Ga om half 6 wel lopen, als het niet gaat kan ik altijd nog stoppen. Heb mijn hardloopkleren al aan!
![]()
Doe al een tijdje thuis op de crosstrainer, wil binnenkort 'voor het eggie'Heb mezelf al een paar Asics aangeschaft, moet lukken!
![]()
Welkom!quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:24 schreef maxmeyer het volgende:
Doe al een tijdje thuis op de crosstrainer, wil binnenkort 'voor het eggie'Heb mezelf al een paar Asics aangeschaft, moet lukken!
En wat is je plan qua hardlopen? Hoe ga je het aanpakken?![]()
![]()
Heb een programmatje van mijn moeder (Ja, ben pas 15), Start2Run (in die trend) heet het, en daarin geven ze tempo's aan met muziek, en ook een begeleidende stem ertussen door, daarmee ga ik beginnen. Ik ga waarschijnlijk in het begin alleen op zondag, lekker in het bos, en vanaf Mei, als ik examen heb gedaan en vakantie heb, meerdere keren per week
![]()
![]()
Evy dus, wat bijna iedereen hier volgtquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:27 schreef maxmeyer het volgende:
Heb een programmatje van mijn moeder (Ja, ben pas 15), Start2Run (in die trend) heet het, en daarin geven ze tempo's aan met muziek, en ook een begeleidende stem ertussen door, daarmee ga ik beginnen. Ik ga waarschijnlijk in het begin alleen op zondag, lekker in het bos, en vanaf Mei, als ik examen heb gedaan en vakantie heb, meerdere keren per week
Het is verstandig om haar schema werkelijk op te volgen (dus 3x per week), anders loop je eigenlijk voor jan doedel. Je kan niet opbouwen met 1x per week..
![]()
Heb het schema van haar nu al best lang gevolgd op de crosstrainer, om een beetje te wennen, en aan de tijden etc. te wennen. Maar 3x per week gaat voorlopig nog niet lukken. Heb sowieso al 2x voetbal 's avonds, veel huiswerk en leren voor examens, zaterdag wedstrijd van voetbalMaar m'n conditie is op dit moment echt te min, voor wat ik allemaal doe. En dan fiets ik ook nog 5x per week 16km heen, en 16km terug naar school. Ik zal dan wel tot mei, vanaf dan kan ik namelijk wel 3x per week, gewoon met muziek in gaan lopen. Bedankt voor de snelle tip
![]()
![]()
Ik zal het schema toch maar netjes blijven volgen. Met zo'n crosstrainer heb je niet de schokken door het lichaam als wanneer je gewoon hardloopt. Je lichaam moet je er toch op aanpassen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:32 schreef maxmeyer het volgende:
Heb het schema van haar nu al best lang gevolgd op de crosstrainer, om een beetje te wennen, en aan de tijden etc. te wennen. Maar 3x per week gaat voorlopig nog niet lukken. Heb sowieso al 2x voetbal 's avonds, veel huiswerk en leren voor examens, zaterdag wedstrijd van voetbalMaar m'n conditie is op dit moment echt te min, voor wat ik allemaal doe. En dan fiets ik ook nog 5x per week 16km heen, en 16km terug naar school. Ik zal dan wel tot mei, vanaf dan kan ik namelijk wel 3x per week, gewoon met muziek in gaan lopen. Bedankt voor de snelle tip
![]()
Kan ik dan niet beter tot mei op de crosstrainer blijven doorgaan, en pas dan beginnen met echt hardlopen? Want pas vanaf mei kan ik echt 3x per week.![]()
Ok, effe kijken..quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:32 schreef maxmeyer het volgende:
-Crosstrainer is niet te vergelijken met hardlopen. Je pezen wennen niet aan het hardlopen, daarbij is hardlopen een stuk zwaarder dan je denkt. Crosstrainer is gewoon..niet te vergelijken met hardlopen.
-Conditie kan je niet opbouwen met 1x per week loos hardlopen. Ok, 1x is beter dan geen, maar je zal het niet op die manier opbouwen. Opbouwen is 3x pw lopen, bijhouden vd conditie 2x.
-Ok, fijn dat je gewoon gaat hardlopen op muziek..maar let aub op. Veel mensen onderschatten hardlopen. Je pezen zijn het niet gewend. Conditie bouw je relatief snel op, je pezen schrikken zich kapot v/d klappen die ze opvangen etc.
Nu is het al goed dat je voetbalt, maar daar krijg je korte spieren van. Voor hardlopen heb je lange spieren nodig, dus feitelijk moet je best wel opnieuw beginnen.
![]()
Lijkt me verstandigerquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:36 schreef maxmeyer het volgende:
Kan ik dan niet beter tot mei op de crosstrainer blijven doorgaan, en pas dan beginnen met echt hardlopen? Want pas vanaf mei kan ik echt 3x per week.Gewoon lekker op de crosstrainer gaan 30 min, niet perse met Evy. Evy is namelijk gemaakt voor hardlopen, niet de crosstrainer
![]()
![]()
Mja, komen veel mensen hier voorbij met eigenlijk bijna precies dezelfde vragen etcquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:39 schreef maxmeyer het volgende:
Ok, bedankt. Haha, al erg veel geleerd in de 5 minuten dat ik hier post. Veel mensen denken van ach, ik ga gewoon hup 5 km lopen. Meerdere mensen hier kunnen zeggen dat dat niet echt verstandig is (peesontstekingen, andere blessures)
.
Ik ben volgens mij de afremmer![]()
![]()
Nadeel van 'hardlopen' in de sportschool vind ik vaak dat wanneer de motivatie even wegvalt of je geen zin meer hebt je gewoon kan stoppen. Je stapt af en dat is het. Ga je hardlopen buiten en na de helft heb je niet zoveel zin meer, dan zal je toch (al dan niet hardlopend, je kan ook gewoon gaan lopen) de andere helft nog verder moeten.
Als beginner is het juist fijn als je dan eerst nog wat kan oefenen op de crosstrainer, voel je dan dat het niet meer gaat dan kan je ook meteen stoppen.![]()
Ik denk dat je de loopband bedoeltquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:42 schreef xFriendx het volgende:
Nadeel van 'hardlopen' in de sportschool vind ik vaak dat wanneer de motivatie even wegvalt of je geen zin meer hebt je gewoon kan stoppen. Je stapt af en dat is het. Ga je hardlopen buiten en na de helft heb je niet zoveel zin meer, dan zal je toch (al dan niet hardlopend, je kan ook gewoon gaan lopen) de andere helft nog verder moeten.
Als beginner is het juist fijn als je dan eerst nog wat kan oefenen op de crosstrainer, voel je dan dat het niet meer gaat dan kan je ook meteen stoppen..
Mja..kies dan een rondje dichtbij huis. Doe ik ook altijd als het donker is, me niet helemaal 100% voel etc.![]()
Krijg sinds ik wat ben aangekomen last van mijn benen na het hardlopen. Hebben meer mensen hier last van en tips eventueel?![]()
Heb je wat meer info? Waar in je benen, hoeveel loop je, welke snelheid, waar loop je..? En ben je veel aangekomen? Serieus overgewicht of?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:45 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Krijg sinds ik wat ben aangekomen last van mijn benen na het hardlopen. Hebben meer mensen hier last van en tips eventueel?
Sowieso als je meer weegt is het meer belastend voor je gewrichten.
![]()
In mijn schenen ik loop 5 km in ong 30 min op verharde weg en ben van 75 a 80 kg naar 85 a 90 kg gegaanquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb je wat meer info? Waar in je benen, hoeveel loop je, welke snelheid, waar loop je..? En ben je veel aangekomen? Serieus overgewicht of?![]()
Als ik een paar weken niet loop en dan weer ga lopen heb ik er overigens geen last van. Ik krijg last als ik een aantal keer per week ren.![]()
In dat geval kan het overbelasting zijnquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:50 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Als ik een paar weken niet loop en dan weer ga lopen heb ik er overigens geen last van. Ik krijg last als ik een aantal keer per week ren.Probeer een tandje langzamer te gaan en sowieso minstens 1 rustdag tussen je hardloopdagen in te plannen.
Verder, zijn je schoenen nog goed?![]()
Je gewrichten en pezen krijgen 6 a 7 keer je lichaamsgewicht te verduren...dus da's 60 a 70 kilo meer dan voorheen
F means you're fucked![]()
Ja schoenen heb ik nu een paar maanden van asics wel redelijk goede.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:51 schreef GotC het volgende:
[..]
In dat geval kan het overbelasting zijnProbeer een tandje langzamer te gaan en sowieso minstens 1 rustdag tussen je hardloopdagen in te plannen.
Verder, zijn je schoenen nog goed?![]()
Heb je ze na een loopanalyse bij een hardloopwinkel gekocht of gewoon uitgekozen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:55 schreef Ierse_Strijder het volgende:
[..]
Ja schoenen heb ik nu een paar maanden van asics wel redelijk goede.
Verder, ik denk dat het gewoon met je gewicht te maken heeft. Je gewrichten hebben het moeilijk. Wat ik al zei, neem gas terug, ga intervallen oid. Zorg dat je gewrichten wennen aan je nieuwe gewicht![]()
![]()
Welcome mate! Nu ik hier niet meer de jongstequote:Op zaterdag 5 november 2011 16:27 schreef maxmeyer het volgende:
![]()
![]()
Zo nog even zwemmen met de kinderen. Sta ik morgen helemaal strak voor de kar voor een rondje in jet bosch rennen.![]()
Morgen moet ik serieus een beetje met de handrem erop gaan proberen te lopen....en als er iets is wat ik niet zo heel goed kan, is dat het wel. Ben benieuwd...F means you're fucked![]()
Zo en ik ben terug van les 11
Ondanks de buikpijn toch gelopen. Ik merkte dat ik door de buikpijn verkeerd begon te ademen en kreeg daardoor pijn onder mijn sleutelbeen en een irriterend gevoel aan de luchtwegen. Dat loopt toch een stuk minder lekker.
Heb de les wel uitgelopen.![]()
Doorzettingsvermogenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:20 schreef appelsap het volgende:
Zo en ik ben terug van les 11
Ondanks de buikpijn toch gelopen. Ik merkte dat ik door de buikpijn verkeerd begon te ademen en kreeg daardoor pijn onder mijn sleutelbeen en een irriterend gevoel aan de luchtwegen. Dat loopt toch een stuk minder lekker.
Heb de les wel uitgelopen.
Ik deel die mening.quote:
Even een vraag ten ronde. Lopen jullie met (eigen) muziek? Ikzelf wissel dit af.![]()
Ik loop nu nog met Evy, maar ben zeker wel van plan om op een gegeven moment weer met eigen muziek te lopen, of zonderquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:43 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Ik deel die mening.
Even een vraag ten ronde. Lopen jullie met (eigen) muziek? Ikzelf wissel dit af.![]()
![]()
Ik loop met eigen muziek, op zo'n volume dat ik mijn omgeving ook kan horenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:43 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Ik deel die mening.
Even een vraag ten ronde. Lopen jullie met (eigen) muziek? Ikzelf wissel dit af.F means you're fucked![]()
Loop met Evy, maar zodra ik dat heb voltooid ga ik zo snel mogelijk met eigen muziek rennen.
Wordt na een paar lessen al gek van haar keuze, laat staan straks na 10 weken![]()
![]()
Gek van haar keuze?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:05 schreef ICND het volgende:
Loop met Evy, maar zodra ik dat heb voltooid ga ik zo snel mogelijk met eigen muziek rennen.
Wordt na een paar lessen al gek van haar keuze, laat staan straks na 10 weken![]()
![]()
![]()
Ik loop ook zonder muziek. Muziek ga ik me veel teveel op concentreren. Zonder muziek krijg ik mijn hoofd heerlijk leeg.![]()
Na 3 lessen van de nieuwe Evy (16, 17 en 18) kan ik concluderen dat de muziekkeuze nog steeds bagger is
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Morgenochtend les 7, en daarna moet ik gedurende de hele dag mijn best doen om geen zoetigheid naar binnen te werken (offerfeest).
![]()
Mwa, het is niet mijn muziek, maar het loopt lekker weg
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Morgen eind van de ochtend ga ik weer lopen!
En wat ik heel irritant aan de muziek van Evy vind, is dat als er dan eindelijk eens een tof nummer bijzit dan gaat ze het halve nummer aan je kop zeuren over wat je moet drinken of dat je een banaan moet eten voordat je gaat lopen of dat het niet erg is dat andere lopers harder lopen.
Hou je mond! ik wil de muziek horen
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Hi all,
Ik ben in april begonnen met lopen om afgelopen maand een loop van 10 km te lopen. Helaas gooide Crohn roet in het eten en na een tijdje ziekenhuis en veel medicijnen ben ik er wel weer aan toe om het weer te gaan proberen. Is er hier iemand die ervaring heeft met terugkomen na een lange ziekenhuisopname of tijd van ziekte? Do's en dont's? En waar begin ik weer? Is het echt nodig om weer bij evy week 1 te beginnen, of zal ik ergens in het midden starten?
Natuurlijk weet ik dat het belangrijkste is om naar mn lichaam te luisteren, maar toch zou ik het fijn vinden om ervaringen van anderen te horen...
Rest mij nog te zeggen... Jullie zijn goed bezig!![]()
Hier hetzelfde. Met muziek kan ik me ook niet goed op mijn ademhaling concentreren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:21 schreef GlenHighland het volgende:
Ik loop ook zonder muziek. Muziek ga ik me veel teveel op concentreren. Zonder muziek krijg ik mijn hoofd heerlijk leeg.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Ik let niet eens op m'n ademhalingquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Met muziek kan ik me ook niet goed op mijn ademhaling concentreren.Als ik dat wel doe, gaat t volledig mis.
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik let niet eens op m'n ademhalingAls ik dat wel doe, gaat t volledig mis.
Bij mij helpt het juist heel erg. Ik bepaal zeg maar met mijn ademhaling mijn loopritme.
But while the earth sinks to its grave
Same herequote:Op zaterdag 5 november 2011 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik loop het lekkerst als ik aan van alles en nog wat denk, behalve lopen.Oef ik niet hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
HahaBij mij helpt het juist heel erg. Ik bepaal zeg maar met mijn ademhaling mijn loopritme.
Denk absoluut niet aan het lopen. Hoogstens aan de route, of het verkeer. Verder aan allemaal onzin
![]()
![]()
Overleg met je dokter, sport medisch advisch centrum, fysio, etc. Dat is mijn pro-tip.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:41 schreef koele het volgende:
Hi all,
Ik ben in april begonnen met lopen om afgelopen maand een loop van 10 km te lopen. Helaas gooide Crohn roet in het eten en na een tijdje ziekenhuis en veel medicijnen ben ik er wel weer aan toe om het weer te gaan proberen. Is er hier iemand die ervaring heeft met terugkomen na een lange ziekenhuisopname of tijd van ziekte? Do's en dont's? En waar begin ik weer? Is het echt nodig om weer bij evy week 1 te beginnen, of zal ik ergens in het midden starten?
Natuurlijk weet ik dat het belangrijkste is om naar mn lichaam te luisteren, maar toch zou ik het fijn vinden om ervaringen van anderen te horen...
Rest mij nog te zeggen... Jullie zijn goed bezig!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
HahaBij mij helpt het juist heel erg. Ik bepaal zeg maar met mijn ademhaling mijn loopritme.
![]()
De dokter was uiteraard mijn eerste stap, maar hij heeft alleen verstand van darmen en magen, en ondanks dat hij zelf sportief is kan hij mij daarin niet echt adviseren. Een sport medisch advies centrums is wel eenidee inderdaad. Tnxquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Overleg met je dokter, sport medisch advisch centrum, fysio, etc. Dat is mijn pro-tip.![]()
Succes in ieder geval! Ik hoop dat de terugval meevaltquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:49 schreef koele het volgende:
[..]
De dokter was uiteraard mijn eerste stap, maar hij heeft alleen verstand van darmen en magen, en ondanks dat hij zelf sportief is kan hij mij daarin niet echt adviseren. Een sport medisch advies centrums is wel eenidee inderdaad. Tnx
Ik denk er ook niet echt bij na, maar ik ben me er wel heel bewust van. Dat helpt me om in een lekkere kadans te komen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:46 schreef YUR het volgende:
Ik denk echt niet na bij mn ademhaling...en vooralsnog gaat t heel goed zo
Leuk om te lezen dat dat voor iedereen weer anders is.![]()
Ik heb zojuist maar het eerste boekje besteldquote:Op donderdag 3 november 2011 21:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Drop even je mail in een PM dan zorg ik dat ze na het weekend bij je in de mailbus zitten.
Krachttraining werd opgesteld door een PT (die ga ik je niet geven overigens). Maar in de Runner's world staan regelmatig oefeningen en anders geef je 23 euro uit en koop je dit boek: http://www.bol.com/nl/p/n(...)006241826/index.html en eigenlijk zou ik je deze http://www.bol.com/nl/p/n(...)005572092/index.html ook willen aanraden (daar staan ook schema's in voor een halve marathon, 10km).
Krachttraining ben ik ooit begonnen met http://www.menshealth.com/nutrition/abs-diet-workout-plan en daarna pas een PT.![]()
![]()
Daar zat ik ook hard aan te denken jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:54 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ik heb zojuist maar het eerste boekje besteld
Eind deze maand komen er sowieso nieuwe schoenen en een hartslagmeter die kan werken met Endomondo. Dus als ik dan toch bezig ben
Ik zit trouwens steeds meer na te denken over een meet komend voorjaar. Ergens in een park waar iedereen zijn eigen training kan doen, en dan daarna lekker eten ofzo met zn allen. Als het dan nog steeds zo gezellig actief is hier
Eensquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:58 schreef YUR het volgende:
Ik zit trouwens steeds meer na te denken over een meet komend voorjaar. Ergens in een park waar iedereen zijn eigen training kan doen, en dan daarna lekker eten ofzo met zn allen. Als het dan nog steeds zo gezellig actief is hierOf eerder
![]()
![]()
Over rennen na herstel van ziekenhuis... misschien eerst een keertje gewoon lopen zonder schema of muziek om te kijken hoe je conditie nu is. Meet hoe lang je kunt lopen (in tijd of kilometers), kijk hoe moe je daarna bent, en bepaal dan of je halverwege Evy kunt beginnen, of weer van voren af aan moet.
Zelf heb ik na een operatie + infectie na de antibioticakuur redelijk snel weer op normaal niveau kunnen lopen. Ik heb toen in 3 maanden tijd kunnen opbouwen naar 15 km lopen, terwijl ik na de operatie al moe werd van 15 min. boodschappen doen.
En ik loop ook op ademhaling. Als ik er niet bewust oplet, krijg ik krampen.![]()
Als je toch een meet gaat doen... Kies een 5km wedstrijd uit, ga die rennen en na afloop: bierrr
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Whehe. Dan zou ik serieus overwegen weer eens naar een meet te komen. Iets dat toch al een jaar of 11 niet is gebeurd.Life is what you make it.![]()
AAAAAARGHHH!
Endomondo (of mijn telefoon) heeft zitten prutsen. Ik heb Evy les 7 gelopen, maar heb maar liefst 498km gelopen in nog geen 30 minuten.
http://www.endomondo.com/workouts/27865427
Vanmiddag maar eens even corrigeren...![]()
Ohja, nog niet eens bij nagedachtquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:39 schreef slacker_nl het volgende:
Als je toch een meet gaat doen... Kies een 5km wedstrijd uit, ga die rennen en na afloop: bierrr
Ik zou gewoon met 2 keer in de week beginnen zonder Evy en zien hoever je komt. Ik ben er nu ruim 2 maanden uit geweest, ik merk dat ik na 2,5 km last krijg van mijn maag en darmen en dus stop ik halverwege. Zodra mijn maag en darmen er weer aan gewend zijn, ren ik zo weer 5 km.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:41 schreef koele het volgende:
Hi all,
Rest mij nog te zeggen... Jullie zijn goed bezig!Resistance is futile.![]()
Gast, jij bent snelquote:Op zondag 6 november 2011 07:14 schreef sylvesterrr het volgende:
AAAAAARGHHH!
Endomondo (of mijn telefoon) heeft zitten prutsen. Ik heb Evy les 7 gelopen, maar heb maar liefst 498km gelopen in nog geen 30 minuten.
http://www.endomondo.com/workouts/27865427
Vanmiddag maar eens even corrigeren...
Grrrr....![]()
![]()
Wilde vanmorgen in het bos gaan rennen (Swets is nu dat rondje aan het lopen, en ik wilde weg als hij terug is)..
Kan ik m'n sportBH nergens vinden![]()
Heb alles afgezocht ondertussen, maar het lijkt er toch echt op dat ik 'm vergeten ben in de tas te stoppen![]()
Moet ik vanmiddag m'n normale rondje lopen![]()
Zo jammer, want dit is zo'n lekker rondje in het bos
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik straks ook lopen. Laatste les
Ik heb er deze keer niet zeveel zin in. Ik ben bang voor het post-evy-gat
heitieh![]()
Nog verder gezocht en echt niet kunnen vinden .. Ga m'n spijkerbroek maar aantrekken![]()
Swets opperde nog om met m'n gewone bh te gaan lopen, maar zelfs met mijn kleine b'tje zie ik dat niet zitten.
Da's balen...quote:Op zondag 6 november 2011 09:05 schreef E.T. het volgende:
Nog verder gezocht en echt niet kunnen vinden .. Ga m'n spijkerbroek maar aantrekken![]()
Swets opperde nog om met m'n gewone bh te gaan lopen, maar zelfs met mijn kleine b'tje zie ik dat niet zitten.
Ik zit eens naar Swets zn loop te kijken, volgens mij issie aan het intevallen
Lijkt me sterk, daar heeft ie een schurfthekel aanquote:Op zondag 6 november 2011 09:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Da's balen...
Ik zit eens naar Swets zn loop te kijken, volgens mij issie aan het intevallen
Dan is zn GPS-signaal niet altijd even goedquote:Op zondag 6 november 2011 09:07 schreef E.T. het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, daar heeft ie een schurfthekel aan
GPS heeft wel eens moeite daar in het bos
quote:
Ik dacht dat ik tijdelijk in Frankrijk zat, maar ik heb m'n rondje blijkbaar ook in Frankrijk afgemaakt.![]()
![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 09:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Da's balen...
Ik zit eens naar Swets zn loop te kijken, volgens mij issie aan het intevallenquote:Op zondag 6 november 2011 09:07 schreef E.T. het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, daar heeft ie een schurfthekel aanDit vind ik dus echt briljant he, dat je iemand kan volgen tijdens het rennen!!!quote:Op zondag 6 november 2011 09:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan is zn GPS-signaal niet altijd even goed![]()
![]()
![]()
Ik ga straks les 9 lopen, wel nog een beetje last van mn "meniscus" plekje, ik hoop zo dat het overgaat als mijn lichaam een beetje is gewend aan het rennen...
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
14.gifquote:I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Als je me een jaar geleden verteld had dat ik 5KM zou lopen met gemiddeld 11KM/u had ik je voor gek verklaard![]()
![]()
Zo meteen voor het eerst een poging gaan doen om te hardlopen.
Ik wil gewoon wat meer lichaamsbeweging, met name om overgewicht te voorkomen. Ik begin nu wel te merken dat ik wat zwaarder begin te worden. Heeft uiteraard ook wel met de leeftijd te maken, hoewel ik pas 30 ben.
Maar ik ben benieuwd. Ik denk wel dat het mij gaat bevallen.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Goed bezig. Mijn advies is je eerste poging gelijk volgens een beginnersschema te doen. Voordeel is dat je dan ook genoeg wandeltijd tussendoor hebt om even uit te rusten. De eerste training is het zwaarst.quote:Op zondag 6 november 2011 10:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil gewoon wat meer lichaamsbeweging, met name om overgewicht te voorkomen. Ik begin nu wel te merken dat ik wat zwaarder begin te worden. Heeft uiteraard ook wel met de leeftijd te maken, hoewel ik pas 30 ben.
Maar ik ben benieuwd. Ik denk wel dat het mij gaat bevallen..![]()
Ja, ik had me al wat ingelezen en laten adviseren. Die zeiden ook steeds. dat ik moest intervallen.. Dus dat ga ik ook doen.quote:Op zondag 6 november 2011 10:20 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Goed bezig. Mijn advies is je eerste poging gelijk volgens een beginnersschema te doen. Voordeel is dat je dan ook genoeg wandeltijd tussendoor hebt om even uit te rusten. De eerste training is het zwaarst."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Hey Bos! Welcome en veel succes. Ga je met Evy lopen?quote:Op zondag 6 november 2011 10:13 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik ben benieuwd. Ik denk wel dat het mij gaat bevallen..
Woe, swets! Goed gedaan man!
Bij mij mag de vlag ook uitIk heb het hele 0-5km. programma van Evy nu afgerond!
Als het goed is kan ik dus nu in een stuk 5 km lopen
Deze week ga ik het proberen
heitieh![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 10:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Bij mij mag de vlag ook uitIk heb het hele 0-5km. programma van Evy nu afgerond!
ohja, endomondo was bij mij helemaal van slag. 1 km in 1:52, 2km in 4:36 enz. het sloeg allemaal nergens op. Totaal 7.16 km, yeah right. Ik mag blij zijn als ik de 5km heb gehaald vandaag.
Totaaltijd (32:19) klopt wel en ik denk dat de laatste km ook klopt (6:26). Dat is zo ongeveer mijn tempo
heitieh![]()
Kut man..., nou heb je geen excuus meer.quote:Op zondag 6 november 2011 10:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hey Bos! Welcome en veel succes. Ga je met Evy lopen?
![]()
Ik kwam net in het wandel gedeelte vandaag een hardloopster tegen... Ik wilde al doorlopen, maar ik heb toch slaafs Evy maar gevolgd. Het mocht nog 1 keerquote:Op zondag 6 november 2011 10:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kut man..., nou heb je geen excuus meer.
heitieh![]()
Astu http://www.keep-running.be/quote:Op zondag 6 november 2011 10:55 schreef maxmeyer het volgende:
Heeft iemand misschien nog een linkje van Start to run? Kan ze nergens meer downloaden :SVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
![]()
Ik ga vanmiddag ook weer lekker lopen: 10min en 15min met 2min wandelen er tussen volgens mijn schema.
Helaas lukt het me niet om vaker dan 2x per week te lopen, maar ik merk wel dat ik daar steeds enorm naar uit kijk.![]()
Hmm, 's morgens ben ik niet op m'n best. Ik heb echt tijd nodig om wakker te worden. Maar misschien moet ik het gewoon toch gaan proberen...quote:Op zondag 6 november 2011 11:08 schreef Wiehoe het volgende:
Niet nog tijd voor een ochtendloop voor het werken?![]()
Ik heb zelf al een aantal keren gehad dat ik om 21:45 nog een rondje loop als het echt niet uit komt de dag.
Ik zie dat Yur momenteel voor de kilometers gaat maken.![]()
Ah shit ik twijfel of ik wel of niet moet gaan lopen..
Ik merk dat mijn achillespees een klein beetje opspeelt, en dat ik daardoor spierpijn in mijn heup heb omdat ik onbewust probeer mijn achillespees te ontlasten.
Ik heb een aantal jaren geleden een zware blessure aan die achillespees gehad en sindsdien is het een zwakke plek.
Maar ik ben bang dat als ik plan om morgen te gaan lopen dat ik dan niet ga omdat ik gaar ben van mijn werk...
Wat te doen, wat te doen...What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ja dat is dus het probleem, dit is het enige uur dat ik kan lopen. Ik ga zo de stad in met vriendinnen, om 5 uur komt mijn nichtje eten, en om 7 uur schuiven er nog 2 vrienden aan voor een spelletjesavond.quote:Op zondag 6 november 2011 11:20 schreef Wiehoe het volgende:
De middag rustig aan doen en kijken of je vanavond beter gaat en dan nog een stukje kan lopen?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Nou ja ik heb maar besloten om niet te gaan, vooral om het feit dat ik op mijn stage gewoon volledig moet kunnen belasten zonder pijn in mijn achillespees of heup te hebben omdat ik mensen moet kunnen begeleiden met lopen. Die moeten wel op mij kunnen rekenen.
Maar, ik moet moet moet!!! deze week ma-wo-vrij hard gaan lopen.
Dus eens kijken hoe hardcore ik deze week kan zijn
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ja voel me alleen een beetje lui nu.. helemaal omdat ik 2 kilo ben aangekomen en die er eigenlijk zsm weer af wil hebben! Maar dat wordt dan gewoon even niet snoepen!quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Het was HEERLIJK
Nee niet met Evy. Gewoon mijn gevoel/lichaam aanvoelen en opbouwenquote:Op zondag 6 november 2011 10:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hey Bos! Welcome en veel succes. Ga je met Evy lopen?
Evy en soortgelijke dingen zijn niets voor mij. Ik moet het toch op mijn eigen manier doen en niet volgens "standaard" methodes..."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Als je wel gaat en je raakt geblesseerd kan je nog langer niet lopen en dan vliegen de kilo's er helemaal snel aan als je weken niet kan lopen.quote:Op zondag 6 november 2011 11:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja voel me alleen een beetje lui nu.. helemaal omdat ik 2 kilo ben aangekomen en die er eigenlijk zsm weer af wil hebben! Maar dat wordt dan gewoon even niet snoepen!
Liever een keertje missen en voor de zekerheid kiezen.![]()
Netjes Jooopi! Ga je ook nog door voor de 5-10km?
Lotje, lijkt me toch een verstandige keuze. Misschien dan een rondje fietsen/wandelen als je toch in beweging wil blijven?![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 11:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je wel gaat en je raakt geblesseerd kan je nog langer niet lopen en dan vliegen de kilo's er helemaal snel aan als je weken niet kan lopen.
Liever een keertje missen en voor de zekerheid kiezen.
Dadelijk shoppen, wordt dat mijn cardioquote:Op zondag 6 november 2011 11:53 schreef appelsap het volgende:
Netjes Jooopi! Ga je ook nog door voor de 5-10km?
Lotje, lijkt me toch een verstandige keuze. Misschien dan een rondje fietsen/wandelen als je toch in beweging wil blijven?
Ik zei nog....niet overbelastenquote:Op zondag 6 november 2011 11:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dadelijk shoppen, wordt dat mijn cardioDat shoppen met dames is ook hele steden door hobbelen en als je dat opmeet zit je alsnog op een halve marathon
![]()
![]()
![]()
Bah bah bahNa weken (
) eindelijk weer de stoute hardloopschoenen aangetrokken en gaan rennen
Krijg ik me toch een pijn op mijn borst! Merkte vanmorgen al een beetje dat ik verkouden aan het worden ben, maar dit was toch wel erg vervelend. Wel even wezen rennen, maar geen volledige les van Evy afgemaakt
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Niet van balen! Als je niet lekker bent presteer je nou eenmaal minder!quote:Op zondag 6 november 2011 11:59 schreef Maraca het volgende:
Bah bah bahNa weken (
Krijg ik me toch een pijn op mijn borst! Merkte vanmorgen al een beetje dat ik verkouden aan het worden ben, maar dit was toch wel erg vervelend. Wel even wezen rennen, maar geen volledige les van Evy afgemaakt
En eigenlijk moet je nu rustig aan doen want je lichaam heeft zijn energie nodig om weer gezond te worden.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/hwF1_8w30X8
Mijn handremmetje heeft zijn werk goed gedaanEn GotC heeft gezellig meegefietst
Ik weet het.. ik weet het. Ga zo meteen even een Efteling mok met thee zetten en hopelijk voel ik me dan wat beter. Het rennen heeft wel even geholpen om wat spanning die ik had van werk + studie even kwijt te raken, dus volledig nutteloos was het ook weer nietquote:Op zondag 6 november 2011 12:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Niet van balen! Als je niet lekker bent presteer je nou eenmaal minder!
En eigenlijk moet je nu rustig aan doen want je lichaam heeft zijn energie nodig om weer gezond te worden.
Ik was de motivational coach/water-aangeef-punt/ervoor zorgen dat hij in een goed tempo bleef lopen persoon![]()
![]()
Wat is je uurtarief?quote:Op zondag 6 november 2011 12:04 schreef GotC het volgende:
Ik was de motivational coach/water-aangeef-punt/ervoor zorgen dat hij in een goed tempo bleef lopen persoonVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Goed gedaan!quote:Op zondag 6 november 2011 12:03 schreef YUR het volgende:
![]()
Goed zo! Nou even lekker uitzieken en flink wat vitamientjes eten!quote:Op zondag 6 november 2011 12:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik weet het.. ik weet het. Ga zo meteen even een Efteling mok met thee zetten en hopelijk voel ik me dan wat beter. Het rennen heeft wel even geholpen om wat spanning die ik had van werk + studie even kwijt te raken, dus volledig nutteloos was het ook weer niet
Ren je volgende week weer als een cheeta!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Dan wil ik je bij dezen reserveren voor volgende week zondagquote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Wauwquote:Op zondag 6 november 2011 12:03 schreef YUR het volgende:
Heel erg goed!
Hangt er dus vanaf waar ik heen moet hequote:Op zondag 6 november 2011 12:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan wil ik je bij dezen reserveren voor volgende week zondagMits er ergens een fiets staat..
![]()
![]()
Zie hierbovenquote:Op zondag 6 november 2011 12:06 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ik ga zometeen nog een stuk lopen.....![]()
![]()
Zodra het vast zit door verkoudheid is rennen echt lastig. Je hele ademhaling loopt dan niet lekker en mijn ervaring is dan dat je totaal geen ritme weet te vinden.quote:Op zondag 6 november 2011 11:59 schreef Maraca het volgende:
Bah bah bahNa weken (
Beterschap gewenst in ieder geval.![]()
Dankjequote:Op zondag 6 november 2011 12:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zodra het vast zit door verkoudheid is rennen echt lastig. Je hele ademhaling loopt dan niet lekker en mijn ervaring is dan dat je totaal geen ritme weet te vinden.
Beterschap gewenst in ieder geval.
Tnx! Ik ben net terug van een half uurtje zonder Evyquote:Op zondag 6 november 2011 08:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zou gewoon met 2 keer in de week beginnen zonder Evy en zien hoever je komt. Ik ben er nu ruim 2 maanden uit geweest, ik merk dat ik na 2,5 km last krijg van mijn maag en darmen en dus stop ik halverwege. Zodra mijn maag en darmen er weer aan gewend zijn, ren ik zo weer 5 km.km of vier denk ik, ben niet stuk, maar wel een lekker gevoel dat ik iets gedaan heb! Douchen en dan dinsdag een volgende poging.
Trouwens wel fantastich dat je met bv runkeeper software alles bij kan houden en ook heel goed de vooruitgang kan zien!
Ben jij ook bekend met crohn Seven? of andere mdl klachten?![]()
Koele, er zijn hier veel mensen die Endomondo gebruiken. Da's zoiets als runkeeper. We hebben zelfs een Fok!-team op Endomondoquote:Op zondag 6 november 2011 12:11 schreef koele het volgende:
[..]
Tnx! Ik ben net terug van een half uurtje zonder Evykm of vier denk ik, ben niet stuk, maar wel een lekker gevoel dat ik iets gedaan heb! Douchen en dan dinsdag een volgende poging.
Trouwens wel fantastich dat je met bv runkeeper software alles bij kan houden en ook heel goed de vooruitgang kan zien!
Ben jij ook bekend met crohn Seven? of andere mdl klachten?
Wauw, wat goed.quote:Op zondag 6 november 2011 12:03 schreef YUR het volgende:
![]()
![]()
Heb je geaccepteerdquote:Op zondag 6 november 2011 12:16 schreef appelsap het volgende:
Ik heb me ook aangemeld bij de Fokgroep. Gisteren voor het eerst met endomondo gelopen.![]()
![]()
Mooi! Ik neem vaak de kinderen mee op de fiets, vind het wel gezelligquote:Op zondag 6 november 2011 12:03 schreef YUR het volgende:
![]()
![]()
Kan ik me heel goed voorstellenquote:Op zondag 6 november 2011 12:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mooi! Ik neem vaak de kinderen mee op de fiets, vind het wel gezellig
Goed idee. Ik heb het zojuist ook gedaan.quote:Op zondag 6 november 2011 12:16 schreef appelsap het volgende:
Ik heb me ook aangemeld bij de Fokgroep. Gisteren voor het eerst met endomondo gelopen.
Ik heet daar Wim![]()
![]()
Gezellig en geaccepteerdquote:Op zondag 6 november 2011 12:24 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Goed idee. Ik heb het zojuist ook gedaan.
Ik heet daar Wim![]()
![]()
1 knopje indrukken en klaarquote:Op zondag 6 november 2011 12:27 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Daar had je niet veel tijd voor nodig!!![]()
![]()
Iedereen is weer goed bezig lees ik. Endomondo heeft het er maar druk mee![]()
Ik heb gisteren meegedaan met de nationale natuurwerkdag waarbij ik denk ik een boom of 30 om heb gezaagd en gesleept. Wat een work-out! Alles doet nu pijn, behalve mijn benen. En dat komt dus mooi uit, kan ik vanavond mooi les 20 gaan lopen."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 12:44 schreef Wolken het volgende:
Iedereen is weer goed bezig lees ik. Endomondo heeft het er maar druk mee![]()
Ik heb gisteren meegedaan met de nationale natuurwerkdag waarbij ik denk ik een boom of 30 om heb gezaagd en gesleept. Wat een work-out! Alles doet nu pijn, behalve mijn benen. En dat komt dus mooi uit, kan ik vanavond mooi les 20 gaan lopen.![]()
Doorzetter![]()
![]()
Ik heb niet zo'n Endomondogeval. Maar ik heb wel net les 17 gelopen!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Het ging heeeeeerlijk vandaag! Perfect weertje..en nergens geen pijntjes..ik ging als een speer!Nu lekker douchen en op de bank ploffen!
![]()
![]()
![]()
Fanatiekelingen hier.
Ik ga vanmiddag een poging wagen 4.5 km te doen.But while the earth sinks to its grave
Een poging wagen? Je gaat t gewoon doen!quote:Op zondag 6 november 2011 12:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Fanatiekelingen hier.
Ik ga vanmiddag een poging wagen 4.5 km te doen.![]()
![]()
![]()
Precies, pas daarna mag je zoals een ieder ander hier op de bank plaatsnemen met thee of warme cocoquote:Op zondag 6 november 2011 13:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Een poging wagen? Je gaat t gewoon doen!![]()
![]()
![]()
Oh jullie zijn wel streng, maar het werkt; ik ga niet stoppen voor de 4.5 km![]()
Al moet je t wandelend afleggen, zolang je het maar doetquote:Op zondag 6 november 2011 13:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh jullie zijn wel streng, maar het werkt; ik ga niet stoppen voor de 4.5 km![]()
![]()
![]()
Zo ook weer terug van mijn eerste ronde van mijn nieuwe, lekker rustig aan gedaan en daardoor mooi dicht bij de streefsnelheid van mijn schema. Ging wel goed dus
GotC, bedankt voor de peptalk![]()
![]()
Topquote:Op zondag 6 november 2011 13:46 schreef Wiehoe het volgende:
Zo ook weer terug van mijn eerste ronde van mijn nieuwe, lekker rustig aan gedaan en daardoor mooi dicht bij de streefsnelheid van mijn schema. Ging wel goed dus
GotC, bedankt voor de peptalk
Ik heb zojuist de Zephyr Bluetooth Heart Rate Monitor besteld bij Endomondo
In de aanloop naar je aankomende wedstrijd, lijkt me dat wel goedquote:Op zondag 6 november 2011 13:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de Zephyr Bluetooth Heart Rate Monitor besteld bij Endomondo
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Preciesquote:Op zondag 6 november 2011 13:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In de aanloop naar je aankomende wedstrijd, lijkt me dat wel goed
Je deed t netjes! En no problemquote:Op zondag 6 november 2011 13:46 schreef Wiehoe het volgende:
GotC, bedankt voor de peptalkFijn dat t te horen was
![]()
![]()
Goed bezigquote:Op zondag 6 november 2011 13:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de Zephyr Bluetooth Heart Rate Monitor besteld bij EndomondoOp het moment dat ik de peptalk binnenkreeg kwam ik net voor een stoplicht te staan. Moest dus wachtenquote:Op zondag 6 november 2011 13:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Je deed t netjes! En no problemFijn dat t te horen was
![]()
![]()
Ohquote:Op zondag 6 november 2011 13:59 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Goed bezig
[..]
Op het moment dat ik de peptalk binnenkreeg kwam ik net voor een stoplicht te staan. Moest dus wachtenDat is wel weer jammer
![]()
![]()
Oh ja, dat moesten we ook nog eens checken. M'n vriend had me ook een pep-talk gestuurd, heb ik helemaal niet gehoord
Heb je de optie aanstaan op je telefoon?quote:Op zondag 6 november 2011 14:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh ja, dat moesten we ook nog eens checken. M'n vriend had me ook een pep-talk gestuurd, heb ik helemaal niet gehoord![]()
![]()
Ja! Audiocoach staat uit, maar peptalks staan aanquote:Op zondag 6 november 2011 14:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb je de optie aanstaan op je telefoon?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zondequote:Op zondag 6 november 2011 14:18 schreef Vincent17 het volgende:
Oja, ik heb mijn Endomundo verwijderd. De GPS werkte voor geen meter.Hier nergens last van.
![]()
Nou ja, je kan in elk geval ook handmatig afstand en tijd invoeren he. Kan je toch bijhouden hoe je training verloopt.![]()
Vincent, je kan ook Cardiotrainer of Runkeeper proberen. Cardiotrainer gebruikten wij ook eerst, ook tevreden over altijd![]()
![]()
Oké, dan zal ik dat eens uitproberenquote:Op zondag 6 november 2011 14:23 schreef GotC het volgende:
Vincent, je kan ook Cardiotrainer of Runkeeper proberen. Cardiotrainer gebruikten wij ook eerst, ook tevreden over altijd![]()
![]()
M'n moeder rent met Runkeeper, en daar is ze wel tevreden overquote:Op zondag 6 november 2011 14:24 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Oké, dan zal ik dat eens uitproberen
quote:Op zondag 6 november 2011 10:51 schreef Swetsenegger het volgende:
cool, sylvesterrr heeft 498KM gelopen in 29 minuten.![]()
![]()
Wel een goed programma, maar hoor veel mensen dat het qua GPS niet helemaal 100% is, scheelt soms honderden metersquote:Op zondag 6 november 2011 14:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n moeder rent met Runkeeper, en daar is ze wel tevreden over![]()
![]()
Tja, ik weet niet of ze zo technisch is dat ze dat doorheeft... Ik vind het al heel wat dat ze haar iPhone kan bedienenquote:Op zondag 6 november 2011 14:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Wel een goed programma, maar hoor veel mensen dat het qua GPS niet helemaal 100% is, scheelt soms honderden meters![]()
En Endomondo is ook niet heilig wat dat betreft, getuige mijn geren door de parkvijver
Hoi iedereen!
Ik ben deze week begonnen met Evy, op woensdag (maandag stonden mijn voeten vol blaren van hakken te dragen op mijn werk..) dus heb vandaag les 3 gelopen. Maar ik vroeg me eigenlijk af of het nu belangrijk is dat ik die 2 dagen rust doe ? Heeft dat echt een meerwaarde voor mijn conditie of mag ik 1 rustdagje nemen ? Het is niet echt dat ik het nodig heb, ben niet stijf en de lessen gaan vlotjes
Dankjewel!Death is certain. Life is not.![]()
Of Sylvesterrr's "sneller-dan-het-geluid" runquote:Op zondag 6 november 2011 14:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En Endomondo is ook niet heilig wat dat betreft, getuige mijn geren door de parkvijver![]()
![]()
Je zal tijdens het lopen merken dat je longen nog niet volledig hersteld zijn.quote:Op zondag 6 november 2011 15:07 schreef Doralina het volgende:
Hoi iedereen!
Ik ben deze week begonnen met Evy, op woensdag (maandag stonden mijn voeten vol blaren van hakken te dragen op mijn werk..) dus heb vandaag les 3 gelopen. Maar ik vroeg me eigenlijk af of het nu belangrijk is dat ik die 2 dagen rust doe ? Heeft dat echt een meerwaarde voor mijn conditie of mag ik 1 rustdagje nemen ? Het is niet echt dat ik het nodig heb, ben niet stijf en de lessen gaan vlotjes
Dankjewel!![]()
![]()
Geen enkele app is 100% in orde icm GPS. Over elke app lees en hoor ik zo nu en dan wel klachten...F means you're fucked![]()
Ik heb een blackberry van den baasch. En daarop heb je endomondo, sportypal en runtastic. Die laatste was wel slechter met GPS dan de andere 2. Nadeel van Endomondo is dat je bij hardlopen voor pace alleen min/km kan kiezen en geen km/u.![]()
Ik reken eigenlijk ook alleen maar in min/kmquote:Op zondag 6 november 2011 15:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb een blackberry van den baasch. En daarop heb je endomondo, sportypal en runtastic. Die laatste was wel slechter met GPS dan de andere 2. Nadeel van Endomondo is dat je bij hardlopen voor pace alleen min/km kan kiezen en geen km/u.
Je kan bijv een andere tracker gebruiken, bijv sports-tracker en dan vanaf de site de run exporteren en in endemondo importeren.![]()
Echt? Ik heb vanmorgen met t fietsen km/u verandert in min/km?quote:Op zondag 6 november 2011 15:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb een blackberry van den baasch. En daarop heb je endomondo, sportypal en runtastic. Die laatste was wel slechter met GPS dan de andere 2. Nadeel van Endomondo is dat je bij hardlopen voor pace alleen min/km kan kiezen en geen km/u.![]()
Ja dat heb ik een poosje gedaan met runtastic, maar zitten toch kleine verschillen in en endomondo verder by far de beste sporttracker op blackberry.quote:Op zondag 6 november 2011 15:15 schreef Wiehoe het volgende:
Je kan bijv een andere tracker gebruiken, bijv sports-tracker en dan vanaf de site de run exporteren en in endemondo importeren.
Nu ben ik aardig gewend aan min/km dus hou ik het maar zo![]()
![]()
Ja... met FIETSEN kan je kiezen... met HARDLOPEN niet. Maf he?!?quote:Op zondag 6 november 2011 15:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Echt? Ik heb vanmorgen met t fietsen km/u verandert in min/km?![]()
Wow, sorryquote:Op zondag 6 november 2011 15:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... met FIETSEN kan je kiezen... met HARDLOPEN niet. Maf he?!?. Wilde alleen maar helpen.
![]()
Ik moet eerst nog maar eens zien dat ik een uur kan hardlopenquote:
Dat gaat sneller dan je denktquote:Op zondag 6 november 2011 15:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog maar eens zien dat ik een uur kan hardlopen
Ik ben benieuwd! 27 december moet ik klaar zijn voor 7kmquote:
Dat ga je echt wel redden hoorquote:Op zondag 6 november 2011 15:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! 27 december moet ik klaar zijn voor 7km
Oeh, ik ookquote:Op zondag 6 november 2011 15:38 schreef Wiehoe het volgende:
Ik ga maar eens de New York marathon op tv kijken. Even inspiratie opdoen![]()
![]()
Endomondo, of check de OPquote:Op zondag 6 november 2011 15:42 schreef EL_Presidente het volgende:
wat is een goede app voor de Blackberry?![]()
![]()
Ik neig naar wel, maar over een tijdje. Ik wil eerst de 5 km goed beheersen en het tempo iets omhoog bregen. (30 min.)quote:Op zondag 6 november 2011 11:53 schreef appelsap het volgende:
Netjes Jooopi! Ga je ook nog door voor de 5-10km?heitieh![]()
Ik probeer al maanden een autoradio/dvd/navigatie set te verkopen. Kreng kost meer dan 600 nieuw en ik raak 'm aan de straatstenen niet kwijt![]()
![]()
Nutvolle info voor hier?quote:Op zondag 6 november 2011 16:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik probeer al maanden een autoradio/dvd/navigatie set te verkopen. Kreng kost meer dan 600 nieuw en ik raak 'm aan de straatstenen niet kwijt![]()
![]()
30 euro!quote:Op zondag 6 november 2011 16:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik probeer al maanden een autoradio/dvd/navigatie set te verkopen. Kreng kost meer dan 600 nieuw en ik raak 'm aan de straatstenen niet kwijt
Hebben we alquote:Op zondag 6 november 2011 16:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou... wilde er wel een nieuwe xbox aan overhouden![]()
![]()
PSP check, DSi uitgeleend maar checkquote:Op zondag 6 november 2011 16:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ook... En een wii en een PSP en een DS.Wii gelukkig verkocht
![]()
![]()
Volgend jaarquote:Op zondag 6 november 2011 16:21 schreef Wiehoe het volgende:
Leuk om te zien de New York Marathon. Daar zou ik volgend jaar ook wel willen lopen.dat zou een bijzonder snelle training zijn
![]()
![]()
Ik heb ingezet op 2017quote:Op zondag 6 november 2011 16:21 schreef Wiehoe het volgende:
Leuk om te zien de New York Marathon. Daar zou ik volgend jaar ook wel willen lopen.
Maar..waarom zou je dat doen?quote:Op zondag 6 november 2011 16:23 schreef Wiehoe het volgende:
2017 heb ik marathon des sables staan. Zoek maar opDat is niet zomaar jezelf uitdagen
![]()
Dat hoeft van mij dan weer nietquote:Op zondag 6 november 2011 16:23 schreef Wiehoe het volgende:
2017 heb ik marathon des sables staan. Zoek maar op
Alles kan..maar het is wel een aanslag op je lichaamquote:Op zondag 6 november 2011 16:30 schreef Wiehoe het volgende:
Ik denk dat het wel mogelijk is om in een jaar voor een marathon te trainen.Volgens mij is slacker_nl in een klein jaar van 0 naar 21 km gegaan, maar niet van harte
![]()
![]()
Zooo, en weer terug.
Het ging heerlijk: 4,83km in 29m:51s. En dat met 2 minuten wandelen![]()
Nu even lekker douchen daarna tevreden lekker onderuit op de bank![]()
![]()
Hier komt net m'n dochter zeiknat thuis. Vanuit een boomhut in het water gevallen op een plek waar ze helemaal niet mag komen.
Voor de vorm heel boos geworden, maar stiekem vind ik het wel stoer![]()
![]()
Nice! Lekker weertje om te lopen he?quote:Op zondag 6 november 2011 16:35 schreef GlenHighland het volgende:
Zooo, en weer terug.
Whehequote:Op zondag 6 november 2011 16:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier komt net m'n dochter zeiknat thuis. Vanuit een boomhut in het water gevallen op een plek waar ze helemaal niet mag komen.
Voor de vorm heel boos geworden, maar stiekem vind ik het wel stoer
Dan loop je flink hard doorquote:Op zondag 6 november 2011 16:35 schreef GlenHighland het volgende:
Zooo, en weer terug.
Nu even lekker douchen daarna tevreden lekker onderuit op de bank
Netjesquote:Op zondag 6 november 2011 16:35 schreef GlenHighland het volgende:
Zooo, en weer terug.
![]()
Dat is ook meteen mijn valkuil. Ik betrapte me er nu ook weer op dat ik te snel begon (1e km in 5:48). Om de één of andere reden kom ik pas lekker in een ritme als ik een wat hoger tempo heb. Maar ik moet wel een beetje aan de handrem blijven trekken, anders heb ik de volgende dag echt last van mijn schenen.quote:
Maar goed, ik ben nu 3 maanden bezig en heb, afgezien van af en toe wat licht gevoelige schenen, nog geen blessures gehad. Dat wil ik graag zo houden.![]()
3.85 km in 30 minuten![]()
M'n rechter-onderbeen is nog niet helemaal jofelIk merk met rennen dat ik geforceerd loop, niet goed dus
![]()
Voorlopig dus maar goed rust tussendoor en goed opletten.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Absoluut !!quote:
Temperatuur goed, vochtigheid goed, stapels herfstbladeren om doorheen te baggeren: Heerlijk![]()
![]()
Ik heb ook altijd e neiging te snel te beginnen. Terwijl ik het vandaag juist andersom heb opgebouwd en ook gelijk een PR heb gelopen.quote:Op zondag 6 november 2011 16:44 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Dat is ook meteen mijn valkuil. Ik betrapte me er nu ook weer op dat ik te snel begon (1e km in 5:48). Om de één of andere reden kom ik pas lekker in een ritme als ik een wat hoger tempo heb. Maar ik moet wel een beetje aan de handrem blijven trekken, anders heb ik de volgende dag echt last van mijn schenen.
Maar goed, ik ben nu 3 maanden bezig en heb, afgezien van af en toe wat licht gevoelige schenen, nog geen blessures gehad. Dat wil ik graag zo houden.
Je kan beter je laatste kilometer als snelste lopen dan de eerste![]()
![]()
Ik weet het, ik weet het...quote:Op zondag 6 november 2011 16:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd e neiging te snel te beginnen. Terwijl ik het vandaag juist andersom heb opgebouwd en ook gelijk een PR heb gelopen.
Je kan beter je laatste kilometer als snelste lopen dan de eerste
Maar die discipline werk ik nog aan![]()
![]()
Ik heb 'm verwijderd en handmatig toegevoegd; helaas zonder stats.quote:Op zondag 6 november 2011 15:07 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Of Sylvesterrr's "sneller-dan-het-geluid" run![]()
![]()
Moest echt lachen om die runquote:Op zondag 6 november 2011 17:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb 'm verwijderd en handmatig toegevoegd; helaas zonder stats.![]()
![]()
Na een minuut of 10 lopen vroeg ik me af waarom Endomondo nog niet aangaf hoelang ik over 1km heb gedaan: ik had al ruim 490km gelopen...quote:Ik bevond me opeens ook ergens in Noord-Afrika toen ik de map bekeek.
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 17:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Na een minuut of 10 lopen vroeg ik me af waarom Endomondo nog niet aangaf hoelang ik over 1km heb gedaan: ik had al ruim 490km gelopen...Ik bevond me opeens ook ergens in Noord-Afrika toen ik de map bekeek.
![]()
![]()
![]()
[..]
Na een minuut of 10 lopen vroeg ik me af waarom Endomondo nog niet aangaf hoelang ik over 1km heb gedaan: ik had al ruim 490km gelopen...Ik bevond me opeens ook ergens in Noord-Afrika toen ik de map bekeek.
[..]
One man armyquote:Op zondag 6 november 2011 17:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zo snel kunnen lopen, zelfs óver water, zou weleens het ultieme militaire wapen kunnen zijn.![]()
![]()
![]()
Weer terug van les 4, ging soepeltjes, heujj!There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 17:46 schreef KathyH. het volgende:
Weer terug van les 4, ging soepeltjes, heujj!
We zijn fier op je
Terug van les 8, telkens 2 minuten lopen en dan 1 minuut wandelen, nee niet echt lekker, maar ging wel prima
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
En ook op jou zijn we fierquote:Op zondag 6 november 2011 17:52 schreef T_Fuff het volgende:
Terug van les 8, telkens 2 minuten lopen en dan 1 minuut wandelen, nee niet echt lekker, maar ging wel prima
waarom niet op mij??
![]()
Hoho, pas op hè, mijn kinderen lezen meequote:Op zondag 6 november 2011 17:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Als de kinderen op bed liggen zal ik je laten zien hoe fier ik op je ben schat.![]()
![]()
Daarom dusquote:Op zondag 6 november 2011 17:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Als de kinderen op bed liggen zal ik je laten zien hoe fier ik op je ben schat.
Jeeej ik heb 5.2 km gelopen![]()
![]()
Het plan was 4.5, maar toen ik die gedaan had voelde ik me goed genoeg om het rondje park af te maken en er dus 700 meter bij te doen. Fier op mezelf
quote:Op zondag 6 november 2011 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Jeeej ik heb 5.2 km gelopen![]()
![]()
Het plan was 4.5, maar toen ik die gedaan had voelde ik me goed genoeg om het rondje park af te maken en er dus 700 meter bij te doen. Fier op mezelf![]()
wat goed! Heeft die zweep toch geholpen
![]()
![]()
Jazeker!!quote:Op zondag 6 november 2011 18:10 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
wat goed! Heeft die zweep toch geholpen
![]()
Ik zie jullie regelmatig posten wat jullie snelheid is, vaak zo rond de 9km/h. Zelf zit ik tegen de 10 aan, maar wanneer ik buiten ren, zie ik anderen altijd veel harder rennen. Ik word altijd ingehaald.![]()
Liegen jullie en lopen jullie helemaal niet zo langzaam? Of tellen jullie de stukjes met wandelen mee in jullie kilometers?![]()
Dan zijn die anderen wellicht geen beginnersquote:Op zondag 6 november 2011 18:45 schreef wyccie het volgende:
Ik zie jullie regelmatig posten wat jullie snelheid is, vaak zo rond de 9km/h. Zelf zit ik tegen de 10 aan, maar wanneer ik buiten ren, zie ik anderen altijd veel harder rennen. Ik word altijd ingehaald.![]()
Liegen jullie en lopen jullie helemaal niet zo langzaam? Of tellen jullie de stukjes met wandelen mee in jullie kilometers?
Loop je binnen op de loopband? Enough saidquote:Op zondag 6 november 2011 18:45 schreef wyccie het volgende:
Liegen jullie en lopen jullie helemaal niet zo langzaam? Of tellen jullie de stukjes met wandelen mee in jullie kilometers?![]()
![]()
Maar waarom zie ik die mensen dan nooit?quote:Op zondag 6 november 2011 18:46 schreef YUR het volgende:
Dan zijn die anderen wellicht geen beginners![]()
Vandaag met kramp in buikspier gelopen. Erg vervelend, want ik weet dus niet waar het door komt. Had echt goed warming up gedaan, en ik heb ook goed op mijn ademhaling gelet.Ik bedoel met die 10km/h natuurlijk gewoon buiten.quote:Op zondag 6 november 2011 18:50 schreef GotC het volgende:
Loop je binnen op de loopband? Enough said![]()
Omdat je zei 'wanneer ik buiten ren'quote:Op zondag 6 november 2011 18:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar waarom zie ik die mensen dan nooit?![]()
Vandaag met kramp in buikspier gelopen. Erg vervelend, want ik weet dus niet waar het door komt. Had echt goed warming up gedaan, en ik heb ook goed op mijn ademhaling gelet.
[..]
Ik bedoel met die 10km/h natuurlijk gewoon buiten.![]()
![]()
Ik heb nog 'als' veranderd in 'wanneer', maar die hele bijzin was niet nodig geweest. Ik ren nooit binnen.![]()
![]()
Haha vandaarquote:Op zondag 6 november 2011 18:59 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog 'als' veranderd in 'wanneer', maar die hele bijzin was niet nodig geweest. Ik ren nooit binnen.Ik kom mensen tegen die ik inhaal, maar ook zat mensen die mij inhalen. Boeit me niet echt
Heb bewondering voor de mensen die me inhalen en bekijk hoe zij lopen etc, maar heb respect voor de mensen die ik inhaal..ze doen t wel!
![]()
![]()
http://www.runnersweb.nl/(...)stig-doortrainen.htmquote:Op zondag 6 november 2011 19:06 schreef Vincent17 het volgende:
Met zware verkoudheid, is het dan te doen/verstandig om te gaan lopen?
Maar veel mensen voelen zich er niet goed bij, omdat je niet echt lekker kan ademen.![]()
Te doen: ja, maar waarom zou je? Qua ademhaling kun je toch niet lekker lopen, en je bouwt zo niks op. Beter ziek je gewoon uit.quote:Op zondag 6 november 2011 19:06 schreef Vincent17 het volgende:
Met zware verkoudheid, is het dan te doen/verstandig om te gaan lopen?![]()
Ik ren gemiddeld rond de 10.5KM/u en kruip langzaam richting de 11KM/uquote:Op zondag 6 november 2011 18:45 schreef wyccie het volgende:
Als ik op de loopband 10/11 km per uur doe, dan ren ik echt de benen onder mn lijf vandaan. Is ook niet veel langer vol te houden dan een halve kilometer. Klopt mijn loopband niet? Want volgens mij ben ik niet zo langzaam hahaMy mama didn't raise no fool![]()
Dat lijkt me dan de lichte verkoudheid. Met een zware verkoudheid kan ik inderdaad niet goed ademen. Dan zit mijn neus constant vol snot, of het zit potvast.quote:Op zondag 6 november 2011 19:11 schreef GotC het volgende:
http://www.runnersweb.nl/(...)stig-doortrainen.htm
Maar veel mensen voelen zich er niet goed bij, omdat je niet echt lekker kan ademen.Dat is mijn plan ook, eigenlijk had ik dat dit jaar al moeten halen, maar ik ben niet iemand die op schema loopt. De ene week 2 of 3 keer, dan eens 3 weken niet.quote:Op zondag 6 november 2011 19:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ren gemiddeld rond de 10.5KM/u en kruip langzaam richting de 11KM/u![]()
![]()
Heb ik ook vaak. Loop ik op de loopband een x kilometer per uur en lijkt het zwaar. Loop ik buiten een x afstand in een x tijd en dan heb ik hetzelfde of zelfs meer en gaat me dat makkelijker af.quote:Op zondag 6 november 2011 19:14 schreef La_Vita het volgende:
Als ik op de loopband 10/11 km per uur doe, dan ren ik echt de benen onder mn lijf vandaan. Is ook niet veel langer vol te houden dan een halve kilometer. Klopt mijn loopband niet? Want volgens mij ben ik niet zo langzaam haha![]()
Misschien wat langzamer zetten? Of nog beter, buiten gaan lopen?quote:Op zondag 6 november 2011 19:14 schreef La_Vita het volgende:
Als ik op de loopband 10/11 km per uur doe, dan ren ik echt de benen onder mn lijf vandaan. Is ook niet veel langer vol te houden dan een halve kilometer. Klopt mijn loopband niet? Want volgens mij ben ik niet zo langzaam haha![]()
![]()
Een loopband is niet te vergelijken met buiten. Op een loopband kan ik ook gerust 12km/h rennen, maar dat moet ik echt niet in mijn hoofd halen om dat buiten te doen.quote:Op zondag 6 november 2011 19:14 schreef La_Vita het volgende:
Op een loopband hoef je alleen je benen op te tillen en de band rolt wel onder je door. Dat doet de weg gek genoeg nietquote:Op zondag 6 november 2011 19:14 schreef La_Vita het volgende:
![]()
Ik ren liever niet op straat ivm knieblessure. Af en toe wel in het bos.quote:Op zondag 6 november 2011 19:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien wat langzamer zetten? Of nog beter, buiten gaan lopen?Je snapt niet helemaal wat ik bedoel. Het lijkt op mn loopband namelijk zwaarder aangezien die 11 km per uur gewoon niet vol te houden is.quote:Op zondag 6 november 2011 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Op een loopband hoef je alleen je benen op te tillen en de band rolt wel onder je door. Dat doet de weg gek genoeg nietMy mama didn't raise no fool![]()
Heb je nog steeds die blessure? Of..?quote:Op zondag 6 november 2011 19:20 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik ren liever niet op straat ivm knieblessure. Af en toe wel in het bos.
[..]
Je snapt niet helemaal wat ik bedoel. Het lijkt op mn loopband namelijk zwaarder aangezien die 11 km per uur gewoon niet vol te houden is.![]()
Buiten ga je het dan zeker niet vol houden. 11KM/u is ook best snel. Zoals je ziet zitten veel mensen hier rond de 9KMquote:Op zondag 6 november 2011 19:20 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik ren liever niet op straat ivm knieblessure. Af en toe wel in het bos.
[..]
Je snapt niet helemaal wat ik bedoel. Het lijkt op mn loopband namelijk zwaarder aangezien die 11 km per uur gewoon niet vol te houden is.![]()
4 jaar geleden iets in m'n knie gescheurd en sindsdien gaat rennen op straat niet, dokter vond het niet nodig om te opereren. Heb er ook alleen last van met rennen!quote:My mama didn't raise no fool![]()
Misschien stoppen met rennen?quote:Op zondag 6 november 2011 19:22 schreef La_Vita het volgende:
[..]
4 jaar geleden iets in m'n knie gescheurd en sindsdien gaat rennen op straat niet, dokter vond het niet nodig om te opereren. Heb er ook alleen last van met rennen!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: