Bedankt voor bovenstaande nummers. Helaas staat het door mij gezochte nummer er niet bij.quote:Op woensdag 9 november 2011 07:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Een rapnummer waarin ze zingen of een nummer waarin ze rappen? Twee suggesties heb ik:
Wilde gok:quote:Op donderdag 10 november 2011 10:26 schreef bankrupcy het volgende:
[..]
Bedankt voor bovenstaande nummers. Helaas staat het door mij gezochte nummer er niet bij.
Wat ik zoek zit tussen beide nummers in. Iets sneller dan R Kelly en wat minder vrolijk dan Positive K. Het is een rapnummer, maar niet hardcore.
Eminem - Stan is het ook niet (briljant nummer overigens)
We gaan gewoon door hoor.quote:
Nee het is een niet zo heel grote hit, en ik geloof dat de akkoorden precies hetzelfde zijn in het begin.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:06 schreef twinkles het volgende:
[..]
We gaan gewoon door hoor.
?
Komt het in de buurt of welke richting moeten we anders op denken ?
Svenson & Gielen - The Beauty of Silencequote:
thxquote:Op donderdag 10 november 2011 23:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Svenson & Gielen - The Beauty of Silence
Geen dank.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:13 schreef CheeksNL het volgende:
Dag allen.
Ik ben op zoek naar het nummer wat je hoort in de nieuwe reclame van comedyserie Chuck op Comedy Central. Het is een Frans nummer..
Deze aardappels?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:37 schreef Doks het volgende:
Ik zoek:
Een lied van rond 2001.
In de geanimeerde clip spelen een soort van enorme aardappel en een muis.
Maar wat weet je er nog wel van? Man of vrouw (of groep)? Wat voor soort muziek? Van wanneer ongeveer?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:19 schreef Mr.117 het volgende:
Ik weet niet meer hoe het heet en ook niet meer hoe je het moet spelen.
Als je bij deze link C, E, D1, E1, C, E, D1, B speelt hoor je iets dat heel vals is en er een klein beetje op lijkt. http://www.bgfl.org/bgfl/(...)ftp/ks2/music/piano/
Dat was de intro, het is eigenlijk met akkoorden en dubbele noten. Mijn keyboard leraar speelde het eergisteren, hij was zelf ook vergeten hoe het heette. Verder weet ik er niks van maar sindsdien zit het wel in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:31 schreef kvd het volgende:
[..]
Maar wat weet je er nog wel van? Man of vrouw (of groep)? Wat voor soort muziek? Van wanneer ongeveer?
Ik krijg de domme associatie met 'All by myself' van Eric Carmen (of Celine Dion) als ik het speel
wat mij dat te binnen schiet is :quote:Op woensdag 9 november 2011 18:09 schreef xmusicxloverx het volgende:
heey, ik heb al een paar dagen een melodietje in me hoofd waar een nummer me begint maar ik kom maar niet op het nummer![]()
kan iemand mij mischien helpen?
het nummer begint zo;
tu du du du dum tu du du dum tu du du dum... tu du du du dum tu du du dum tu du du dum
dan begint geloof ik de tekst,
en dat is het enige wat ik weet, de tekst weet ik niet meer
alvast heel erg bedankt!
Lees de OP eens, hier is hij te koop.quote:Op zondag 13 november 2011 12:39 schreef krukkie777 het volgende:
Ik zoek dringend :
Een goede instrumentale versie van Sting - Fragile.
Kan iemand mij iemand mij daar bij helpen?
Ik zou er echt ontzettend blij mee wezen.
quote:Op zondag 13 november 2011 14:45 schreef K4rJ4kC het volgende:
ik zoek een nummer dat erg bekend was rond 2007 de melodie was met een accordeon en de artiest was samir of zoiets. de clip kwam ook op tmf
quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 18:19 schreef UltraR het volgende:
Ik hoorde net een soort modern klassiek nummer voorbij komen in de sportschool, mooie trage vrouwelijke zang en de enige zin die ik me kan herinneren die ik meen dat erin voor kwam is "everything I do, I do for you."
Als ik daarop google krijg ik alleen maar Bryan Adams.
Volgens mij is het een vrij nieuw nummer, ik herkende het wel, en het is wel iets wat in de top 40 zou kunnen staan. Maar ik vrees dat ik die zin toch verkeerd heb verstaan/onthouden want het is onvindbaar, en het was wel een commercieel nummer. Dat is zeker.
Thanks!quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 21:30 schreef Ongedierte het volgende:
Ik zoek een nummer met als refrein op een dubstep beat heel snel ''Ik ben het wat dan''
tnxquote:
quote:Op zondag 13 november 2011 15:31 schreef jess_02 het volgende:
Hallo,
Ik zoek al tijden een liedje wat mijn opa uit Den Haag altijd zingt.
Haha, het is een heel gezellig liedje, misschien is het haags en heel oud, vandaar dat internet het niet kent misschien...
De tekst, voor zover ik hem weet, kunnen wat foutjes in zitten:
Je bent er zo gewend omdat je er niemand kent
gaan we weer naar dat ene café, de ..... <naam van het café, ben ik vergeten>
.... tot diep in de morgen, proef de sfeer van gezelligheid (kan vervangen worden door g*iligheid)
Vergeet de tijd
Want in ...<naam van het café> maakt het niet uit wie je bent of wat je doet
Want in ...<naam van het café> waar haast alles mag en niks moet
Ooooh ik hoop zo dat iemand het kan vinden!!!!
Alvast bedankt
quote:Op maandag 14 november 2011 15:14 schreef j95 het volgende:
Ik hoor hem continue op de radio maar kan het niet vinden. Is volgens mij van Maroon 5. En niet moves like jagger.
Adam Levine is de zanger van Maroon 5.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:09 schreef -Triangle- het volgende:
Hi,
Een tijdje geleden heb ik op youtube een videoclip gezien van een (vrij bekend) liedje uit de jaren 80 of 90 (denk ik). In de clip wordt gezongen door een vrouw. Ze gaat weg bij haar ouders omdat ze daar ruzie mee krijgt of iets dergelijks. De vraag is nu dus: welk liedje was dat?
Deze zijn het niet:
Papa Don't Preach
girls just wanna have fun
Alvast bedank!
Late reactie, maar dat was omdat iemand een nieuwe OP verzon, en niet had geklikt op "Open nieuw deel"quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:05 schreef Tchock het volgende:
Wat is er gebeurd met 'LaPo opent nieuw topic'?
Lees de OP eensquote:
meer info heb ik eigenlijk niet? wat zou je nog meer willen weten?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Lees de OP eensEn daarbij, meer info zou helpen.
Dat je zeg maar niet nog eens post binnen de 24 uur?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:47 schreef krokdown het volgende:
[..]
meer info heb ik eigenlijk niet? wat zou je nog meer willen weten?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:24 schreef krokdown het volgende:
ik zoek een nummer, het gaat om een house (!?) nummer waar zeker bij het begin veel frans in word gepraat/gerapt. het is volgens mij een redelijk nieuw nummer!
het is natuurlijk geen alors on dance ofzoiets.
Ik moest gelijk hier aan denken:quote:Op woensdag 16 november 2011 09:36 schreef Vetnek het volgende:
Hallo beste mede fokkers!
Ik ben al een tijdje opzoek naar een HipHop nummer uit de jaren '91 t/m '93. Maar het enige wat ik mezelf nog kan herinneren is dat in de clip zo'n paarse Tesla-lamp voor kwam.
Grote probleem is dat er in die periode zoveel HipHop gemaakt werd.
Wie-o-wie kan mij helpen?
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:59 schreef Borkydude het volgende:
Ik zoek een zeer recent nummer van een wijf. Het is een heel rustig nummer, beetje poppy, chick heeft een zware stem. Eindigt met dat zij zingt: well now you do/so now you do.
Iemand?
Ik denk dat het gemaakt is voor H&M.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:06 schreef Impry het volgende:
http://www.hm.com/nl/vers(...)/ladies/6101_webb_70
Wat voor "muziek" hoor je hier op de achtergrond, of welke artiest zou dit kunnen zijn?
Tering, wat een kutherrie. Dit is echt afschuwelijkquote:Op woensdag 16 november 2011 16:10 schreef Impry het volgende:
Denk het ook, Shazam vindt bijv. niets. Maar heeft die muziekstijl misschien een naam?
Beetje jammer..quote:Op woensdag 16 november 2011 13:59 schreef Borkydude het volgende:
Ik zoek een zeer recent nummer van een wijf.
nee, jammer. het is een man die zingt, en het is wel een tandje harder. het doet me denken aan tinnie tempah - pass out.quote:
Mika is ook een man (naja, biologisch gezien danquote:Op woensdag 16 november 2011 18:24 schreef krokdown het volgende:
[..]
nee, jammer. het is een man die zingt, en het is wel een tandje harder. het doet me denken aan tinnie tempah - pass out.
Look at me now, lil wayne/chris brown/busta rhymesquote:Op woensdag 16 november 2011 22:52 schreef Dimens het volgende:
Bij Comedy Central heb je een reclame over Comedy Central. Deze begint met een soort van sirenes en daarna zegt iemand "leg out".
Weet iemand welk nummer dat is?
Mijn dank is groot.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Look at me now, lil wayne/chris brown/busta rhymes
Edit: die sirenes horen geloof ik niet bij dat nummer, die zijn dan weer van ching-a-ling van missy elliot.
Als ik me de reclame goed herinner that is
Bedoel je de intro, of het begin van het couplet?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:15 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hiya !
Vraagje namens mijn wederhelft..
Die is namelijk van mening dat het begin van het nummer Ik Neem Je Mee van Gers Pardoel uit een bestaand nummer zou kunnen komen..
Weet iemand toevallig welke ?
Begin van het couplet, niet het praten maar de muziekquote:Op donderdag 17 november 2011 21:49 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Bedoel je de intro, of het begin van het couplet?
Voordat ik voor niets download, shazam al geprobeerd?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:27 schreef timmyboy1992 het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=SRMBN86C
http://www.megaupload.com/?d=DLB89CF1
hier zijn 2 liedjes waar ik al een tijd naar opzoek ben een beetje in de categorie dance/uitgaan
die 1e heb ik al zovaak gehood maar kom er maar niet achter hoe die heet.. ze zijn zelf opgenomen maar nog wel redelijk te horen.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Haha ik heb precies hetzelfde. Ik kom niet verder dan Monique Smit, maar dat is het nietquote:Op donderdag 17 november 2011 21:15 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hiya !
Die is namelijk van mening dat het begin van het nummer Ik Neem Je Mee van Gers Pardoel uit een bestaand nummer zou kunnen komen..
Ik vind dit nr er wel een beetje op lijken ,quote:Op donderdag 17 november 2011 21:15 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hiya !
Ik denk dat Prixie het dichtstbij komt, maar hier nog een nummer waar ik ook mee in mijn hoofd zat:quote:Op donderdag 17 november 2011 21:15 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hiya !
hier moet ik sowieso telkens aan denken als ik dat nummer hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 01:26 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik vind dit nr er wel een beetje op lijken ,
Halverwege hoor je ..house ...house ...quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:46 schreef belsen het volgende:
Hoe heet zo'n oorspronkelijk houseliedje (eind jaren 80, begin jaren 90), waarin volgens mij de enige tekst was: "house...house...house..." op de derde tel?
Als ik wil downloaden loopt elke keer de pagina vast .quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:19 schreef timmyboy1992 het volgende:
waarom word mijne niet behandelt:(
Als het goed is (dus als er niet een nieuwe uitvoering van is), is die josti is Marco Borsato, is het nummer niet 'this mystery', maar 'lopen op het water' en is het geschreven voor het huwelijk van Willem Alexander en Maximaquote:Op zaterdag 19 november 2011 03:07 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik word helemaal gek van een nummer van sita en nog een josti (weet niet wie dat is). los staan van de zwaartekracht ofzo.. Lees ik op google dat het origineel 'this mystery' heet. maar kan nergens een clip van vinden.. ik zoek dus een clip van het origineel.
En komt het origineel mischien uit een disney film?
Ik heb wel beide fragmenten gedownload en beluisterd. Nu ben ik niet zo thuis in de muziek van de laatste 4 jaren, maar ook de kwaliteit van het fragment laat te wensen over... Ik hoop dat iemand het voor je weet, maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:19 schreef timmyboy1992 het volgende:
waarom word mijne niet behandelt:(
Nee, dit is veel te nieuws.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:17 schreef Prixie het volgende:
[..]
Halverwege hoor je ..house ...house ...
heb je misschien een site waar ik het op kan zette zonder dat het gedownload hoef te worden?quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:21 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Ik heb wel beide fragmenten gedownload en beluisterd. Nu ben ik niet zo thuis in de muziek van de laatste 4 jaren, maar ook de kwaliteit van het fragment laat te wensen over... Ik hoop dat iemand het voor je weet, maar ik heb er een hard hoofd in.
Ook de site megadownload werkt er aan mee dat niet iedereen dit gaat luisteren. Wellicht is een site gebruiken waar je direct iets kan luisteren zonder te downloaden een geschiktere manier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |