Lees de OP eensquote:
meer info heb ik eigenlijk niet? wat zou je nog meer willen weten?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Lees de OP eensEn daarbij, meer info zou helpen.
Dat je zeg maar niet nog eens post binnen de 24 uur?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:47 schreef krokdown het volgende:
[..]
meer info heb ik eigenlijk niet? wat zou je nog meer willen weten?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:24 schreef krokdown het volgende:
ik zoek een nummer, het gaat om een house (!?) nummer waar zeker bij het begin veel frans in word gepraat/gerapt. het is volgens mij een redelijk nieuw nummer!
het is natuurlijk geen alors on dance ofzoiets.
Ik moest gelijk hier aan denken:quote:Op woensdag 16 november 2011 09:36 schreef Vetnek het volgende:
Hallo beste mede fokkers!
Ik ben al een tijdje opzoek naar een HipHop nummer uit de jaren '91 t/m '93. Maar het enige wat ik mezelf nog kan herinneren is dat in de clip zo'n paarse Tesla-lamp voor kwam.
Grote probleem is dat er in die periode zoveel HipHop gemaakt werd.
Wie-o-wie kan mij helpen?
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:59 schreef Borkydude het volgende:
Ik zoek een zeer recent nummer van een wijf. Het is een heel rustig nummer, beetje poppy, chick heeft een zware stem. Eindigt met dat zij zingt: well now you do/so now you do.
Iemand?
Ik denk dat het gemaakt is voor H&M.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:06 schreef Impry het volgende:
http://www.hm.com/nl/vers(...)/ladies/6101_webb_70
Wat voor "muziek" hoor je hier op de achtergrond, of welke artiest zou dit kunnen zijn?
Tering, wat een kutherrie. Dit is echt afschuwelijkquote:Op woensdag 16 november 2011 16:10 schreef Impry het volgende:
Denk het ook, Shazam vindt bijv. niets. Maar heeft die muziekstijl misschien een naam?
Beetje jammer..quote:Op woensdag 16 november 2011 13:59 schreef Borkydude het volgende:
Ik zoek een zeer recent nummer van een wijf.
nee, jammer. het is een man die zingt, en het is wel een tandje harder. het doet me denken aan tinnie tempah - pass out.quote:
Mika is ook een man (naja, biologisch gezien danquote:Op woensdag 16 november 2011 18:24 schreef krokdown het volgende:
[..]
nee, jammer. het is een man die zingt, en het is wel een tandje harder. het doet me denken aan tinnie tempah - pass out.
Look at me now, lil wayne/chris brown/busta rhymesquote:Op woensdag 16 november 2011 22:52 schreef Dimens het volgende:
Bij Comedy Central heb je een reclame over Comedy Central. Deze begint met een soort van sirenes en daarna zegt iemand "leg out".
Weet iemand welk nummer dat is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |