Ze hebben zelfs een schoonmaakster(skar)quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:16 schreef Leandra het volgende:
Zouden ze daar wel een stofzuiger hebben?![]()
Het is nog vroeg octo, het kan nog, al zou dat jammer zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:50 schreef octopussy het volgende:
Jezus, nog geen afzeggerseen unicum in de fokmeethistory geloof ik
![]()
Anyway, de 30 krentenbollen liggen klaar. De fles limo staat ook klaar. S. ligt al klaar op de bank om te gaan slapen (hoestbuien) en ik moet heeeeeel nodig naar mijn bed.
Ohw jee als Timo die te zien krijgt dan wil hij de hele dag daarmee spelen..quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:31 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben zelfs een schoonmaakster(skar)
Dat kan niet! Dat ben ik!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:49 schreef Kersjes het volgende:
En ook hier is het een roerige nacht geweest![]()
Ik ben die ene met wallen en uitgroei
Ik heb een meetlint bij me, dus we kunnen even checken!quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:03 schreef Leandra het volgende:
Zo, ik heb al een paar keer een dikste kont claim langs zien komen, maar vergeet het maar dames, degene met de dikste kont ben ik
ik ding ook mee naar die titel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:05 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ik heb een meetlint bij me, dus we kunnen even checken!
Vergeet het maar mooi, I winquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:14 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
ik ding ook mee naar die titel.
me too!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:14 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Iedereen die ervan overtuigd is dat 'ie de titel verdient, gaat straks maar op een rij staan. Dan kunnen we de klein-kontigen laten bepalen wie wint!quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:14 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Die titel ga ik winnen!quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:29 schreef Sorbootje het volgende:
Doen we dan ook een wedstrijdje wie de grootste wallen heeft?
Ik heb het gewoon allemaal, dus ik verdien de 'allround' titel!quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:39 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
ik denk het niet. maar uitgroei heb ik niet
Heldin!quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:52 schreef innepin het volgende:
Ik lijk wel gek, maar wij komen toch ook maar gewoon wel.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:52 schreef innepin het volgende:
Ik lijk wel gek, maar wij komen toch ook maar gewoon wel.
jij sloeber!quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:26 schreef twentemeisje het volgende:
Kut er zitten gaatjes in mijn legging. Verkeerde exemplaar in de koffer gegooid... Souvenirs van mijn salto met de bakfiets.
* twentemeisje voelt zich net een schooier
Ook voor het niet lopende grutquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:27 schreef octopussy het volgende:
de gymzaal was briljant voor het lopende grut.
Wel gezien denk ik, maar niet gesproken. J. Schoof op der billen de hele zaal doorquote:
Jaaa vond ik ook heel jammer.. heb eigenlijk maar heel weinig mensen gesproken..quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:51 schreef octopussy het volgende:
Reilain, jammer dat ik je niet even heb gesproken. Maar ik snap dat je met een ziek meiske liever niet bleef.
Is het erg als ik niet eens wist dat jij er was?quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:26 schreef The_Tankgirl het volgende:
Het was erg gezellig, ik heb niet iedereen gesproken denk ik (ben erg verlegen) Maar ik vond het erg leuk om Danic & F_R met kleintjes te zien
En de rest ook natuurlijk
Ik zat potjandorie even naast jequote:Op zaterdag 5 november 2011 15:58 schreef innepin het volgende:
[..]
Is het erg als ik niet eens wist dat jij er was?Welke was jij dan?
Jamaar ik had een heel duidelijke tactiek: op de bank zitten en wachten tot mensen naar mij toekwamen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:03 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Ik zat potjandorie even naast jeIk zat meerendeel naast F_R op de bank (baby op schoot of op het kleed
), Danic zat dan op de andere bank
Geen probleem joh, het was dat iemand jouw naam zei, en het over je kleinkind had, zo bleef het een beetje in mijn geheugen hangenquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:09 schreef innepin het volgende:
[..]
Jamaar ik had een heel duidelijke tactiek: op de bank zitten en wachten tot mensen naar mij toekwamen.
Had je me maar moeten voorstellen
Nee effe serieus, sorryEr waren zoveel mensen... /excuus
Ja doen we!quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:00 schreef draculettetje het volgende:
Ah jammer son!
Doen we dan gauw eens wat anders afspreken?
Beterschap
Ik heb even met hem gesproken....quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:31 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet wat Soneal daar geleerd heeft maar hij doet ineens zo groot.
En hij heeft zo'n blik, als een knulletje dat voor het eerst in de Python durfde
Idem ;-)quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:11 schreef Pvoesss het volgende:
Foto's mogen van de kinders wel, maar van mij liever niet
Same here!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Even uit pure nieuwsgierigheid hè, want ik snap dit dus niet, waarom dat dan? Waarom wil je zelf niet met je hoofd online, maar vind je het niet erg om je kind te laten zien op internet?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:11 schreef Pvoesss het volgende:
Foto's mogen van de kinders wel, maar van mij liever niet
Allebei van mij LOL. Ik snapte het al niet, miste ze al in de zaal maar kon de spullen niet vinden. Bedankt!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:17 schreef As1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit hebben we trouwens ook nog meegenomen. Is gevonden bij de voordeur, maar van niemand die er nog was. Let op het is maar 1 slof.
Ik vond je al zo stil (die paar keer een paar minuten die ik je zagquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:19 schreef Sorbootje het volgende:
Wat leuk BE!
En As natuurlijk betaal ik.
verder een excuus aan iedereen die ik te weinig heb gesproken. Ik was niet in vorm (heeeeeeeeeeel erg moe). Ik heb het wel erg naar mijn zin gehad.
Ik word liever niet herkend door leerlingen. Mijn kinderen zouden ze nooit herkennen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:14 schreef innepin het volgende:
[..]
Even uit pure nieuwsgierigheid hè, want ik snap dit dus niet, waarom dat dan? Waarom wil je zelf niet met je hoofd online, maar vind je het niet erg om je kind te laten zien op internet?
Ik mag online en m'n kind ook hoor.
En ik vind het ook prima om mee te betalen, ik hoor het wel...
Wil je even via PM laten weten waar ze heen moeten?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:20 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Allebei van mij LOL. Ik snapte het al niet, miste ze al in de zaal maar kon de spullen niet vinden. Bedankt!
X is van eind mei.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:24 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ja ze schelen ook niet zoveel hè Pvoesss. S is van begin april. En jouw X ook alweer?
Ik vond S trouwens juist vandaag wel weer zo groot lijken. Naast X en naast Sasha. Ze is echt een stuk langer.
Ja, ik kan wel een beetje photoshoppen, maar wonderen verrichten zit er niet in... Ergo: Ik zal geen foto's van je plaatsenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:44 schreef Leandra het volgende:
Wat mij betreft mogen foto's van Soneal online, mezelf zie ik als ietwat minder fotogeniek, dus alleen als ik eruitzie alsof ik 30 en slank ben
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel een beetje photoshoppen, maar wonderen verrichten zit er niet in... Ergo: Ik zal geen foto's van je plaatsen
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:19 schreef Kersjes het volgende:
Wij mogen ook online.
En ik wil graag een Bientje voor mijn verjaardag
Kan nooit niet zo erg zijn als die van mij, en ik loop ook nog eens 3x langs. Ach het is niet anders. Ik weet dat ik goed bezig ben met sporten, dus we doen ons best.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:48 schreef BarbaBientje01 het volgende:
[..]![]()
En ik mag met mijn kop ook wel op het internet hoor al schrik ik wel van die filmpjes waar ik met mijn dikke pens op stamaandag weer aan de bak dus
![]()
echwel!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:59 schreef flugeltje het volgende:
En wat zijn we allemaal lekkere wijven he?
Nou, echwel! Een heel buurthuis vol!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:59 schreef flugeltje het volgende:
En wat zijn we allemaal lekkere wijven he?
Hey, is dat niet de 40e fokbaby ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:06 schreef flugeltje het volgende:
Hey is dat een fototoestel?
[ afbeelding ]
Ik heb een paar foto's gemaakt maar ik durf ze hier niet zomaar te plaatsen omdat ik niet weet wie wel/niet op FOK! wil...
Op de achtergrond stiekem wel jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hey, is dat niet de 40e fokbaby ?
Dabedoelik!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat!
En dan hebben we ook nog de leukste FOK!kers gescoord
Stiekem de 41ste want die van mij is ook een fok babyquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hey, is dat niet de 40e fokbaby ?
ik zag Amber idd wel zitten.. zag er zo lief uitquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:12 schreef Fannetje het volgende:
Ik betaal uiteraard ook gewoon mee!
En foto's van ons zijn geen probleem.
Het filmpje van Octo vind ik leuk
Wat bleef Anne toch braaf op dat bankje zitten hè? Met dank aan Amber, die had ik even gevraagd of ze wilde opletten of Anne niet van het bankje zou vallen en dat deed ze goed!
Ik heb ook nog wat foto's, maar denk niet dat ze nog veel toevoegen. Zal straks eens kijken.
dan carpoolen we welquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:15 schreef becky27 het volgende:
Oh ik vond het zo leuk! Morgen een uitgebreidere reactie van mij. Volgende keer komt Noortje mee en vent niet. Kan ik me ook socialer gedragen
Foto's van de hangjongeren op de trap volgen morgen! Kan ze nu niet online gooien.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:05 schreef innepin het volgende:
Mijn dochter kreeg een kleurplaat mee van Amber, want ze is 'echt wel een lief meisje, dat kan ik zien' (of iets in die geest)<3
En die hangjongeren op de trap vond ik ook hilarisch, waar blijven de foto's daarvan?
Verder heb ik niemand lang gesproken volgens mij.En toch vond ik het leuk en gezellig!
Ik vond het zo leuk ze bij elkaar te zien, nog net te klein om samen te spelen, maar zo anders en toch overeenkomsten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:14 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Stiekem de 41ste want die van mij is ook een fok baby![]()
Maar ik sta niet in het tel lijstje
Hoor allemaal leuke verhalen van Lea, dus het zou zo maar eens kunnen dat ik er volgend jaar ook bij benquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Op de achtergrond stiekem wel ja![]()
Kom je volgende keer ook mee! Jou wil ik nou ook wel eens ontmoeten...
Dat geeft niets hoor, ik heb ook niet iedereen zomaar aangesproken... Met zoveel mensen bij elkaar is het altijd lekker veilig om te klitten bij de mensen die je het eerste zag... Volgende keer doen we het gewoon over, dan zitten we naast elkaar op de bank onze kleinsten te voedenquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:20 schreef oeke het volgende:
Stom he Fluugs, ik was een beetje verlegen...
Had je dan niet beter gewoon in t buurthuis kunnen gaan wonen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:27 schreef flugeltje het volgende:
Als ik overigens alle kindjes mee had genomen waarbij ik de neiging kreeg om dat te doen hadden Tijn en ik een iets groter huis kunnen kopen om een half weeshuis te huisvesten
En zowel Soneal als Ko hebben geprobeerd om mij te versieren
Dankjewelquote:
Ja eigenlijk wel he...quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had je dan niet beter gewoon in t buurthuis kunnen gaan wonen?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:23 schreef flugeltje het volgende:
Volgende keer doen we het gewoon over, dan zitten we naast elkaar op de bank onze kleinsten te voeden
Verbaast me niets, Anne kan nogal... ehm... hardhandig zijnquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:38 schreef flugeltje het volgende:
Och ja Fannetje, Anne trok Willem nog aan z'n haar toen hij niet dichterbij wilde komen...En verongelijkt dat het knulletje keek
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:46 schreef Kersjes het volgende:
Leuke foto's, wat waren het toch veel schatjes zo bij elkaar![]()
As, jouw eigen weggeeftafel, dankjewel daarvoor! Devin is helemaal gek op z'n tijgerfamilie (hij had zelf al een mama tijger thuis, nu van jou dus papa- en babytijger erbij).
Ja, daar heb ik een foto van, maar daar had ze haar luier wel weer aanquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:03 schreef draculettetje het volgende:
(zo heeft ie ook een foto gemaakt terwijl senna een schone luier kreeg....)
daarom heb ik die ook maar niet gepost, hoe komt ie er ook bij die meneer van mij?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:17 schreef miss_sly het volgende:
Foto's van Senna mogen wel, maar liever geen waar ze echt bloot is zonder luier
Ach ja, als je aan het knippen bent, ga je lekker door, natuurlijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daarom heb ik die ook maar niet gepost, hoe komt ie er ook bij die meneer van mij?
Ja hier nog zo eentje. Ik geef Senna maar de schuld, want in de auto zei Willow nog "Senna spekjes gekregen!" Slechte invloed, die Senna.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:16 schreef miss_sly het volgende:
Senna heeft zich trouwens ernstig tegoed gedaan aan de spekjes
snap ik, zou ik zelf ook niet willen....quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach ja, als je aan het knippen bent, ga je lekker door, natuurlijkGeeft verder niet, maar ik wil ze liever niet online.
Dit! Echt, ik vind je echt zo'n mooie en moedige vrouw. En Roy is volgens mij echt een schat, die komt er wel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:17 schreef draculettetje het volgende:
bar volgende keer praat ik graag langer met je, gij dappere vrouw!
kan je ze mailen? wil ik ze er wel voor je opzetten hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
Woensdag pas idd. Pc is weg ter reparatie en met Nils zn laptop mag ik niet op fok.
Noortje vond ze zelfs vies...quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:21 schreef Ssserpente het volgende:
Lente heeft verrassend genoeg geen spekje op!
Dank je, maar ik doe het zelf wel, hoor. Dan duurt het maar wat langer.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan je ze mailen? wil ik ze er wel voor je opzetten hoor
dat vond ik ook!quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:22 schreef Ssserpente het volgende:
Bar, leuk om samen gereisd te hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |