Verbaast me niets, Anne kan nogal... ehm... hardhandig zijnquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:38 schreef flugeltje het volgende:
Och ja Fannetje, Anne trok Willem nog aan z'n haar toen hij niet dichterbij wilde komen...En verongelijkt dat het knulletje keek
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:46 schreef Kersjes het volgende:
Leuke foto's, wat waren het toch veel schatjes zo bij elkaar![]()
As, jouw eigen weggeeftafel, dankjewel daarvoor! Devin is helemaal gek op z'n tijgerfamilie (hij had zelf al een mama tijger thuis, nu van jou dus papa- en babytijger erbij).
Ja, daar heb ik een foto van, maar daar had ze haar luier wel weer aanquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:03 schreef draculettetje het volgende:
(zo heeft ie ook een foto gemaakt terwijl senna een schone luier kreeg....)
daarom heb ik die ook maar niet gepost, hoe komt ie er ook bij die meneer van mij?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:17 schreef miss_sly het volgende:
Foto's van Senna mogen wel, maar liever geen waar ze echt bloot is zonder luier
Ach ja, als je aan het knippen bent, ga je lekker door, natuurlijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daarom heb ik die ook maar niet gepost, hoe komt ie er ook bij die meneer van mij?
Ja hier nog zo eentje. Ik geef Senna maar de schuld, want in de auto zei Willow nog "Senna spekjes gekregen!" Slechte invloed, die Senna.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:16 schreef miss_sly het volgende:
Senna heeft zich trouwens ernstig tegoed gedaan aan de spekjes
snap ik, zou ik zelf ook niet willen....quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach ja, als je aan het knippen bent, ga je lekker door, natuurlijkGeeft verder niet, maar ik wil ze liever niet online.
Dit! Echt, ik vind je echt zo'n mooie en moedige vrouw. En Roy is volgens mij echt een schat, die komt er wel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:17 schreef draculettetje het volgende:
bar volgende keer praat ik graag langer met je, gij dappere vrouw!
kan je ze mailen? wil ik ze er wel voor je opzetten hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
Woensdag pas idd. Pc is weg ter reparatie en met Nils zn laptop mag ik niet op fok.
Noortje vond ze zelfs vies...quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:21 schreef Ssserpente het volgende:
Lente heeft verrassend genoeg geen spekje op!
Dank je, maar ik doe het zelf wel, hoor. Dan duurt het maar wat langer.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan je ze mailen? wil ik ze er wel voor je opzetten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |