abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:44:30 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104006652
Wat mij betreft mogen foto's van Soneal online, mezelf zie ik als ietwat minder fotogeniek, dus alleen als ik eruitzie alsof ik 30 en slank ben :')

Oh, en uiteraard betaal ik mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:45:34 #202
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104006698
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:44 schreef Leandra het volgende:
Wat mij betreft mogen foto's van Soneal online, mezelf zie ik als ietwat minder fotogeniek, dus alleen als ik eruitzie alsof ik 30 en slank ben :')
Ja, ik kan wel een beetje photoshoppen, maar wonderen verrichten zit er niet in... Ergo: Ik zal geen foto's van je plaatsen :+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:46:34 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104006730
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:45 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ja, ik kan wel een beetje photoshoppen, maar wonderen verrichten zit er niet in... Ergo: Ik zal geen foto's van je plaatsen :+
:D een goed verstaander... ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_104006799
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:19 schreef Kersjes het volgende:
Wij mogen ook online.
En ik wil graag een Bientje voor mijn verjaardag O+
O+
En ik mag met mijn kop ook wel op het internet hoor al schrik ik wel van die filmpjes waar ik met mijn dikke pens op sta :'( maandag weer aan de bak dus :%
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_104006851
Ik heb welgeteld 1 foto gemaakt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_104006937
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:48 schreef BarbaBientje01 het volgende:

[..]

O+
En ik mag met mijn kop ook wel op het internet hoor al schrik ik wel van die filmpjes waar ik met mijn dikke pens op sta :'( maandag weer aan de bak dus :%
Kan nooit niet zo erg zijn als die van mij, en ik loop ook nog eens 3x langs. Ach het is niet anders. Ik weet dat ik goed bezig ben met sporten, dus we doen ons best.
  Moderator zaterdag 5 november 2011 @ 19:52:18 #207
5428 crew  miss_sly
pi_104006970
Zo, ook op de bank. Bijna net zo uitgeput als mijn peuter, geloof ik :D
Schaap is Senna naar bed aan het doen, ook uitgeput (Senna dus) maar of ze gaat slapen, weet ik niet. Ze heeft echt ene leuke dag gehad, dat zei ze ook nog bij het eten O+

Allereerst: natuurlijk betaal ik ook mee!

Als tweede: ik kan en ga niet iedereen persoonlijk noemen, want ik heb niet iedereen gesproken. Ik heb wel genoten van de leuke groep, het verliep allemaal lekker soepel, de lokatie was top en de grotere kinderen konden zo lekker rennen en spelen terwijl de kleinere lekker op de matten en kleed konden rollen en liggen en zitten.

De zwangeren waren mooi O+ Daar zou ik bijna van gaan rammelen, geweldig die stralende dames! Waar ik nog meer van rammelde was juist de grotere broertjes en/of zusjes: Sasha en Oscar zijn zoo leuk O+ En Amber en Tess ook. Amber is ook zo lief met de kleinere kindjes, geweldig O+ En S en R zijn ook al zo heerlijk broer en zus O+ Wat een rijkdom!

Ssserpente, het is idd altijd gewoon meteen gezellig, alsof we gewoon verder gaan waar we gebleven waren Leuk! En wat is Lente groot en wijs en leuk O+ Echt knofje O+

Saar O+ O+ NIets te merken van chagrijnig gedrag, hoor, gewoon haar mooie, goedlachse, charmante zelf O+ En ze heeft ook nog eens hele leuke ouders! Was leuk je eens te zien, twentemeisje. Je komt altijd heel fijn over, en zo ben je in het echt ook!

Elmo, eindelijk dan! Het werd wel eens tijd dat we elkaar zagen en onze meisjes naast elkaar zetten. Wat is Tirza een dotje, met die mooie, grote, onschuldige blauwe kijkers O+ En jullie zijn ook gezellig. Uiteraard was de vlaai zaaaalig :9~

Cooki en Leandra, ouwe wieven united! Leuk jullie te ontmoeten, Jammer dat we niet nog gedrieen op het bejaardenbankje hebben gezeten, maar Leandra en ik hebben nog wel even uitgepuft zoals het ouwe wieven betaamt :P Jullie mannetjes zijn trouwens ook hele leuke mannetjes!

Sorbootje, je was misschien moe, maar je zag er goed uit, hoor. Je had je wallen vakkundig gecamoufleerd! Niet met iedereen (fatsoenlijk) gepraat hebben hoort er bij zo'n meet een beetje bij, helaas. Het is toch altijd te druk om echt een beetje aandacht voor iemand te hebben.

Ik vond het trouwens zo lekker relaxt dat Senna nu wat groter is en in deze toch redelijk begrensde ruimte lekker rond kon struinen en rennen en spelen. Maakt het wel wat relaxter ook voor mezelf, vond ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 5 november 2011 @ 19:53:31 #208
5428 crew  miss_sly
pi_104007029
ow ja, foto's van Senna en mij mogen online, mits we er wel enigszins charmant opstaan :+
pi_104007142
Dat laatste vind ik ook Miss. Zo fijn dat ze groter worden. :Y (Hoe bijzonder die babytijd ook was O+ ;) )
pi_104007288
Leuke foto's en verhalen O+
Hoop dat ik de eerstvolgende keer er weer bij kan zijn
*zit op 't werk :{ *
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:59:28 #211
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104007317
En wat zijn we allemaal lekkere wijven he? O+
pi_104007351
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:59 schreef flugeltje het volgende:
echwel! :D O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator zaterdag 5 november 2011 @ 20:00:16 #213
5428 crew  miss_sly
pi_104007360
De filmpjes zijn leuk, octo! Meteen ook duidelijk waarom bijvoorbeeld Senna het wel heel lang volhield (want hieper en rennen en blij enzo), maar waarom ze toch vreselijk moe is aan het eind van de dag.

As, je hebt je goed geweerd als verantwoordelijke! Thanks!
En Ireth, leuk dat je er even drie kwartier was :+ Wat is Suus toch een leukerd, zeg! Zo groot al, niet te geloven.

Jammer dat je meisje ziek werd, Reilan. Hoop dat ze gauw opknapt.
Hoe het nou uiteindelijk kan, weet ik niet, maar ik heb nu dus toch dat paarse vestje met de vlinders thuis die jij van Ssserpente zou overnemen. Senna vond hem leuk, trouwens :') Als je even je adres pmt, stuur ik hem naar je door.

Ik vond het ook zo leuk om Timo weer eens te zien, met zijn mooie, open snoetjes O+
Ko is zo groot geworden, zeg!

Ik zag Niels nog voorbijwandelen (ik heb jou eigenlijk helemaal niet gesproken, twinkly) en ik zei iets tegen hem en hij keek me een beetje vreemd aan. Toen besefte ik me dat het voor die kinderen toch ook maar raar moet zijn al die grote, onbekende mensen die hen lijken te kennen en aanspreken. Wat doen we onze arme kindjes toch aan :D

Keshet, wat leuk dat jullie er ook even waren. Wat een heerlijkheid om Emma zo rond te zien wandelen!
  Moderator zaterdag 5 november 2011 @ 20:01:01 #214
5428 crew  miss_sly
pi_104007402
quote:
Nou, echwel! Een heel buurthuis vol!
pi_104007593
Mijn dochter kreeg een kleurplaat mee van Amber, want ze is 'echt wel een lief meisje, dat kan ik zien' (of iets in die geest) :D <3

En die hangjongeren op de trap vond ik ook hilarisch, waar blijven de foto's daarvan? :P

Verder heb ik niemand lang gesproken volgens mij. :') En toch vond ik het leuk en gezellig!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_104007624
hihi wat lief :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_104007634
Emma en Leia waren ook wel aan elkaar gewaagd met de bal (de pittigheid van mijn dochter, om een bal :o) en Leia heeft Soneal en Bientje nog afgelebberd :+
pi_104007656
Bedankt Miss_Sly! Ik moet zeggen dat het me nog best verbaasde om wat "bekende" gezichten te zien. Maakte het wel een stuk comfortabeler dan mijn eerste meet.
Niet dat ik echt uitgebreid met iedereen gesproken heb, maar toch.

Wil nog wel even zeggen dat ik Roy echt een heerlijk ventje vind, en Bar een krachtige vrouw.

Oona was inderdaad echt niet lekker, wel fijn dat ze dan zo tegen je aan kan plakken Reilain.

En verder heb ik heerlijk genoten van alle spelende grote en kleine kindjes O+
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:07:46 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104007720
quote:
Dat!
En dan hebben we ook nog de leukste FOK!kers gescoord *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_104007763
Haha, miss, heel herkenbaar. Je kent zelf de kindjes zo goed van het forum en het voelt zo vertrouwd. Maar ze kijken jou vaak, geheel terecht, aan met een blik die zegt "wat moet je van me?". Ivan heeft die blik goed onder de knie. :+

Het ziet er leuk uit, mensen! Wat een mooie locatie. Hulde voor de organisatoren!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:08:59 #221
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_104007767
Oh, wij betalen ook gewoon mee natuurlijk!

Wie had trouwens die heerlijke groene drinkbeker? Emma heeft 't er de hele dag over gehad. :D

Nogmaals, ik vond het echt superleuk. O+ Emma heeft zich ook ontzettend goed gemaakt. O+
Voordat ze met D. de snelweg op was sliep ze al en we zijn niet eens heel lang geweest. :D
A grand adventure has begun.
pi_104007843
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:06 schreef flugeltje het volgende:
Hey is dat een fototoestel? :+

[ afbeelding ]

Ik heb een paar foto's gemaakt maar ik durf ze hier niet zomaar te plaatsen omdat ik niet weet wie wel/niet op FOK! wil...
Hey, is dat niet de 40e fokbaby ? ;)
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_104007872
Ik betaal ook mee hoor!

En ik ben fan van Yaro O+ Hij was zó leuk kiekeboe aan het spelen met mij op de bank :D En van Leia ook, *rammel*

Oh en de gymzaal was echt fantastisch, genoeg plek om lekker te rennen!

Verder was ik niet zo heel erg spraakzaam, maar vond het wel heel gezellig :)
pi_104007913
Ik betaal uiteraard ook gewoon mee!
En foto's van ons zijn geen probleem.

Het filmpje van Octo vind ik leuk O+
Wat bleef Anne toch braaf op dat bankje zitten hè? Met dank aan Amber, die had ik even gevraagd of ze wilde opletten of Anne niet van het bankje zou vallen en dat deed ze goed! :Y

Ik heb ook nog wat foto's, maar denk niet dat ze nog veel toevoegen. Zal straks eens kijken.
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:12:45 #225
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104007932
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:10 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Op de achtergrond stiekem wel ja :D

Kom je volgende keer ook mee! Jou wil ik nou ook wel eens ontmoeten... :Y
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:12:59 #226
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_104007944
Was dat niet de beker van kleine Bientje? Ik meen me te herinneren dat er een erg groene beker voor haar stond.

Miss wat een onwijs lieve opmerking! :*
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:13:03 #227
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104007950
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat!
En dan hebben we ook nog de leukste FOK!kers gescoord *O*
Dabedoelik!!
pi_104008017
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:10 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Stiekem de 41ste want die van mij is ook een fok baby :Y
Maar ik sta niet in het tel lijstje :+
pi_104008028
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:12 schreef Fannetje het volgende:
Ik betaal uiteraard ook gewoon mee!
En foto's van ons zijn geen probleem.

Het filmpje van Octo vind ik leuk O+
Wat bleef Anne toch braaf op dat bankje zitten hè? Met dank aan Amber, die had ik even gevraagd of ze wilde opletten of Anne niet van het bankje zou vallen en dat deed ze goed! :Y

Ik heb ook nog wat foto's, maar denk niet dat ze nog veel toevoegen. Zal straks eens kijken.
ik zag Amber idd wel zitten.. zag er zo lief uit :D
Amber had ind e auto ook gezegd dat als er geen grote kindjes waren ze ook wel met kleine kindjes zou gaan spelen :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:14:58 #230
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_104008043
En Keshet ik had pas heel laat door dat jij het was :o. Ik herkende je lief wel, schandalig! Je lieve kleine popke uiteraard wel, ze kwam nog even bij me buurten O+.
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:15:36 #231
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_104008075
Oh ik vond het zo leuk! Morgen een uitgebreidere reactie van mij. Volgende keer komt Noortje mee en vent niet. Kan ik me ook socialer gedragen ;)
pi_104008110
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:15 schreef becky27 het volgende:
Oh ik vond het zo leuk! Morgen een uitgebreidere reactie van mij. Volgende keer komt Noortje mee en vent niet. Kan ik me ook socialer gedragen ;)
dan carpoolen we wel :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:17:54 #233
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_104008185
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:05 schreef innepin het volgende:
Mijn dochter kreeg een kleurplaat mee van Amber, want ze is 'echt wel een lief meisje, dat kan ik zien' (of iets in die geest) :D <3

En die hangjongeren op de trap vond ik ook hilarisch, waar blijven de foto's daarvan? :P

Verder heb ik niemand lang gesproken volgens mij. :') En toch vond ik het leuk en gezellig!
Foto's van de hangjongeren op de trap volgen morgen! Kan ze nu niet online gooien.

Enne, uiteraard betalen wij ook mee!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:18:31 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104008212
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:14 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Stiekem de 41ste want die van mij is ook een fok baby :Y
Maar ik sta niet in het tel lijstje :+
Ik vond het zo leuk ze bij elkaar te zien, nog net te klein om samen te spelen, maar zo anders en toch overeenkomsten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_104008306
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:12 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Op de achtergrond stiekem wel ja :D

Kom je volgende keer ook mee! Jou wil ik nou ook wel eens ontmoeten... :Y
Hoor allemaal leuke verhalen van Lea, dus het zou zo maar eens kunnen dat ik er volgend jaar ook bij ben :D
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_104008312
As, ik betaal ook mee hoor! Enne super geregeld allemaal. ^O^

Poeh, ik vind het natuurlijk jammer dat ik niet met Sorbootje heb gepraat. Elke keer neem ik het me voor en elke keer durf ik niet... Eigenlijk idioot he?
Maar ik vond ook dat je er heel goed uitzag. Net als je dochter! Die me inderdaad aankeek met een blik van wie is dat mens dat mij zegt dat ik mooie laarzen aanheb? :P

En ik heb echt een zwak voor al die kindjes van ons. Zo heerlijk om ze ongegeneerd te kunnen bekijken. :D O+
Emma, die langs me kwam gewandeld, en Timo met zijn mooie gezichtje. Knappe Oscar en Tess zo lekker ondeugend, en Senna en Ko op de bank. O+
Trouwens Leandra, Soneal vond ik ook echt een heerlijk jongetje, ik geloof dat Ko en ik een beetje verliefd waren.

TM, leuk dat Ko zo met zijn boekje bij je kwam, dat vond ik ook een mooi moment.
En Twinks, jemig, bedankt voor het boek! Ik heb het in de trein zelf gelezen, want Ko sliep, maar het is een heel leuk boek! :*

Stom he Fluugs, ik was een beetje verlegen... :@
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_104008345
Tuurlijk betaal ik mee PM me maar.
Veel mensen gezien maar van veel weet ik nog niet wie het nu is.
Mijn meisje was op lokatie al vertrokken en werd halvewege de terugreis wakker met jawel poepluier nr 3 vandaag
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:23:43 #238
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104008427
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:20 schreef oeke het volgende:

Stom he Fluugs, ik was een beetje verlegen... :@
Dat geeft niets hoor, ik heb ook niet iedereen zomaar aangesproken... Met zoveel mensen bij elkaar is het altijd lekker veilig om te klitten bij de mensen die je het eerste zag... Volgende keer doen we het gewoon over, dan zitten we naast elkaar op de bank onze kleinsten te voeden O+
pi_104008433
Nou lijkt het net of ik niet wil betalen. :o Maar ik had het al meteen via pm geregeld hoor. :+ . Nou. :')
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:24:36 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104008473
Wij ook op Ko hoor Oeke, wat een enorm lief knulletje is het O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:27:05 #241
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104008591
Als ik overigens alle kindjes mee had genomen waarbij ik de neiging kreeg om dat te doen hadden Tijn en ik een iets groter huis kunnen kopen om een half weeshuis te huisvesten :D

En zowel Soneal als Ko hebben geprobeerd om mij te versieren O+
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:28:28 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104008651
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:27 schreef flugeltje het volgende:
Als ik overigens alle kindjes mee had genomen waarbij ik de neiging kreeg om dat te doen hadden Tijn en ik een iets groter huis kunnen kopen om een half weeshuis te huisvesten :D

En zowel Soneal als Ko hebben geprobeerd om mij te versieren O+
Had je dan niet beter gewoon in t buurthuis kunnen gaan wonen? ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_104008653
En terecht! je zag er super uit :Y
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:29:55 #244
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104008725
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:28 schreef Pvoesss het volgende:
En terecht! je zag er super uit :Y
Dankjewel :@

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Had je dan niet beter gewoon in t buurthuis kunnen gaan wonen? ;)
Ja eigenlijk wel he... :D
pi_104008771
Je hebt iets heel liefs en stoers, en je straalde echt + mooie buik :Y
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:32:13 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104008854
Wat Pvoesss zegt!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_104008938
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:23 schreef flugeltje het volgende:
Volgende keer doen we het gewoon over, dan zitten we naast elkaar op de bank onze kleinsten te voeden O+
O+ Goed plan!
En vond ik ook hoor, je zag er goed uit!

En die Ko, echt een charmeur kan het zijn.
Ik moest zo lachen toen hij tegen V. van Pvoess zei: 'mooie jas, mooie jas!' :P

BE, had je dat broekje voor Oscar zelf gemaakt? Superleuk! :Y
En je shirt vond ik zo tof, stond je erg goed. Ligt dat nog in de winkel? ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:35:13 #248
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104009005
Het lekkere wijvengehalte was sowieso heel hoog... Ondanks dikke kont, wallen, uitgroei of andere ongemakken straalde iedereen even hard en dat maakt mensen inderdaad mooi! O+

Ik weet in elk geval zeker dat ik volgende meet weer mee ga doen, het was haske leuk. Jullie zijn allemaal heul niet eng :+
pi_104009030
Dat was zo cute O+ Hoe die V. er bij aantikte en dan dat lieve stemmetje : Mooie jas!! :D
pi_104009078
Nog wat foto's!

De 'huiskamer'

Lekker snacken:

De spekjes werden goed bevonden:

Anne ging alle baby's kussen en dat ging soms een beetje hardhandig... sorry Saar, Larissa en Ean! :@

Anne en Leia in een battle om een pakje appelsap (Leia won):

Soort van groepsfoto :+

Close-upje:

Twee die-hards in de gymzaal:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')