Ja, ik kan wel een beetje photoshoppen, maar wonderen verrichten zit er niet in... Ergo: Ik zal geen foto's van je plaatsenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:44 schreef Leandra het volgende:
Wat mij betreft mogen foto's van Soneal online, mezelf zie ik als ietwat minder fotogeniek, dus alleen als ik eruitzie alsof ik 30 en slank ben
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel een beetje photoshoppen, maar wonderen verrichten zit er niet in... Ergo: Ik zal geen foto's van je plaatsen
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:19 schreef Kersjes het volgende:
Wij mogen ook online.
En ik wil graag een Bientje voor mijn verjaardag
Kan nooit niet zo erg zijn als die van mij, en ik loop ook nog eens 3x langs. Ach het is niet anders. Ik weet dat ik goed bezig ben met sporten, dus we doen ons best.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:48 schreef BarbaBientje01 het volgende:
[..]![]()
En ik mag met mijn kop ook wel op het internet hoor al schrik ik wel van die filmpjes waar ik met mijn dikke pens op stamaandag weer aan de bak dus
![]()
echwel!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:59 schreef flugeltje het volgende:
En wat zijn we allemaal lekkere wijven he?
Nou, echwel! Een heel buurthuis vol!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:59 schreef flugeltje het volgende:
En wat zijn we allemaal lekkere wijven he?
Hey, is dat niet de 40e fokbaby ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:06 schreef flugeltje het volgende:
Hey is dat een fototoestel?
[ afbeelding ]
Ik heb een paar foto's gemaakt maar ik durf ze hier niet zomaar te plaatsen omdat ik niet weet wie wel/niet op FOK! wil...
Op de achtergrond stiekem wel jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hey, is dat niet de 40e fokbaby ?
Dabedoelik!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat!
En dan hebben we ook nog de leukste FOK!kers gescoord
Stiekem de 41ste want die van mij is ook een fok babyquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hey, is dat niet de 40e fokbaby ?
ik zag Amber idd wel zitten.. zag er zo lief uitquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:12 schreef Fannetje het volgende:
Ik betaal uiteraard ook gewoon mee!
En foto's van ons zijn geen probleem.
Het filmpje van Octo vind ik leuk
Wat bleef Anne toch braaf op dat bankje zitten hè? Met dank aan Amber, die had ik even gevraagd of ze wilde opletten of Anne niet van het bankje zou vallen en dat deed ze goed!
Ik heb ook nog wat foto's, maar denk niet dat ze nog veel toevoegen. Zal straks eens kijken.
dan carpoolen we welquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:15 schreef becky27 het volgende:
Oh ik vond het zo leuk! Morgen een uitgebreidere reactie van mij. Volgende keer komt Noortje mee en vent niet. Kan ik me ook socialer gedragen
Foto's van de hangjongeren op de trap volgen morgen! Kan ze nu niet online gooien.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:05 schreef innepin het volgende:
Mijn dochter kreeg een kleurplaat mee van Amber, want ze is 'echt wel een lief meisje, dat kan ik zien' (of iets in die geest)<3
En die hangjongeren op de trap vond ik ook hilarisch, waar blijven de foto's daarvan?
Verder heb ik niemand lang gesproken volgens mij.En toch vond ik het leuk en gezellig!
Ik vond het zo leuk ze bij elkaar te zien, nog net te klein om samen te spelen, maar zo anders en toch overeenkomsten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:14 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Stiekem de 41ste want die van mij is ook een fok baby![]()
Maar ik sta niet in het tel lijstje
Hoor allemaal leuke verhalen van Lea, dus het zou zo maar eens kunnen dat ik er volgend jaar ook bij benquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Op de achtergrond stiekem wel ja![]()
Kom je volgende keer ook mee! Jou wil ik nou ook wel eens ontmoeten...
Dat geeft niets hoor, ik heb ook niet iedereen zomaar aangesproken... Met zoveel mensen bij elkaar is het altijd lekker veilig om te klitten bij de mensen die je het eerste zag... Volgende keer doen we het gewoon over, dan zitten we naast elkaar op de bank onze kleinsten te voedenquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:20 schreef oeke het volgende:
Stom he Fluugs, ik was een beetje verlegen...
Had je dan niet beter gewoon in t buurthuis kunnen gaan wonen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:27 schreef flugeltje het volgende:
Als ik overigens alle kindjes mee had genomen waarbij ik de neiging kreeg om dat te doen hadden Tijn en ik een iets groter huis kunnen kopen om een half weeshuis te huisvesten
En zowel Soneal als Ko hebben geprobeerd om mij te versieren
Dankjewelquote:
Ja eigenlijk wel he...quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had je dan niet beter gewoon in t buurthuis kunnen gaan wonen?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:23 schreef flugeltje het volgende:
Volgende keer doen we het gewoon over, dan zitten we naast elkaar op de bank onze kleinsten te voeden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |