Zo, ook op de bank. Bijna net zo uitgeput als mijn peuter, geloof ik

Schaap is Senna naar bed aan het doen, ook uitgeput (Senna dus) maar of ze gaat slapen, weet ik niet. Ze heeft echt ene leuke dag gehad, dat zei ze ook nog bij het eten

Allereerst: natuurlijk betaal ik ook mee!
Als tweede: ik kan en ga niet iedereen persoonlijk noemen, want ik heb niet iedereen gesproken. Ik heb wel genoten van de leuke groep, het verliep allemaal lekker soepel, de lokatie was top en de grotere kinderen konden zo lekker rennen en spelen terwijl de kleinere lekker op de matten en kleed konden rollen en liggen en zitten.
De zwangeren waren mooi

Daar zou ik bijna van gaan rammelen, geweldig die stralende dames! Waar ik nog meer van rammelde was juist de grotere broertjes en/of zusjes: Sasha en Oscar zijn zoo leuk

En Amber en Tess ook. Amber is ook zo lief met de kleinere kindjes, geweldig

En S en R zijn ook al zo heerlijk broer en zus

Wat een rijkdom!
Ssserpente, het is idd altijd gewoon meteen gezellig, alsof we gewoon verder gaan waar we gebleven waren Leuk! En wat is Lente groot en wijs en leuk

Echt knofje

Saar

NIets te merken van chagrijnig gedrag, hoor, gewoon haar mooie, goedlachse, charmante zelf

En ze heeft ook nog eens hele leuke ouders! Was leuk je eens te zien, twentemeisje. Je komt altijd heel fijn over, en zo ben je in het echt ook!
Elmo, eindelijk dan! Het werd wel eens tijd dat we elkaar zagen en onze meisjes naast elkaar zetten. Wat is Tirza een dotje, met die mooie, grote, onschuldige blauwe kijkers

En jullie zijn ook gezellig. Uiteraard was de vlaai zaaaalig
Cooki en Leandra, ouwe wieven united! Leuk jullie te ontmoeten, Jammer dat we niet nog gedrieen op het bejaardenbankje hebben gezeten, maar Leandra en ik hebben nog wel even uitgepuft zoals het ouwe wieven betaamt

Jullie mannetjes zijn trouwens ook hele leuke mannetjes!
Sorbootje, je was misschien moe, maar je zag er goed uit, hoor. Je had je wallen vakkundig gecamoufleerd! Niet met iedereen (fatsoenlijk) gepraat hebben hoort er bij zo'n meet een beetje bij, helaas. Het is toch altijd te druk om echt een beetje aandacht voor iemand te hebben.
Ik vond het trouwens zo lekker relaxt dat Senna nu wat groter is en in deze toch redelijk begrensde ruimte lekker rond kon struinen en rennen en spelen. Maakt het wel wat relaxter ook voor mezelf, vond ik.