abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:18:16 #181
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_104005756
Gewoon pure onzekerheid in mij geval innepin, ik hou niet van mezelf op foto's :D.

Ik vond het zo grappig hoe Saar daar tussen al die kindjes zat en er bij uitkeek alsof ze niet anders gewend was O+.
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:18:33 #182
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104005767
Wij ook als het niet al te oncharmant is ;) Al zullen we niet veel op de foto staan.. Geloof dat iemand nog een foto gemaakt toen ze in mijn nek kroop ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:19:14 #183
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_104005789
Wij mogen ook online.
En ik wil graag een Bientje voor mijn verjaardag O+
.... met gevoel voor drama....
pi_104005792
Wat leuk BE!

En As natuurlijk betaal ik.

verder een excuus aan iedereen die ik te weinig heb gesproken. Ik was niet in vorm (heeeeeeeeeeel erg moe). Ik heb het wel erg naar mijn zin gehad.
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:20:05 #185
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_104005822
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:17 schreef As1981 het volgende:
[ afbeelding ]

Dit hebben we trouwens ook nog meegenomen. Is gevonden bij de voordeur, maar van niemand die er nog was. Let op het is maar 1 slof.
Allebei van mij LOL. Ik snapte het al niet, miste ze al in de zaal maar kon de spullen niet vinden. Bedankt!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_104005855
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:19 schreef Sorbootje het volgende:
Wat leuk BE!

En As natuurlijk betaal ik.

verder een excuus aan iedereen die ik te weinig heb gesproken. Ik was niet in vorm (heeeeeeeeeeel erg moe). Ik heb het wel erg naar mijn zin gehad.
Ik vond je al zo stil (die paar keer een paar minuten die ik je zag :D ) ;)
pi_104005861
Ik mag in principe wel online, maar dan graag even van te voren keuren.
Zeker met de zwangerschapskilo's er nog aan vind ik het gewoon minder prettig om dat op foto's terug te zien :@

Ja groofs maar die baby is ook al bijna 1 :o
En ik vond het leuk om te zien dat S. in mijn gedachtes echt veel groter was dan X.
En dat viel eigenlijk wel mee :D
pi_104005873
Als 1 of meerdere foto's wegmoeten hoor ik het graag.

Dat bellenblazen vond Yaro trouwens helemaal geweldig. Zeker omdat iedereen wilde blazen. Zoveel bellen ziet hij meestal niet tegelijk!
pi_104005874
Sorbootje, daar hoef je je niet voor te excuseren. Ik denk dat de meeste wel het gevoel hebben dat ze niet genoeg met iedereen hebben gesproken. Dat was gewoon niet te doen.
Ik vond het leuk dat je er was met man en kind!
pi_104005880
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:14 schreef innepin het volgende:

[..]

Even uit pure nieuwsgierigheid hè, want ik snap dit dus niet, waarom dat dan? Waarom wil je zelf niet met je hoofd online, maar vind je het niet erg om je kind te laten zien op internet? :?

Ik mag online en m'n kind ook hoor.
En ik vind het ook prima om mee te betalen, ik hoor het wel...
Ik word liever niet herkend door leerlingen. Mijn kinderen zouden ze nooit herkennen. ;)
pi_104005894
Oh wat een heerlijke filmpjes Octo.. whaha die gilkip van mij op die eerste _O-

Uiteraard betaal ik graag mee As!!

Ik vond het eenhele fijne locatie. De meiden zijn alleen maar aan het spelen geweest in de gymzaal. Ik had wel verwacht dat Tess zou gaan slapen in de auto maar ze was veel te hyper.

Amber heeft een nieuwe allerbeste vriendin... Suus is helemaal in :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:22:18 #192
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_104005901
Ziet er gezellig uit! En dat filmpje van Octo! Geweldig, lijkt wel een persbijeenkomst met al die flitsende (met cameras) mamas.
pi_104005928
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:20 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

Allebei van mij LOL. Ik snapte het al niet, miste ze al in de zaal maar kon de spullen niet vinden. Bedankt!
Wil je even via PM laten weten waar ze heen moeten?
pi_104005933
Gelukkig heeft Leia nog niet zoveel speelgoed en moet ik nu ook een ballentent! Bij binnenkomst heeft ze heerlijk eerst een half uur met Yaro in die ballentent :+ gezeten! :D een hit!
pi_104005956
Ja ze schelen ook niet zoveel hè Pvoesss. S is van begin april. En jouw X ook alweer?

Ik vond S trouwens juist vandaag wel weer zo groot lijken. Naast X en naast Sasha. Ze is echt een stuk langer.
pi_104005965
Oh, wij mogen wel online hoor.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_104006071
Ja de ballentent was wel een hit. Later de losse tent en de losse ballen ook.
pi_104006094
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:24 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ja ze schelen ook niet zoveel hè Pvoesss. S is van begin april. En jouw X ook alweer?

Ik vond S trouwens juist vandaag wel weer zo groot lijken. Naast X en naast Sasha. Ze is echt een stuk langer.
X is van eind mei.
Ik vond S. wel echt een slimmerd en lang inderdaad dat is gewoon echt een kleuter!
Terwijl X van uiterlijk toch meer peuterig nog is.

En R. en S. samen in de gymzaal was ook zo mooi zo close dat ze zijn O+ O+
pi_104006153
Haha, ja daar kon ik ook wel om lachen. Zaten ze daar een beetje met z'n tweetjes op dat bankje in die hoepel. "The two of us against the world." :P
pi_104006468
Joe! Het was gezellig!

Leuk om jullie (weer) gezien te hebben!

Miss, met jou vind ik het altijd meteen gezellig! O+ Je zag er supergoed uit trouwens! En Senna heeft zo'n lief en zacht gezichtje. Er zit ook echt geen kwaad in, volgens mij. Ze ging ook zo lief op die nat liggen. Daar heb ik nog een paar foto's van. O+

Sorbo, die blikken van Isabeau! :D En Lente pletterde écht bijna van dat bankje,
hoor! :+ Je bent een leuk mens met humor, vind ik. Altijd fijn om gewoon met iemand te kunnen geinen. Je zag er mooi uit trouwens. En Bar en ik hebben het in de auto nog gehad over hoe lief we het van je vinden dat je andermans kindje in je wilt laten groeien. O+

Octo, ik dacht dat kinderen vooral als baby veel op hun vader leken, voor de hechting, maar Hannah gaat met de dag méér op dr vader lijken! Lief meisje. O+
En je bent werkelijk prachtig zwanger! Ik ging gewoon een beetje van je rammelen! :D

Zo, even snel posten alvast, hoor. Ik zit op mn telefoon en het risico is te groot dat ik straks alles kwijt ben. Ik post zo weer verder. :)
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:44:30 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104006652
Wat mij betreft mogen foto's van Soneal online, mezelf zie ik als ietwat minder fotogeniek, dus alleen als ik eruitzie alsof ik 30 en slank ben :')

Oh, en uiteraard betaal ik mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:45:34 #202
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104006698
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:44 schreef Leandra het volgende:
Wat mij betreft mogen foto's van Soneal online, mezelf zie ik als ietwat minder fotogeniek, dus alleen als ik eruitzie alsof ik 30 en slank ben :')
Ja, ik kan wel een beetje photoshoppen, maar wonderen verrichten zit er niet in... Ergo: Ik zal geen foto's van je plaatsen :+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:46:34 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104006730
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:45 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ja, ik kan wel een beetje photoshoppen, maar wonderen verrichten zit er niet in... Ergo: Ik zal geen foto's van je plaatsen :+
:D een goed verstaander... ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_104006799
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:19 schreef Kersjes het volgende:
Wij mogen ook online.
En ik wil graag een Bientje voor mijn verjaardag O+
O+
En ik mag met mijn kop ook wel op het internet hoor al schrik ik wel van die filmpjes waar ik met mijn dikke pens op sta :'( maandag weer aan de bak dus :%
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_104006851
Ik heb welgeteld 1 foto gemaakt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_104006937
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:48 schreef BarbaBientje01 het volgende:

[..]

O+
En ik mag met mijn kop ook wel op het internet hoor al schrik ik wel van die filmpjes waar ik met mijn dikke pens op sta :'( maandag weer aan de bak dus :%
Kan nooit niet zo erg zijn als die van mij, en ik loop ook nog eens 3x langs. Ach het is niet anders. Ik weet dat ik goed bezig ben met sporten, dus we doen ons best.
  Moderator zaterdag 5 november 2011 @ 19:52:18 #207
5428 crew  miss_sly
pi_104006970
Zo, ook op de bank. Bijna net zo uitgeput als mijn peuter, geloof ik :D
Schaap is Senna naar bed aan het doen, ook uitgeput (Senna dus) maar of ze gaat slapen, weet ik niet. Ze heeft echt ene leuke dag gehad, dat zei ze ook nog bij het eten O+

Allereerst: natuurlijk betaal ik ook mee!

Als tweede: ik kan en ga niet iedereen persoonlijk noemen, want ik heb niet iedereen gesproken. Ik heb wel genoten van de leuke groep, het verliep allemaal lekker soepel, de lokatie was top en de grotere kinderen konden zo lekker rennen en spelen terwijl de kleinere lekker op de matten en kleed konden rollen en liggen en zitten.

De zwangeren waren mooi O+ Daar zou ik bijna van gaan rammelen, geweldig die stralende dames! Waar ik nog meer van rammelde was juist de grotere broertjes en/of zusjes: Sasha en Oscar zijn zoo leuk O+ En Amber en Tess ook. Amber is ook zo lief met de kleinere kindjes, geweldig O+ En S en R zijn ook al zo heerlijk broer en zus O+ Wat een rijkdom!

Ssserpente, het is idd altijd gewoon meteen gezellig, alsof we gewoon verder gaan waar we gebleven waren Leuk! En wat is Lente groot en wijs en leuk O+ Echt knofje O+

Saar O+ O+ NIets te merken van chagrijnig gedrag, hoor, gewoon haar mooie, goedlachse, charmante zelf O+ En ze heeft ook nog eens hele leuke ouders! Was leuk je eens te zien, twentemeisje. Je komt altijd heel fijn over, en zo ben je in het echt ook!

Elmo, eindelijk dan! Het werd wel eens tijd dat we elkaar zagen en onze meisjes naast elkaar zetten. Wat is Tirza een dotje, met die mooie, grote, onschuldige blauwe kijkers O+ En jullie zijn ook gezellig. Uiteraard was de vlaai zaaaalig :9~

Cooki en Leandra, ouwe wieven united! Leuk jullie te ontmoeten, Jammer dat we niet nog gedrieen op het bejaardenbankje hebben gezeten, maar Leandra en ik hebben nog wel even uitgepuft zoals het ouwe wieven betaamt :P Jullie mannetjes zijn trouwens ook hele leuke mannetjes!

Sorbootje, je was misschien moe, maar je zag er goed uit, hoor. Je had je wallen vakkundig gecamoufleerd! Niet met iedereen (fatsoenlijk) gepraat hebben hoort er bij zo'n meet een beetje bij, helaas. Het is toch altijd te druk om echt een beetje aandacht voor iemand te hebben.

Ik vond het trouwens zo lekker relaxt dat Senna nu wat groter is en in deze toch redelijk begrensde ruimte lekker rond kon struinen en rennen en spelen. Maakt het wel wat relaxter ook voor mezelf, vond ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 5 november 2011 @ 19:53:31 #208
5428 crew  miss_sly
pi_104007029
ow ja, foto's van Senna en mij mogen online, mits we er wel enigszins charmant opstaan :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104007142
Dat laatste vind ik ook Miss. Zo fijn dat ze groter worden. :Y (Hoe bijzonder die babytijd ook was O+ ;) )
pi_104007288
Leuke foto's en verhalen O+
Hoop dat ik de eerstvolgende keer er weer bij kan zijn
*zit op 't werk :{ *
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')