Ook voor het niet lopende grutquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:27 schreef octopussy het volgende:
de gymzaal was briljant voor het lopende grut.
Wel gezien denk ik, maar niet gesproken. J. Schoof op der billen de hele zaal doorquote:
Jaaa vond ik ook heel jammer.. heb eigenlijk maar heel weinig mensen gesproken..quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:51 schreef octopussy het volgende:
Reilain, jammer dat ik je niet even heb gesproken. Maar ik snap dat je met een ziek meiske liever niet bleef.
Is het erg als ik niet eens wist dat jij er was?quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:26 schreef The_Tankgirl het volgende:
Het was erg gezellig, ik heb niet iedereen gesproken denk ik (ben erg verlegen) Maar ik vond het erg leuk om Danic & F_R met kleintjes te zien
En de rest ook natuurlijk
Ik zat potjandorie even naast jequote:Op zaterdag 5 november 2011 15:58 schreef innepin het volgende:
[..]
Is het erg als ik niet eens wist dat jij er was?Welke was jij dan?
Jamaar ik had een heel duidelijke tactiek: op de bank zitten en wachten tot mensen naar mij toekwamen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:03 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Ik zat potjandorie even naast jeIk zat meerendeel naast F_R op de bank (baby op schoot of op het kleed
), Danic zat dan op de andere bank
Geen probleem joh, het was dat iemand jouw naam zei, en het over je kleinkind had, zo bleef het een beetje in mijn geheugen hangenquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:09 schreef innepin het volgende:
[..]
Jamaar ik had een heel duidelijke tactiek: op de bank zitten en wachten tot mensen naar mij toekwamen.
Had je me maar moeten voorstellen
Nee effe serieus, sorryEr waren zoveel mensen... /excuus
Ja doen we!quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:00 schreef draculettetje het volgende:
Ah jammer son!
Doen we dan gauw eens wat anders afspreken?
Beterschap
Ik heb even met hem gesproken....quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:31 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet wat Soneal daar geleerd heeft maar hij doet ineens zo groot.
En hij heeft zo'n blik, als een knulletje dat voor het eerst in de Python durfde
Idem ;-)quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:11 schreef Pvoesss het volgende:
Foto's mogen van de kinders wel, maar van mij liever niet
Same here!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Even uit pure nieuwsgierigheid hè, want ik snap dit dus niet, waarom dat dan? Waarom wil je zelf niet met je hoofd online, maar vind je het niet erg om je kind te laten zien op internet?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:11 schreef Pvoesss het volgende:
Foto's mogen van de kinders wel, maar van mij liever niet
Allebei van mij LOL. Ik snapte het al niet, miste ze al in de zaal maar kon de spullen niet vinden. Bedankt!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:17 schreef As1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit hebben we trouwens ook nog meegenomen. Is gevonden bij de voordeur, maar van niemand die er nog was. Let op het is maar 1 slof.
Ik vond je al zo stil (die paar keer een paar minuten die ik je zagquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:19 schreef Sorbootje het volgende:
Wat leuk BE!
En As natuurlijk betaal ik.
verder een excuus aan iedereen die ik te weinig heb gesproken. Ik was niet in vorm (heeeeeeeeeeel erg moe). Ik heb het wel erg naar mijn zin gehad.
Ik word liever niet herkend door leerlingen. Mijn kinderen zouden ze nooit herkennen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:14 schreef innepin het volgende:
[..]
Even uit pure nieuwsgierigheid hè, want ik snap dit dus niet, waarom dat dan? Waarom wil je zelf niet met je hoofd online, maar vind je het niet erg om je kind te laten zien op internet?
Ik mag online en m'n kind ook hoor.
En ik vind het ook prima om mee te betalen, ik hoor het wel...
Wil je even via PM laten weten waar ze heen moeten?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:20 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Allebei van mij LOL. Ik snapte het al niet, miste ze al in de zaal maar kon de spullen niet vinden. Bedankt!
X is van eind mei.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:24 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ja ze schelen ook niet zoveel hè Pvoesss. S is van begin april. En jouw X ook alweer?
Ik vond S trouwens juist vandaag wel weer zo groot lijken. Naast X en naast Sasha. Ze is echt een stuk langer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |