Ik heb een meetlint bij me, dus we kunnen even checken!quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:03 schreef Leandra het volgende:
Zo, ik heb al een paar keer een dikste kont claim langs zien komen, maar vergeet het maar dames, degene met de dikste kont ben ik
ik ding ook mee naar die titel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:05 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ik heb een meetlint bij me, dus we kunnen even checken!
Vergeet het maar mooi, I winquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:14 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
ik ding ook mee naar die titel.
me too!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:14 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Iedereen die ervan overtuigd is dat 'ie de titel verdient, gaat straks maar op een rij staan. Dan kunnen we de klein-kontigen laten bepalen wie wint!quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:14 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Die titel ga ik winnen!quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:29 schreef Sorbootje het volgende:
Doen we dan ook een wedstrijdje wie de grootste wallen heeft?
Ik heb het gewoon allemaal, dus ik verdien de 'allround' titel!quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:39 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
ik denk het niet. maar uitgroei heb ik niet
Heldin!quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:52 schreef innepin het volgende:
Ik lijk wel gek, maar wij komen toch ook maar gewoon wel.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:52 schreef innepin het volgende:
Ik lijk wel gek, maar wij komen toch ook maar gewoon wel.
jij sloeber!quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:26 schreef twentemeisje het volgende:
Kut er zitten gaatjes in mijn legging. Verkeerde exemplaar in de koffer gegooid... Souvenirs van mijn salto met de bakfiets.
* twentemeisje voelt zich net een schooier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |